Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Ratelband rechtvaardigd 11 sep

 Post Reply Post Reply Pagina  <12
Schrijver
Rahil Amin Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 september 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1624
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Rahil Amin Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Ratelband rechtvaardigd 11 sep
    Geplaatst op: 08 december 2005 om 12:22
In eerste instantie geplaatst door Django

In eerste instantie geplaatst door Peter Pan

[

Dat ik mijn eigen graf graaf is me al vele malen door moslims alhier duidelijk gemaakt: Ik verdwijn in de hel, ben immers geen moslim.

Doe even relaxed; en leer lezen....kuil...veel voorkomende uitdrukking in de nederlandse taal,verder niks.Laat dat van de Hel nou eens uit een discussie,heb het er ook niet bij gehaald.

Ik ben het met je eens dat de islamitische kant meer in de media belicht mag worden. Jammer is dat veel moslims niet verder komen dan haatuitspraken en opsommingen van zelfmedelijden.

O,ja? dat was niet mijn punt,(..islamitische kant, het zit je hoog..) ik val erover dat jij iemand afschrijft op basis van zijn 'maatschappelijke positie' en dat druist tegen jezelf in; als je kijkt waar je verder je mening mee onderschrijft; Hirsi Ali (als zij politicus is; dan kan mijn buurvrouw dat ook) (dat was trouwens die kuil, niet het graf,goed?) 

Als Ratelband de persoon moet zijn die het andere (islamitische) geluid moet laten horen is wel triest. De man doet uit zich zelf een uitspraak,zoals jij wenst dat forum-leden naar de inhoud kijken van Hirsi Ali, waarom geld dat niet voor andere personen? Je pretendeert dat mensen een bepaalde studie en/of maatschappelijke positie moeten bekleden eer zij zich mogen uitspreken,dat valt mij tegen.

Ik neem hem niet serieus, zoals de meeste gezonde mensen. Hij is en blijft een entertainer die heel goed voor zijn eigen portemonnee  zorgt. In dat licht bezie ik zijn knullige uitspraak ook.

Leg nou eens tegen deze norm Hirsi Ali; dan is ook zij een lachertje.

Je bent hypocriet,daar val ik over. Niet zuiver, in hoe je reageert, zelfs in je schrijven hier naar mij toon je een ondertoon, die niet correct is. Hirsi Ali haar uitspraken neem je wel serieus maar Ratelband is een flapdrol, omdat hij een entertainer is.Sorry, maar entertainen is een ook pr-vak,waar ook veel gebruik van gemaakt wordt door de politiek. Ratelband is een mafkees,dat weet ik ook wel, maar de uitspaak is niet knullig.

Asalaam Aleikum,

Tell him zuster...

Salaam.

Het paradijs is omgeven door moeilijkheden waar de �nafs� (het ego) niet van houdt, de hel is omgeven door de lusten die het ego strelen.
Overgeleverd door: Moslim
Terug naar boven
Peter Pan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 oktober 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2010
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Peter Pan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 08 december 2005 om 13:11

Je kunt me niet overtuigen dat Ratelband geen entertainer is die goed voor zijn eigen portemonne zorgt en een knullige uitrspraak deed.

Ik ontzeg hem echter nergens dergelijke knullige uitspraken te doen. Maar knullig blijft het.

Terug naar boven
Django Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 01 augustus 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 329
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Django Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 08 december 2005 om 14:37
In eerste instantie geplaatst door Peter Pan

Je kunt me niet overtuigen dat Ratelband geen entertainer is die goed voor zijn eigen portemonne zorgt en een knullige uitrspraak deed.

Ik ontzeg hem echter nergens dergelijke knullige uitspraken te doen. Maar knullig blijft het.

