Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Michael Jackson bouwt moskee in Bahrein

 Post Reply Post Reply Pagina  12>
Schrijver
Abou Jabir Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 maart 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1813
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abou Jabir Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Michael Jackson bouwt moskee in Bahrein
    Geplaatst op: 01 november 2005 om 10:19

dit stond op www.nu.nl

Michael Jackson koopt grond in Bahrein

Uitgegeven: 1 augustus 2005 17:46

NEW YORK - De Amerikaanse popzanger Michael Jackson heeft een lap grond gekocht in het Golfstaatje Bahrein, waar hij na zijn proces wegens kindermisbruik vakantie hield. Dat meldde de krant New York Post maandag op basis van bronnen binnen de koninklijke familie van Bahrein.

De 46-jarige Jackson heeft volgens de krant een stuk grond van ruim zes hectare gekocht vlak bij een paleis van sjeik Abdullag bin Hamad al-Khalifa, een zoon van koning Hamad. Volgens de bronnen van de New York Post is Jackson bevriend met een aantal vooraanstaande figuren in Bahrein en was hij daar na zijn proces te gast

op een arabische site heb ik gelezen dat hij een grond heeft gekocht om een moskee te bouwen, zal hij stiekem moslim zijn geworden, aangezien zijn broer al moslim is?

dit zijn foto's van die opening:

 

Bezoek dit: http://aboujabir.web-log.nl/
"Wie in Allah en de Laatste Dag gelooft, moet het goede zeggen of zwijgen." {Boekharie & Moeslim}
Terug naar boven
Abou Jabir Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 maart 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1813
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abou Jabir Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 01 november 2005 om 10:20

*

Bezoek dit: http://aboujabir.web-log.nl/
"Wie in Allah en de Laatste Dag gelooft, moet het goede zeggen of zwijgen." {Boekharie & Moeslim}
Terug naar boven
mujaheed_ila Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 03 september 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 184
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote mujaheed_ila Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 01 november 2005 om 10:34

salam alaikoem abou jabir,

maschallah ik hoop dat het waar is..allah akbar

wa salam

Terug naar boven
Lailat Oelqader Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 27 oktober 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 374
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Lailat Oelqader Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 01 november 2005 om 10:44

Sallem alleikoum....

InshaAllah moge hij sterven als een moslim amien....

Terug naar boven
malikah Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 23 oktober 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 659
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote malikah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 01 november 2005 om 10:50

nou vertel me nou is hoe zit dat nou met die jackson ik vind het maar een bekrompen verhaal, op een gegeven moment weet ik niet meer wat ik moet geloven.. subhanAllah. al gair inshaAllah.

is het nou waar dat hij kinderen misbruikt heeft?

Terug naar boven
mujaheed_ila Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 03 september 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 184
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote mujaheed_ila Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 01 november 2005 om 10:55

salam alaikoem,

zoveel rappers in Amerika zijn moslim geworden..zoals akon,most def en nog paar voorbeelden..alhamdoelilah wordt ze de warheid getoont.

wa salam alaikoem

Terug naar boven
Engeltje Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 06 september 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 348
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Engeltje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 01 november 2005 om 10:55
In eerste instantie geplaatst door malikah

nou vertel me nou is hoe zit dat nou met die jackson ik vind het maar een bekrompen verhaal, op een gegeven moment weet ik niet meer wat ik moet geloven.. subhanAllah. al gair inshaAllah.

is het nou waar dat hij kinderen misbruikt heeft?



Ik dacht dat hij daar voor vrijgesproken was...
Een oog om een oog maakt de hele wereld blind.
- Ghandi
Terug naar boven
Lailat Oelqader Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 27 oktober 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 374
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Lailat Oelqader Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 01 november 2005 om 11:41
In eerste instantie geplaatst door malikah

nou vertel me nou is hoe zit dat nou met die jackson ik vind het maar een bekrompen verhaal, op een gegeven moment weet ik niet meer wat ik moet geloven.. subhanAllah. al gair inshaAllah.

is het nou waar dat hij kinderen misbruikt heeft?Alleen Allah weet dat oeght, ik was er niet bij en jij ook niet en de rest ook niet. Allah oe a3lam

Terug naar boven
oegt_najiha Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 05 februari 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 905
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote oegt_najiha Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 01 november 2005 om 12:26

 

 

2pac ook ja teminste tot zover toen ik fan van hem was.. toen zei altijd iedereen dat hij moslim was geworden.... maar gair

die akon????? is die moslim geworden?? laatst liep een jongen een liedje door de klas te zingen,,,, hey lady's drop it down just wanna see you touch the ground. don't be same blabla shake you belly like a belly dancer.. hahahhahaha echt opeens de hele klas begon te zingen, de hele dag door. nu ken ik het liedje ook. liep laatst in een winkel hoorde ik m weer. ,aar anyway toen vroeg ik zo van wie is dat liedje.. zegt die jongen ja van akon..?? als akon moslim is waarom zulk soort liedjes???

