Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Jouw mening over islaammail forum?????

 Post Reply Post Reply Pagina  12>
Enquête vraag: Jouw mening over islaammail forum????
Enquête keuze Stemmen Enquête statistieken
1 [5.88%]
14 [82.35%]
2 [11.76%]
0 [0.00%]
U kunt niet stemmen in deze enquête

Schrijver
Abou Jabir Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 maart 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1813
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abou Jabir Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Jouw mening over islaammail forum?????
    Geplaatst op: 19 oktober 2005 om 08:35
nou, wat is het geworden?
Bezoek dit: http://aboujabir.web-log.nl/
"Wie in Allah en de Laatste Dag gelooft, moet het goede zeggen of zwijgen." {Boekharie & Moeslim}
Terug naar boven
eduard Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 27 september 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 307
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote eduard Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 19 oktober 2005 om 08:40
De poll geeft enkel negatieve keuzes. Geen goede poll dus. Dit forum is niet slechter of beter dan andere forums en zijn deelnemers zijn niet slechtere of betere mensen dan andere mensen op andere forums.
Terug naar boven
Malcolm X Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 november 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 992
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Malcolm X Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 19 oktober 2005 om 08:43

Salaam Aleikum,

dan zou je mijn poll moeten zien Eduard ;)
Ik heb voor onzin gekozen, maar dit reflecteert alleen de huidige situatie. Inshallah zullen de mensen in de toekomst hier op het forum normaler weten te discussieren. Eerst was het overigens saai in veel van de gevallen, maar nu is het gewoon onzin.
Maar ons streven zou natuurlijk "leuk en interessant" moeten zijn.

Salaam Aleikum,

Malcolm X

Terug naar boven
eduard Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 27 september 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 307
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote eduard Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 19 oktober 2005 om 09:14
Er is zin in onzin en onzin in zin. Leuk is leuk maar niet zaligmakend en interessant is (subjectieve) lucht.
Terug naar boven
Yassira Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 21 augustus 2004
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 662
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Yassira Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 19 oktober 2005 om 10:25

Assalaamoe ehleykoom Warahmatoelah Wabaraktoehoe,

Ik heb voor geen een van de 4 gekozen,

Omdat mijn mening er niet echt opstaan, In mijn ogen worden er zowel Interessante als niet Interessante topics geplaatst, maar dat hangt natuurijk af van mens tot mens... Dus voor mij blijft het op sommige vlakken een leerrijke&interessante site

Maar ik denk dat die 4 negatievepunten wel aanbot komen voor sommigen omdat ze zich ergeren (inclusief mezelf maar dat maakt een forum nog niet slecht) aan de onrustzaaiers! En daardoor ook gaan beginnen stemmen om een van die vier punten. Dat heeft volgens mij ook niet echt met het islaammail forum te maken maar eerder met sommige leden die die er zijn om de pret verderven, En dat zijn degene die er verandering in moeten brengen door middel van zich aan te passen of te vertrekken. Ik zeg geen namen want in detail treden is mijn vak niet maar Khair...

Met vriendelijke groeten Oegt Y. fi dien

*Moslima_Y*
*"Inna Llahou ma3a sabirien"*
Terug naar boven
oegt_najiha Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 05 februari 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 905
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote oegt_najiha Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 19 oktober 2005 om 10:35

 

Salaamoe alaikum war'hamtoe allah wa barakatuhoe

bismillah

ik heb gekozen voor de 2de optie

dus "onzin" ik vind het hier werkelijk waar de laatste tijd dat er alleen maar onzin word gepraat op een paar mashallah broeders en zusters van mij na alhamdoullah moge Allah jullie belonen voor jullie inzet ameen)

ik ben al een hele lange tijd aan het denken om weg te gaan en vanmorge stond mijn afpraak maar gair inshallah na dat wat broeders en zusters op me gingen inpraten en PM's kreeg dat ik moest blijven, blijf ik tog maar nog even, ik hoop inshallah met heeeeeeeeeeeeeeeel mijn hart dat het ooit nog een mashallah forum word. dit is namelijk eerste forum waar ik lid ben sinds ik met islaam bezig ben, en ken ook veeel van de leden, alhoewel de meesten m ook al weer gepeert zijn.. hahaa maar heb nog wel contact met hun alhamdoulillah,

