Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

HIEP HIEP HOERAAAA

 Post Reply Post Reply
Schrijver
Noor al-Islaam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 14 juli 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 955
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Noor al-Islaam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: HIEP HIEP HOERAAAA
    Geplaatst op: 15 augustus 2005 om 05:38

Assalamoe ALaikoem wa Rahmatoellah,

Ben vanaf 14 juli alweer een jaar lid hier op islaam.nl
Dus dat moeten we uitbundig vieren...

Eerst maar eens beginnen met een doe3a..:P

Moge Allah mij mijn gezichtsvermogen behouden en mij mijn gezondheid en mijn leven behouden, om nog veeeeeeele berichten te mogen plaatsen hier op het forum
(nu de taak aan jullie om AMEEN te zeggen) Yallah Ik w8 :P:P

En Natuurlijk geldt de bovenstaande doe3a ook voor jullie, mijn broeders en zusters!!!!

Assalamoe Alaikoem

Terug naar boven
Django Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 01 augustus 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 329
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Django Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 augustus 2005 om 05:41
Amin zus
Bishmillah Rahman Rahiem....
It is in chancing, we find our purpose....
Terug naar boven
AmmatoelAziz Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 27 september 2004
Online status: Offline
Berichten: 1676
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote AmmatoelAziz Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 augustus 2005 om 05:43

Aleikoem salaam wara7matu Allah wa Barakatuh  lieve zuster,

Allahoema Ameen! Moge Allah onze fouten en tekortkomingen vergeven Ameen.

Fiamanillah,

Assalamoe3leikoem wara7matu Allah wa Barakatuh 

O Allaah, sier ons met de schoonheid van Imaan, Leid ons en laat ons een middel van leiding voor anderen zijn, Ameen
Alle lof is voor Allaah Uit Wiens Bevel alle goede daden worden voltooid.
Terug naar boven
aboe bakr Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 16 maart 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 452
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote aboe bakr Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 augustus 2005 om 05:55
Bismillah Irahman Irahiem moge vrde en zegeningen zijn met de heillige profeet Mohammed en zijn metgezellen en de Moejahedeen, Amien Amien Amien rabbi al alamien le koel al moeslimien fie dunya inshallah
Terug naar boven
nak4life Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 22 april 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 974
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote nak4life Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 augustus 2005 om 06:11
Wa alaikoem salaam wa rahmatoellahie wa barakatoehoe


AMEEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

MashAllah, inshAllah zullen we nog veel post van je kunnen lezen in de toekomst.
Terug naar boven
oegt_najiha Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 05 februari 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 905
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote oegt_najiha Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 augustus 2005 om 06:24

Salaamoe alaikum war'hamtoe allah

 

AMIEN!! OEGTY AMIEN!!

 

hihi ik ben alweer 2jaar lid bijna 5februari ben ik hier 2jaar lid inshallah :D maar ik was daarvoor al lid met een andere Naam, dus eigenlijk ben ik hier al ongeveer 2jaar lid  hihi,

iwa schat inou ik spreek je

 

wa alaikum Salaam

 

 

Najiha

"En wie spreekt beter woord dan hij die mensen tot Allah uitnodigt en goede werken verricht en zegt: 'Waarlijk, ik behoor tot de Moslims'."

(Suraat el-fussielet 33)
Terug naar boven
rahmann Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 24 september 2004
Online status: Offline
Berichten: 67
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote rahmann Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 augustus 2005 om 12:36

Wasalaam alaykoem warahmatoe allahi wabarakatoe

ameen ye rabi

Terug naar boven
Abd al Wadud Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 17 juli 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 484
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abd al Wadud Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 augustus 2005 om 12:50
Amien...

koell sana wa inti thayyibah
(moge het je ieder jaar goed gaan!)
"The real joy of life is to have wisdom"
- Idris ibn Mahlabeel

