Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Katrina

 Post Reply Post Reply Pagina  12>
Schrijver
jiyuu Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2357
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote jiyuu Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Katrina
    Geplaatst op: 03 september 2005 om 06:57

Er worden veel topics geopend, maar haast niks over de storm Katrina in Amerika. Is dit vanwege de angst om beschuldigd te worden van Amerikaans leedverheerlijking?

Geef daarom nu hier je steun aan de onschuldige slachtoffers of schenk een fictief bedrag. Of geef gewoon je mening.

 

Mijn symbolische gift is 1 � aan de slachtoffers.

www.hhugs.org.uk/
Terug naar boven
nak4life Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 22 april 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 974
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote nak4life Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 03 september 2005 om 07:08
geef die een 1 euro beter aan een arm land ofzo. Amerika kan ook miljarden euro's besteden om onze broeders zusters en kideren op te blazen...

Terug naar boven
mujaheed_ila Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 03 september 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 184
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote mujaheed_ila Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 03 september 2005 om 07:20

salam,

ooh geef de ongelovigen nog even uitstel, tot op het punt dat allah swt het sein geeft, dan is er geen uitstel meer..

de moslims zijn de waarheid, allah akbar

salam

Terug naar boven
het licht Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 870
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote het licht Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 03 september 2005 om 08:16

Salaam Aleikum WaragmatoelaWabarakatoe

katrinia is een beproevinge en een zware straf voor Amerika zo zie ik het tenminste omdat er zijn ook verzen in de koraan die dit soort dingen voorspelden Allah9swt) straft soms mensen wegends hun ongeloof en wegends hun slechte leefwijze enz en misschien is het een vergelding voor wat ze met Iraq en Filistien en afganistan hebben gedaan en alleen Allah(swt) weet dat,

En op deze manier zien we hoe streng Allahs(swt)straf is en het kan een waarschuwing zijn voor de mensheid.

En Allah(swt) weet het beste

Wa Aleikum Salaam Waragmatoela Wabarakatoe

Wat Allah(swt) wil geschied er is geen kracht of macht buiten Hem!
Terug naar boven
het licht Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 870
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote het licht Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 03 september 2005 om 08:26

salaam aleikum muziek is ook haram...... stegferAllah naar mijn weten is het enkele malen al haraam verklaard  Ali B? mijn kinderen kennen hem niet eens,hij kan wel leuke teksten en goed teksten hebben maar muziek blijft haram

ghair inshaAllah,ik maak ook genoeg fouten

wa aleikum salaam

Wat Allah(swt) wil geschied er is geen kracht of macht buiten Hem!
Terug naar boven
moslimboy212 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 23 maart 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 736
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote moslimboy212 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 03 september 2005 om 08:30

salaam aleykum.

ik weet dat muziek haraam is,maar probeer maar eens als 15-jarige in belgi� geen muziek te luisteren.

van tv kijken word ik ziek als ikzie wat er tegenwoordig allemaal op het nieuws komt,de series,.....

maar ik probeer te minderen met muziek en inshallah zal het me lukken om geen muziek meer te luisteren.amien

waleykum salaam

laa ilaha illalah
Terug naar boven
het licht Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 870
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote het licht Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 03 september 2005 om 08:33
Salaam Aleikum klopt als je langsloopt langs de winkels enzo kan je erniets aan doen weet ik wel agie ghair.mag Allah onze bewuste en onbewuste  zonden vergeven en ons genadig zijn op de laatste dag en onze harten verlichten en ons verdriet verminderen(amin)
Wat Allah(swt) wil geschied er is geen kracht of macht buiten Hem!
Terug naar boven
Rahil Amin Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 september 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1624
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Rahil Amin Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 03 september 2005 om 10:31

Salaam Aleikum,

Ik weet het niet hoor maar het lijkt alsof ameriKKKa de laatste tijd alleen maar meer wordt getroffen door natuurrampen. Nu laat die duivel van een bush zn ware gezicht zien!!! De eigen zwarte bevolking laat hij lekker creperen. ameriKKKa het zogenaamd machtigste land op aarde kan niet eens normaal hulp verlenen aan haar eigen mensen maar binnen een mum van tijd kunnen ze wel een hele troepenmacht vervoeren naar landen als Afganistan en Irak wat in mijn ogen een VEEL grotere logistieke operatie is dan het evacueren van mensen en ze voorzien van de nodige behoeften zoals eten, drinken, onderdak en medicijnen om er maar een paar te noemen. Vind het erg voor de mensen die het is overkomen.