gair inshallah....

zijn zeeeer veeel moslim geworden alhamdoulillah.. aaliyah ook tog?? of ze was bezig met de islaam?

gaair inshallah.

die r&b en hip hop is verleden tijd voor mij. inshallah

 

In eerste instantie geplaatst door mujaheed_ila

salam alaikoem,

zoveel rappers in Amerika zijn moslim geworden..zoals akon,most def en nog paar voorbeelden..alhamdoelilah wordt ze de warheid getoont.

wa salam alaikoem

"En wie spreekt beter woord dan hij die mensen tot Allah uitnodigt en goede werken verricht en zegt: 'Waarlijk, ik behoor tot de Moslims'."

(Suraat el-fussielet 33)
Terug naar boven
aboe bakr Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 16 maart 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 452
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote aboe bakr Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 01 november 2005 om 13:20

Asalama alykoum wahrahmatoe Allahie wabarakatoe

Allah Akbar inshallah wordt hij een Moslim en zal Allah zijn zondes vergeven als zo een iemand als hij moslim wordt is dat een mooie winst voor de Umma en zijn aanhang is groot mocht hij moslim worden dan hoop ik dat velle van zijn fans hem zullen volgen  en zal hij zijn geld gaan investeren in islamitische zaken en zijn pop muziek veruilen voor anacheed net als Cat Stevens beter bekend als Yussef Islam

Wa gair inshallah

Terug naar boven
Broeder_Somal Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 07 maart 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 49
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Broeder_Somal Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 01 november 2005 om 16:58
Heal The World
Make It A Better Place
For You And For Me
And The Entire Human Race
There Are People Dying
If You Care Enough
For The Living
Make A Better Place
For You And For Me
Terug naar boven
Rahil Amin Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 september 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1624
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Rahil Amin Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 01 november 2005 om 17:43

Asalaam Aleikum,

Hij zou een goede stem hebben om de Quraan te reciteren InsaALLAH.

Terug naar boven
malikah Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 23 oktober 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 659
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote malikah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 04 november 2005 om 03:39
ja inshaAllah. waarom schrijven we hem geen brief kunnen we het hem zelf vragen.
Terug naar boven
het licht Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 870
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote het licht Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 04 november 2005 om 03:46

Salaam Aleikum leuke tekst broeder somal zelf bedacht?

Heal The World
Make It A Better Place
For You And For Me
And The Entire Human Race
There Are People Dying
If You Care Enough
For The Living
Make A Better Place
For You And For Me

?

wa aleikum salaam

Wat Allah(swt) wil geschied er is geen kracht of macht buiten Hem!
Terug naar boven
malikah Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 23 oktober 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 659
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote malikah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 04 november 2005 om 03:55

nou mensen het spijt mij hoor ik heb er een hard hoofd in in die jackson,

ik zeg in ieder geval, ik hoop voor HEM dat hij moslim word.

http://www.gva.be/dossiers/-j/michaeljackson/dossier.asp

Terug naar boven
oegt_najiha Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 05 februari 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 905
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote oegt_najiha Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 04 november 2005 om 04:44
inshallah
"En wie spreekt beter woord dan hij die mensen tot Allah uitnodigt en goede werken verricht en zegt: 'Waarlijk, ik behoor tot de Moslims'."

(Suraat el-fussielet 33)
Terug naar boven
Broeder_Somal Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 07 maart 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 49
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Broeder_Somal Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 04 november 2005 om 07:09
In eerste instantie geplaatst door het licht

Salaam Aleikum leuke tekst broeder somal zelf bedacht?

Heal The World
Make It A Better Place
For You And For Me
And The Entire Human Race
There Are People Dying
If You Care Enough
For The Living
Make A Better Place
For You And For Me

?

wa aleikum salaam

Naaah, wil je zeggen dat je niet weet van wie deze tekst is---- Michael Jackson natuurlijk...........

Terug naar boven
Peter Pan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 oktober 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2010
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Peter Pan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 04 november 2005 om 08:43
Nu zitten we alleen nog met zijn 'onreine' muziek?
Terug naar boven
malikah Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 23 oktober 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 659
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote malikah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 november 2005 om 01:50

ja idd peterpan

Heal The World AUW
Make It A Better Place AUW
For You And For Me AUW
And The Entire Human Race AUW
There Are People Dying AUW
If You Care Enough AUW
For The Living AUW
Make A Better Place AUW
For You And For Me AUW

Terug naar boven
Peter Pan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 oktober 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2010
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Peter Pan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 november 2005 om 03:05

Zing je mee of doet het pijn?