Dat is ook niet de bedoeling, je mag vinden wat je vind.Ik vind dat de uitspaak wel ergens opslaat ongeacht de persoon.(en ongeacht dat het sensatie-zoeken is,dat was niet ter tafel)

Tevens vind ik ook dat het beter is om de inhoud te beoordelen ongeacht de persoon die zich uitspreekt,ieder mens ongeacht bepaalde 'maatschappelijke positie' heeft recht tot spreken en zich uit telaten over bepaalde zaken maar,.. daar zijn jij en ik het on-eens over.    

Maar verwijt dan ook niet anderen in topics zoals Hirsi Ali; kleindenkerigheid,niet naar de inhoud willen kijken,waarheid ontkennen etc....Want de pot verwijt dan de ketel,in het vervolg.

Jammer dat je niet reageert op mijn argumenten,dan krijg je vanzelf een automatische conclusie.Had trouwens van jou met al je kritiek op de houding van anderen wel meer verwacht.

Bishmillah Rahman Rahiem....
It is in chancing, we find our purpose....
Terug naar boven
Peter Pan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 oktober 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2010
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Peter Pan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 december 2005 om 03:03

Beste Django, je hebt me overtuigd. Ik zal inhoudelijk ingaan op de uitrpraken van entertainer Ratelband.

Voordat ik dit doe stel ik vooraf dat het op deze site niet mogelijk is een inhoudelijke discussie over Hirshi Ali te voeren, en vooral over hetgeen zij zegt. Hirshi Ali wordt op deze site, zonder argumenten, tot op het bot afgebrand.

Wat zegt Ratelband:

1. "Bin Laden is een verlicht denker. De terreuractties passen in het goddelijke plan van Bin Laden".

Bin laden als verlicht denker noemen is absurd. Zijn bekendheid geniet hij vooral vanwege zijn brute en verwerpelijke geweld. Dat is het handelsmerk van BL. Niet meer en niet minder. Dat Ratelband zegt dat de terreuracties passen in het goddelijke plan van BL geeft duidelijk aan dat er iets goed mis is. Wie heeft het recht, met moord. geweld en doodslag, jezelf een goddelijk plan toe te dichten. Dan heeft Bush (en Bush heeft in aanloop naar zijn oorlog tegen Hoesein zichzelf ook een goddelijke opdracht toegekend) net zoveel recht vanuit deze abjecte gedachte te moorden. Ik vind de gedachte al pervers.

2. "Het Westen moet ophouden de joden te steunen bij de bezetting van Palestijnse gebieden".

Hier ben ik het gedeeltelijk mee eens. Je kunt het Westen niet op 1 hoop gooien. De Europese houding verschilt enigzins met de Amerikaanse. Daarnaast komen veel vredesvoorstellen vanuit het Westen. Arafat had bij het Osloakkoord een historische mogelijkheid om tot een redelijke oplossing van het conflict te komen. Hij verwierp deze mogelijkheid. Dat het westen slechts de joden steunt is ten dele waar. Israel wordt weldegelijk opgeroepen het geweld te stoppen. Hier liggen zelfs enkele VN-resoluties. Jammer dat deze verwerping van deze resoluties door Israel geen verdere konsekwenties heeft voor dit land. Zou m.i. wel moeten om enigzins geloofwaardig te zijn als organisatie.

Ik wil je er op wijzen dat het Westen 1 miljard euro beschikbaar heeft gesteld aan de Palestijnen voor infrastructurele werken, waaronder de aanleg van een haven.

2. Amerikaanse leger moet verdwijnen uit Saoedi Arabie. Op zich kan ik deze opstelling begrijpen. Dennoch is de aanwezigheid van de amerikaanse troepen aldaar een verzoek van de Saoedische regering. Natuurlijk kun je, evenals BL, het Saoedische regime verwerpen, maar op dit moment is het regime de enige officiele gezagsdrager in dit land. Het zou toch enigzins vreemd zijn als Amerika aan een willekeurige inwoner van Saoedie Arabie, in dit geval BL, moet vragen of hij akkoord gaat met stationering van deze troepen.