inshallah is de volgende poll. die je maakt kan ik dan antwoorden het is hier gezellig en informatief, ik hoop echt dat dat mijn keuze zal zijn over een tijdje

eerst even alle onrust stokers bannen

wa Salaamoea alikum war'hamtoe allah wa barakatuhoe

Najiha

"En wie spreekt beter woord dan hij die mensen tot Allah uitnodigt en goede werken verricht en zegt: 'Waarlijk, ik behoor tot de Moslims'."

(Suraat el-fussielet 33)
Terug naar boven
pietjepuk Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 08 juli 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 642
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote pietjepuk Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 19 oktober 2005 om 14:24
Ik stem niet. Slechte poll.
KAN GELOOF EN TOLERANTIE SAMENGAAN?
Terug naar boven
islam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 09 oktober 2003
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2554
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote islam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 19 oktober 2005 om 14:28
Inderdaad. De poll zelf lijkt gemaakt om enkel de mening van Abou Jabir uit te drukken.
Met of zonder godsdienst zouden er goede mensen zijn die goede dingen doen en slechte mensen die slechte dingen doen. Maar om goede mensen slechte dingen te laten doen, heb je godsdienst nodig.
Terug naar boven
eduard Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 27 september 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 307
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote eduard Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 19 oktober 2005 om 14:31
Wederom op groepsdynamica gericht. Wij - zij gevoel cre�ren.
Terug naar boven
Malcolm X Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 november 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 992
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Malcolm X Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 19 oktober 2005 om 14:56
In eerste instantie geplaatst door Latifah

Als je hebt gekozen voor onzin broeder malcolm, dan denk ik zelf dat je het leuk vind tussen de onzin want je bent hier toch heel vaak�Of denk je er toch anders over, of dan heb ik een vraag voor jou, wat vind je wel leuk hier om hier toch vaak aanwezig te zijn?


IK heb niet gestemd omdat ik mijn mening in geen 1 hokje kan plaatsen. Ik vind het leuk om hier te zijn, omdat ik in die tijd dat ik hier ben veel heb geleerd over de islaam de dingen die ik nog niet wist. Ik lees graag de verhalen met moraal. OOk al kan ik me af en toe ergeren aan bepaalde mensen, zal maar geen namen noemen, maar gelukkig kan je naar beneden scrollen of klikken om een leuke topic over de islaam.


Sallem alleikoum





Salaam Aleikum,

Leuk is anders beste latifah. Ik heb juist een periode helemaal niet gepost, om maar sinds de komst van een aantal KK�ers maar weer eens mee te doen. En als ik vaak online ben, dan laat ik vaak werk liggen aangezien ik vanmiddag bijna niets gedaan heb op mijn werkplek
Soms is het zo saai op mijn werk dat ik liever de confrontatie op zoek, zoals vandaag het geval was
Maar laten we hopen dat mijn baas er nooit achter zullen komen (dus niet doorvertellen). Straks schakelen ze de AIVD in als ze islaammail bezoekjes in mijn geschiedenis zien

Overigens vond ik het een uitermate goede poll, aangezien het de huidige sfeer reflecteert op islaammail.

Salaam Aleikum,

Malcolm X

Terug naar boven
eduard Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 27 september 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 307
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote eduard Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 19 oktober 2005 om 14:58
Het reflecteert een subjectieve kijk op de sfeer, meer niet.
Terug naar boven
pietjepuk Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 08 juli 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 642
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote pietjepuk Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 19 oktober 2005 om 15:01

En dat kan nooit de bedoeling van een poll zijn.

