Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Niet missen!

 Post Reply Post Reply Pagina  12>
Schrijver
jiyuu Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2357
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote jiyuu Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Niet missen!
    Geplaatst op: 12 november 2005 om 07:34

Vanavond in het programma �Het zwarte schaap� op Ned.3 om 21.00 uur: Gretta Duisenberg

                       

De hoofdgast in de studio wordt geconfronteerd met enkele opponenten, de zogeheten witte schapen. Gedurende de opname wordt ingegaan op de affaire(s) waaraan het zwarte schaap zijn status ontleent. Maar ook de mens achter het zwarte schaap komt aan bod.

 

www.tvgids.nl/programmadetail/?ID=4672778

Terug naar boven
jiyuu Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2357
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote jiyuu Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 november 2005 om 07:37

Voor wie dit allemaal niet interesseert: vanavond op SBS6 Sport om 19.55 uur

Oefeninterland Nederland-Italie

Terug naar boven
Amier Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 31 juli 2003
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1902
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Amier Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 november 2005 om 07:39

Gretta Duisenberg!!!! Dat wordt weer bekvechten! Hopelijk zitten van Acht en Andries Knevel ook in de zaal.

 

� Waarlijk, in het gedenken van God vinden de harten rust. � (Koran 13:28)
Terug naar boven
oegt_najiha Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 05 februari 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 905
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote oegt_najiha Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 november 2005 om 08:58

Salaamoe alaikum war'hamtoe allah wa barakatuhoe

hahhaa hoezoo gek..
hahha wie ss die gretta Duisenberg ofzoiets dan???

en trouwens om 9uuur?? wuhaha dna ligt najiha slapie slapie te doen neeej neeej grapje hoorr...

is er niks aanders op tv vandaag??? de club van sinterklaas komt vandaag:D:D op foxkids ofso hhaha volgens my hebben ze al jaren een nieuwe naam........maargoed.... hahhaa nog meer...?we gaan vandaag allle tv programma's opnoemen

oke najiha is hyper vandaag ga maar weer eens stoppen met onzin uitkramen

adios

wa alaikum Salaam

Najiha

"En wie spreekt beter woord dan hij die mensen tot Allah uitnodigt en goede werken verricht en zegt: 'Waarlijk, ik behoor tot de Moslims'."

(Suraat el-fussielet 33)
Terug naar boven
Rahil Amin Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 september 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1624
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Rahil Amin Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 november 2005 om 09:13

Asalaam Aleikum oeghty,

Mevrouw Duisenberg is de weduwe van de pas overleden Wim Duisenberg. Zij is een Nederlandse vrouw die zich het lot aantrekt van het Palestijnse volk en ook voor hen opkomt maar dat wordt haar niet altijd in dank afgenomen. En trouwens naar Sinterklaas kijk ik niet omdat het een racistisch feest is.

Salaam.

Het paradijs is omgeven door moeilijkheden waar de �nafs� (het ego) niet van houdt, de hel is omgeven door de lusten die het ego strelen.
Overgeleverd door: Moslim
Terug naar boven
oegt_najiha Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 05 februari 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 905
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote oegt_najiha Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 november 2005 om 09:37

Asalaamoe alaikum aghie

niet zo seriues he,... wie zegt dat ik et kiujk dan was toenet aan het zappen en toen stond het daar zo,. sinterklaar is een kuffaar het hele feestis haraam wij moslims moeten ze ook niet nadoen inshallah.

maar goed en wie is wim duizenberg dan hahaa sorry mensen maar goed oke

inshallaah zal ik vanavond wel naar haar kijken, is ze moslima of gewoon een nl die geeft om deze palastijnen?

mashallaah..

wa alaikum Salaam

najiha,,,,(myn vingers zijn bevroren hihi)

"En wie spreekt beter woord dan hij die mensen tot Allah uitnodigt en goede werken verricht en zegt: 'Waarlijk, ik behoor tot de Moslims'."

(Suraat el-fussielet 33)
Terug naar boven
oegt_najiha Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 05 februari 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 905
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote oegt_najiha Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 november 2005 om 09:39

barAllahoe fiek voor de uitleg trouwens

 

"En wie spreekt beter woord dan hij die mensen tot Allah uitnodigt en goede werken verricht en zegt: 'Waarlijk, ik behoor tot de Moslims'."