Terug naar boven
jiyuu Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2357
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote jiyuu Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 03 september 2005 om 11:04

Triest allemaal, zeer triest hoe Amerika zo faalt bij de hulpverlening. Koppige onverschilligheid van Bush is waar de Amerikanen nu zelf getuige van zijn. Ik volgde de ontwikkelingen ook continu op het nieuws en bleef echt met open mond toen werd gemeld over de plunderingen. Wanneer witte mensen in supermarkten liepen, werd gezegd dat ze op zoek zijn naar voedsel. En wanneer zwarte mensen in supermarkten werden betrapt ging het ineens om plundering. Als je ineens met een nieuwe tv door de straten loopt, dan is het een duidelijke zaak. Maar water en eten voor jezelf of je gezin zoeken is toch normaal? Zeker als de overheid zelf geen ene moeite doet.

www.hhugs.org.uk/
Terug naar boven
Zoebaida Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 09 augustus 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 5
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Zoebaida Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 03 september 2005 om 11:06

het is voor hun al een voorbereiding voor de dag van qayamat.

allah laat zien, met 1zucht kan hij zoveel schade aanrichting ( katrina )
met 1vinger in de oceaan kan hij zoveel doen. ( tsunami )
voor alle niet gelovigen, besef het maar, zie het gewoon in, niets maar dan ook niets is machtiger dan allah.
hoe kan een geschapen iets machtiger worden dan de schepper zelf.

Terug naar boven
Amier Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 31 juli 2003
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1902
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Amier Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 03 september 2005 om 12:06

http://www.islaammail.com/iforum/forum_posts.asp?TID=4944&am p;am p;PN=1

In eerste instantie geplaatst door Amier

Ik zag gister het volgende op rtl4: Bush stond bij een stel mensen die iets te maken hadden met de hulpverlening in New Oreans, en toen zei hij: "Het positieve dat deze situatie met zich meebrengt, al ziet niet iedereen dat nu, is dat we er een geweldige golfkust bij gekregen hebben." Daarbij maakte hij een beweging alsof hij een hole-in-one sloeg. Die vent is knettergek! Misschien begreep ik het verkeerd, maar ik zat echt met open mond voor de tv.

 

 

� Waarlijk, in het gedenken van God vinden de harten rust. � (Koran 13:28)
Terug naar boven
malikah Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 23 oktober 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 659
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote malikah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 03 september 2005 om 12:23

ik vind die bush echt belachelijk,

hij vind het erger dat de winkels geplunderd worden dan dat er mensen dood liggen te gaan, sorry hoor echt een vieze hond.

deze orkaan katrina is echt een klap in zn gezicht,

met de groetjes van donald duck.

Terug naar boven
Amier Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 31 juli 2003
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1902
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Amier Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 03 september 2005 om 12:26
In eerste instantie geplaatst door malikah

met de groetjes van donald duck.

 

Oooooooh, "Katrina"... nu snap ik 'm!!

� Waarlijk, in het gedenken van God vinden de harten rust. � (Koran 13:28)
Terug naar boven
Pfarrer Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 07 juli 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 316
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Pfarrer Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 03 september 2005 om 12:28
In eerste instantie geplaatst door Rahil Amin

Salaam Aleikum,

Ik weet het niet hoor maar het lijkt alsof ameriKKKa de laatste tijd alleen maar meer wordt getroffen door natuurrampen.



Wat suggereer je hiermee?
Terug naar boven
Rahil Amin Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 september 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1624
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Rahil Amin Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 03 september 2005 om 12:56

Salaam Aleikum,

Beste Pfarrer....bijna altijd als ik hoor over zware allesvernietigende stormen dan treffen ze bijna altijd wel ameriKKKa. Ik weet ook heus wel dat andere landen ook getroffen worden maar soms lijkt het alsof voordat de ene storm is gaan liggen de volgende zich alweer aandient.  En ergens zie ik er ook wel de straf van ALLAH in.