KAN GELOOF EN TOLERANTIE SAMENGAAN?
Terug naar boven
malikah Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 23 oktober 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 659
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote malikah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 19 oktober 2005 om 15:47

ik heb nog wel een leuk idee

we gaan in de ramadan inshaAllah met veel broeders en zusters van deze site afspreken om snachts te gaan bidden, we melden ons allen aan op de site en dan gaan we bidden daarna praten we er over via de chat, goed idee of niet??

wa salem aleykeom

Terug naar boven
aboe bakr Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 16 maart 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 452
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote aboe bakr Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 19 oktober 2005 om 17:27

Asalama alykoum waharahmatoe allahie wabarakatoe

ik vind het een goed idee zuster Malikah kijken wat de andere broeders en zusters ervan vinden?

Wa gair inshallah

Terug naar boven
Martinuzz Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 06 oktober 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 833
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Martinuzz Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 19 oktober 2005 om 17:40

In eerste instantie geplaatst door Latifah

In eerste instantie geplaatst door Eduard

Wederom op groepsdynamica gericht. Wij - zij gevoel cre�ren.
Gutte gutte dacht dat je jezelf niet in een bepaalde hokje wilde plaatsen

Maar als anderen dat voor je doen, dan kan je nog zo hard niet willen, dan ben je voor sommige mensen de ander en wordt alles wat je schrijft door sommige mensen met een andere bril gelezen.

En ik vind het ook een goed idee van Malikah.

"J'ai regard� mon ennemi et je m'y suis vu" (Tiscali)
Terug naar boven
Salim Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 29 september 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 33
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Salim Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 19 oktober 2005 om 17:46
In eerste instantie geplaatst door Latifah

In eerste instantie geplaatst door Kimmie

Inderdaad. De poll zelf lijkt gemaakt om enkel de mening van Abou Jabir uit te drukken.

Abou Jabir vraagt hier naar de mening van iedereen Kimmetje. scrol even naar boven en lees nog een keer is goed

Vreemd dat alleen de andersgelovigen weer de pol verkeerd begrijpen, en maar roepen dat ze niet worden begrepen door de moslims...Even meewerken dan komt het wel goed. Of gaan jullie julliezelf weer in het slachtofferhokje plaatsen

Salaam alikoum,

Sorry latifah maar kimmy en andere hebbe gelijk over de poll. ik vind het ook een slechte poll en waarom? een poll hoort de mening te pijlen en dan moet het alle keuzes bevatten van erg goed tot erg slecht en niet alleen negatieve keuzes zoals deze poll. ik kan ook in geen van de keuzes mijn mening kwijt. wat moet je kiezen als je de forum erg goed vindt?? volgens deze poll mag je dat niet vinden en kan je alleen stemmen als je een negatieve mening hebt over de forum een positieve mening kan je niet kwijt daardoor geeft het dus een vertekend beeld omdat veel positief denkenden niet stemmen simpelweg omdat ze NIET KUNNEN stemmen...

ik hoop dat dit nu duidelijk is.

zoals eerder is gezegd is dit forum zeker niet slecht in vergelijking tot anderen en in mijn mening wel beter omdat het niet eenzijdig is. kwaliteit van een forum wordt tenslotte bepaald door de bezoekers wij dus... wij moeten onze niveau op pijl houden en ons niet laten bezinken en verlagen tot een lage niveau van discussie of onzin praatjes die nergens naar toe leiden.

islaam.nl is een site van iedereen zoals boven staat. en wij moeten dan voor zorgen dat dit forum ook naar hoger niveau komt SAMEN en niet alleen met vingertjes wijzen naar anderen.

wa salaam

Doe wat je wil, praten doen ze toch.... maar doe NIET wat Allah NIET wil.. want de dood is nabij...
Terug naar boven
Martinuzz Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 06 oktober 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 833
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Martinuzz Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 19 oktober 2005 om 17:53

Helemaal mee eens, Salim!

Ook wat je zegt over het forum: ik vind het niet altijd even makkelijk hier, maar in vergelijking met andere fora waar vergelijkbare onderwerpen bediscussieerd kunnen worden is het hier een verademing. De mensen die een post grotendeels op de inhoud kunnen beoordelen zijn hier relatief talrijk.