(Suraat el-fussielet 33)
Terug naar boven
jiyuu Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2357
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote jiyuu Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 november 2005 om 11:48

Ik denk dat  mevr. Duisenberg een goed mens is met haar hart op de juiste plek. Ik ken haar jammer genoeg persoonlijk niet, Ik had haar eerder over iets willen contacten, maar haar email kon ik ook al niet vinden.

Terug naar boven
het licht Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 870
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote het licht Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 november 2005 om 15:25

Salaam Aleikum ik heb het gezien ze is goed ja mashaAllah vind het wel erg dat ze zo aangevallen werd maar ze is een goed gebekte vrouw in een  hele positieve zin want dat is goed als je zo mondig bent

Wa Aleikum Salaam

 

Wat Allah(swt) wil geschied er is geen kracht of macht buiten Hem!
Terug naar boven
Muhammad17 Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 05 oktober 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 26
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Muhammad17 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 november 2005 om 16:16
Haha, Ned heeft vandaag verloren van Italie met 1-3
Terug naar boven
Rahil Amin Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 september 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1624
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Rahil Amin Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 november 2005 om 16:21
In eerste instantie geplaatst door Muhammad17

Haha, Ned heeft vandaag verloren van Italie met 1-3
...ik ben ook blij beste broeder dat ze verloren hebben.
Het paradijs is omgeven door moeilijkheden waar de �nafs� (het ego) niet van houdt, de hel is omgeven door de lusten die het ego strelen.
Overgeleverd door: Moslim
Terug naar boven
Ni3met Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 21 augustus 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 447
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Ni3met Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 13 november 2005 om 02:16
Echt een lieve vrouw die Gretta Duisenberg. Ik ken haar niet zo goed, Dat wil zeggen: Ik heb nog niet veel over haar gehoord of gezien. Maar het is me duidelijk dat ze zich dus inzet voor de Palestijnen. En naar ik begrijp zijn er een heleboel mensen die zich aan haar ergeren. Vragen die dan bij mij opkomen zijn: Waarom?. Is het strafbaar als je je inzet voor de Palestijnen??? Hoe kijken mensen tegen Palestijnen aan? Wat doen Palestijnen fout? Waar ergeren mensen zich precies aan? Waarom wordt ze meteen een antisemmiet genoemd of zoiets? : S. Nogmaals, Ik ken haar dus niet zo goed, In die zin dat ik geen enkele Discrimenerende/Rascistische opmerking van haar heb gehoord. Wel heb ik het idee dat er mensen zijn die haar dingen aanpraten die zij helemaal niet negatief bedoeld. Zij wil ook heel graag uitleggen wat ze eigenlijk bedoeld, Alleen geeft men daar geen gehoor aan. Of Wil men daar gewoon gehoor aan geven. Men kijkt veel te eenzijdig heb ik het idee. Of is dat weer iets weer politieks? Wat ik ook niet begreep is die overbuurman van haar. Hij ergerde zich aan een vlag. Een Vlag!? Die vlag zou bij hem nare herrinneringen naar boven halen? huuh? Sorry, Maar als ik iets over het hoofd zie mogen jullie het best tegen me zeggen. Ik snap hier dus af en toe werkelijk niets van.
Terug naar boven
Paladin Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 10 juli 2005
Online status: Offline
Berichten: 350
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Paladin Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 13 november 2005 om 02:48


Is het strafbaar als je je inzet voor de Palestijnen??? Hoe kijken mensen tegen Palestijnen aan? Wat doen Palestijnen fout? Waar ergeren mensen zich precies aan? Waarom wordt ze meteen een antisemmiet genoemd of zoiets?


Mensen die mensen doden veroorzaken altijd leed.
Arabieren/Palestijnen lijden maar ook de Joden.

Misschien bedoelen mensen met palestijnen deze organisaties :

Hamas een Palestijnse organisatie die als doel heeft het vestigen van een islamitische republiek in "Palestina" (van de Middellandse Zee tot de Jordaan) waarbij Isra�l moet worden vernietigd.
Hamas maakt geen onderscheid bij het kiezen van haar slachtoffers.
Zowel Isra�lische burgers, militairen, Palestijnse "collaborateurs" en toeristen zijn een doelwit.

Artikel 8 van haar Handvest:
"Allah is haar doel, de Profeet haar voorbeeld, de Koran haar grondwet, jihad haar pad en sterven voor de zaak van Allah haar meest verheven overtuiging."

Palestijnse Islamitische Jihad deze groep heeft als enige doel het vernietigen van de "joodse zionistische entiteit" (Isra�l) doormiddel van de Heilige Oorlog (jihad).