BL heeft, na de inval van Irak in Koeweit, het Saoedische regime gevraagd zijn strijders uit Afganistan naar Koeweit over te laten komen om te vechten tegen de Iraki's. De Saoedische regering heeft dit aanbod afgewezen. BL voelde zich vanaf dat moment flink op zijn ... getrapt.

3. Het Westen moet meer begrip opbrengen voor de islam. In hoeverre brengt het westen geen begrip op voor de islam? En, hier verwijt de pot de ketel. Het Westen wordt, ook door moslims op deze site, volledig uitgekotst. Hoezo respekt?

Rest me te melden dat Ratelband een charlatan is, die het onderwerp waarschijnlijk misbruikt om zelf in de schijnwerpers te komen. Volgend jaar heeft hij ongetwijfeld weer iets nieuws bedacht. De islam interesseerd hem niets.

Terug naar boven
Amier Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 31 juli 2003
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1902
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Amier Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 december 2005 om 03:41
In eerste instantie geplaatst door Peter Pan

Rest me te melden dat Ratelband een charlatan is, die het onderwerp waarschijnlijk misbruikt om zelf in de schijnwerpers te komen. Volgend jaar heeft hij ongetwijfeld weer iets nieuws bedacht. De islam interesseerd hem niets.

Precies. Als het verbod op voorbehoedsmiddelen door de paus op dit moment een big issue zou zijn geweest in plaats van het hele terrorisme gedoe, dan zou de mislukte poffertjesbakker uit Arnhem waarchijnlijk publiekelijk condooms gaan verbranden of iets dergelijks.

� Waarlijk, in het gedenken van God vinden de harten rust. � (Koran 13:28)
Terug naar boven
Peter Pan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 oktober 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2010
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Peter Pan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 december 2005 om 04:15
Bakt hij ook poffertjes? Ik dacht alleen patat en kroketten.
Terug naar boven
Peter Pan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 oktober 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2010
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Peter Pan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 december 2005 om 04:35

En vies!

Terug naar boven
Jihad_El_Akbar Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 08 december 2005
Online status: Offline
Berichten: 60
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Jihad_El_Akbar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 december 2005 om 07:33

Sallamoe Allaikoem Warhmatoellah Wabarkatoehoe

Beste broeder Abu Bakr,

Met hersen cellen stimulatie bedoel ik er mee:Het kan geen kwaad als je je hersenen gebruikt op een wijze manier!
How can you say, I like you !!
But beyoune they are killing oure beloved sisters en brothers!!!
Think, before you say souch things to motivate a Kafier, the non believers, ho`s mockering the DIEN of oure beloved Profhet Mohammed (SAWS)

Niet persoonlijk bedoelt broeder Abu Bakr, want zo te zien heb jij en vele broedere en zusters het verkeerd opgevat.
Maar ook mijn EXCUUS als ik het verkeerd heb uitgebeeld...

Wat ik wou duidelijk maken was: Hun spelen allemaal een spelletje met ons!!!!!!!!!!
Ik geef een voorbeeld insa allah: Meneer Wim Kok, we vonden hem enig ( including me ).
We dachten dat hij de moslims hielp, maar ondertussen slachtte hij onze dierbare broeders en zusters af in Kosovo en wie weet waar nog meer.....................

ZE ZIJN BLIND EN WILLEN ONS VERBLINDEN, met hun praatjes.
Ik heb hier een paar Soebhanallah Ayat`s uit de Soera Yessin, waarin je duidelijk kan lezen dat hun blind zijn!!!

Aya 7) LAQAD HAQQAL-QAWLU`ALA AKTHARIHIM FAHUM LA YU`MINUN

Surily ( Because of there persistent disbelief and harted) The world (DECREE) has been proved against most of them that they will not believe.

Aya 8) INNA JA`ALNA FI A`NAQIHIM AGHLALAN FAHIYA ILAL-ADHQANI FAHUM-MUQMAHUN

Surely we have placed on their necks shackles reaching right up to their chins so that their heads are raised up.

