Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Onderwerp geslotenVraagje aan de mannen

 Post Reply Post Reply Pagina  <12
Schrijver
Leyla Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 29 augustus 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 302
Directe link naar dit bericht Onderwerp: Vraagje aan de mannen
    Geplaatst op: 28 november 2003 om 14:07

A Selaam oe Ale'ykoem,

Inderdaad a Zahra, die link had ik dus ook al eerder gelegd! Misschien is het verstandig voor degenen die deze topic lezen en/of er een reactie op willen plaatsen, om eerst de topic "Is dit Liefde?", onder het kopje Relatie Jongens en Meisjes te gaan lezen. Dan is het niet meer zo gek dat velen die hier gereageerd hebben, redelijk gefrustreerd zijn.

Wa Ale'ykoem a Selaam

The Believers In Their Mutual Friendship, Mercy & Afflection Are Like One Body: If Any Part Of It Complains, The Rest Of The Body Will Also Stay Awake In Pain.
Terug naar boven
Rania Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 24 december 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 7
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 30 december 2003 om 15:51
Lieve Dunya


Uit alles wat hier reeds werd gezegd lijkt het niet of er uiteidelijk iets zinnigs van zal komen


Alleen merk ik dat jij ergens mee zit of zelfs diep in je hart geraakt bent.

Als dat zo is moet je moet je weten dat ik hier wel ben om naar je te luisteren lieverd.

Ik denk dat ik weet waar je met je vraag naar toe wil en ik voel zelfs dat je een beetje triest en boos bent wat maakt dat je je vraag op die manier hebt gesteld.

Maar lieverd niet alle mannen denken hetzelfde als ze een mooie meid zien of ze nou Nederlandse of Marrokaanse zijn.
En net zoals iedere man anders is ,is elke Nederlandse vrouw dat ook.

Dus liefje ,je mag ze niet allemaal over dezelfde kam scheren.

Als je erover wil praten doe maar geust ik luister wel!

selaam zusje
Terug naar boven
salahdin Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 15 december 2003
Locatie: Belgium
Online status: Offline
Berichten: 421
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 01 januari 2004 om 00:30

Wat versta je onder nedrelandse vrouwen?de autochtone bevolking?

 

Terug naar boven
dunya Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 20 oktober 2003
Online status: Offline
Berichten: 17
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 01 januari 2004 om 01:01

ik wilde helemaal niks suggereren.ik wou gewoon weten wat de mannen denken. Want ik heb alleen nederlandse vriendinnen. en ik heb me aan hen aangepast, nou ja in hoeverre dat kan. Het is altijd gieren en brullen. En net zoals ik vallen ze op marokaanse jongens. Dus als ze bijvoorbeeld mij als marokaanse meid zien en een nederlandse meid naast me zien. stel he ze is blond en heeft een beetje onthulende kleren aan, wat denken ze dan en voor wie zouden ze kiezen.als ik er nou te weten kom wat de mannen vinden van niet-moslim meisje misschien begrijp ik dan ook hoe ze tot een keuze komen.zelf heb ik niks tegen de niet-moslim,ik had het misschien niet zo fel neer moeten zetten, maar dat is gewoon mijn manier van communiceren.Deze topic heeft trouwens geen verband met mijn andere topic zoals velen beweren.

beslema dunya

Terug naar boven
salahdin Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 15 december 2003
Locatie: Belgium
Online status: Offline
Berichten: 421
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 01 januari 2004 om 01:26

Assalamoe'alaikoem

Ik heb meer respect voor een islamitishe bedekte vrouw.Haar nationaliteit ,ras huidskleur zal geen invloed hebben op de mate van dat respect op zich. Maar als ik een nederlands meisje zie dat islamitish is geworden en bedekt is heb ik extra veel respect .

Terug naar boven
dunya Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 20 oktober 2003
Online status: Offline
Berichten: 17
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 01 januari 2004 om 01:43

oke bedankt voor je reactie

als ik het goed begrijp maakt de nationaliteit niks uit, als het maar een bedekte vrouw is. mag ik vragen wat de reden is dat je dat liever hebt?

Terug naar boven
polymorph Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 10 december 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 447
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 01 januari 2004 om 16:05

Salaam Alaikum allemaal,

Niet dat het iets bijdraagt aan de discussie....
maar ik wil toch even zeggen dat de reacties van allemaal mij erg blij maken.
Ik ben nog nieuw in de islam en de reacties die ik zie bevestigen weer dat God mij
het goede pad heeft laten zien.

Moge Allah naar jullie glimlachen.

jullie (nieuwe) broeder

polymorph

Geef kennis door aan mij,zelfs als het maar een ayah is...(Bukhari)
Terug naar boven
salahdin Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 15 december 2003
Locatie: Belgium
Online status: Offline
Berichten: 421
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 01 januari 2004 om 21:12

Assalamoe'alaikoem

De reden waarom ik meer respect heb voor een bedekte vrouw,is omdat de bedekte vrouw vooral haarzelf respecteert.Ik weet dat het in het Westen soms aanlokkelijk kan zijn om onthullende kleren te dragen.Maar de Islamitish gekleedde vrouw weet dat dit aardse leven van korte duur is en dat het slechts een list van de duivel is.Ze verkiest het volgen van haar godsdienst boven sommige wereldlijke verlangens.Ze beseft dat er een dag komt waar ze verantwoording moet afleggen voor haar daden en dat ze inscha'Allah  ten volle  beloond zal worden door de Almachtige (swt).

De niet als moslima opgevoedde vrouw verdient zeker veel respect voor haar keuze om Islamitishe kleren te dragen. Hedendaags zijn er veel "Moslima's" die van haar kunnen leren.

Terug naar boven
 Post Reply Post Reply Pagina  <12

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.094 seconden.