Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Samir A mishandeld

 Post Reply Post Reply Pagina  <1234>
Schrijver
Pfarrer Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 07 juli 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 316
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Pfarrer Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Samir A mishandeld
    Geplaatst op: 17 oktober 2005 om 13:52
Onschuldig tot het tegendeel blijkt. Begint er toch verdacht op te lijken dat Samir gewoon een ordinaire terrorist is. 
Terug naar boven
islam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 09 oktober 2003
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2554
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote islam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 17 oktober 2005 om 14:33
In eerste instantie geplaatst door Amier

Salaam alaikum,

kletskoek. Zwarte Piet is een moriaan uit Spanje, geen Surinamer. Dat hij met een Surinaams accent praat is ook onzin, dat doen alleen geschminkte mannetjes die Zwarte Piet naspelen. Zwarte Piet is ook niet dom, en geen slaaf. Waarom leer je niet eens waar het echt over gaat? Enne... waarom nou weer op klappen trakteren? Dat is pas achterlijk en dom.

Sinterklaas is gewoon een volksfeest met een heilige als centrale figuur. In de loop van de eeuwen zijn daar allerlei dingetjes bij gekomen, zoals Zwarte Piet en het paard op het dak etc. Het is een kinderfeest, dus de personages worden gekarikaturaliseerd. Dus een beetje sukkelige Zwarte Piet, wel stereotiep, maar niet stereotieper dan de tiepetjes die de zwarte comedians in bv de Comedy Factory spelen als ze een blanke nadoen. Waarom moet men zo nodig beledigd worden als een peuter je om snoepjes vraagt? By the way, ik weet heel goed hoe het is om gediscrimineert te worden op huidskleur, o.a. door jouw surinaamse vrienden wel te verstaan.

Ik weet dat het een grapje was, maar ik kon er niet om lachen. Goed, ik ben klaar.

Wassalam.

Sinterklaas is trouwens een turk

Met of zonder godsdienst zouden er goede mensen zijn die goede dingen doen en slechte mensen die slechte dingen doen. Maar om goede mensen slechte dingen te laten doen, heb je godsdienst nodig.
Terug naar boven
postpentacost Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2164
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote postpentacost Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 17 oktober 2005 om 15:47
En Jezus een jood...
Terug naar boven
Martinuzz Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 06 oktober 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 833
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Martinuzz Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 17 oktober 2005 om 16:54
In eerste instantie geplaatst door Kimmie

In eerste instantie geplaatst door Amier

(..)

Sinterklaas is trouwens een turk

Of preciezer nog: een Byzantijn  (er woonden toen nog geen Turkse volkeren in Anatoli� - in elk geval niet in die mate)

Terug naar boven
islam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 09 oktober 2003
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2554
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote islam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 18 oktober 2005 om 10:45
Met of zonder godsdienst zouden er goede mensen zijn die goede dingen doen en slechte mensen die slechte dingen doen. Maar om goede mensen slechte dingen te laten doen, heb je godsdienst nodig.
Terug naar boven
rahmann Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 24 september 2004
Online status: Offline
Berichten: 67
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote rahmann Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 18 oktober 2005 om 10:55

In eerste instantie geplaatst door postpentacost

En Jezus een jood...

Jezus is een moslim.

Terug naar boven
postpentacost Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2164
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote postpentacost Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 18 oktober 2005 om 12:36
Als je dat in de ruime zin van het woord bedoeld (hij die zich
overgeeft aan God) heb je gelijk; een Joodse Moslim (in menselijke
gedaante, want van oorsprong is Jezus het Woord van God) zoals er ook
Christen Moslims zijn en Bhoedistische Moslims en Jehova Moslims...
Terug naar boven
islam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 09 oktober 2003
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2554
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote islam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 18 oktober 2005 om 13:07
In eerste instantie geplaatst door rahmann

In eerste instantie geplaatst door postpentacost

En Jezus een jood...

Jezus is een moslim.

Ja, en mohammed een boeddist.

Ahum...

