Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

SOEBHNALLAH KIJk de WARE ISLAM!!!!!!!!!!!

 Post Reply Post Reply Pagina  12>
Schrijver
Jihad_El_Akbar Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 08 december 2005
Online status: Offline
Berichten: 60
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Jihad_El_Akbar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: SOEBHNALLAH KIJk de WARE ISLAM!!!!!!!!!!!
    Geplaatst op: 15 december 2005 om 07:48
Subhannallah!

Mooie plaatjes om te bekijken voor jullie beste broeders en zusters in de islam!

Mascha Allah!


 

 
 
 

 

 


 



 

 



 
Wa Alleikoem Sallam Warhmatoellah Wabarkatoehoe, namens jullie zuster Jihad_El_Akbar

Terug naar boven
Amier Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 31 juli 2003
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1902
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Amier Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 december 2005 om 08:00

Assalamu alaikum,

met alle respect, maar ik hou niet van die flashy, kitscherige plaatjes. Vooral die laatste, met de heilige koran die als een soort space-shuttle om de aarde suist vind ik erg smakeloos. Noem je dat "ware islam"?

Maar goed, ieder zijn / haar eigen smaak natuurlijk.

Wassalam.

� Waarlijk, in het gedenken van God vinden de harten rust. � (Koran 13:28)
Terug naar boven
Jihad_El_Akbar Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 08 december 2005
Online status: Offline
Berichten: 60
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Jihad_El_Akbar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 december 2005 om 08:38

Wa alleikoem sallam warhmatoellah wabarkatoehoe,

de enigste wat ik nog kan zeggen is, ik raad je aan om de Topic Voor de Gelovigen en Niet! geloven te gaan bekijken!!!!!!!!

Wa sallamoe allaikoem warhmatoellah wabarkatoehoe

namens jullie zuster jihad_el_Akbar

Terug naar boven
Maysun Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 15 december 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 43
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Maysun Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 december 2005 om 08:42
In eerste instantie geplaatst door Amier

Assalamu alaikum,

met alle respect, maar ik hou niet van die flashy, kitscherige plaatjes. Vooral die laatste, met de heilige koran die als een soort space-shuttle om de aarde suist vind ik erg smakeloos. Noem je dat "ware islam"?

Maar goed, ieder zijn / haar eigen smaak natuurlijk.

Wassalam.

salaamoe'alaykom,

Geef jij overal commentaar/kritiek op?

salaamoe'alaykom

Terug naar boven
Jihad_Nafs Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 08 december 2005
Online status: Offline
Berichten: 44
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Jihad_Nafs Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 december 2005 om 08:44
salaam oe aleikoek altijd amier weer
Terug naar boven
Amier Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 31 juli 2003
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1902
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Amier Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 december 2005 om 09:06

Salaam,

tsja, misschien heb het nog niet in de smiezen, maar dit is een discussieforum.

� Waarlijk, in het gedenken van God vinden de harten rust. � (Koran 13:28)
Terug naar boven
Jihad_Nafs Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 08 december 2005
Online status: Offline
Berichten: 44
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Jihad_Nafs Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 december 2005 om 09:07

salaam oe aleikoem , oo amier o amier leer je het niet af, discussie of niet disccuei laat haar gang het is toch de waarheid , als het niet toegestaaan was om dit te doen deed ze he tniet

 

Terug naar boven
Amier Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 31 juli 2003
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1902
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Amier Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 december 2005 om 09:17

W�t is de waarheid? Waar heb je het toch over? Ik zeg gewoon dat ik niet van die semi-islamitische blingbling hou, mag dat soms niet?

Als je niet van discussie houdt, zoek dan een ander hobby zou ik zeggen. Ga borduren ofzo.

Wassalam.

� Waarlijk, in het gedenken van God vinden de harten rust. � (Koran 13:28)
Terug naar boven
Maysun Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 15 december 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 43
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Maysun Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 december 2005 om 09:23

salaamoe'alaykom,

Amier, houdt leuk en aardig. En ja hier kun je discusseren en het belangrijkste LEREN. Maar wie geeft nou op deze topic commentaar. Als je erniet van houdt, hou het dan voor je, dan krijg je ook niet zoveel kritiek.

salaamoe'alaykom

Terug naar boven
Martinuzz Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 06 oktober 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 833
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Martinuzz Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 december 2005 om 09:26

In eerste instantie geplaatst door Jihad_Nafs

salaam oe aleikoek altijd amier weer

Je doet net of je hier al jaren post in plaats van net een week.

