Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Hoor de Doden!!!

 Post Reply Post Reply Pagina  123 4>
Schrijver
batle_For_peace Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 maart 2004
Online status: Offline
Berichten: 860
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote batle_For_peace Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Hoor de Doden!!!
    Geplaatst op: 03 december 2005 om 18:08
Asalaam Alaikom,

Ik heb gehoord dat Amerikaanse wetenschappers onder de grond van Siberi� iets angstaanjagends hebben gehoord en opgenomen. Ze hoorden mensen gemarteld worden onder de aarde, mischien verbrandt, mischien met hamers en bijlen gemarteld, Allah weet het beste. Ze namen dit op en zeiden, 'We geloven niet in Islam, maar wel dat de Hel bestaat'. Ze dachten dit is de Hel. In Islam wordt dit als een bestraffing in het graf gezien. De audio kan eng zijn voor de luisteraars met zwakke harten. Druk hieronder.


http://www.2and2.net/Uploads/Flashes/play_blue2.swf?file=htt p://www.myfilestash.com/userfiles/AlAfghani/De%20straf%20In% 20het%20Graf.swf

Kon je de playknop vinden? 
Overgeleverd door Zayb ibn Thaabit, moge Allah altijd tevreden over hem zijn, dat hij de profeet Mohammad, Allah's vrede en zegeningen zij met hem, heeft horen zeggen, 'Deze Ummah zal in het graf worden gestraft. Als ik niet bang was dat jullie niemand meer zouden begraven zou ik tot Allah bidden, dat hij jullie van de bestraffing van het graf laat horen, wat ik hoor' toen draaide hij zich om en zei, 'Zoek bij Allah bescherming tegen de bestraffing van de Hel'. [Overgeleverd door Imam Muslim 2867].

We lezen in hadith's over de bestraffingen van het graf. Er zullen mensen zijn die als vee worden gedwongen om gras te eten. Daarna worden ze gedwongen om over hete stenen te lopen. Er zijn zielen die vuil rottend vlees moeten eten, omdat zij verkracht hebben. Er zijn zielen wiens lippen met ijzeren scharen worden geknipt, omdat zij een burgeroorlog aanwakerden. Er zijn zielen wiens buiken zo groot als huizen zullen zijn en telkens als ��n van hun opstaat wordt hij neergeslagen en zegt hij 'O Allah, laat het uur niet komen' want het straf zal dan zwaarder zijn.

Sommigen snijden stukken van hun eigen zijden en eten hun eigen vlees. Sommigen hebben bronzen nagels waarmee zij over hun gezicht en borst krabben. Sommige mensen kraken met een steen hun eigen hoofd open iedere keer dat ze dat deden werden hun hoofden hersteld van hoe ze daarvoor waren, dit gaat onophoudelijk door. Als je een goed mens was dan wordt het graf een leuke plek voor jou, en als je niet goed was dan wordt je in elkaar gedrukt door het graf totdat je ribben in elkaar schuiven.

Hadith's
Over de zielen van de gelovige moslims is overgeleverd dat de profeet, Allah's vrede en zegingen zij met hem, zei, 'De zielen van de gelovigen zijn groene vogels, in de bomen van het Paradijs, totdat Allah ze terugzet in hun lichamen op de Dag der Opstanding'. [Overgeleverd door Tabarani].

Er is overgeleverd dat de profeet Mohammad, Allah's vrede en zegeningen zij met hem, heeft gezegd, 'Het graf wordt of een tuin van het Paradijs of een put der Hel'. [Ibid].

De boodschapper van Allah, vrede en zegeningen zij met hem, zei, 'Zoek Allah's bescherming tegen de bestraffing van het graf, want de bestraffing van het graf is een feit'. [Tabarani].

De boodschapper van Allah, vrede zij met hem, zei, 'Waarlijk, het graf is de eerste stopplaats voor het Hiernamaals, dus als hij hier is gered dan zal wat erna komt makkelijker zijn voor hem. En als hij er niet van is gered, dan zal dat wat erna komt harder zijn'. [Overgeleverd door Tirmidhie, Ibn Majah, Al Hakiem].

Ik wou als laatst een link geven van de lezing van Sheikh Zindani hierover. Deze man legde uit met boeken van Ibn Taymiyah, Ibn Uthaymeen, Ibn Abbas en anderen dat dit waar is. Allah weet het beste. Deze lezing is best wel lang, en Arabish, dus mischien kan iemand stukjes vertalen voor ons. Sheikh Zindani had ook een van zijn leerlingen daarheen gestuurd om alles na te checken enz. Luister die lezing op de onderstaande link.

[1]. Druk op dit link.
[2]. Druk onderaan op Free.
[3]. Ga naar beneden en wacht 20 seconden
[4]. Typ de dikgedrukte code en druk op 'Start Downloaden'.

http://rapidshare.de/files/8542681/de_levende_doden.mp3.html

En het is waar dat we normaal gesproken de doden niet horen, maar ik zie dit als een Mu'3jiza, een teken van Allah. Zo hoorde de profeet Mohammad, Allah's vrede en zegeningen zij met hem, de doden, en er zijn verhalen van Sahaba die met doden spraken enz. We hebben niet zulke geluids bestandjes ergens uit Siberi� in Rusland, nodig om Islam te versterken, wallahie, ons twijfel is al hellemal weg. De Qur'an is ons bewijs en onze gids. Ook al is deze bestandje nep, wat ik niet denk, ons geloof in het straf van het graf en het hiernamaals blijft. Moge Allah jullie en mij leiden, en vergeven en ons beschermen tegen Zijn bestraffingen van het graf en het Vuur. Amien, Ya rabil Aalamien.