Allahoe Akbar, Soebhana Allah, La ilaha illa Allah, al 7amdoelillah
Terug naar boven
Ni3met Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 21 augustus 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 447
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Ni3met Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 augustus 2005 om 13:25

Aaameeen A Gtie, Ameen, Ik ben zelf hier ook bijna een jaar lid : D. En het leuke is dat ik van plan ben om vanaf morgen insha Allah een hoofddoek te gaan dragen!! Echt super. Ik heb er eerst echt tegen aan zitten hikken, Ik wist niet precies hoe ik dat het beste op het werk kon vertellen enzo, Maar het ging echt super makkelijk. Echt, Eenvoudiger kan het gewoon niet! Elhamdulillaaaah. Maar goed, Nu maar hopen dat er niet teveel gemene negatieve blikken komen. Ag, Wat maakt het ook uittt, Ik voel me nu al geweldig, Wat wil je nog meer : D. Maar jullie mogen best ook voor mij doea's doen : D.

Moge Allah Soebhaanahoe Wata3aala ons allen leiden, Aaameen Ya Rabba L3aalamien

Terug naar boven
Noor al-Islaam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 14 juli 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 955
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Noor al-Islaam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 augustus 2005 om 13:27

Assalamoe Alaikoem,

Ameeen Ya Rabb.

Djazakoum Allahou elfa ghairan...

Willen degenen die mede willen delen aan een overheerlijke zerda zich hier melden hihihihi....

wasalaam

Terug naar boven
Noor al-Islaam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 14 juli 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 955
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Noor al-Islaam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 augustus 2005 om 13:30
In eerste instantie geplaatst door Ni3met

Aaameeen A Gtie, Ameen, Ik ben zelf hier ook bijna een jaar lid : D. En het leuke is dat ik van plan ben om vanaf morgen insha Allah een hoofddoek te gaan dragen!! Echt super. Ik heb er eerst echt tegen aan zitten hikken, Ik wist niet precies hoe ik dat het beste op het werk kon vertellen enzo, Maar het ging echt super makkelijk. Echt, Eenvoudiger kan het gewoon niet! Elhamdulillaaaah. Maar goed, Nu maar hopen dat er niet teveel gemene negatieve blikken komen. Ag, Wat maakt het ook uittt, Ik voel me nu al geweldig, Wat wil je nog meer : D. Maar jullie mogen best ook voor mij doea's doen : D.

Moge Allah Soebhaanahoe Wata3aala ons allen leiden, Aaameen Ya Rabba L3aalamien

Masha Allaaaaaaaah lieve oegty.

Moge Allah je zegenen en verblijden met al het mooie fi doenya wa fel aghira, ameen Ya Rabb.
Het zal een dag zijn insha Allah die je nooit zult vergeten.
Draag het met hart en ziel, en Allah zal je bijstaan oegty en liefhebben, sub7anallah!!!!!

Terug naar boven
Ni3met Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 21 augustus 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 447
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Ni3met Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 augustus 2005 om 13:35
Aameen Aameen, Insha Allaaah : D, By the way, Je had het over een zerda yaak, Oowkie, Ik ben er als eerste, hahaha
Terug naar boven
Noor al-Islaam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 14 juli 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 955
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Noor al-Islaam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 augustus 2005 om 13:40

In eerste instantie geplaatst door Ni3met

Aameen Aameen, Insha Allaaah : D, By the way, Je had het over een zerda yaak, Oowkie, Ik ben er als eerste, hahaha

Hahaha.. oke dan, wie volgt...???

