Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

jouw kijk op het leven

 Post Reply Post Reply
Schrijver
malikah Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 23 oktober 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 659
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote malikah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: jouw kijk op het leven
    Geplaatst op: 28 mei 2005 om 05:40

graag zou ik willen weten wat jou kijk is op het leven,

wat vind jij er wondelijk aan en wat zijn jouw fantasie�n er over. mbt. bvb de ruimte enzv.

dus graag jouw kijk op het leven, ZONDER DAT ANDERE OP JOUW MENING GAAN REAGEREN ALSJEBLIEFT.

het is gewoon om elkaar beter te leren kennen.

groetjes

wa salem aleykoem,

amina

Terug naar boven
moslimboy212 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 23 maart 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 736
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote moslimboy212 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 28 mei 2005 om 09:22

salaam aleykum.

mijn kijk op de ruimte is ingewikkeld en raar.wat ik me afvraag is wat zit er toch achter de ruimte,hoe was het voor de big bang,zonder tijd enz...en dat is hetgeen wat ik me niet kan voorstellen,een leven zonder tijd.

mijn fantasieen:ik verwacht teveel denk ik.als ik iets hoop wat Allah voor me zou doen dan verwacht ik dat het direct gaat gebeuren (zonder dat ik er een smeekbede heb voor gedaan).maar in het algemeen heb ik wel een normale fantasie.

de manier waarop ik mijn leven doorbreng is niet zo gewoon.ik ga mijn leven door met het gedachte dat ik elk moment kan doodvallen.ik besef het wel maar het probleem is,ik doe er nix aan,ik verricht niet nog meer gebeden of dua's e.d.dus in feite speel ik met mijn lot in het hiernamaals.maar inshallah zal ik het op tijd gaan beseffen wat ik eraan moet doen.

dat was mijn kijk op het leven.

waleykum salaam

laa ilaha illalah
Terug naar boven
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote taqwaa Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 28 mei 2005 om 09:31
�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.063 seconden.