Terug naar boven
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote taqwaa Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 04 december 2005 om 03:52

asalaamo3alaikom war7matollahwabarakatoho 

 lailahilalaah dit heb ook iedere gehoord  maar ik geloofde dat

niet maar na gisteren  geloof ik het toch  toevallig hoorde we sheik  zandani

hier over  en hij zegt dat het waar is  hij heeft het onderzoekt 

maar waar hij het over had  het was geen amerikkaan . allah okaber   moge allah mij en jullie voor de bestarfing van het graf behoeden

�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������
Terug naar boven
aboe bakr Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 16 maart 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 452
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote aboe bakr Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 04 december 2005 om 08:51

Asalama alykoum warahamatoe allahie wabarakatoe


Deze shayg zegt in het laatste stukje dat ze het van uit de shariee3a kant hebben bestudeerd en dat ze met een aantal dingen kwamen zoals deze aya: -interpretatie surat nuh aya 25 "Daarom werden zij vanwege hun zonden verdronken en in het Vuur gedreven" en soerat almoetaffifieen aya 7 "Neen! Het gedenkschrift over de bozen is in Sidjdjien. " en dat ibn 3abbaas Sidjdjien heeft uitgelegd als een plaats onder de zevende aarde, het bevat ontzettend veel vuur, dit is de plaats van iblies en zijn leger en de zielen van de ongelovigen, verder dat deze shayg iemand persoonlijk heeft gestuurd naar syberie om het voorval te bevestigen bij die geologen en werd hem verteld dat een van die mensen is vermoord en dat als hij niet stopt met zijn onderzoek dat hem hetzelfde lot wacht, hij vroeg hen toen naar de reden en kreeg te horen dat het dat het om nucleare projecten van de staat ging en tevens staatsgeheim subhanallah je hoort voornamelijk vrouwen die bestraft worden op een zeer angstaan jagend manier en daar boven hoor je een stem misschien van een malaika die hen martelt ik zelf geloof het wel nu deze Sheikh het heeft bevestigt en Allah weet het beste

Wa gair inshallah

 

Terug naar boven
Rahil Amin Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 september 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1624
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Rahil Amin Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 04 december 2005 om 09:41

Asalaam Aleikum,

Ik moest eerlijk gezegd wel even slikken toen ik ernaar luisterde...echt angstaanjagend. Des te meer reden zullen we nu hebben om echt ons uiterste beste te doen om de tevredenheid van ALLAH te verkrijgen InsaALLAH.

Salaam.

Het paradijs is omgeven door moeilijkheden waar de �nafs� (het ego) niet van houdt, de hel is omgeven door de lusten die het ego strelen.
Overgeleverd door: Moslim
Terug naar boven
postpentacost Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2164
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote postpentacost Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 04 december 2005 om 17:20
Afdeling sterke verhalen en fantastische speculatie, zou ik zeggen
Terug naar boven
dnijholt Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 01 oktober 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 71
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote dnijholt Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 04 december 2005 om 17:30
echt grappig dit en nog grappiger (en dommer) de mensen die dit geloven.
Terug naar boven
batle_For_peace Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 maart 2004
Online status: Offline
Berichten: 860
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote batle_For_peace Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 04 december 2005 om 17:44

Asalaam Alaikom,

Omdat ik geen Christelijke versie heb gezet, zeggen ze dit. Allah zegt in Zijn boek dat met welke teken je ook komt, ze zullen je voor een vervalser houden. Ik heb geen bewijzen dat deze bestandje echt is, dit is ook niet de reden waarom ik in Allah geloof. Ook al is het nep, het zet ons wel aan het denken. 
De aanwezigen vertelden dat het temperatuur hoog was. De geluiden hoorden ze 14.4 kilometer onder de grond, toen ze aan het onderzoeken waren. Deze mensen kwamen zelfs in de kranten, in onder anderen 'Ammenusastia' en ze vertelden hun verhalen, en wat ze hadden opgenomen. 

  

Dr. Azzacove, ��n van hen die daar aanwezig was, zei, 'Het is onnodig om te zeggen dat we schrokken toen we zoiets meemaakten. We weten wat we zagen en we weten wat we hoorden. En we zijn er heel zeker van dat we door de poorten van de Hel boorden. We deden onze microfoon naar beneden om de geluiden van de plaat bewegingen van de shaften op te nemen onder de grond, en in plaats daarvan hoorden we mensen schreeuwen in pijn. Eerst dachten wij dat dit geluid door onze eigen aparatuur kwam. Toen we onze aparatuur vervingen, kwamen onze ergste verdenkingen uit.
De stemmen waren niet van ��n mens, dat waren de stemmen van miljoenen!'

Ik heb gelezen dat deze mensen ontslag hebben genomen en niet meer durven te werken daar. De Christenen denken dat dit de Hel is, laat mij je een engelse link geven naar wat zij erover zeggen.



http://www.almeer.net/mix_vb/dighell.ram

Terug naar boven
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote taqwaa Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 04 december 2005 om 23:34

asalaamo3alaikomwar7matollahwabarakatoho 

broeder aboe baker  jazakalllahogyraan agie fiellaah 

voor het vertalen  van wat deze maschallah sheig  zegt .

en  moge allah ons behoeden  voor de bestarfing van het graf ,

en van het jihanama.

broeders  jullie hebben gelijk ook al is het niet   echt  wat we horden

maar we weten dat het  zeker bestaat  en dat op dit momment

gebeurt . allah  ya7fadna   .allah mijn heer  red mij en mijn broeders en zusters

van  deze bestrafing voorwaar onze  zwake lichaam kan dat niet aan

i3firlana raban  en plaats ons niet bij het ongelovige volk .

�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������
Terug naar boven
islam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 09 oktober 2003
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2554
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote islam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 december 2005 om 01:51

Valt het niemand op dat steeds dezelfde geluiden en schreeuwtjes terugkomen?
Mij deed het vooral denken aan de 'sound' van de spookhuizen op de kermis waar ik vroeger inging.

Volgens mij liggen er nu ergens heel wat mensen plat van het lachen, als ze alle posts op alle fora over hun hoax lezen.