Met of zonder godsdienst zouden er goede mensen zijn die goede dingen doen en slechte mensen die slechte dingen doen. Maar om goede mensen slechte dingen te laten doen, heb je godsdienst nodig.
Terug naar boven
pietjepuk Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 08 juli 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 642
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote pietjepuk Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 18 oktober 2005 om 13:57
Kimmie, niet zo grof.
KAN GELOOF EN TOLERANTIE SAMENGAAN?
Terug naar boven
Beautiful-Islam Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 16 oktober 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 20
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Beautiful-Islam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 18 oktober 2005 om 14:36

Salaam

miskiena waar slaat dat nou weer op ja, en Mohammed(vzmh) is  een boeddist??  Lahvat Laister!!!

Een moslim is  voor het geval je dat nog niet weet een aanhanger van de islaam.Letterlijk betekent het iemand die zich overgeeft, waarbij gedoeld wordt op de overgave aan Allah (swt).

met andere woorden: jezus oftewel Isa(vzmh) is een moslim!

you get the point?

wasalaam

oegti N.

 

"Ik heb nooit iemand ontmoet die zo dom was dat ik niets van hem kon leren."Galileo Galilei
Terug naar boven
islam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 09 oktober 2003
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2554
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote islam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 18 oktober 2005 om 14:47

In eerste instantie geplaatst door pietjepuk

Kimmie, niet zo grof.

Ik vind het boeddisme een fantastische levensopvatting, dus zo slecht was dat niet ;-)
Maar was je nu eigenlijk sarcastisch of niet?

Met of zonder godsdienst zouden er goede mensen zijn die goede dingen doen en slechte mensen die slechte dingen doen. Maar om goede mensen slechte dingen te laten doen, heb je godsdienst nodig.
Terug naar boven
eduard Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 27 september 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 307
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote eduard Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 18 oktober 2005 om 15:22
In eerste instantie geplaatst door rahmann

Jezus is een moslim.


In eerste instantie geplaatst door Beautiful-Islam

met andere woorden: jezus oftewel Isa(vzmh)�is een moslim!




En als ik zeg dat ik een moslim ben is dat onzin, fitna zaaien en meer fraais? Dan wordt gezegd dat je alleen moslim kan zijn als je de ritueeltjes en dogmaatjes volgt die door VOLGELINGEN van Mohammed zijn opgesteld.

Welke fraaie sofistiek zal hier weer op verzonnen worden...
Terug naar boven
postpentacost Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2164
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote postpentacost Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 18 oktober 2005 om 16:56
Beautiful,

Als Boeddhist hetzelfde betekent als Moslim, dan zouden Jezus zowel als
Mohammed Boeddhist zijn. Maar ik vrees dat boeddhist niet meer
betekent als volgeling of aanbidder van Boeddha. Dan heb je gelijk. Maar
ook Eduard heeft gelijk als hij zegt dat ie Moslim is, indien hij zich
overgeeft aan God. Want of hij dat (voldoende) doet kan alleen de
Allerhoogste beoordelen. Zo is het maar de vraag of iedereen die zich
hier op t forum Moslim noemt, dat ook werkelijk is....God ziet het hart
aan en beoordeelt of je echt in overgave aan Hem leeft. Christenen
kunnen zich in de ruime zin van het woord ook Moslim noemen. God
beooordeelt of ze zich werkelijk aan Hem overgeven.

Je zelf Moslim noemen, dwz hij die zich aan God overgeeft, is wel een
beetje veel aanmatigend en arrogant. eigenlijk is degene die zich Moslim
noemt dat niet echt. Want hij schept over zichzelf op dat ie zich
overgegeven heeft aan God en dan leef je niet echt in overgave aan
God... Roept God niet op tot bescheidenheid?
Terug naar boven
eduard Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 27 september 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 307
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote eduard Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 18 oktober 2005 om 18:13
In eerste instantie geplaatst door postpentacost

Je zelf Moslim noemen, dwz hij die zich aan God overgeeft, is wel een beetje veel aanmatigend en arrogant. eigenlijk is degene die zich Moslim noemt dat niet echt. Want hij schept over zichzelf op dat ie zich overgegeven heeft aan God en dan leef je niet echt in overgave aan God... Roept God niet op tot bescheidenheid?