Zowel de PLO als Al Fatah zijn betrokken geweest bij verschillende aanslagen.
Hoewel Arafat, en naar zijn zeggen ook de PLO en Al Fatah, officieel de terreur hebben afgezworen stond Arafat tot aan zijn dood aan het hoofd van de  Al-Aqsa Martelaren Brigades die verantwoordelijk voor vele Palestijnse aanslagen tegen Isra�lische burgers.


Terug naar boven
jiyuu Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2357
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote jiyuu Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 13 november 2005 om 03:14
In eerste instantie geplaatst door paladin

De slagzin van de HAMAS is te lezen in artikel 8 van haar Handvest:
"Allah is haar doel, de Profeet haar voorbeeld, de Koran haar grondwet, jihad haar pad en sterven voor de zaak van Allah haar meest verheven overtuiging."


Wat is er mis aan de slagzin van de HAMAS, want bijna iedere levende moslim streeft hiernaar?
Toen George W. Bush twee dagen terug de Amerikaanse misdaden in Afganistan, Iraq en de rest van de wereld goed praatte en zich verdedigde tegen de critici, toonde hij zijn zwakheid door Sh. Osama bin Laden en al-Zawahiri te quoten. Ook kwam hij met quotes uit de Quran dat je geen burgers mag doden. Sobhanallah!

Hoe kan het dan zijn dat westerse militairen wel moslimburgers mogen doden om hun politieke doeleinden te bereiken?

Hij zei verder dat de mensen in het Midden-oosten hun eigen weg moeten bepalen. Waarom stopt hij dan niet om de tirannen in dat gebied te steunen? Waarom wordt er op dit soort vragen nooit een antwoord gegeven?
Terug naar boven
Paladin Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 10 juli 2005
Online status: Offline
Berichten: 350
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Paladin Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 13 november 2005 om 03:57

Heb je mij ooit het gedrag van Bush zien goed praten.
Weet ook wel dat olie het grootste motief is maar weet ook wel hoeveel moslims sadam de dood ingejaagd heeft.

Christenen zetten elkaar (vroeger) op de brandstapels; moslims blazen elkaar op.
Joden met miljoenen vergassen. pol pot; stalin.
Moorden ligt de mens blijkbaar goed.
Maar denk dat er nog iets speelt;over satan zegt de Bijbel 'Hij is vanaf het begin een moordenaar geweest.''


"Allah is haar doel, de Profeet haar voorbeeld, de Koran haar grondwet, jihad haar pad en sterven voor de zaak van Allah haar meest verheven overtuiging."

Wat is er mis aan de slagzin van de HAMAS, want bijna iedere levende moslim streeft hiernaar?



Wat is de zaak van Allah en wie moeten sterven/gedood worden ?








Terug naar boven
Ni3met Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 21 augustus 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 447
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Ni3met Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 13 november 2005 om 04:36
Paladin: Aan welke kant staan de meeste slachtoffers? Waarom denk je dat er op een gegeven moment partijen ontstaan die als doel hebben het volk die onrecht wordt aangedaan te helpen? (Waarmee ik dus niet zeg dat ik het goedkeur als mensen doordraven met hun idee�n). Waarom denk je dat er mensen zijn die vinden dat het Israelische volk veel te onrechtvaardig bezig is? Hoe zijn al die bombardementen ontstaan?
Terug naar boven
Ni3met Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 21 augustus 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 447
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Ni3met Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 13 november 2005 om 05:58
Ik heb ook nog steeds geen antwoord op de vraag waarom er mensen zijn die Mevr. Duisenberg niet uit kunnen staan. Wat hebben Politieke partijen met mevr. Duisenberg te maken? Wat heeft het Palestijnse volk met de Politieke partijen te maken? Graag duidelijke antwoorden.
Terug naar boven
Paladin Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 10 juli 2005
Online status: Offline
Berichten: 350
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Paladin Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 13 november 2005 om 07:00

Paladin: Aan welke kant staan de meeste slachtoffers? Waarom denk je dat er op een gegeven moment partijen ontstaan die als doel hebben het volk die onrecht wordt aangedaan te helpen?

Welk onrecht bedoel je. Joden doen ook foute dingen.
Maar als het om de slachtoffers gaat.
hitler heeft +/- 6 miljoen joden (kinderen/ouders etc. etc.) vergast.
Mogen de Joden nu ook 6 miljoen duitsers vergassen ?
Wie geeft de groeperingen die uit het palestijnse volk opstaan het recht om alle  Joden te vernietigen.
En waarom ?
 