 

"J'ai regard� mon ennemi et je m'y suis vu" (Tiscali)
Terug naar boven
Amier Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 31 juli 2003
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1902
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Amier Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 december 2005 om 09:31
In eerste instantie geplaatst door Maysun

salaamoe'alaykom,

Amier, houdt leuk en aardig. En ja hier kun je discusseren en het belangrijkste LEREN. Maar wie geeft nou op deze topic commentaar. Als je erniet van houdt, hou het dan voor je, dan krijg je ook niet zoveel kritiek.

salaamoe'alaykom

Assalamu alaikum,

je kunt het beter omdraaien; als je niet van kritiek houdt, moet je niet op een internetforum posten.

Ik vind kritiek krijgen doorgaans niet erg, mits er een gedachte achter zit. Ik zit al langer op dit forum dan de meeste leden, dus als ik er niet tegen zou kunnen, zou ik allang weg zijn geweest.

En al iemand een stel kitscherige plaatjes post met de titel "de ware islam" dan mag ik daar commentaar op geven. Dat de "nafs" van deze zuster zo groot is dat ze meteen beledigt is... tsja, daar kan ze wat aan doen natuurlijk.

Wassalam.

� Waarlijk, in het gedenken van God vinden de harten rust. � (Koran 13:28)
Terug naar boven
Jihad_El_Akbar Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 08 december 2005
Online status: Offline
Berichten: 60
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Jihad_El_Akbar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 december 2005 om 09:41

Sallamoe Allaikoem warhmatoellah wabarkatoehoe

gair insa allah ya agie, mensen kunnen fouten maken en ik bied mijn excuus aan dat ik je als een ontwetende noemde.

Maar kon je me er niet op aan wijzen op respectvolle manier(Alhoewel ik jou ook niet op een respectvolle manier benaderde) in plaast steeds mijn fouten er bij te gaan halen.

Maar Gair insa allah ya agie,

Moge Allah Soebhanna Wa Thalla mij vergeven dat ik zomaar over je oordeelde

Want HIJ IS DE OORDELER EN Wij WORDEN BEOORDEELD

AMien

 

wa sallamoe allaikoem warhmatoellah wabarkatoehoe

Terug naar boven
Maysun Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 15 december 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 43
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Maysun Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 december 2005 om 09:46
In eerste instantie geplaatst door Amier

In eerste instantie geplaatst door Maysun

salaamoe'alaykom,

Amier, houdt leuk en aardig. En ja hier kun je discusseren en het belangrijkste LEREN. Maar wie geeft nou op deze topic commentaar. Als je erniet van houdt, hou het dan voor je, dan krijg je ook niet zoveel kritiek.

salaamoe'alaykom

Assalamu alaikum,

je kunt het beter omdraaien; als je niet van kritiek houdt, moet je niet op een internetforum posten.

Ik vind kritiek krijgen doorgaans niet erg, mits er een gedachte achter zit. Ik zit al langer op dit forum dan de meeste leden, dus als ik er niet tegen zou kunnen, zou ik allang weg zijn geweest.

En al iemand een stel kitscherige plaatjes post met de titel "de ware islam" dan mag ik daar commentaar op geven. Dat de "nafs" van deze zuster zo groot is dat ze meteen beledigt is... tsja, daar kan ze wat aan doen natuurlijk.

Wassalam.

 duidelijk. Is politiek niet iets voor jou?

Terug naar boven
Amier Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 31 juli 2003
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1902
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Amier Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 december 2005 om 09:48

In eerste instantie geplaatst door Jihad_El_Akbar

Sallamoe Allaikoem warhmatoellah wabarkatoehoe

gair insa allah ya agie, mensen kunnen fouten maken en ik bied mijn excuus aan dat ik je als een ontwetende noemde.

Maar kon je me er niet op aan wijzen op respectvolle manier(Alhoewel ik jou ook niet op een respectvolle manier benaderde) in plaast steeds mijn fouten er bij te gaan halen.

 

Amien, zand er over.