Terug naar boven
Salafi_Manhadj Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 22 juni 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 38
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Salafi_Manhadj Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 03 september 2005 om 13:05
Terug naar boven
Anne Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 17 december 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 841
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Anne Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 september 2005 om 13:13
Ik zag gister het volgende op rtl4: Bush stond bij een stel mensen die iets te maken hadden met de hulpverlening in New Oreans, en toen zei hij: "Het positieve dat deze situatie met zich meebrengt, al ziet niet iedereen dat nu, is dat we er een geweldige golfkust bij gekregen hebben." Daarbij maakte hij een beweging alsof hij een hole-in-one sloeg. Die vent is knettergek! Misschien begreep ik het verkeerd, maar ik zat echt met open mond voor de tv.

Dat leek me ook wel erg ver gaan dus ik heb het opgezocht:

Bush says that these are the first dark days, but where there is chaos there will "arise a great new Gulf coast" *

Wat hij dus zegt is dat ze de Gulf coast, zoals men een kust als die daar noemt, weer zullen opbouwen.

Volgens mij laat Bush de veelal arme en zwarte bevolking van New Orleans inderdaad expres creperen. Of het is per ongeluk een heel zwak en slecht optreden. Maar waarom deze arme mensen door God gestraft zouden moeten worden om wat decadente mannetjes in Washington besluiten snap ik niet.
Terug naar boven
jiyuu Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2357
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote jiyuu Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 september 2005 om 15:29
In eerste instantie geplaatst door Anne


Volgens mij laat Bush de veelal arme en zwarte bevolking van New Orleans inderdaad expres creperen. Of het is per ongeluk een heel zwak en slecht optreden. Maar waarom deze arme mensen door God gestraft zouden moeten worden om wat decadente mannetjes in Washington besluiten snap ik niet.


Om de machtige top weg te krijgen dien je niet te veel aandacht aan die top te schenken. Er is een vonk onder de normale bevolking nodig, en die zal het van daar af moeten overnemen en het klusje verder moeten klaren.


www.hhugs.org.uk/
Terug naar boven
Pfarrer Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 07 juli 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 316
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Pfarrer Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 september 2005 om 01:57
In eerste instantie geplaatst door Rahil Amin

Salaam Aleikum,

Beste Pfarrer....bijna altijd als ik hoor over zware allesvernietigende stormen dan treffen ze bijna altijd wel ameriKKKa. Ik weet ook heus wel dat andere landen ook getroffen worden maar soms lijkt het alsof voordat de ene storm is gaan liggen de volgende zich alweer aandient.  En ergens zie ik er ook wel de straf van ALLAH in.



Ik denk dat het verstandig is voorzichtig te zijn met de stelling dat Allah / God doelgericht er een natie mee wil straffen. Want het is toch wel opvallend dat erg veel natuurrampen de laatste jaren zijn voorgekomen in gebieden waar veel moslims wonen. Ik denk aan de Tsunami, die een groot gebied trof in Indonesi� waar erg moslims bij elkaar woonden. Allemaal weggespoeld. Ik denk aan de aardbevingen in Turkije en Iran.

Ik denk wel dat God er ons als mensheid mee wil laten zien hoe vergankelijk we eigenlijk zijn: het ene moment ben je levend, volop vitaal, maar ��n natuurverschijnsel en je bent er niet meer, of je bent alles kwijt. En dat je, als je al je hoop op dit leven stelt en hier denkt te moeten scoren, je gokt op iets wat vergankelijk en tijdelijk is.
Terug naar boven
Pfarrer Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 07 juli 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 316
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Pfarrer Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 september 2005 om 01:57
For the record: ik ben geen newbee meer maar groupie  
Terug naar boven
Ruud Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 januari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2716
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Ruud Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 september 2005 om 02:15

In eerste instantie geplaatst door Anne

Ik zag gister het volgende op rtl4: Bush stond bij een stel mensen die iets te maken hadden met de hulpverlening in New Oreans, en toen zei hij: "Het positieve dat deze situatie met zich meebrengt, al ziet niet iedereen dat nu, is dat we er een geweldige golfkust bij gekregen hebben." Daarbij maakte hij een beweging alsof hij een hole-in-one sloeg. Die vent is knettergek! Misschien begreep ik het verkeerd, maar ik zat echt met open mond voor de tv.