Waarom denk je dat er mensen zijn die vinden dat het Israelische volk veel te onrechtvaardig bezig is? Hoe zijn al die bombardementen ontstaan?

Waarom denken mensen dat ? 
Hoe is het zover gekomen.
Het volk van JHWH uitroeien is niet de wil van G'd. 

In eerste instantie geplaatst door Paladin

Psalm 83:
Tegen uw volk smeden zij een complot,
ze spannen tegen uw lieveling samen,
en zeggen: �Kom, wij verdelgen dit volk,
Isra�ls naam zal nooit meer worden genoemd.�

1948: De Onafhankelijkheidsoorlog
Op 14 mei 1948 kwam het Britse mandaat tot een einde en werd de staat Isra�l uitgeroepen volgens het VN verdelingsplan.  Nog geen 24 uur na de uitroeping van de staat vielen de legers van Egypte, Jordani�, Syri�, Libanon, Saoedi-Arabi� en Irak Isra�l aan.
650.000 joden aangevallen door 1 miljoen Arabische troepen met de bedoeling om Isra�l van de kaart te vegen.

1967:  De Zesdaagse Oorlog
Troepen opbouw van Arabische legers langs de grenzen met Isra�l.
Op 18 mei 1967 was op de zender De Stem van de Arabieren te horen: De enige methode die we zullen aanwenden is totale oorlog, die de vernietiging van de zionistische entiteit zal inhouden.�
Op 27 mei riep Nasser: �Ons primaire doel is de vernietiging van Isra�l. Het Arabische volk wil vechten. We zullen co�xistentie met Isra�l nooit accepteren.

1973: De Jom Kippoer Oorlog
Egypte en Syri� starten een verrassingsaanval op Isra�l met de bedoeling om Isra�l van de kaart te vegen

2005:
President van Iran Mahmoud Ahmadinejad :  � Isra�l moet van de kaart geveegd worden�

JHWH heeft aangekondigd dat hij de joden uit de hele wereld weer terug zal brengen naar Isra�l.
En de staat bestaat sinds kort weer.
Christus zal vanuit Jeruzalem met de joden duizend jaar regeren.



In eerste instantie geplaatst door Ni3met


Ik heb ook nog steeds geen antwoord op de vraag waarom er mensen zijn die Mevr. Duisenberg niet uit kunnen staan


Ik heb ook nog geen antwoord:

In eerste instantie geplaatst door Paladin

Wat is de zaak van Allah en wie moeten sterven/gedood worden ?

Terug naar boven
Ni3met Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 21 augustus 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 447
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Ni3met Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 13 november 2005 om 07:10

Wat hebben de plusminus 6 miljoen joden die vergast zijn met het Palestijnse volk te maken???

Antwoord op jouw vraag: Alles is de zaak van Allah omdat hij alles heeft geschapen. Hij beoordeelt wie er mogen sterven en wie er wanneer dood gaan.

En nu antwoord op mijn vragen. Draai er niet om heen.

Terug naar boven
mujaheed_ila Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 03 september 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 184
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote mujaheed_ila Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 13 november 2005 om 07:35

salam alaikoem warahmatoe allahie wabaraktoe,

zie je niet waarom ze greta duisenberg haten en vervloeken? het is iemand uit hun eigen volk, een kufar die zelf de waarheid onder de ogen ziet, daarom vervloeken ze haar....inschallah zal rechtvaardigheid heersen op de wereld.

De aarde huilt om wat voor personen er leven op haar.inschallah zal er rechtvaardigheid komen op de wereld.

wa alaikoem salam warahmatoe allahie wabaraktoe

Terug naar boven
Lailat Oelqader Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 27 oktober 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 374
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Lailat Oelqader Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 13 november 2005 om 07:39

Duisenberg zet haar actie voort

Het Parool, 23 september 2002

AMSTERDAM - Gretta Duisenberg, de vrouw van de president van de Europese Centrale Bank, heeft vanmiddag in Den Haag de regering opgeroepen een actievere rol te spelen bij de beeindiging van het Israelisch-Palestijnse conflict. Duisenberg las namens de initiatiefgroep Stop de Bezetting een verklaring voor die is ondertekend door meer dan 180 vooraanstaande Nederlanders.

Gretta Duisenberg deed dat in aanwezigheid van oud-minister-president Dries van Agt, schrijver Karel Glastra van Loon, emeritus hoogleraar Volkenrecht Paul de Waart, en Benji Levie, lid van het Palestina Comite.

