Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

graag jullie do3aa

 Post Reply Post Reply
Schrijver
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote taqwaa Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: graag jullie do3aa
    Geplaatst op: 09 oktober 2005 om 14:03

asalaamo3alaikomwara7matolahwabarakatoho broeders en zusters

 

er is een broeder die heel veel problemen heeft met zijn vrouw  hij staat op het punt tescheiden terwijl diep in zijn hart hij dit niet wil ,

omdat hij teveel van haar houdt.

toch heeft hij problemen la7awlawalakowatilabilaahil3aliil3adim.

graag zou ik jullie vragen do3a tedoen voor deze twee

want scheiding  is erg.

moge allah ze bij elkaar houden yarab.

�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������
Terug naar boven
het licht Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 870
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote het licht Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 oktober 2005 om 14:51

Salaam Aleikum

Scheiden is inderdaad niet goed afgeraden maar in sommige situaties moet het zelfs bv als de vrouw of man haram dingen doet (niet dat ik hun ken) en soms is het de enige oplossing en kan het zijn dat Allah(swt) een betere vrouw of man zal geven het is inderdaad heeel zwaar om in een moeilijke onhoudbare situatie te zitten maar als mensen van elkaar houden dan moet het inshaAllah weer goed komen en moet er gepraat worden voor een goede oplossing,

mag Allah hun bijstaan inshaAllah en hun relatie weer overeen laten komen met de koraan en de liefde laten overwinnen amin

Wat Allah(swt) wil geschied er is geen kracht of macht buiten Hem!
Terug naar boven
aboe bakr Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 16 maart 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 452
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote aboe bakr Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 oktober 2005 om 14:54

 Bismillah Irahman Irahiem

 Asalama alykoum waharahmatoe allahie wabarakatoe

Beste zuster Taqwaa zeg tegen de broeder dat het beter voor hem is om bij zijn vrouw te blijven en Allah te vrezen want scheiding in de Islam is ernstig

Mocht hij problemen hebben met zijn vrouw

Koele3 a sabr ya aghy inallah me3a saberen !

Inshallah doe ik een doeaa voor de broeder

Terug naar boven
Ni3met Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 21 augustus 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 447
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Ni3met Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 10 oktober 2005 om 00:22
Moge Allah Soebhaanahoe Wata3aala hun problemen oplossen. Ameen.
Terug naar boven
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote taqwaa Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 10 oktober 2005 om 03:52

asalaamo3alaikomwara7matolaahwabarakatoho jazakomolaah voor jullie do3aa

voor deze broeder.

en broeder aboe baker  jij jazakalaahogyraan  met mooi nasiha

ik zal inschalaah het door geven.

 

en nog iets deze broeder is moeltazim maschalaah.

�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������
Terug naar boven
Yassira Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 21 augustus 2004
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 662
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Yassira Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 oktober 2005 om 15:23

Assalaamoe Ehleykoom Warhamatoelah Wabarkatoehoe,

Ik ga inch'allah dua doen

Moge Allah S.W.T Hen helpen en standvastigheid geven INCH'ALLAH,

Smeek tot Mij en Ik zal uw smeekbede verhoren
(Koran 40:60)

En wanneer Mijn dienaren je over Mij vragen,zeg dan; ,,Ik ben nabij;Ik verhoor het gebed van de smekeling.wanneer hij Mij aanroept.Daarom moeten zij naar Mij luisteren en in Mij geloven,zodat zij geleid worden�
(Koran 2:186)

Hier hebje alvast een DUA tegen stress,

Du'a tegen stress

Allahumma rahmataka arjoo falaa takilnee ilaa nafsee tarfata 'aynin wa aslih-lee sha'nee kullahu, laa ilaha illa anta

Oh Allah! Het is Uw genade waar ik voor hoop dus laat U mij niet in beschuldiging van mijn kwesties zelfs niet voor een enkele knipoog en corrigeer mij voor al mijn kwesties. Niemand heeft het recht aanbeden te woorden behalve U.

Moge Allah swt ons de goede weg laten tonen, Amien!
Moge Allah swt ons doe'as verhoren, Amien!
Moge Allah swt ons zegenen, Amien!

Met vriendelijke groeten Oegt Y. fi dien

*Moslima_Y*
*"Inna Llahou ma3a sabirien"*
Terug naar boven
3khadidjah3 Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 22 juli 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 186
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote 3khadidjah3 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 oktober 2005 om 15:42

Assalamu alaikum wa rahmatullahi wa barakatuh,

Moge Allah Subhana wa Ta'ala hen bij elkaar laten blijven, goed voor elkaar laten zijn, en gelukkig met elkaar laten zijn, of er een beproeving in leggen, als dat goed is voor hen, en voor hun geloof, en voor hun in het Hiernamaals. En moge Allah hen ver van elkaar verwijderen als ze slecht zijn voor elkaar, en voor elkaars geloof, en voor elkaar in het Hiernamaals, en hen begunstigen met iemand die beter geschikt is voor hen. En moge Allah hen leiden naar het rechte pad, en hen begunstigen met al het goede in dit leven en in het Hiernamaals.

Amien!

Groetjes Khadidjah

De profeet Mohammed saws heeft gezegd: "Er is zoveel
barmhartigheid dat zelfs de duivel denkt dat hij daar kans op maakt."
Terug naar boven
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote taqwaa Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 13 oktober 2005 om 05:14

asalaamo3alaikomwara7matolaahwabarakatoho broeders en zusters

jazakaomolaahogyraan voor jullie mooie do3aas en adviesen.

amin yarab op jullie do3aa.

�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.109 seconden.