"J'ai regard� mon ennemi et je m'y suis vu" (Tiscali)
Terug naar boven
oegt_najiha Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 05 februari 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 905
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote oegt_najiha Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 20 oktober 2005 om 03:10
In eerste instantie geplaatst door malikah

ik heb nog wel een leuk idee

we gaan in de ramadan inshaAllah met veel broeders en zusters van deze site afspreken om snachts te gaan bidden, we melden ons allen aan op de site en dan gaan we bidden daarna praten we er over via de chat, goed idee of niet??

wa salem aleykeom

 

jaaa inshallah mashallah idee oegty,,, ik denk niet dat ik kan meedelen de PC staat bij me zus op de kamer, hahaha dus kan haar moeilijk gaan wakker houden,. wallahoe 3alem,

wa Salaamoe alaikum

mashallah

"En wie spreekt beter woord dan hij die mensen tot Allah uitnodigt en goede werken verricht en zegt: 'Waarlijk, ik behoor tot de Moslims'."

(Suraat el-fussielet 33)
Terug naar boven
islam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 09 oktober 2003
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2554
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote islam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 20 oktober 2005 om 09:28
In eerste instantie geplaatst door Latifah

In eerste instantie geplaatst door Kimmie

Inderdaad. De poll zelf lijkt gemaakt om enkel de mening van Abou Jabir uit te drukken.

Abou Jabir vraagt hier naar de mening van iedereen Kimmetje. scrol even naar boven en lees nog een keer is goed

Vreemd dat alleen de andersgelovigen weer de pol verkeerd begrijpen, en maar roepen dat ze niet worden begrepen door de moslims...Even meewerken dan komt het wel goed. Of gaan jullie julliezelf weer in het slachtofferhokje plaatsen

Het gaat me niet om de vraag, het gaat me om de antwoorden.  Er zit nl niets positiefs bij.

Met of zonder godsdienst zouden er goede mensen zijn die goede dingen doen en slechte mensen die slechte dingen doen. Maar om goede mensen slechte dingen te laten doen, heb je godsdienst nodig.
Terug naar boven
eduard Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 27 september 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 307
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote eduard Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 20 oktober 2005 om 09:46
*kuch* Ze *kuch* had *kuch* verkeerd *kuch* gelezen *kuch* Kimmie...
Terug naar boven
Yassira Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 21 augustus 2004
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 662
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Yassira Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 20 oktober 2005 om 13:24
In eerste instantie geplaatst door Kimmie

In eerste instantie geplaatst door Latifah

In eerste instantie geplaatst door Kimmie

Inderdaad. De poll zelf lijkt gemaakt om enkel de mening van Abou Jabir uit te drukken.

Abou Jabir vraagt hier naar de mening van iedereen Kimmetje. scrol even naar boven en lees nog een keer is goed

Vreemd dat alleen de andersgelovigen weer de pol verkeerd begrijpen, en maar roepen dat ze niet worden begrepen door de moslims...Even meewerken dan komt het wel goed. Of gaan jullie julliezelf weer in het slachtofferhokje plaatsen

Het gaat me niet om de vraag, het gaat me om de antwoorden.  Er zit nl niets positiefs bij.

Assalaamoe ehleykoom Waramatoelah Wabarkatoehoe,

Beste kimmie,

Ik vond mijn stukje niet echt negatief maar tis maar hoe je het interpreteerd... En dat van oegty Latifa klonk ook niet echt negatief Maar khair ieder heeft een andere kijk op het forum...