Aya 9) WA YA`ALNA MIM BAYNI AYDIHIM SADDAW WA MIN KHALFIHIM SADDAN FA-AGHSHAYNAHUM FAHUM LA YUBSIRUN

And we have set a barrier before them and a barrier behind them and cast a vell over their eyes, so they see nothing.

Aya 10) WA SAWA`UN`ALAYHIM`A-ANDHARTAHUM AM LAM TUNDHIRHUM LA YU`MINUN

And It is the same for them whether you warn them not they will not believe.


Ik hoop insa allah dat ik het goed gemaakt heb met je broeder Abu Bakr, want het was niet mijn bedoeling om je op die manier te overvallen.
Maar ik hoop insa allah dat we hun zullen aanzien waar ze mee bezig zijn en Moge Allah Soebhanna Wa thalla ons behoeden tegen hun satanische strikken waar mee ze denken dat ze ons gek kunnen maken.Amien

Wa sallamoe Allaikoem Warhmatoellah Wabarakatoehoe

Namens jullie zuster,

Jihad El Akbar

 

 

 

Wa sallamoe Allaikoem Warhmatoellah Wabarkatoehoe
 namens jullie zuster Jihad_El_Akbar

Terug naar boven
Amier Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 31 juli 2003
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1902
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Amier Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 december 2005 om 08:37

Salaam alaikum,

zuster, ik denk dat je nogal paranoia reageert. Misschien zou je vaker buiten moeten komen, mensen ontmoeten enzo, ook niet-moslims.

Wassalam.

� Waarlijk, in het gedenken van God vinden de harten rust. � (Koran 13:28)
Terug naar boven
Amier Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 31 juli 2003
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1902
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Amier Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 december 2005 om 09:10
In eerste instantie geplaatst door Amier

Salaam alaikum,

zuster, ik denk dat je nogal paranoia reageert. Misschien zou je vaker buiten moeten komen, mensen ontmoeten enzo, ook niet-moslims.

Wassalam.

Wat ik hiermee wil zeggen is dat het absoluut niet zo is dat alle niet-moslims ons een loer willen draaien, al doen sommige duistere elementen hun best ons dat te doen geloven. Daarom: leer wat meer niet-moslims kennen, dan zie je wat ik bedoel.

� Waarlijk, in het gedenken van God vinden de harten rust. � (Koran 13:28)
Terug naar boven
Peter Pan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 oktober 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2010
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Peter Pan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 december 2005 om 09:13
En iets minder praten in wij-zij.
Terug naar boven
Jihad_El_Akbar Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 08 december 2005
Online status: Offline
Berichten: 60
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Jihad_El_Akbar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 december 2005 om 06:27

Sallamoe Allaikoem Warhmatoellah Wabarkatoehoe


Hahahaha Ik ga juist te vaak naar buiten!!!

Nee liefe broeders en zusters ik probeer geen haat te veroorzaken.
Haat is in Islam verboden!!!!!!!!!!!!!!
Wij Moslims mogen niemand maar ook niemand haten, zelfs de joden niet....

Nogmaals, ik probeer jou duidelijk te maken dat de vijanden van Allah Soebhanna Wa Thalla niet te vertouwen zijn.
Zelfs de Ulama`s spreken er dagelijks over, dat er mensen op aard rond lopen die zogenaamd aan ons kant staan en ons dingen laten horen wat Wij Moslims zijnde willen horen.Tog Abu Bakr( Denk aan die Machallah Imam die het er nog over had)
We worden er voor gewaarschuwd!!!!!!!!!!!!!
En ik spreek in het algemeen, ik ga geen vingertjes wijzen naar Piet of Mostapa.Duz dan is het Wij en Hun.
Maar ik zeg ook niet dat je Hun moet haten of moet doden.
Allah Soebhanna Wa Thalla is de Doder!!!!!!!