Ik ben ook niet perfect natuurlijk, dus hierbij ook mijn excuses aan jou voor mijn niet zo respectvolle reacties op jou.

Want HIJ IS DE OORDELER EN Wij WORDEN BEOORDEELD

Amien.

� Waarlijk, in het gedenken van God vinden de harten rust. � (Koran 13:28)
Terug naar boven
Jihad_El_Akbar Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 08 december 2005
Online status: Offline
Berichten: 60
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Jihad_El_Akbar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 december 2005 om 09:51
In eerste instantie geplaatst door Amier

In eerste instantie geplaatst door Jihad_El_Akbar

Sallamoe Allaikoem warhmatoellah wabarkatoehoe

gair insa allah ya agie, mensen kunnen fouten maken en ik bied mijn excuus aan dat ik je als een ontwetende noemde.

Maar kon je me er niet op aan wijzen op respectvolle manier(Alhoewel ik jou ook niet op een respectvolle manier benaderde) in plaast steeds mijn fouten er bij te gaan halen.

 

Amien, zand er over.

Ik ben ook niet perfect natuurlijk, dus hierbij ook mijn excuses aan jou voor mijn niet zo respectvolle reacties op jou.

[quote]Want HIJ IS DE OORDELER EN Wij WORDEN BEOORDEELD

Amien.

 

Wa alleikeom sallam warhmatoellah wabarkatoehie

 

Soebhannallah............. Machallah ya agie

Moge Allah Soebhanna Wa Thalla ons hiervoor vergeven insa allah...

Amien

Terug naar boven
Maysun Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 15 december 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 43
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Maysun Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 december 2005 om 09:54
aanstellers
Terug naar boven
Amier Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 31 juli 2003
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1902
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Amier Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 december 2005 om 15:30
In eerste instantie geplaatst door Maysun

 duidelijk. Is politiek niet iets voor jou?

En ik zou een goeie zijn! Maar helaas, ik sta liever voor de klas.

� Waarlijk, in het gedenken van God vinden de harten rust. � (Koran 13:28)
Terug naar boven
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote taqwaa Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 december 2005 om 17:30

asalaamo3alaikomwara7mataowabarakatoho

 

ik vind het maschallah   ik vind ze mooi

�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������
Terug naar boven
Rahil Amin Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 september 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1624
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Rahil Amin Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 december 2005 om 17:45

Asalaam Aleikum,

Ik vind het ook hele mooie plaatjes hoor...beter dan bijvoorbeeld een topic over hirschi ali.

Salaam.

Het paradijs is omgeven door moeilijkheden waar de �nafs� (het ego) niet van houdt, de hel is omgeven door de lusten die het ego strelen.
Overgeleverd door: Moslim
Terug naar boven
batle_For_peace Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 maart 2004
Online status: Offline
Berichten: 860
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote batle_For_peace Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 december 2005 om 18:06
Terug naar boven
Malcolm X Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 november 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 992
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Malcolm X Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 december 2005 om 01:07
Salaam Aleikum,

Broeder Amier/Jihad El_Akbar:

"Don't be in a hurry to condemn because he doesn't do what you do or think as you think or as fast. There was a time when you didn't know what you know today."
Advies van mijn naamgenoot.

Salaam aleikum,

Malcolm X
"Science without religion is lame, religion without science is blind." Albert Einstein
Terug naar boven
Amier Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 31 juli 2003
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1902
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Amier Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 december 2005 om 02:58

Ik zei alleen dat ik niet van die kitscherige glitterplaatjes houd. Vliegende korans, lichtgevende handen die doe'a doen... een beetje Harry Potter-achtig zelfs.

� Waarlijk, in het gedenken van God vinden de harten rust. � (Koran 13:28)
Terug naar boven
Jihad_Nafs Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 08 december 2005
Online status: Offline
Berichten: 44
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Jihad_Nafs Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 december 2005 om 05:13
[QUOTE=Amier]

Ik zei alleen dat ik niet van die kitscherige glitterplaatjes houd. Vliegende korans, lichtgevende handen die doe'a doen... een beetje Harry Potter-achtig zelf.