Met of zonder godsdienst zouden er goede mensen zijn die goede dingen doen en slechte mensen die slechte dingen doen. Maar om goede mensen slechte dingen te laten doen, heb je godsdienst nodig.
Terug naar boven
jiyuu Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2357
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote jiyuu Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 december 2005 om 02:09

Nijholt, kimmie en ppp: Wanneer het gaat om zaken als dood, hel en paradijs, praten we over het �onwaarneembare�. De natuurwetten van deze wereld zijn niet altijd toepasbaar op zaken uit het �onwaarneembare�. Dus in plaats van meteen te concluderen dat iets �grappig�, �dom�, �speculatief� en om �fantasieverhaaltjes� gaat, moeten jullie je realiseren dat dit soort fenomenen worden geregeld door ander soort wetten. Onze kennis is daarvoor te ontoereikend om dit soort gevallen te (mis)interpreteren. Sommige zaken uit het onwaarneembare dien je gewoon te accepteren, zolang er geen authentiek bewijs is dat het tegenspreekt. De zaken over het �onwaarneembare� die wel in bijvoorbeeld de Quran zijn geopenbaard, en op z�n minst door onze geleerden wordt begrepen, zouden nooit door Allah aan de mens zijn voorgelegd als ze ons verstand te boven gingen.

Terug naar boven
dnijholt Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 01 oktober 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 71
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote dnijholt Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 december 2005 om 02:48

Dit verhaal is wel onzin, ik wil niet zeggen dat ik niet geloof dat er meer tussen hemel en aarde is. Maar dit is onzin. Het zou ook een domme plaats zijn want de aarde is niet eeuwig namelijk. over een paar miljard jaar gaat onze ster dood, de zon is een ster van middelbare leeftijd en als die "dooft" is het ook gedaan met de aarde en dit zonnestelsel.

 

Terug naar boven
postpentacost Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2164
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote postpentacost Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 december 2005 om 06:14
Jiyuu,
even helemaal los van het geloof in een hel, of hoe het ook heten mag,
het onwaarneembare (met materi�le techniek wel te verstaan) is gewoon
het onwaarneembare. Waarom moet ik een athentiek bewijs hebben die
het tegenspreekt? Toon mij authentieke bewijzen die het bevestigen, even
los van wat er geschreven staat in bijbel en koran. Deze boeken
bevestigen immers geenszins dat die "ontdekking" in Syberi� op waarheid
berust. Een paar argumenten:
- geloof je in ufo's zolang er geen authentiek bewijs is dat ze niet
bestaan?
- geloof je dat je kunt vliegen zolang je jezelf niet authentiek bewezen
bent dat je dat niet kunt?
- wat bewijst dat dit geluiden uit de hel zijn en niet, idd zoals Kimmie
stelt, een opname van een spookhuis? of van een uit de hand gelopen
pop-concert? of simpel een stapeltje amateuristisch gesampelde
geluiden?
- wat bewijst dat dit de jammerklacht is van miljoenen?
- de inleiding geeft de impact aan het geluid. Als er iemand een
verhaaltje zou vertellen over een opname van een spookhuis, of van een
razzia in een joods ghetto destijds of van de ruiming van een palestijnse
nederzetting, dan zou dat meer geloofwaardig zijn. Zonder inleidend
praatje zou je van alles kunnen bedenken, maar je vooral afvragen wat
die mannenstem steeds roept, of is dat de satan die steeds roept: "ik zal
jullie roosteren als braadworstjes"?
- al zouden de bronnen louter "christelijk" zijn , dan blijft het even
belachelijk. Er gaan ook in het christelijk circuit genoeg broodje aap
verhalen rond om niet overal als een lichtgelovige in te tuinen.
- hebben Moslims echt dit soort onzin nodig om te kunnen geloven, dat
de hel realiteit is? Hebben jullie dan echt de angst voor de hel nodig als
krachtigste drijfveer om als Moslim te kunnen leven?
- hechten jullie dan echt kritiekloos geloof aan alle beweringen van z.g.
"geleerden", die er kennelijk op gebrand zijn om jullie het in de broek te
laten doen van angst voor de straffen van Allah? Dan heb ik echt
medelijden met jullie.

Natuurlijk zie je mijn commentaar als vijandige praat van een kafuur,
maar geloof me maar, als mijn christen-broeders/zusters met dergelijk
bijgeloof bij mij aankomen (wat ze Godzijdank niet doen), dan is mijn
commentaar nog veel scherper.
Vrede!
Terug naar boven
malikah Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 23 oktober 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 659
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote malikah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 december 2005 om 07:26

ik heb goe moeten luisteren maar kijk dat hoge geluid dat komt wel steeds weer op de zelfde manier terug.. dus kvind het twijfel achtig.

Terug naar boven
aboe bakr Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 16 maart 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 452
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote aboe bakr Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 december 2005 om 07:26

Asalama alykoum warahmatoe Allahie wabarakatoe

Wa djazaak oegtie Taqwaa en Postpentacost en dnijholt en Kimmie was het maar nep! ik vrees dat het niks anders dan de waarheid is voor eenieder voor ons is er nog een kans om hier aan te ontsnappen Allah en zijn profeet Mohamed vzmh gehoorzamen en dan nog hopen dat je niet wordt gestarft in het graf want men kan om de kleinste dingen worden gestraft en Allah weet het beste zo zijn er velle hadith overlevert  bestraft bestraffing van het graf

Wa gair inshallah

Terug naar boven
malikah Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 23 oktober 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 659
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote malikah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 december 2005 om 07:35

moet je ziet wat mensen hier over schrijven die in ufos geloven?

Onthullend en Bewustmakend Nieuws   

Ondergrondse ufo-basis
Geplaatst op 30.11.2003 om 18:41:27 uur | 450 bekeken | UFO | WWW.NIBURU.NL | print



Velen zijn er al van overtuigd dat er overal op de wereld ondergrondse basissen zijn, waar vliegende schotels gestationeerd zijn. Het onweerlegbare bewijs hiervoor is nog niet boven tafel. Met de volgende informatie wordt de bewijsvoering al een stukje sterker.

Vele van de vermoedde ondergrondse basissen liggen bij ondergrondse grottenstelsels, waarvan het merendeel bekend is bij het publiek en het leger.

Van alle grote grottenstelsels is nu bekend dat ze de zwaartekracht be�nvloeden, dit kan uitgewezen worden aan de hand van een zogeheten "Gravity Field Anomaly map". Deze "zwaartekracht hiaten kaart" laat plekken zien met een 'abnormale' zwaartekracht. In dit overzicht is de gemiddelde 'sterkte' van de zwaartekrachtveld tussen de -100 en -150, boven de grote grottenstelsels varieert de zwaartekracht van -250 tot -400.