 

Terug naar boven
Rahil Amin Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 september 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1624
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Rahil Amin Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 november 2005 om 03:32
In eerste instantie geplaatst door malikah

nou mensen het spijt mij hoor ik heb er een hard hoofd in in die jackson,

ik zeg in ieder geval, ik hoop voor HEM dat hij moslim word.

http://www.gva.be/dossiers/-j/michaeljackson/dossier.asp

Salaam Aleikum Malikah,

Je hoeft er geen hard hoofd in te hebben want ALLAH weet wat wij niet weten, misschien is Michael Jackson wel oprecht ge�nteresseerd in de Islam. (maar ondertussen heb jij wel anderen de kans gegeven om misschien wel onwaarheden over Michael Jackson te lezen door deze link te plaatsen). Ik hoop het niet voor je zuster maar als hij misschien al Moslim is krijgt hij misschien wel een deel van jouw goede daden en jij een deel van zijn slechte daden vanwege de link die je hebt geplaatst. 

 Salaam.

Het paradijs is omgeven door moeilijkheden waar de �nafs� (het ego) niet van houdt, de hel is omgeven door de lusten die het ego strelen.
Overgeleverd door: Moslim
Terug naar boven
Peter Pan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 oktober 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2010
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Peter Pan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 november 2005 om 03:52

Hoe bedenk je dat?

 

Terug naar boven
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote taqwaa Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 november 2005 om 04:00

moge allah hem leiden naar het rechte pad . zijn verleden maakt niets uit

als hij op nieuw  begint en berouw heeft getoont.

net als jusf islaam  maschallah.

�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������
Terug naar boven
Amier Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 31 juli 2003
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1902
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Amier Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 november 2005 om 04:27

Ik kan me nauwelijks voorstellen dat hij moslim is geworden, maar ja, er gebeuren wel vreemdere dingen.

Is dat stuk grond niet gewoon bedoelt voor een tweede Neverland ofzo? Of een prive-pretpark?

 

� Waarlijk, in het gedenken van God vinden de harten rust. � (Koran 13:28)
Terug naar boven
Rahil Amin Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 september 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1624
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Rahil Amin Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 november 2005 om 04:36
In eerste instantie geplaatst door Amier

Ik kan me nauwelijks voorstellen dat hij moslim is geworden, maar ja, er gebeuren wel vreemdere dingen.Misschien nog niet...maar het kan toch altijd wel beste Amier?..Als er al mensen van de Ku Klux Klan zich bekeert hebben tot de Islam waarom zou het bij Michael Jackson niet kunnen?..Zijn broer is toch ook Moslim?..wie weet hebben ze wel heel veel met elkaar gesproken na de tijd van de rechtszaken. Het lijkt mij ook onlogisch dat je als niet Moslim naar een Islamitisch land gaat verhuizen. Maar ALLAH weet het het beste wat er in de harten (dus ook het hart van Michael Jackson) van de mensen afspeelt.

Is dat stuk grond niet gewoon bedoelt voor een tweede Neverland ofzo? Of een prive-pretpark?

 

Het paradijs is omgeven door moeilijkheden waar de �nafs� (het ego) niet van houdt, de hel is omgeven door de lusten die het ego strelen.
Overgeleverd door: Moslim
Terug naar boven
Rahil Amin Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 september 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1624
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Rahil Amin Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 november 2005 om 04:37
[QUOTE=taqwaa]

moge allah hem leiden naar het rechte pad . zijn verleden maakt niets uit

als hij op nieuw  begint en berouw heeft getoont.

net als jusf islaam  maschallah.

[/QUOTE] Inderdaad Oeghty... ....
Het paradijs is omgeven door moeilijkheden waar de �nafs� (het ego) niet van houdt, de hel is omgeven door de lusten die het ego strelen.
Overgeleverd door: Moslim
Terug naar boven
Peter Pan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 oktober 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2010
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Peter Pan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 november 2005 om 04:53

Ik krijg hier enigzins een vieze smaak van in de mond. Allereerst lees ik op deze site dat westerse muziek onrein is (door een aantal moslima's/moslims aangegeven). Nu bouwt Jackson een moskee en wordt hij de hemel in geprezen en maakt zijn verleden niets meer uit. Het is goed als hij berouw getoond heeft. Berouw tonen waarvoor? Hij is toch onschuldig verklaard?

De opmerking van Rahil dat het vreemd is dat een niet-moslim naar een islamitisch land verhuisd is waar. Andersom is veel vaker het geval. Moslims die en masse naar niet-islamitische landen verhuizen. Hoe komt dat toch?