Dat leek me ook wel erg ver gaan dus ik heb het opgezocht:

Bush says that these are the first dark days, but where there is chaos there will "arise a great new Gulf coast" *

Wat hij dus zegt is dat ze de Gulf coast, zoals men een kust als die daar noemt, weer zullen opbouwen.

Volgens mij laat Bush de veelal arme en zwarte bevolking van New Orleans inderdaad expres creperen. Of het is per ongeluk een heel zwak en slecht optreden. Maar waarom deze arme mensen door God gestraft zouden moeten worden om wat decadente mannetjes in Washington besluiten snap ik niet.
Wat hij eigenlijk wil zeggen is dat dit weer 1 van de zwarte dagen is in de geschiedenis van de wereld.Maar waar chaos heerst of heeft geheerst,zal ook weer iets nieuws opgebouwd worden... Met andere woorden dat New Orleans deze ramp te boven zal komen...

Maar wat ik vrees en veele meteorologen met mij is... Dat er nog veele zwaardere stormen zullen volgen,als we niet met zijn allen het broeikaseffect snel reduceren.

We maken van onze eigen planeet een hel....En God heeft ons hier voor willen waarschuwen.Alles wat wij doen wat niet naar zijn wijsheid gebeurd zal op ons dak terecht komen...

Wij kunnen van elkaar leren,maar we doen het niet...De christenen niet van de moslims en de moslims niet van de christenen.

Leg de boeken maar eens naast elkaar inplaats van er een muur tussen te bouwen.

In de Koran lees ik... Dat men geen macht,geld of kinderen moet nastreven..(vermoedelijk veel kinderen.)In de bijbel lees ik bijna hetzelfde op dit na wees vruchtbaar...Vreemd genoeg komt dit niet overeen...

Aan de andere kant schrijft de bijbel dat men zo veel mogelijk het geweld moet tegen zien te houden zelfs als men de eerste klappen krijgt....De Koran schrijft ergens dat men zich gelijk mag verdedigen.... 

Kies uit deze 2 zaken nou eens de 2 wijste bij elkaar..

Terug naar boven
Ruud Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 januari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2716
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Ruud Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 september 2005 om 03:20
En waneer gaat Amerika die flapdrol nu eens afzetten?Zit al veel te lang in dat witte huis,tussen al dat kristal.. 
Terug naar boven
Ruud Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 januari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2716
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Ruud Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 september 2005 om 03:24
In eerste instantie geplaatst door jiyuu

Er worden veel topics geopend, maar haast niks over de storm Katrina in Amerika. Is dit vanwege de angst om beschuldigd te worden van Amerikaans leedverheerlijking?

Geef daarom nu hier je steun aan de onschuldige slachtoffers of schenk een fictief bedrag. Of geef gewoon je mening.

Mijn symbolische gift is 1 � aan de slachtoffers.

Goed gezien jihuu...Allah kijkt met je mee en zal je later misschien nog wat vragen.
Terug naar boven
Rahil Amin Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 september 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1624
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Rahil Amin Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 september 2005 om 03:35
In eerste instantie geplaatst door Remco

In eerste instantie geplaatst door Rahil Amin

Salaam Aleikum,

Beste Pfarrer....bijna altijd als ik hoor over zware allesvernietigende stormen dan treffen ze bijna altijd wel ameriKKKa. Ik weet ook heus wel dat andere landen ook getroffen worden maar soms lijkt het alsof voordat de ene storm is gaan liggen de volgende zich alweer aandient.  En ergens zie ik er ook wel de straf van ALLAH in.