Terug naar boven
malikah Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 23 oktober 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 659
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote malikah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 december 2005 om 07:36
mogen wij eigelijk in ufos geloven?
Terug naar boven
mujaheed_ila Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 03 september 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 184
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote mujaheed_ila Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 december 2005 om 07:45

salamoe alaikoem warahmatoe allahie wabaraktoe,

dit bestandje zet ons wel allemaal aan het denken. of het nou nep of niet is,waar ik overigens aan twijfel.er is een bestraffing in het graf voor de mens, peterpan kleed je maar goed aan

wa alaikoem salam warahmatoe allahie wabaraktoe

Terug naar boven
mujaheed_ila Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 03 september 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 184
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote mujaheed_ila Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 december 2005 om 07:46

salamoe alaikoem warahmatoe allahie wabaraktoe,

zuster malika, ik las ergens dat ufo's iets met djinss te maken had, maar ik zal dit nauwkeurig voor je uitzoeken.

wa alaikoem salam warahmatoe allahie wabaraktoe

Terug naar boven
postpentacost Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2164
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote postpentacost Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 december 2005 om 08:23
In eerste instantie geplaatst door aboe bakr

Asalama alykoum warahmatoe Allahie
wabarakatoe


Wa djazaak oegtie Taqwaa en Postpentacost en dnijholt en Kimmie was
het maar nep! ik vrees dat het niks anders dan de waarheid is voor
eenieder voor ons is er nog een kans om hier aan te ontsnappen Allah en
zijn profeet Mohamed vzmh gehoorzamen en dan nog hopen dat je niet
wordt gestarft in het graf want men kan om de kleinste dingen worden
gestraft en Allah weet het beste zo zijn er velle hadith overlevert� bestraft
bestraffing van het graf


Wa gair inshallah



Aboe,
Je gebruikt het woord "vrees", en inderdaad lees ik op tal van plaatsen in
de bijbel dat "de vreze des Heeren het begin van alle
wijsheid is".
Vreze des Heeren betekent "ontzag voor God". Dat is
belangrijk en ik hoop dat je dat met mij eens bent. Een mens die God
ontkent of geen ontzag voor God heeft is een zielige dwaas, omdat de
hele schepping van Hem getuigt.
Ook in de christelijke leer is er een plaats voor de hel ingeruimd. Jezus
heeft het er zelf meerdere malen over. Rechtgelovige christenen geloven
dan ook in de realiteit van de hel, zonder nu met zekerheid te kunnen
vast stellen wat het allemaal inhoudt.
Blijkens jouw posting gaan jij en je geloofsgenoten en op voorhand van
uit dat alle niet-moslims in de hel komen. Ik denk dat het moeilijk voor je
wordt om dat eensluidend vanuit de koran te bewijzen. De hel is een re�le
toekomst voor zowel moslim als christen die de essentie van Gods wezen,
nl Liefde uit het oog verliest.
Verder is het voor de Christen zo dat God boven alles barmhartig en
genadig is en ik meen dat in de koran Allah ook vooral de barmhartige
erbarmer is.
Voor christenen staat vast dat Isa Massi afdoende de rekening voor onze
zonden betaalt heeft en dat God ons op grond van dat feit alles vergeeft
mits we onz bekeren van een slecht leven. Dat is voor jou moeilijk te
geloven; het is het grote verschil tussen onze geloven. Maar Jezus is er
duidelijk over dat degene die Hem afwijst geoordeeld wordt. voor ons is
dus afwijzing van Isa als verlosser een hele zware zonde. Degenen die dat
dat doen hebben werkelijk de hel te vrezen. Jij bent zo vriendelijk mij te
waarschuwen, welnu Abou Bakr; ik waarschuw jou voor de gevolgen van
het afwijzen van het verzoenoffer van Isa Massi. Het is werkelijk van het
grootste belang je met al je geestkracht te verdiepen in de vraag of het
verzoenoffer van Isa Massi waarheid of leugen is. want ik heb de ndruk
dat je je het tot nu toe nooit echt afgevraagd hebt.

Terug naar boven
dnijholt Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 01 oktober 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 71
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote dnijholt Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 december 2005 om 08:27

In eerste instantie geplaatst door malikah

mogen wij eigelijk in ufos geloven?

 

is dat geloven dan UFO betekend niks meer en minder dan ongeindentificeerd vliegend object. valt toch niks in te geloven...

ik denk dat je bedoeld in buitenaards leven (en dan nog wel intelligent), wat heeft dat met geloof te maken. bereken de kans maar eens dat het niet zou bestaan want die is erg klein namelijk dat er ergens op een andere planeet in een ander zonnestel geen leven zou zijn.

Maar of ze hier vliegen in UFO's nee als ik buitenaards zou zijn dan zou ik die barbaren hier op aarde met rust laten en er niks mee te maken wilen hebben. Ze maken toch alles af wat ze niet begrijpen.

Terug naar boven
postpentacost Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2164
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote postpentacost Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 december 2005 om 08:36
Voor degenen die ge�nteresseerd zijn in helse geschiedenissen een klein
stukje uit het leven van Evan robetrs, voordat hij een groote prediker van
het evangelie werd:

Toen Evan zich eenmaal gewillig aan de Geest van God had overgegeven
moest hij op het signaal van de Geest wachten. Als het echter aan Evan
had gelegen was hij gelijk met de bediening begonnen. De wachttijd werd
doorgebracht met aanhoudend, bewogen gebed en smeking. In die
periode ontving hij visioenen. In ��n van deze visioenen zag hij de hel.
Zijn last voor verloren zielen werd door dit visioen zwaar op zijn hart
gelegd. Hij zag de eenzame poort van de hel - zijn beschrijving komt
treffend overeen met die van de in 2001 uit de dood opgewekte Dani�l
Ekechukwu. In de hel zag hij een ontelbare menige verlorenen en hij zag
ook een grote stroom van mensen, die op weg was naar de hel. Het
visioen raakte hem diep en hij wist in de geest dat alleen een opwekking,
die bekering tot God brengt en persoonlijk geloof in de Heiland, de
mensen van Wales en Engeland van de eeuwige ondergang redden kon.
Dit visioen is hem bijgebleven. In bijeenkomsten verwees hij er naar en
door zijn bewogenheid kwam hij dikwijls niet aan prediking toe, maar lag
op zijn knie�n met tranen te smeken dat de Geest van God vaardig zou
worden over de mensen. En dikwijls kwam er, eerst over ��n, dan over
velen, een diep besef van verlorenheid en schuld, die na hevige
zielenstrijd uiteindelijk overging in gejubel over de verkregen zekerheid
van heil door het geloof in het verzoenend offer van Christus.�
Terug naar boven
postpentacost Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2164
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote postpentacost Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 december 2005 om 09:04
Dit is een zeer interessant stuk over het onderwerp "hel":

1. In de vallei van de schaduw van de dood

Op 30 november 2001 reed pastor Dani�l met een vriend naar huis.
Tijdens de afdaling van een steile helling weigerden de remmen - het
pedaal kon tot de vloer worden ingetrapt. De auto botste tegen een
stenen pilaar en Dani�l raakte zwaar gewond. Hij werd naar het
dichtstbijzijnde ziekenhuis in Onitsha gebracht en de echtgenote werd
gewaarschuwd.

2. De vrouw van Dani�l aan het woord

Toen zij bij Dani�l in het ziekenhuis was gekomen vroeg hij haar hem
naar het ziekenhuis in Boronoye te nemen, waar zijn eigen dokter
werkzaam was. Artsen waarschuwden hem niet van de intensive care weg
te gaan. Een vervoer per ambulance naar een ziekenhuis in een andere
stad was te riskant, maar hij hield vol.

In de ambulance voelde hij dat hij stervende was en zei zijn vrouw voor
alles te zorgen, voor het gezin en de kerk. Zijn vriend vertelt bij het
tweede ziekenhuis, dat men hem eerst niet wilden helpen in het
ziekenhuis, want men zag dat Dani�l reeds dood was. Men vond dat hij
naar het mortuarium moest worden gebracht.

3. De arts vertelt over zijn diagnose

De arts vertelt dat hij het lichaam ging onderzoeken.

- Hij onderzocht de borst; er was geen ademhalingsbeweging waar te
nemen.
- Met de stethoscoop nam hij geen ademhaling waar.
- Het hartonderzoek stelde vast dat het niet meer klopte, er was ook geen
polsslag.
- Hij stelde vast dat de ogen wijd opengesperd waren en stil stonden.
- De diagnose was: De pati�nt is overleden en moet naar het mortuarium.
- Hij stelt de overlijdensverklaring op en ondertekent deze.

4. De echtgenote en de vader van Dani�l

Zij neemt het lijk mee naar het dorp, waar de vader van haar overleden
man woont. Zij is van alles behoorlijk overstuur geraakt. De vader neemt
het lijk naar het plaatselijk mortuarium. De beheerder van het
mortuarium onderzoekt het lijk en legt het op een stenen plank in een
kamer. De vader vertelt dat hij hem 1000 Nira betaalde en zal zaterdag
de familie bijeen halen.

5. De echtgenote

De echtgenote vertelt dat zij de Naam van de Heer aanriep en met God
pleitte op grond van zijn beloften. Haar huis was - en is - aan God
gewijd, en geen onheil zou het mogen treffen; Op grond van Jesaja 61 en
vooral vanwege Hebree�n 11:35, waar staat dat vrouwen hun geliefden
uit de dood terug hebben ontvangen, gelooft zij dat haar man zal opstaan
uit de dood.

6. Met het lichaam naar de bijeenkomst van evangelist Bonnke

De echtgenote vertelt dat zij uiteindelijk toestemming kreeg op
zondagochtend het lichaam in een lijkkist naar het gebouw te vervoeren
waar Reinhard Bonnke sprak. Toen haar zoontje vroeg waar papa was,
loog zij met het verhaal dat hij in het dorp was of in de stad. Men duwde
haar weg van de ambulance, maar zij nam met haar zoontje plaats naast
de chauffeur.

7. De aankomst bij de kerk

De senior pastor vertelt dat er een grote samenkomst was belegd want
het nieuwe gebouw werd door Reinhard Bonnke ingewijd. Terwijl de
dienst aan de gang was, werd hij, omstreeks ��n uur, terwijl hij op het
podium zat, ervan op de hoogte gesteld dat er een ambulance met een
lijkkist was gearriveerd.

Twee voorgangers vertellen over de aankomst van de ambulance. Er
ontstond een discussie als men het verhaal hoort en men ziet dat er een
lijkkist in ligt, die men in het gebouw wil brengen. Sommigen wilden dat
de ambulance weg zou gaan, maar anderen wilden wel toestemming
geven het lijk in het gebouw te brengen. De vrouw begint te huilen en zij
vertelde dat zij voelde dat de zalving hier zo groot zou zijn dat haar man
uit de dood zou worden opgewekt. De voorganger vertelt dat de
veiligheidsmensen en politie erbij kwamen, want men vreesde voor een
terroristische aanslag, misschien was er een bom in de lijkkist. Die moest
dus worden geopend, een ambtenaar betastte het lijk en haalde zelfs de
watjes uit de neus. De zoon van de senior pastor geeft uiteindelijk
toestemming om het lijk in een benedenzaal te leggen waar de jeugd
bijeen is gekomen.

8. In de kerkzaal bij het lijk dat op een tafel is gelegd

Het lijk wordt op een tafel gelegd. Een voorganger vertelt hoe het werd
neergelegd, de voeten hier en het hoofd daar. De echtgenote nam plaats
aan het hoofdeinde. Men is gaan bidden en zingen en er kwamen steeds
meer mensen kijken; het werd er tjokvol. In de bovenzaal was Bonnke
inmiddels voor de zieken aan het bidden.