De Heilige Profeet Mohammed (SAWS) zei: wees goed voor jullie buren en haat ze niet!!!!!!!
Wie maar ook een klompje haat in zijn hart bezit, bederft zich zelf.............

En ik hoop echt insa allah dat Allah Soebhanna Wa Thalla onze ogen opent en ons laat leiden naar de Sirata El Moestakim en ons beschermt tegen deze vijanden van Allah Soebhanna Wa Thalla
Wie een vijand van Allah Soebhanna Wa thalla is, is ook een vijand van ons!!!!!!
Amien Ya Rabbie Alamien

Wij moslim broeders en zusters moeten herenigen en elkaar helpen insa allah.
In plaats van elkaar steeds op dingen te pakken wat waar gesproken is...
En ik meen het egt Allah Soebhanna Wa Thalla is Getuige over deze uispraak, laten we herenigen en onze broeders/zusters helpen insa allah.Er zitten genoeg dwalende onder ons, en hun snakken naar hulp.
Maar we zijn vaak bezig met ons zelf Nifsie Nifsie, Ya Rabbie Ya Rabbie geef ons die wijsheid en El Koewa waardoor we een keertje ons arrogantie en trost op zij zetten!!!
Het zou egt Maschallah zijn als we elkaar eens begrepen en elkaar goed te woord staan in de Naam Van Allah Soebhanna Wa Thalla en vrees en berouw tonen aan Hem..........zonder dat er conflicten onder onze moslim broeders en zustere onstaan...

Moge Allah Soebhanna Wa Thalla met ons zijn en ons beschermen tegen het Hellevuur en de martelingen onder het graf ``Amien

Wa Sallamoe Allaikoem Warhmatoellah Wabarkatoehoe, namens jullie zuster in de Islam Jihad_El_Akbar

 

Terug naar boven
Amier Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 31 juli 2003
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1902
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Amier Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 december 2005 om 08:09

Wa alaikum salaam wa rahmatullahi wa barakatu, mijn zuster.

� Waarlijk, in het gedenken van God vinden de harten rust. � (Koran 13:28)
Terug naar boven
Jihad_Nafs Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 08 december 2005
Online status: Offline
Berichten: 44
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Jihad_Nafs Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 13 december 2005 om 07:11

salaam oe aleikoem , wajooo het is een kefier en kefiers hebben strekken onze eigen broeders en zusters zijn niet te vertrouwen , en niet Ik HIJ of zij ik praat in algemeen.

 

RATELBAND EEEN kefier en trouwens abo bakr, kijk alleen door jou woorden zijn er zo veel reacties gekomen, Broeders en zusters denk realistisch maak je niet zo druk over , Ratelband wilt juist dat we onderelkaar conflicten hebben

 

 

jullie zuster saida en alstublieft mensen , zoek toevlucht naar allah swt , en ik hou van jullie allemaal omwille allah swt

Terug naar boven
Malcolm X Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 november 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 992
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Malcolm X Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 13 december 2005 om 07:15
Salaam Aleikum,

Paranoia heerst alom. Niet elke "kefier" of niet moslim is er op uit om verdeeldheid te zaaien of om moslims tegen mekaar op te zetten. Ik hoop dat je dat wel realiseert, aangezien je woorden nu behoorlijk generaliserend overkomen.

Salaam Aleikum,

Malcolm X
"Science without religion is lame, religion without science is blind." Albert Einstein
Terug naar boven
Malcolm X Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 november 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 992
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Malcolm X Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 13 december 2005 om 09:28
Salaam Aleikum,

Frapante van alles is, dat ik net pas lees dat broeder amier hetzelfde woordje gebruikte.
Ik las je laatste reactie en daar reageerde ik op, misschien beste Jihad_Nafs is dit misschien een indicatie hoe je bij mensen overkomt. Ook al realiseer je het zelf misschien niet.