Israel moet zich onvoorwaardelijk terugtrekken uit de Palestijnse gebieden die het sinds 1967 bezet houdt, en overgaan tot onmiddellijke uitvoering van alle VN-resoluties terzake, zo luidt de verklaring. Om aan de gruweldaden aan beide kanten een einde te maken moet desnoods het associatieverdrag tussen de EU en Israel, dat ondermeer voorziet in gunstige handelsvoorwaarden, worden opgeschort.

De verklaring is medeondertekend door de Drentse commissaris van de koningin Relus ter Beek, tv-presentator Marcel van Dam, schrijver Ronald Giphart, cabaretier Freek de Jonge, bisschop Muskens, PvdA-fractieleidster Jeltje van Nieuwenhoven, GroenLinks-leider Paul Rosenmoller en schrijver/beeldhouwer Jan Wolkers.

Gisteren droeg Duisenberg in het tv-programma Buitenhof een nieuwe Palestijnse vlag om haar schouders. "Ik heb een nieuwe gekocht, toen ik hoorde dat de vorige was gestolen en verbrand," aldus Duisenberg. Met de vlag die zij in mei aan het balkon hing van haar huis in Amsterdam-Zuid wekte zij veel opschudding. De vlag werd eind juni door haar man binnengehaald en in estafette doorgegeven aan sympathisanten in het land.



Terug naar boven
3abd Arra7maan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 16 maart 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1017
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote 3abd Arra7maan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 13 november 2005 om 07:44
Salaam aleikoum,

"Hij zei verder dat de mensen in het Midden-oosten hun eigen weg moeten bepalen. Waarom stopt hij dan niet om de tirannen in dat gebied te steunen? Waarom wordt er op dit soort vragen nooit een antwoord gegeven?"

http://www.comedycentral.com/shows/the_daily_show/videos/jon _stewart/index.jhtml?start=17

Klik op Bush vs Bush.

Salaam aleikoum,




Terug naar boven
mujaheed_ila Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 03 september 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 184
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote mujaheed_ila Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 13 november 2005 om 08:10

salamoe alaikoem warahmatoe allahie wabaraktoe,

ik bescherm mijn moeder,mijn vader,mijn zusjes en broertjes..Ik ben bereid mijn leven te geven om mijn familie en andere molsimbroeders en moslimzusters te redden.Ik ben bereid om het heilige islamitische land te verdedigen tot de laatste adem. Ik verdedig mij tegen de vijand tegen de bezetter. Noem mij maar een terrorist een moordenaar..maar ik keer terug tot allah swt en slechts de afrekening is bij allah swt..

wa alaikoem salam warahmatoe allahie wabaraktoe

 

Terug naar boven
jiyuu Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2357
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote jiyuu Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 13 november 2005 om 10:14
In eerste instantie geplaatst door 3abd Arra7maan

Salaam aleikoum,

"Hij zei verder dat de mensen in het Midden-oosten hun eigen weg moeten bepalen. Waarom stopt hij dan niet om de tirannen in dat gebied te steunen? Waarom wordt er op dit soort vragen nooit een antwoord gegeven?"

http://www.comedycentral.com/shows/the_daily_show/videos/jon _stewart/index.jhtml?start=17

Klik op Bush vs Bush.

Salaam aleikoum,




Die kerel is grappig heh. Gouverneur Bush had wel de meest originele oplossingen voor de problemen. President Bush wordt duidelijk van bovenaf door touwtjes bestuurd.

 

 

Terug naar boven
Paladin Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 10 juli 2005
Online status: Offline
Berichten: 350
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Paladin Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 13 november 2005 om 10:43

Wat hebben de plusminus 6 miljoen joden die vergast zijn met het Palestijnse volk te maken???


Er zijn mensen op aarde die willen doden uit wraak.
Als kwaad met kwaad vergolden mag worden; dan mogen de Joden ook 6 miljoen duitse burgers doden.
De palestijnse organisaties  Hamas; Palestijnse Islamitische Jihad zien het liefst alle joden van de aardbodem verdwijnen.
De buurlanden probeerden dat ook.
Lees in de Bijbel dat volkeren in de toekomst zullen optrekken naar Isra�l om  het weer te proberen. Wordt daar niet vrolijk van. Loopt slecht af met die volkeren.