Plotseling was er een beweging in het lijk, een stoterige ademhaling.
Meerdere ademhalingen volgden erop. De voorganger voelde het lijk en
nam waar dat het bij het hart warm werd. Aangezien het lichaam zo stijf
als een plank was - als een gedroogde vis, besloten zij het te masseren,
eerst de handen en daarna de nek, die hij met het hoofd zelfs nu draaien
kon. Het was inmiddels erg benauwd geworden door de vele mensen in
dat lokaal.

9. Dani�l komt terug uit de dood

De voorganger vertelt dat toen hij even niet naar het lijk keek, er
plotseling een gegil van verbazing was. Hij draaide zich om en zag hoe
Dani�l recht overeind zat, hij was tot leven gekomen! In de hoofdzaal
boven was de voorganger reeds ingelicht dat het lijk ademde. Hij vertelt
dat de vader van Dani�l de microfoon nam en zei dat ofschoon het
lichaam wel wat ademde het nog zo stijf was als 'een gedroogde vis.

Dani�l was inmiddels geheel tot leven gekomen en vroeg om zijn 'file:'
"Where is my file," waar zijn mijn aantekeningen? E�n van de voorgangers,
die hem niet begreep, zei, dat hij rustig moest blijven, want dit was
misschien de vijand, die hem beschuldigde en aanviel. Dani�l vroeg om
water en de voorganger drong erop aan dat iemand water voor hem ging
halen. Men bracht hem naar boven in de hoofdzaal en zette hem in een
stoel op het podium. Hier ziet men op de video de zojuist opgewekte nog
met een suffe blik starend in de stoel zitten, terwijl men met een waaier
wat koelte maakt.

10. Terug uit de dood vertelt Dani�l over zijn belevenissen in het
hiernamaals

Dani�l vertelt dat hij naar het dorp van zijn vader was gegaan om hem
een ram voor de kerst te brengen. Hij zou nog voor de kerst met een zak
rijst terugkomen. Op de weg terug moest hij een steile en gevaarlijke
helling langs een ravijn afdalen. Langs de weg waren stenen palen gezet
om de weg te markeren. Toen faalden de remmen�. en was er de botsing
tegen een paal. Zijn borst kwam tegen het stuurwiel en zijn hoofd sloeg
door de voorruit heen. Hij bloedde verschrikkelijk - ook uit zijn mond�
In het ziekenhuis komt Dani�l weer bij kennis en vraagt om zijn vrouw .
Hij vertelt haar dat hij naar zijn eigen dokter gebracht wil worden omdat
die hem vroeger ook geholpen had.

Dani�l vroeg ook of zijn vrouw met hem in de ambulance mee mocht,
want hij voelde dat hij zou kunnen sterven; het ademen ging heel
moeilijk. Onderweg praatte hij met haar bemoedigend omdat alles voor
haar was geregeld. Hij vroeg haar ook voor de kerk te zorgen, waarvan hij
voorganger was. Ineens ziet hij twee engelen in de ambulance komen en
voelt angst; hij beseft dat hij stervende is. Als hij hen ziet wil hij zijn
vrouw over hen vertellen, maar ��n van de engelen doet zijn vinger voor
zijn mond en maakt het gebaar van 'ssssttttt', niets vertellen.

������ Dani�l vertelt over het Paradijs

De twee engelen nemen hem mee en dragen hem vervolgens over aan een
andere engel. De engel was als een vriend. Dani�l stelde vragen en de
engel antwoordde hem. De engelen droegen blinkend witte gewaden, die
��n met hun lichaam schijnen te zijn. De engel vertelde dat hij hem
verschillende dingen wil laten zien; eerst nam hij Dani�l mee naar het
Paradijs.

Dani�l ziet er een onmetelijk grote menigte in witte gewaden." Zijn dat
allemaal engelen," vroeg hij aan de engel, die hem begeleidde. "Neen,"
antwoordde de engel, "dat zijn de gestorven heiligen." Dani�l ziet dat ze
de Heer op een indrukwekkende en schone wijze prijzen en loven. Hun
gezang is adembenemend mooi; hij hoort prachtige muziekinstrumenten,
maar ziet ze niet. Het meest merkwaardige vond hij dat zij allen perfect
tegelijkertijd de handen ophieven, knielden en weer gingen staan. Hij
zegt ervan: "Het was alsof een onzichtbare kracht hen allen tot dit
gezamenlijke gedrag aanvoerde." Hij voelde in zichzelf een sterk
verlangen om er te blijven, maar de engel zegt: "Ik wil je nog veel meer
laten zien, eerst gaan we naar de woningen, die Jezus heeft voorbereid."

���� Dani�l vertelt over de woningen, die Jezus voorbereidt voor de heiligen

De engel, die hem begeleidde neemt hem dan mee naar de woningen,
waarover Jezus heeft gesproken. Dani�l ziet prachtige gouden,
transparante woningen; zij zijn zo mooi dat zij niet te beschrijven zijn,
zegt hij. Alles lijkt van goud, zelfs de mooie bloemen. Het is alles
onbeschrijflijk mooi. Dan zegt de engel: "De woningen, zijn door Jezus
gereed gemaakt, maar de heiligen zijn er nog niet klaar voor."

���� Dani�l vertelt over de hel

De engel zegt dan dat hij Dani�l meeneemt om de hel te zien. Zij komen
aan bij een grote poort." Het gaan van de ene locatie naar de andere
gebeurde in een oogwenk, wij waren onmiddellijk daar waarheen de engel
mij meenam. Ik zag dat men boven de poort van de hel geschreven had:
WELKOM IN DE HEL."

De engel hief met een ruk zijn arm omhoog en haalde hem snel naar
beneden. Op dit gebaar zwaaide de poort met een ontzagwekkend lawaai
open. Dani�l ziet dan ontelbaar veel mensen voor hem. "Mensen, zoals
hier, bruine en blanke mensen." Hij hoort geween, geklaag en gekerm. Hij
ziet geen vuur, "maar," - zo zei hij - "het is alsof er vuur in die mensen
was. Veel van hen riepen naar mij en smeekten mij hen te helpen en het
voor hen op aarde in orde te maken. Zij zagen de engel blijkbaar niet,
want zij vroegen alleen mij om hulp. Ik schreef alles op, want ik had van
hem een pen en papier gekregen en schreeuwde naar de engel om te
vragen wat ik moest doen." Het meest aangrijpende verzoek om hulp
kwam van een persoon, die zei dat hij een voorganger was geweest. "Dat
greep mij sterk aan, omdat ik zelf een voorganger ben. Hij schreeuwde
dat hij geld van zijn kerk had gestolen en dat wilde goedmaken en terug
betelen. "Help mij toch, alsjeblieft," smeekte hij Dani�l.