Salaam Aleikum,

Malcolm X
"Science without religion is lame, religion without science is blind." Albert Einstein
Terug naar boven
Jihad_Nafs Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 08 december 2005
Online status: Offline
Berichten: 44
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Jihad_Nafs Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 14 december 2005 om 07:10
wat betekent indicatie malcolm x
Terug naar boven
Malcolm X Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 november 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 992
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Malcolm X Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 14 december 2005 om 07:18
Salaam Aleikum,

Indicatie is net zoiets als een aanwijzing. Het vertelt je iets.
Maar het is meer dat ik het bedoelde in de zin van dat je misschien wat behoudender moet reageren als het gaat om niet moslims.

Salaam ALeikum,

Malcolm X
"Science without religion is lame, religion without science is blind." Albert Einstein
Terug naar boven
Jihad_Nafs Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 08 december 2005
Online status: Offline
Berichten: 44
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Jihad_Nafs Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 14 december 2005 om 07:26

het woord kefier zegt het al ze zijn niet te vertrouwen , zelfs moslims zijn niet eens te vertrouwen , maar allah swt oordeelt alhamdoeilllah.

Kafir betekent letterlijk ondankbaarheid en verbergen. Een kafir die ontkent Allah swt zijn bestaan. Laat staan dat hij fitna wil veroorzaken en ik ben met Jihad Akbar mee eens MachAlllah zuster

 

Terug naar boven
Peter Pan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 oktober 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2010
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Peter Pan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 14 december 2005 om 10:54

Als ik jou was zou ik niemand meer vertrouwen.

Wantrouwen is wat God wil. Zoveel mogelijk wantrouwen.

 

Terug naar boven
Martinuzz Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 06 oktober 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 833
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Martinuzz Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 14 december 2005 om 15:06
In eerste instantie geplaatst door Jihad_Nafs

het woord kefier zegt het al ze zijn niet te vertrouwen , zelfs moslims zijn niet eens te vertrouwen , maar allah swt oordeelt alhamdoeilllah.

Kafir betekent letterlijk ondankbaarheid en verbergen. Een kafir die ontkent Allah swt zijn bestaan. Laat staan dat hij fitna wil veroorzaken en ik ben met Jihad Akbar mee eens MachAlllah zuster

 

En mensen die fundamenteel anders geloven dan jij zullen jou misschien een 'kaff�r' vinden. Zou je het dan ook niet onterecht vinden wanneer men jou dan alleen op grond van je geloof onbetrouwbaar zou noemen? (Te meer daar men niet echt kan kiezen iets anders te geloven.) 

Belangrijker vraag: wat heeft het voor zin te oordelen over mensen anders dan als individu? (Of nauwkeuriger: wat heeft het voor zin te oordelen over mensen onafhankelijk van de reden om tot het oordeel te komen? - Voorzover je �berhaupt een oordeel zou moeten uitspreken over een ander.)

 

"J'ai regard� mon ennemi et je m'y suis vu" (Tiscali)
Terug naar boven
Jihad_El_Akbar Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 08 december 2005
Online status: Offline
Berichten: 60
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Jihad_El_Akbar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 december 2005 om 14:04

Wa Sallamoe Allaikoem Warhmatoellah Wabarkatoehoe

Soekran ya oegtie jihad nafs, jij begrijpt mij tenminste waar ik het over had!!!

Terug naar boven
Jihad_Nafs Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 08 december 2005
Online status: Offline
Berichten: 44
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Jihad_Nafs Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 december 2005 om 05:16

salaam oe aleikoem broeders en zusters

 

excuses voor iedereen die veroordeeeld over kwam, maar mijn intentie was niet zo

maar soms komt het anders over, maar alhamdoeiAllah en ook excuses aan diegene die deze topic heeft geplaats en moge Allah swt ons beschermen tegen de fitna van de kefiers van de mushrikeen, van de moenafaqeens, moge allah swt ons de paradijs geven  amien amien amien

Terug naar boven
 Post Reply Post Reply Pagina  <12

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.109 seconden.