Volgens mij ligt het oordeel opscheppen en de daaraan verbonden consequenties (aanmatigendheid en arrogantie) bij jou en niet bij degene die zich moslim noemt. Zei Jezus niet oordeelt niet opdat ge niet geoordeeld wordt?
Terug naar boven
pietjepuk Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 08 juli 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 642
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote pietjepuk Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 18 oktober 2005 om 22:08
In eerste instantie geplaatst door Kimmie

In eerste instantie geplaatst door pietjepuk

Kimmie, niet zo grof.

Ik vind het boeddisme een fantastische levensopvatting, dus zo slecht was dat niet ;-)
Maar was je nu eigenlijk sarcastisch of niet?

Nee, ironisch.

KAN GELOOF EN TOLERANTIE SAMENGAAN?
Terug naar boven
Rahil Amin Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 september 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1624
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Rahil Amin Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 18 oktober 2005 om 23:45
In eerste instantie geplaatst door Eduard

In eerste instantie geplaatst door rahmann

Jezus is een moslim.


In eerste instantie geplaatst door Beautiful-Islam

met andere woorden: jezus oftewel Isa(vzmh) is een moslim!




En als ik zeg dat ik een moslim ben is dat onzin, fitna zaaien en meer fraais? Dan wordt gezegd dat je alleen moslim kan zijn als je de ritueeltjes en dogmaatjes volgt die door VOLGELINGEN van Mohammed zijn opgesteld.

Welke fraaie sofistiek zal hier weer op verzonnen worden...
Ik ben ooit bij een lezing geweest en daar werd verteld dat de geloofsleer van alle profeten hetzelfde was. Alleen kregen ze van ALLAH verschillende sharia. In de tijd dat Isa vzmh profeet was golden de regels die hij van ALLAH gekregen had. De profeet Mohamed vzmh was de laaste profeet die door ALLAH werd gezonden met een duidelijke boodschap en dus gelden nu dus de regels die hij van ALLAH heeft gekregen. Regels staan duidelijk omschreven.
Terug naar boven
Martinuzz Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 06 oktober 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 833
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Martinuzz Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 19 oktober 2005 om 01:21
Dat veranderd niks aan de post van Eduard, in my humble opinion, daar die wetsregels door mensen opgesteld zijn.
"J'ai regard� mon ennemi et je m'y suis vu" (Tiscali)
Terug naar boven
Pfarrer Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 07 juli 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 316
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Pfarrer Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 19 oktober 2005 om 03:28
Als Jezus volgens de meest letterlijke zin van moslim moslim was, dan blijft hij overigens nog wel een jood, uit het geslacht van David, zoon van Abraham.

Maar wel een jood die de pest had aan regeltjes. Ik herken in het evangelie van Jezus niets wat ik wel zie in de huidige moslim, die stijf staat van de regeltjes om op die manier het hemelse rijk binnen te komen, terwijl Jezus zegt dat er maar ��n weg is: door Hem.

enneh, wat heeft dit allemaal met terrorist Samir te maken?
Terug naar boven
Malcolm X Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 november 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 992
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Malcolm X Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 19 oktober 2005 om 03:40
Salaam Aleikum,

Precies ;) Evangelie, daar zou je uit moeten opmaken dat Jezus vzmh een moslim was......
Je hebt over regeltjes, dank voor de hele duidelijke voorbeeld van hoe een vooroordeel over de islam nu precies uitgelegd kan worden.

En als burger van dit land behoor je te geloven in het strafrecht, waarbij je pas schuldig bent wanneer dit bewezen is. Tot op heden is Samir A. feitelijk onschuldig. Door hem als terrorist neer te zetten verbeeld je jezelf als rechter te kunnen oordeel in een zaak waar je maar een fractie van kent. Dat zou ook precies hetzelfde zijn bij een moordzaak, pedofiliezaak of alle overige zaken waarin de officier van justitie iemands schuld probeert te bewijzen.
Ik ga er pas vanuit dat iemand schuldig is indien ik de bewijzen heb gezien of gehoord, en het besluit van de rechter heb kunnen opnemen.

Een democratisch beginsel, die door sommige mensen veels te licht wordt genomen. Maar daarbij ook volstrekt begrijpelijk omdat het de massamedia is die dit beginsel proberen te bagatalliseren en. Iemand is al schuldig voordat ie bij de rechter is gekomen in NL. Althans als de media je zaak onder de loep neemt dan...

