Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Kleding

 Post Reply Post Reply
Schrijver
1a2b3c Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 28 maart 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 236
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote 1a2b3c Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Kleding
    Geplaatst op: 15 augustus 2005 om 02:54

hallo mensen, ik heb een misschien wat vreemde vraag, maar aangezien geen vraag vreemd schijnt te zijn stel ik hem maar gewoon:)

het lijkt me eens leuk om in winkels te gaan kijken waar ze mooie islamitische kleding verkopen. ik ben erg benieuwd naar welke winkels in zuid-holland en omstreken dat verkopen. hebben jullie misschien adressen? alvast bedankt:)

1a2b3c

Terug naar boven
zahra Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 12 augustus 2005
Online status: Offline
Berichten: 1
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote zahra Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 augustus 2005 om 05:23
salaam 3aljkom wat bedoel je met islamitische kleding wat zoek je precies ?
Terug naar boven
1a2b3c Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 28 maart 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 236
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote 1a2b3c Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 augustus 2005 om 05:55

ik omschrijf mezelf een beetje knullig, dit bedoel ik bijvoorbeeld;

http://www.shukr.co.uk/Merchant2/merchant.mvc?Screen=CTGY&am p;Store_Code=uk&Category_Code=men

Terug naar boven
aboe bakr Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 16 maart 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 452
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote aboe bakr Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 augustus 2005 om 06:01
Bismillah Irahman Irahiem asalama aykoum wahrahmatoe allahie wabarakatoe, beste moslimbroeder, je hebt in Rotterdam een winkel genaamd maktabah op de vierambachtsstraat daar kun je islamitische kleding kopen, wat een mooie kleding trouwens op die site die je aangaf echt nette soenna kleding, gair inshallah
Terug naar boven
1a2b3c Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 28 maart 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 236
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote 1a2b3c Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 augustus 2005 om 06:04
is dat een beetje te bereiken met openbaar vervoer? ik heb geen eigen vervoer
Terug naar boven
aboe bakr Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 16 maart 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 452
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote aboe bakr Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 augustus 2005 om 06:07
ja je kan de trem nemen vanaf centraal station trem 1 of 7 de 5e halte uitstappen aan je linker kant is de winkel naast een slagerij ganaamd Aboe Bakr
Terug naar boven
1a2b3c Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 28 maart 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 236
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote 1a2b3c Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 augustus 2005 om 06:09
bedankt:) wie weet ga ik er eens heen:) weten jullie toevallig ook wat een normale winkelverkoop-prijs is van een Qur'aan?
Terug naar boven
Amier Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 31 juli 2003
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1902
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Amier Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 augustus 2005 om 12:43

Salaam,

een originele koran is niet duur en in de meeste moskeen te koop. Voor ongeveer 15 euro (soms goedkoper, soms duurder) kun je een mooie grote en goed leesbare koran kopen. Een vertaling, zoals van Leemhuis of Kramers zijn wel duurder, zo rond de vijftig euro, maar een must-have als je geen arabisch begrijpt. Vertalingen zijn altijd een interpretatie van de originele tekst, en in de vertaling van Leemhuis wordt dat ook duidelijk uitgelegd in het nawoord. Volgens veel mensen de beste nederlandse vertaling, en ik doe het er al jaren mee.

Wassalam.

� Waarlijk, in het gedenken van God vinden de harten rust. � (Koran 13:28)
Terug naar boven
Rahil Amin Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 september 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1624
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Rahil Amin Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 augustus 2005 om 12:48

Salaam Aleikum beste broeder 1a2b3c,

Als je denkt het winkeltje niet te kunnen vinden of als je geen zin hebt om alleen te gaan dan ga ik graag met je mee. Ze hebben ook heel interessante boeken in die winkel. Laat het maar weten.

Terug naar boven
1a2b3c Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 28 maart 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 236
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote 1a2b3c Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 augustus 2005 om 13:33
In eerste instantie geplaatst door Rahil Amin

Salaam Aleikum beste broeder 1a2b3c,

Als je denkt het winkeltje niet te kunnen vinden of als je geen zin hebt om alleen te gaan dan ga ik graag met je mee. Ze hebben ook heel interessante boeken in die winkel. Laat het maar weten.


dankjewel voor het aanbod! ik zal het in gedachten houden
Terug naar boven
Martinuzz Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 06 oktober 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 833
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Martinuzz Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 augustus 2005 om 13:54
Nog even over die vertalingen: ik vind de vertaling van Kramers ook erg okee. Daar waar ik de Arabische tekst ernaast heb gehad vond ik de vertaling erg nauwkeurig (gewoon zoals je zou verwachten dus) en met een mooie woordkeuze.
Terug naar boven
1a2b3c Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 28 maart 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 236
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote 1a2b3c Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 augustus 2005 om 14:03
dank je wel voor de informatie
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.094 seconden.