Wat voor de ene negatief is kan voor de andere positief zijn en andersom natuurlijk ook  

Dus daarom respecteer ik ieder zijn/haar reactie of het nu positief is of negatief...(wat niet zegt dat ik met alles akkoord ga)

Met vriendelijke groeten Oegt Y. fi dien

*Moslima_Y*
*"Inna Llahou ma3a sabirien"*
Terug naar boven
eduard Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 27 september 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 307
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote eduard Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 20 oktober 2005 om 15:21
Yassira, Kimmie doelde niet op jouw antwoorden maar op de antwoorden die als keuzemogelijkheid voor de enquete gegeven worden. Die zijn allen negatief.
Terug naar boven
pietjepuk Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 08 juli 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 642
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote pietjepuk Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 20 oktober 2005 om 16:19
Juist, een slechte poll dus.
KAN GELOOF EN TOLERANTIE SAMENGAAN?
Terug naar boven
Sjonny Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 12 december 2003
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 250
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Sjonny Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 november 2005 om 13:19

Goed, maar kan altijd beter.

Terug naar boven
moslimboy212 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 23 maart 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 736
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote moslimboy212 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 november 2005 om 13:27

salaam aleykum.

ik heb ook niet gestemd,niet omdat het een slechte poll is maar gewoon omdat geen van de woorde mijn mening uitdrukken. ik zou voor afgezaagd gaan.

waleykum salaam

laa ilaha illalah
Terug naar boven
het licht Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 870
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote het licht Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 november 2005 om 15:11

salaam aleikum,

Wij moslims zijn verplicht dawah te doen mensen uitnodigen tot de islam ook zijn we verplicht mensen te helpen met vragen kennis enz als je kijkt hoeveel kennis hier word gedeeld(vaak gekopieerde emailtjes die we al kenden) maar voor de nieuwen is het wel interessant denk ik en leerzaam.

Wa Aleikum salaam

Wat Allah(swt) wil geschied er is geen kracht of macht buiten Hem!
Terug naar boven
het licht Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 870
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote het licht Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 november 2005 om 15:18
salaam aleikum en ik heb niets gestemd want hoe kan je islam forum onzin noemen????? als er veel informatie vorkomt wat JIJ misschien al weet maar waar anderen weer van leren en ik dat 12 onzin hebben gestemd....
Wat Allah(swt) wil geschied er is geen kracht of macht buiten Hem!
Terug naar boven
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote taqwaa Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 november 2005 om 15:37

vind het ook onzin op dit moment het was  oke hier maar nu echt helemaal

niet zoals jullie zien raeger ik  bijna nooit. hoop ooit dat het  beter word hier

�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������
Terug naar boven
Malcolm X Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 november 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 992
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Malcolm X Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 10 november 2005 om 05:37
Salaam Aleikum,

Laten we het erop houden dat het gemiddelde niveau zeer zorgwekkend is hier op het forum.

Daar had eduard alias edward ook gelijk in, we zouden allemaal eens goed in de spiegel moeten kijken. Eens bij jezelf nagaan waarom het hier zo�n sh#t sfeer is.

Je zou eerder met het kabinet balkenende nog een goede discussie kunnen voeren dan met de mensen hier op het forum..

Salaam Aleikum,

Malcolm X
Terug naar boven
oegt_najiha Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 05 februari 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 905
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote oegt_najiha Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 10 november 2005 om 05:54

In eerste instantie geplaatst door Malcolm X

Salaam Aleikum,

Laten we het erop houden dat het gemiddelde niveau zeer zorgwekkend is hier op het forum.

Daar had eduard alias edward ook gelijk in, we zouden allemaal eens goed in de spiegel moeten kijken. Eens bij jezelf nagaan waarom het hier zo�n sh#t sfeer is.

Je zou eerder met het kabinet balkenende nog een goede discussie kunnen voeren dan met de mensen hier op het forum..

Salaam Aleikum,

Malcolm X

 

mashallaaah wuhahha, ik vind wel dat je gelijk hebt,, maar ga liever hier een discussie aan dan dat ik met balkenende moet gaan praten.... GEZELLIG Wacko

"En wie spreekt beter woord dan hij die mensen tot Allah uitnodigt en goede werken verricht en zegt: 'Waarlijk, ik behoor tot de Moslims'."

(Suraat el-fussielet 33)
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply Pagina  12>

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.156 seconden.