Tot op heden blijf ik van mening dat de journalistiek het grootste probleem en veroorzaker is in NL voor de huidige sfeer. Daarom pleit ik ook in plaats van een imamopleiding een grondige hervorming van de opleiding journalistiek.

Salaam Aleikum,

Malcolm X
Terug naar boven
DruideHerne Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 juni 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 834
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote DruideHerne Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 19 oktober 2005 om 05:22
In eerste instantie geplaatst door Rahil Amin

In eerste instantie geplaatst door Eduard

In eerste instantie geplaatst door rahmann

Jezus is een moslim.


In eerste instantie geplaatst door Beautiful-Islam

met andere woorden: jezus oftewel Isa(vzmh) is een moslim!




En als ik zeg dat ik een moslim ben is dat onzin, fitna zaaien en meer fraais? Dan wordt gezegd dat je alleen moslim kan zijn als je de ritueeltjes en dogmaatjes volgt die door VOLGELINGEN van Mohammed zijn opgesteld.

Welke fraaie sofistiek zal hier weer op verzonnen worden...
Ik ben ooit bij een lezing geweest en daar werd verteld dat de geloofsleer van alle profeten hetzelfde was. Alleen kregen ze van ALLAH verschillende sharia. In de tijd dat Isa vzmh profeet was golden de regels die hij van ALLAH gekregen had. De profeet Mohamed vzmh was de laaste profeet die door ALLAH werd gezonden met een duidelijke boodschap en dus gelden nu dus de regels die hij van ALLAH heeft gekregen. Regels staan duidelijk omschreven.


Wanneer regels zo simpel zijn dan zou er niet zoveel over gediscusseerd worden wel?
Wanneer de regels in de Koran simpel zouden zjn geweest dan was er honderden jaren later geen Hadith nodig zijn geweest om ze zinnig te kunnen maken voor die tijd en cultuur.
Maar laat ons een een simpel voorbeeld nemen.
Het gebod Gij zult niet stelen!
Wat wordt hier mee bedoelt?
Is het ontnemen van mensen hun eerste levensbehoefte niet een vorm van stelen?
bv zou het laakbaar zijn om te bepaken dat iemand niet mag ademen omdat iemand de rechten heeft gekocht met geld van de lucht en zuurstof?
zonder zuurstof sterft het leven>
is het dan laakbaar om iemand te straffen omdat hij water onthoudt aan een ander?zonder water sterft het leven!
mag je wel voedsel onthouden? is dat dan geen stelen?



Terug naar boven
Martinuzz Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 06 oktober 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 833
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Martinuzz Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 19 oktober 2005 om 05:30
Dat is nieuwe info voor mij... maarreh, denk je niet dat er in Armeni� toen ook joden leefden?
"J'ai regard� mon ennemi et je m'y suis vu" (Tiscali)
Terug naar boven
Martinuzz Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 06 oktober 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 833
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Martinuzz Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 19 oktober 2005 om 05:39

Post ons even de draad waar dat vermeende bewijs in staat, voordat men (ik bijvoorbeeld :) ) er zonder het gezien te hebben weer tegenin gaat.

"J'ai regard� mon ennemi et je m'y suis vu" (Tiscali)
Terug naar boven
eduard Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 27 september 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 307
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote eduard Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 19 oktober 2005 om 06:20
In eerste instantie geplaatst door Rahil Amin

In eerste instantie geplaatst door Eduard

In eerste instantie geplaatst door rahmann

Jezus is een moslim.
In eerste instantie geplaatst door Beautiful-Islam

met andere woorden: jezus oftewel Isa(vzmh)�is een moslim!
En als ik zeg dat ik een moslim ben is dat onzin, fitna zaaien en meer fraais? Dan wordt gezegd dat je alleen moslim kan zijn als je de ritueeltjes en dogmaatjes volgt die door VOLGELINGEN van Mohammed zijn opgesteld. Welke fraaie sofistiek zal hier weer op verzonnen worden...
Ik ben ooit bij een lezing geweest en daar werd verteld datde geloofsleer van alle profeten hetzelfde was.