���� Dani�l vertelt over de boodschap waarmee hij werd terug gezonden

Dan komt het slotwoord van de engel. Dani�l mag terug naar de aarde
gaan; hij krijgt een 'tweede kans.' Hij krijgt een uiterst belangrijke
boodschap van de engel mee. Deze luidde: "Het verzoek van de rijke man
wordt aan deze generatie ingewilligd, als een laatste waarschuwing."
Dani�l vertelt dat hij dit woord van de engel op dat moment niet begreep.
Maar eenmaal terug op aarde ging hij in de Bijbel zoeken en vond het
verhaal over de rijke man en de arme Lazarus, zoals Jezus het had verteld
in Lucas 16:19-31. Hij zegt dat hij nu ook begrijpt dat de impressies in
zijn geheugen zijn opgeschreven, daar zijn de 'aantekeningen.'

11. Dani�l terug bij het dorp van zijn vader

Wandelend komt hij, samen met zijn echtgenote terug bij het dorp en
wordt enthousiast begroet. Vrouwen zingen en prijzen de Heer. Men
bezoekt het mortuarium en de bewaker vertelt over het lijk dat hij
ontving. "Ik onderzocht het lijk en legde het in een kamer op een plank.
Ik deed watjes in lichaamsopeningen, deed hem handschoenen aan en
schreef de rekening uit." De lijkkist wordt getoond, Dani�l zit er bij en
doet zijn hoofd in zijn handen. De bewaker: "Op de zondag kwam de
echtgenote, die het lijk in de kist meenam naar de stad waar Bonnke
predikte�."

12. Dani�l op bezoek bij de arts en de predikant

De arts, die hem dood had verklaard staat bij de levende Dani�l. Hij zegt:
"Het is alles zo schokkend. Drie dagen geleden onderzocht ik een dode
en nu staat hij hier en ik kan gewoon met hem praten; het is schokkend.
Het enige wat ik zeggen kan is dat God alle eer hiervoor krijgt." Een ander
staflid van het ziekenhuis, die als eerste het lijk uit de ambulance zag,
zei: "Hiervan begrijp ik niets, ik ben nog steeds bang van hem."

Op maandag, 3 december 2001, bezocht Dani�l de predikant van de kerk,
waar hij werd opgewekt. De predikant vertelt dat de opgewekte Dani�l
nog steeds naar de chemicali�n rook, waarmee zijn dode lichaam in het
mortuarium ter voorbereiding voor een balseming was bewerkt. Een
Moslim veiligheidsman, die de watjes uit de neusgaten van het lijk had
gehaald om het te onderzoeken op verborgen explosieve stoffen, toen het
in de lijkkist bij het kerkgebouw arriveerde, is totaal verbijsterd vanwege
de opwekking, vertelt de predikant. Terwijl de opgewekte man op het
podium zit werpt een verlamde vrouw haar krukken weg en begint te
lopen en te rennen. Toen zij haar man wilde omhelzen zei hij: "Doe dat
niet, want dan wordt je misschien weer verlamd, ik ben een zondaar." Hij
rende naar het altaar en beleed zijn zonde. De voorganger besluit met:
"Het was een ontzagwekkende dienst die dag, verbijsterend,
onbegrijpelijk."

13. Slotwoord van Dani�l

Dani�l, zittend naast zijn vrouw, vertelt dat hij veel meer respect voor
God heeft gekregen, de 'vreze Gods' vervult hem. Hij wil thuis vrede
hebben, als hij ruzie hoort, sluit hij zichzelf op, want hij kan het niet
aanhoren en wil er geen deel aan hebben.Hij wil onder geen beding de
hemel missen.

Terug naar boven
Abou Jabir Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 maart 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1813
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abou Jabir Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 december 2005 om 12:45
http://amightywind.com/hell/aboutsounds.htm

deze link bewijst meer, die onderzoeker zelf zegt: "As a communist I don�t believe in heaven or the Bible but as a scientist I now believe in hell," said Dr. Azzacove. "Needless to say we were shocked to make such a discovery. But we know what we saw and we know what we heard. And we are absolutely convinced that we drilled through the gates of Hell!"
Bezoek dit: http://aboujabir.web-log.nl/
"Wie in Allah en de Laatste Dag gelooft, moet het goede zeggen of zwijgen." {Boekharie & Moeslim}
Terug naar boven
batle_For_peace Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 maart 2004
Online status: Offline
Berichten: 860
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote batle_For_peace Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 december 2005 om 12:48

Valt het niemand op dat steeds dezelfde geluiden en schreeuwtjes terugkomen?

Als je de lezing van Zindani hoort, daar heeft hij dezelfde bestandje van 34 sec ofzo twee keer geplaatst. Ik dacht het zijn verschillende, ik heb ze met een programma achter elkaar geplakt en een link gegeven, daar komt het door. Maar niemand houdt je tegen om dit bestandje te verwerpen, wij verliezen niks.

Dit verhaal is wel onzin, ik wil niet zeggen dat ik niet geloof dat er meer tussen hemel en aarde is. Maar dit is onzin. Het zou ook een domme plaats zijn want de aarde is niet eeuwig namelijk. over een paar miljard jaar gaat onze ster dood, de zon is een ster van middelbare leeftijd en als die "dooft" is het ook gedaan met de aarde en dit zonnestelsel.