Dan vergeet jij dat er in het oosten van Azi� ook vaak dergelijke stormen voor komen, ze heten alleen anders. In dezelfde periode als Katrina was er daar ook een, een categorie 4 geloof ik. Daar horen we verder niks over, maar hij is er wel.
Remco je moet eens een keer lezen wat er staat...Ik schreef letterlijk: Ik weet ook heus wel dat andere landen ook getroffen worden enz enz enz. (Dus ik ben niks vergeten)
Ook vergeet je dat deze stormen al eeuwen voorkomen daar, ook voor Amerika door de Islamitische wereld werd aangewezen als de grote Satan, zelfs al voor dat daar uberhaubt Europeanen heen gingen.
Terug naar boven
sarper Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 17 augustus 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 18
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote sarper Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 september 2005 om 07:56
We moeten niet vergeten dat daar ook kleine kinderen aanwezig zijn en piepjonge baby's. Zij moeten ook boeten voor de daden van America, het land vol met criminaliteit. En natuurlijk voor de joker dat Bush heet(pust)Turkse scheldwoord sorry . Ik zou wel geld voor de kleintjes willen sturen, want zei kunnen er thans niks aan doen!
Terug naar boven
Alfons Noija Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 17 september 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 3
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Alfons Noija Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 19 september 2005 om 05:57
Katarina,

Het is erg wat er gebeurd is. Voor de mensen die daar woonden.  Toen ik beelden zag van wat katarina veroorzaakt had, voelde ik pijn en medeleven. Naast deze gevoelens voelde ik ook een ander gevoel. Een gevoel van blijdschap. Ja, want katarina heeft veel blootgelegd! Daarnaast kan Amerika of beter gezegd de gekozen president, en zijn achterban.., hun plannen niet verder uitvoeren. Wat hun plan is? was? Welnu om daar achter te komen moet je iemands ware motivator/en kennen. Gedrag is een taal. Wat iemand laat zien in gedrag en gedragingen, zegt meer, dan woorden. Want woorden kunnen liegen maar iemands eigenlijke gedrag niet. Dat komt altijd naar boven. Voorbeeld: wat waren de boeken die de president van Amerika las tijdens zijn vakantie? 1, De grote griep epidemie 50 miljoen mensen overlijden (zuiveren) 2, Salt en de invloed daarvan in de wereld (olie) 3, Karel de Grote de Great last tsjaar (grootheidswaanzin). Gaan nu jullie ogen open? Ja, katarina en de gevolgen daarvan zijn erg. Maar geen gevoel voor gekleurde mensen, de zucht naar olie en rijkdom en daarnaast ten koste van alles de geschiedenis in willen gaan als een grote veroveraar is niet alleen erger maar ook ziek! Daarom moeten wij inzien dat wat er nu allemaal gebeurd ook een hemelse strijd is. Daarom moeten wij ons verenigen. Alles wat wij doen moet bindend zijn. Het is nu de tijd om de almacht van Allah te tonen. Dat kan wanneer wij als moslims op 1 lijn zitten. Daar komen vruchten van. Het moeten niet onze woorden zijn, maar het zullen onze vruchten zijn die maken dat velen zich tot Allah zullen bekeren. Allah is groot en Mohammed (vzmh) is zijn gezondene. Moedjaddid
Terug naar boven
pietjepuk Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 08 juli 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 642
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote pietjepuk Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 19 september 2005 om 06:13

Zo ken er er ook 1:

Weet je waarom Amerika Irak binnenviel?

De Amerikanan waren God's gesel om de moslims te tuchtigen.

Terug naar boven
Engeltje Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 06 september 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 348
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Engeltje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 19 september 2005 om 06:36
... En werden daarvoor rijkelijk beloond met zwart goud.
Ja hoor.

Ik zie helemaal niets goddelijks aan dat hele amerika. Jezus is daar gewoon een machtsmiddel, "so help me god" maakt je alleen maar meer populair. Een restant van de zogenaamde "City on a hill" "glorie-"dagen. Religie is hip, religie verkoopt... zie ook de televangelisten.

Lip-service heet zoiets. Volgens mij is dat nog geen klap waard.
Een oog om een oog maakt de hele wereld blind.
- Ghandi
Terug naar boven
pietjepuk Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 08 juli 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 642
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote pietjepuk Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 20 september 2005 om 11:58

Je hebt gelijk. Maar het gebeurd van alle kanten. Daarom geloof ik ook in gematigdheid.

Terug naar boven
Engeltje Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 06 september 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 348
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Engeltje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 20 september 2005 om 13:18
zit wat in. 
Een oog om een oog maakt de hele wereld blind.
- Ghandi
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply Pagina  12>

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.094 seconden.