Ik heb ook nog steeds geen antwoord op de vraag waarom er mensen zijn die Mevr. Duisenberg niet uit kunnen staan. Wat hebben Politieke partijen met mevr. Duisenberg te maken? Wat heeft het Palestijnse volk met de Politieke partijen te maken? Graag duidelijke antwoorden.


Heb gisteren ook tv gekeken.
Laat ik het maar voorzichtig zeggen denk niet dat haar aandacht en medeleven voor joden en palestijnen eerlijk verdeeld is.
Politieke partijen wat bedoel je daarmee. ?


Terug naar boven
Ni3met Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 21 augustus 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 447
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Ni3met Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 13 november 2005 om 11:13
Ik bedoelde Palestijnse politieke partijen. Kijk Paladin, Ik geef graag antwoord op je vragen. Maar ik zou het fatsoenlijk vinden als ik ook antwoorden kreeg op mijn vragen. En nog even iets, Want ik begrijp je denk ik niet. Kwaad wordt met kwaad bestreden. Vind jij het dus rechtvaardig dat het Palestijnse volk moet lijden? Het Palestijnse volk heeft toch niemand vergast of wel? En geef nu eens een keer fatsoenlijk antwoord! Ik kan je niet volgen.
Terug naar boven
Paladin Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 10 juli 2005
Online status: Offline
Berichten: 350
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Paladin Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 13 november 2005 om 12:17
Bedoel de zin : "Wat hebben Politieke partijen met mevr. Duisenberg te maken? Wat heeft het Palestijnse volk met de Politieke partijen te maken?"
De link
mevr. Duisenberg en politieke partijen.
Hebben deze partijen iets (slechts ?) gezegd over Gretta ?

De geschiedenis laat zien dat mensen/landen hun uiterste best doen om Joden van de aardbodem te laten verdwijnen.
De palestijnen steunen :

Hamas een Palestijnse organisatie die als doel heeft het vestigen van een islamitische republiek in "Palestina" (van de Middellandse Zee tot de Jordaan) waarbij Isra�l moet worden vernietigd.
Hamas maakt geen onderscheid bij het kiezen van haar slachtoffers.
Zowel Isra�lische burgers, militairen, Palestijnse "collaborateurs" en toeristen zijn een doelwit.

Palestijnse Islamitische Jihad deze groep heeft als enige doel het vernietigen van de "joodse zionistische entiteit" (Isra�l) doormiddel van de Heilige Oorlog (jihad).

Gretta zegt over de zelfmoordaanslagen van de palestijnse terroristen.

"Ik mag het niet zeggen, maar ik snap het wel. Als je geen hoop in het leven meer hebt, geen toekomstperspectief, wat moet je dan? ��


Maar hoeveel hoop, toekomstperspectief heeft het Joodse volk.
Wat kan het volk van G'd van mensen verwachten.
Maar ben het wel met je eens dat ook joden fouten maken.

Weet zeker dat mensen dit probleem niet gaan oplossen.
Vandaar dat G'd in de Bijbel zegt dat hij zelf gaat ingrijpen.



Terug naar boven
dnijholt Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 01 oktober 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 71
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote dnijholt Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 13 november 2005 om 14:14

Waar gaat dit over, een paar mensen die nog niet eens weten wie Gretta en Wim Duisenberg zijn. En gelul over Kufar (ik dus) en die Sinterklaas een racistisch feest noemen.....???. Ach die zak uit Irak mag in ieder geval wel bommen in Amman leggen en Palastijnen opblazen (ja daar hoor ik jullie niet over). is dat ook in kader van de "heilige oorlog " tegen de bezetter ??.

Weten jullie de geschiedenis van Sinterklas wel ?? Nee denk het niet want hij komt eigenlijk uit Turkije.... Ja turkije niet te geloven he. Maar iemand die het racistisch noemt lult letterlijk uit zijn nek en is zo dom als olie... die we over 50 jaar gelukkig niet meer nodig hebben die kl.. olie.

 

 

 

Terug naar boven
Malcolm X Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 november 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 992
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Malcolm X Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 13 november 2005 om 15:48
"Science without religion is lame, religion without science is blind." Albert Einstein
Terug naar boven
het licht Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 870
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote het licht Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 13 november 2005 om 16:06

salaam aleikum wie is bovenaf? jiyuu?

Die kerel is grappig heh. Gouverneur Bush had wel de meest originele oplossingen voor de problemen. President Bush wordt duidelijk van bovenaf door touwtjes bestuurd.

Wat Allah(swt) wil geschied er is geen kracht of macht buiten Hem!
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply Pagina  12>

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.063 seconden.