We zeggen niet dat de Hel in de aarde zit, dat spreekt betrouwbare overleveringen van profeet Mohammad, Allah's vrede en zegeingen zij met hem, tegen. Zoals dat de zon in de Hel wordt gegooid, dat de mensen gigantish groot zullen worden en erin worden gegooid, dat de hel door 70.000 koorden zal worden getrokken en elke koord door 70.000 engelen zal worden getrokken en nog een paar. De Christenen denken dat aarde hun paradijs wordt, en dat de hel onder de grond zit enz. Dat spreek de wetenschap ook tegen. Islam leert wel dat mensen onder de grond gestraft zullen worden, voor hun slechte daden. En ik ken geen betrouwbare overleveringen die aangeven waar de Hel is, Allahu Aalim. En vergeet niet dat de bijbel zegt dat de aarde nooit zal vergaan. [haha]

Mogen wij eigelijk in ufos geloven?

Wie de Qur'an leest zal merken dat Allah's schepping groot is, en dat Hij dingen heeft geschapen waar Hij ons over heeft verteld en anderen waar Hij ons niet over heeft verteld. Allah zegt vaak, '...alles wat in de hemelen en op de aarde is...' dus volgens Islam is het mogelijk dat andere wezens in de hemel bestaan, maar ik denk niet dat ze met een vliegtuigje de aarde komen bezoeken ofzo.

ik waarschuw jou voor de gevolgen van het afwijzen van het verzoenoffer van Isa Massi. Het is werkelijk van het grootste belang je met al je geestkracht te verdiepen in de vraag of het verzoenoffer van Isa Massi waarheid of leugen is. want ik heb de ndruk dat je je het tot nu toe nooit echt afgevraagd hebt.

Koran 40:66. Zeg, 'Het is mij verboden diegenen te aanbidden die gij naast God aanroept daar er duidelijke bewijzen van mijn Heer tot mij zijn gekomen; en het is mij geboden mij te onderwerpen aan de Heer der Werelden."

Dit is een zeer interessant stuk over het onderwerp "hel"

Je gelooft in zo'n verhaaltje dat heel simpel bedacht kan zijn door een of andere priester achter een pctje, zoals bijna alle Christelijke verhaaltjes, en niet in een geluidsbestand, met bewijzen uit de kranten en getuigen die het meemakten. Waarlijk, niemand kan hem leiden die Allah doet dwalen, niemand. En niemand kan dwalen wie Allah laat dwalen, niemand. Een Aya dat bewijst dat graf bestraffing plaats zal vinden is dit hieronder. De profeet zei dat er een poort van de Hel geopend zou worden voor de kufaar in hun graven, er komen dan hete winden en verschrikkelijke stanken op hun. Allah zegt

Koran 40:46.
Aan het Vuur zullen zij morgen en avond worden blootgesteld [i.e in hun graven]. En de Dag waarop het Uur zal komen, zal er worden gezegd: "Doet Farao�s volk de strengste straf ondergaan."

Terug naar boven
Islam01 Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 22 juli 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 304
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Islam01 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 december 2005 om 13:15

Allah'alam

broeders en zusters ik heb gehoord dat er een hadith is waar gezegd word dat alleen de dieren kunnen horen wanneer de ongelovige christenen,joden en veelgodenaanbidders worden gestraft,dus deze opname is een bedrog.

 

Terug naar boven
Islam01 Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 22 juli 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 304
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Islam01 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 december 2005 om 13:18

Vergeet niet dat wij moslims voor de gek werden gehouden over dat meisje die zogenaamd veranderd is tot een half-mens ,halfdier ,wat eigenlijk een kunstwerk was.

 

Terug naar boven
Murat Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 12 maart 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 755
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Murat Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 december 2005 om 13:28
In eerste instantie geplaatst door Islam01

Allah'alam

broeders en zusters ik heb gehoord dat er een hadith is waar gezegd word dat alleen de dieren kunnen horen wanneer de ongelovige christenen,joden en veelgodenaanbidders worden gestraft,dus deze opname is een bedrog.

Maar je hebt het alleen maar gehoord en hoe betrouwbaar is die Hadith

 

Terug naar boven
Islam01 Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 22 juli 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 304
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Islam01 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 december 2005 om 13:34

Ik denk 100% betrouwbaar.

 

Terug naar boven
postpentacost Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2164
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote postpentacost Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 december 2005 om 13:44
Batle schreef:

Je gelooft in zo'n verhaaltje dat heel simpel bedacht kan zijn door een of
andere priester achter een pctje, zoals�bijna alle Christelijke
verhaaltjes,�en niet in een geluidsbestand, met bewijzen uit de kranten en
getuigen die het meemakten.


Dit "verhaaltje" gaat over veel personen die dit allemaal meegemaakt
hebben. Reinhart Bonke is bij vele miljoenen afrikanen bekend. Er was
een dokter die dood verklaarde en de man levend zag, evenals de
begrafenisondernemer.

Je hoeft het natuurlijk niet te geloven, maar doe het niet minachtend af
als christelijke propaganda.   

Terug naar boven
batle_For_peace Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 maart 2004
Online status: Offline
Berichten: 860
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote batle_For_peace Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 december 2005 om 14:48

Broeders en zusters ik heb gehoord dat er een hadith is waar gezegd word dat alleen de dieren kunnen horen wanneer de ongelovige christenen,joden en veelgodenaanbidders worden gestraft,dus deze opname is een bedrog.

Akhie, denk je dat Sheikh Zindani deze hadith's niet kent? Dat is overgelverd in Bukharie 1222 en en in Muslim ergens en nog een paar hadith's. Maar vergeet niet dat
Allah altijd wonderen kan laten zien, als een teken en waarschuwing. Zo hebben de Sahaba, de Tabieen en anderen verhalen meegemaakt, waar de doden tegen hen spraken, waar doden opstonden uit de graven, waar de doden uit de graven tegen de mensen spraken enz. Dat zijn mu'3jiza's van Allah, normaal horen we ze niet nee. Shaikh Zindani is zeker betrouwbaar, een grote geleerde en hij heeft veeel kennis over wetenschap in Islam. Hij heeft ook veel jihad gevoerd in Afghanistan en is een vriend van Osama bin Laden, net zo iemand als Sheikh Omar Abdulrahman haha.

Terug naar boven
 Post Reply Post Reply Pagina  123 4>

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.063 seconden.