 

Terug naar boven
Amier Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 31 juli 2003
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1902
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Amier Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 november 2005 om 04:53
In eerste instantie geplaatst door Rahil Amin

In eerste instantie geplaatst door Amier

Ik kan me nauwelijks voorstellen dat hij moslim is geworden, maar ja, er gebeuren wel vreemdere dingen.Misschien nog niet...maar het kan toch altijd wel beste Amier?..Als er al mensen van de Ku Klux Klan zich bekeert hebben tot de Islam waarom zou het bij Michael Jackson niet kunnen?..Zijn broer is toch ook Moslim?..wie weet hebben ze wel heel veel met elkaar gesproken na de tijd van de rechtszaken. Het lijkt mij ook onlogisch dat je als niet Moslim naar een Islamitisch land gaat verhuizen. Maar ALLAH weet het het beste wat er in de harten (dus ook het hart van Michael Jackson) van de mensen afspeelt.

Is dat stuk grond niet gewoon bedoelt voor een tweede Neverland ofzo? Of een prive-pretpark?

 

Assalamu alaikum,

je moet wel ook eerst het tweede deel van mijn zin lezen voor je reageerd he. "Er gebeuren wel vreemdere dingen" zeg ik, hetzelfde dus als wat jij daarna beschrijft.

Het zou fantastisch zijn als hij moslim is geworden natuurlijk, masha Allah, maar ik kan het me alleen nauwelijks voorstellen. Ik bedoel die man is zo appart en volgens mij ook niet helemaal goed in z'n bovenkamer.

Er zijn trouwens wel meer rijke mensen die naar een van de Golfstaatjes verhuizen; de sheichs daar zijn maar wat blij met de dollars en ze worden geen strobreed in de weg gelegd, moslim of geen moslim. En de rijkaards kopen er een huis of verhuizen er heen omdat er geen vragen worden gesteld en ze als koningen kunnen leven in hun exotische paleizen.

Wassalaam.

� Waarlijk, in het gedenken van God vinden de harten rust. � (Koran 13:28)
Terug naar boven
Peter Pan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 oktober 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2010
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Peter Pan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 november 2005 om 05:04

Nu ben ik het alweer met je eens Amier. Als dit maar goed gaat.

fijn weekend.

PP

Terug naar boven
Rahil Amin Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 september 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1624
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Rahil Amin Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 november 2005 om 05:34
In eerste instantie geplaatst door Amier

In eerste instantie geplaatst door Rahil Amin

In eerste instantie geplaatst door Amier

Ik kan me nauwelijks voorstellen dat hij moslim is geworden, maar ja, er gebeuren wel vreemdere dingen.Misschien nog niet...maar het kan toch altijd wel beste Amier?..Als er al mensen van de Ku Klux Klan zich bekeert hebben tot de Islam waarom zou het bij Michael Jackson niet kunnen?..Zijn broer is toch ook Moslim?..wie weet hebben ze wel heel veel met elkaar gesproken na de tijd van de rechtszaken. Het lijkt mij ook onlogisch dat je als niet Moslim naar een Islamitisch land gaat verhuizen. Maar ALLAH weet het het beste wat er in de harten (dus ook het hart van Michael Jackson) van de mensen afspeelt.

Is dat stuk grond niet gewoon bedoelt voor een tweede Neverland ofzo? Of een prive-pretpark?

 

Assalamu alaikum,

je moet wel ook eerst het tweede deel van mijn zin lezen voor je reageerd he. "Er gebeuren wel vreemdere dingen" zeg ik, hetzelfde dus als wat jij daarna beschrijft.Asalaam Aleikum broeder, als iemand interesse heeft in de Islam of Moslim wordt is dat toch geen "vreemde gebeurtenis"? ALLAH leid wie HIJ wilt....of dat het geval is bij Michael Jackson?..Allah u Alem

Het zou fantastisch zijn als hij moslim is geworden natuurlijk, masha Allah, maar ik kan het me alleen nauwelijks voorstellen. Ik bedoel die man is zo appart en volgens mij ook niet helemaal goed in z'n bovenkamer.Het gaat niet om de bovenkamer beste broeder maar om het hart...ALLAH kijkt naar onze harten...niemand is perfect en bij iedereen zit er wel eens een steekje los in de bovenkamer....

Er zijn trouwens wel meer rijke mensen die naar een van de Golfstaatjes verhuizen; de sheichs daar zijn maar wat blij met de dollars en ze worden geen strobreed in de weg gelegd, moslim of geen moslim. En de rijkaards kopen er een huis of verhuizen er heen omdat er geen vragen worden gesteld en ze als koningen kunnen leven in hun exotische paleizen.

Wassalaam.

Het paradijs is omgeven door moeilijkheden waar de �nafs� (het ego) niet van houdt, de hel is omgeven door de lusten die het ego strelen.
Overgeleverd door: Moslim
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply Pagina  12>

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.140 seconden.