Dat is dan ook precies de strekking van mijn topic 'Ik ben een moslim.'.

Alleen kregen ze van ALLAH verschillende sharia. In de tijd dat Isa vzmh profeet was golden de regels die hij van ALLAH gekregen had. De profeet Mohamed vzmh was de laaste profeet die door ALLAH werd gezonden met een duidelijke boodschap en dus gelden nu dus de regels die hij van ALLAH heeft gekregen.


Leuk politiek op machtsbehoud gericht statement. Mohammed is de laatste profeet en dus komen er nooit meer andere regels.

Nou ik ben ook een profeet en ik kom met precies dezelfde regels als Jezus en Mohammed: heb god lief boven alles en je naaste als jezelf. Meer is niet nodig. Uiteraard zullen machtswellustelingen mijn leer weer aangrijpen om het hun eigenbelang te laten dienen. Dat gaat nu al zo sinds mensenheugenis...
Terug naar boven
Martinuzz Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 06 oktober 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 833
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Martinuzz Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 19 oktober 2005 om 06:26

In eerste instantie geplaatst door Martinuzz

Post ons even de draad waar dat vermeende bewijs in staat, voordat men (ik bijvoorbeeld :) ) er zonder het gezien te hebben weer tegenin gaat.

Nou ja, hoeft ook niet. Lekker belangrijk wat nu precies de culturele achtergrond van Jezus was.

Conclusie tot nu toe (niks veranderd wat mij betreft): De culturele omgeving van Jezus was Joods en semitisch-sprekend (Aramees of iets verwant daaraan waarschijnlijk) met daarbij een sterke Griekse invloed (misschien was Grieks wel lingua franca - zoals Frans dat is in het grootste deel van West- Noordwest-Afrika nu).
Daarbij kan je zeggen dat Jezus moslim was zoals alle mensen volgens de islam een moslimse natuur toegedicht kan worden - en misschien zou dan uit het evangelie blijken dat Jezus daarnaar leefde. Goed, dat is mijn uitleg, die wellicht wat bijgeschaafd dient te worden.
Verder meent Latifah dat Jezus een Armeense verwantschap heeft. Dat is nieuw voor mij.

wa-s-sal�m.

"J'ai regard� mon ennemi et je m'y suis vu" (Tiscali)
Terug naar boven
Malcolm X Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 november 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 992
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Malcolm X Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 19 oktober 2005 om 06:33
Salaam Aleikum,

Beetje schizofreen aan het worden martinuzz?
"Martinuzz schreef" gevolgd door een reactie van Martinuzz op de eigen post

Salaam Aleikum,

Malcolm X
Terug naar boven
Pfarrer Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 07 juli 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 316
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Pfarrer Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 19 oktober 2005 om 06:37
In eerste instantie geplaatst door Latifah

de grotjes



grotjes?
Terug naar boven
eduard Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 27 september 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 307
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote eduard Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 19 oktober 2005 om 06:39
Malcolm, ik denk dat Martinuzz tot een goed inzicht kwam over zijn vraag en dat met ons wil delen.
Terug naar boven
Malcolm X Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 november 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 992
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Malcolm X Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 19 oktober 2005 om 06:42
In eerste instantie geplaatst door Eduard

Malcolm, ik denk dat Martinuzz tot een goed inzicht kwam over zijn vraag en dat met ons wil delen.


Salaam Aleikum,

Beste Eduard dat had ik ook wel in de gaten
Desalniettemin komt het toch wel enigzins geinig over.

Salaam Aleikum,

Malcolm X

Terug naar boven
Martinuzz Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 06 oktober 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 833
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Martinuzz Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 19 oktober 2005 om 06:45

 

"J'ai regard� mon ennemi et je m'y suis vu" (Tiscali)
Terug naar boven
eduard Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 27 september 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 307
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote eduard Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 19 oktober 2005 om 06:47
In eerste instantie geplaatst door Malcolm X

Beste Eduard dat had ik ook wel in de gaten
Desalniettemin komt het toch wel enigzins geinig over.


Wist ik. Mijn droogheid over jouw gein.
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply Pagina  <1234>

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.174 seconden.