Terug naar boven
het licht Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 870
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote het licht Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 augustus 2005 om 14:42

salaam aleikum, amin op jullie doeas laten we de mensen niet vergeten die dood gaan van de honger in afrika enz het is erg schokkend de beelden die ik zag op tv en wij maar klagen hier stegferAllah mag Allah hunn helpen en boevan al de europese rijke landen tot inzicht komen dat het voedsel hier op aarde voor iedereen is heeft iemand een idee om voedsel naar hun toe te brengen?

de beelden blijven voor mijn ogen kinderen die niet meer lopen hun botten akn je zien en ja het ergste is sommige zijn onze zusters en die zusters zien hun eigen  kinderen dood gaan gewoon van de honger en sommige willen hun kinderen melk geven maar ze kunnen niet omdat ze niets hebben de meeste kinderen huilen aan 1 dag door wat is hun toekomst als ik vragen mag?waar blijft de hulp?waar blijft de hulp aan de broeders en zusters die in oorlog leven? waar blijft ONZE HULP????

wa aleikum salaam

Wat Allah(swt) wil geschied er is geen kracht of macht buiten Hem!
Terug naar boven
nak4life Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 22 april 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 974
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote nak4life Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 augustus 2005 om 15:05
In eerste instantie geplaatst door Noor al-Islaam

In eerste instantie geplaatst door Ni3met

Aameen Aameen, Insha Allaaah : D, By the way, Je had het over een zerda yaak, Oowkie, Ik ben er als eerste, hahaha


Hahaha.. oke dan, wie volgt...???



ehhh wat is een zerda???
Terug naar boven
het licht Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 870
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote het licht Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 augustus 2005 om 15:25

salaam aleikum ja er bestaan nog kaaskoppen onder ons he zoals ik ik kan niet goed arabisch of marokaans

wa aleikum salaam

Wat Allah(swt) wil geschied er is geen kracht of macht buiten Hem!
Terug naar boven
Ni3met Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 21 augustus 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 447
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Ni3met Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 augustus 2005 om 15:42
Oow, ja sorry, Niet bij stil gestaan. Maar dat wil dus zeggen dat ze jullie uitnodigt om iets bij haar te gaan eten.
Terug naar boven
oegt_najiha Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 05 februari 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 905
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote oegt_najiha Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 augustus 2005 om 16:17

 

Najihaaaa volgt...

 

"En wie spreekt beter woord dan hij die mensen tot Allah uitnodigt en goede werken verricht en zegt: 'Waarlijk, ik behoor tot de Moslims'."

(Suraat el-fussielet 33)
Terug naar boven
Noor al-Islaam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 14 juli 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 955
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Noor al-Islaam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 augustus 2005 om 04:21
In eerste instantie geplaatst door het licht

salaam aleikum ja er bestaan nog kaaskoppen onder ons he zoals ik ik kan niet goed arabisch of marokaans

wa aleikum salaam

Eeen overheeeeeerlijk feestmaal (op zn marokkaans bereid natuurlijk) :P

Terug naar boven
nak4life Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 22 april 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 974
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote nak4life Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 augustus 2005 om 04:22
In eerste instantie geplaatst door Noor al-Islaam

In eerste instantie geplaatst door het licht


salaam aleikum ja er bestaan nog kaaskoppen onder ons he zoals ik ik kan niet goed arabisch of marokaans


wa aleikum salaam



Eeen�overheeeeeerlijk feestmaal (op zn marokkaans bereid natuurlijk) :P



kun je mij wat toesturen...
Terug naar boven
Noor al-Islaam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 14 juli 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 955
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Noor al-Islaam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 augustus 2005 om 05:54
In eerste instantie geplaatst door nak4life

In eerste instantie geplaatst door Noor al-Islaam

In eerste instantie geplaatst door het licht


salaam aleikum ja er bestaan nog kaaskoppen onder ons he zoals ik ik kan niet goed arabisch of marokaans


wa aleikum salaam



Eeen overheeeeeerlijk feestmaal (op zn marokkaans bereid natuurlijk) :P



kun je mij wat toesturen...

Komt voor mekaar, ik stuur het wel per vliegend tapijt, oke?

Terug naar boven
het licht Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 870
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote het licht Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 augustus 2005 om 14:58
salaam aleikum zus noor waar woon je dan?
Wat Allah(swt) wil geschied er is geen kracht of macht buiten Hem!
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.094 seconden.