Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

boek over het boze oog?

 Post Reply Post Reply
Schrijver
malikah Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 23 oktober 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 659
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote malikah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: boek over het boze oog?
    Geplaatst op: 16 juli 2005 om 12:05

salemaleykoem,

ik ben op zoek naar een boek met uitgebreide informatie over het boze oog,

wie weet dit ?

djazakAllahu wa gair!

assalemaleykoem.

Terug naar boven
ogti fi islam Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 13 juli 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 3
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote ogti fi islam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 juli 2005 om 16:29

Salama aleikom malika,

Ik heb helaas niet een boek voor je over het boze oog.

Ik weet ook niet waarom je dit wilt lezen. Ik heb hier ook veel informatie opgezocht omdat je soms gewon veel jalousi nder mensen voelt. En het is er ook. Wat ik weet is dat als je bang bent het enige wat je kunt doen is toevlucht zoeken bij Allah subhanoe wa taala. Door de volgende sourahs te reciteren Sourah al Fatiha, sourah el iglaas, el falaq, el ness en ayaat al koersi.

Deze woorden beschermen jou tegen het boze oog.

Verder zal ik je insha allah een lezing geven als dat lukt inshaallah.

Deze gaat over de genoemde koran verzen en het moment dat ze aan de profeet saw werden geopenbaard.

Dit was op het moment dat magiers hem hadden vervloekt. Deze vloek was zo krachtig dat iedereen dacht at hij hier nooit van kon genezen. Toen werden deze verzen geopenbaard en toen werd hij beter subhaan Allah.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt,

wa aleikom salaam,

(volgens mij kun je me ook pmen)

binti Sayed

Terug naar boven
malikah Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 23 oktober 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 659
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote malikah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 juli 2005 om 16:46

djazakAllahu wa  gairan,

ja ik wist dit wel alhamdolilah,

nee ik ben gewoon geintresseert in zeg maar verhalen in de tijd van de profeet saws, over dit onderwerp, hoe hij hier mee omging en wat  hij saws. hier over zei,

maar iniedergeval djazakAllahu wa gair,

salemaleykoem

Terug naar boven
ogti fi islam Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 13 juli 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 3
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote ogti fi islam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 17 juli 2005 om 07:47

Salama aliekom,

In die lezing wat ik je vetelde staan dat soort verhalen.

Ik heb het op papier staan maar ik moet hem dan scannen. Als je wilt kan ik het je inshaallah ook over de post versturen. Dat is denk ik makkelijker.

Die lezing is echt mooi toen ik het hoorde liepen e tranen over mn wangen.

Ik hoor het wel van je.

Mahasalama ya ochti.

Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.109 seconden.