 

Salaam oe aleikoem , alhamdoeillah broeder ik begrijp je mening a oema, maar het heeft hikma  het trekt jongeren aan ze gaan nadenken , ze zien het zo duidelijk , elke doelgroep heeft iets nodig om zich terug te trekken naar de goede pad, dit is machallah voor jongeren zodat ze nadenken en islam gaan praktiseren, jij vindt het niks harry potter achtig, maar met die Harry pottig achtige gaan veel mensen nadenken , allahswt kijkt naar je intentie je niyat, en excuses dat ik zo raar deed vorige keer , maar soms bergijp ik je echt niet, en broeder alstublieft als je iets niet mooi vindt of ect, leg ook uit en dan komen wij broeders en zusters samen uit, laat de vervloekte sitan niet tussen ons komen, uiteindelijk zijn wij allemaal broeders en zusters en komen van 1 man Adam as

Amier  ik heb respect voor je omwille allah swt en andere ook die hier op de site komen en reageren ( ik heb wel begrepen dat er hier ook kefiers komen en onder schuilnaam komen , dus broeder en zusters let op hun want ik merk dat er veel fitna is gekomen die meningen verschil lokt ruzies uit )

3aleikoem salaam je zuster saida

Terug naar boven
Peter Pan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 oktober 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2010
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Peter Pan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 december 2005 om 06:41

Ja, we moeten goed oppassen. Ik word wel een beetje paranoia van dat oppassen. Maar ja. ik moet wel alert blijven door goed op te passen want als ik niet oppas, dan gaat het pas mis.

Pas maar op.

Terug naar boven
Jihad_Nafs Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 08 december 2005
Online status: Offline
Berichten: 44
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Jihad_Nafs Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 december 2005 om 06:44
In eerste instantie geplaatst door Peter Pan

Ja, we moeten goed oppassen. Ik word wel een beetje paranoia van dat oppassen. Maar ja. ik moet wel alert blijven door goed op te passen want als ik niet oppas, dan gaat het pas mis.

Pas maar op.

nee broeder het gaat pas mis Als WIJ niet oppassen zoals een geleerde zij 1 moslim is verantwoordelijk voor de gehele gemeenschap en de gehele gemeenschap is verantwoordelijk voor 1 moslim. dus niet ik of jij hij, zij Maar WIJ
Terug naar boven
Jihad_Nafs Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 08 december 2005
Online status: Offline
Berichten: 44
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Jihad_Nafs Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 december 2005 om 06:55

salaam oe aleikoem wordt niet paranoia

heb geduld peterpan inallah ma3a sabirien allah swt is met diegene die geduld hebben

je zuster saida

Terug naar boven
AmmatoelAziz Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 27 september 2004
Online status: Offline
Berichten: 1676
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote AmmatoelAziz Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 december 2005 om 07:02

Assalamoe3leikoem,

Mooie plaatjes mascha Allah.

O ja even voor de duidelijkheid Peter Pan is geen moslim aangezien je hem broeder noemt : )

Gayr Inscha Allah.

7ayaak Allah,

Wa Aleikoem salaam wa ra7matu Allahi wa Barakatuhu

O Allaah, sier ons met de schoonheid van Imaan, Leid ons en laat ons een middel van leiding voor anderen zijn, Ameen
Alle lof is voor Allaah Uit Wiens Bevel alle goede daden worden voltooid.
Terug naar boven
Jihad_Nafs Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 08 december 2005
Online status: Offline
Berichten: 44
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Jihad_Nafs Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 december 2005 om 07:04

salaam oe aleikoem sorry voor de excuses maar is en blijft de Ummah van de heilige profeet vrede zij met hem moge allah swt hem de islam leren en de noor en de licht in zijn hart schijnen peter pan

 

Terug naar boven
AmmatoelAziz Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 27 september 2004
Online status: Offline
Berichten: 1676
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote AmmatoelAziz Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 december 2005 om 07:10
Amien!
O Allaah, sier ons met de schoonheid van Imaan, Leid ons en laat ons een middel van leiding voor anderen zijn, Ameen
Alle lof is voor Allaah Uit Wiens Bevel alle goede daden worden voltooid.
Terug naar boven
Jihad_Nafs Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 08 december 2005
Online status: Offline
Berichten: 44
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Jihad_Nafs Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 december 2005 om 07:12

In eerste instantie geplaatst door AmmatoelAziz

Amien!

Amien Amien Amien

Terug naar boven
 Post Reply Post Reply Pagina  12>

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.109 seconden.