Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

GROTE ZONDE (TOEKOMSTVOORSPELLING)!!!!!!!

 Post Reply Post Reply
Schrijver
Jihad_El_Akbar Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 08 december 2005
Online status: Offline
Berichten: 60
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Jihad_El_Akbar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: GROTE ZONDE (TOEKOMSTVOORSPELLING)!!!!!!!
    Geplaatst op: 29 december 2005 om 08:41

Sallamoe Allaikoem Warhmatoellah Wabarkatoehoe

Bismillah Irahmani Rahim

Vrede en Zegenigen met de Heilige Profeet Mohammed SAWS, met zijn familie en met zijn metgezellen en met degene die de Soena volgen.

GROTE ZONDEN
Toekomstvoorspelling


Het geloven in wat de toekomstvoorspeller zegt en de astroloog
Allah zegt:
�En volg niet waarvan je geen kennis hebt. Waarlijk� Het gehoor, het gezicht en het hart van ieder van jullie zullen ondervraagd worden.� (Qor�aan 17:36)

Allah zegt:
�...Waarlijk een bepaald soort achterdocht is een zonde.� (Qor�aan 49:12)

Allah zegt:
�De alwetende van het onzichtbare en Hij openbaart aan niemand het onzichtbare. Behalve aan een Boodschapper die Hij heeft gekozen...) (Qor�aan 72:26-7)

De Profeet zei:
�Wie naar een toekomstvoorspeller of een waarzegger gaat en gelooft in wat die zegt, is ongelovig aan wat aan Mohammed is geopenbaard (d.w.z. ongelovig aan de Qor�aan en de Soenna.)� (Een betrouwbare hadith)

De Profeet zei : toen hij de moslims aankeek nadat hij het fadjrgebed had verricht: �Allah zegt:
�Sommigen van Mijn slaven geloven in Mij en andere geloven niet in Mij. ledereen die zegt: �Wij worden door die en die (planeet) beheerst, geloofde niet in Mij en geloofde in die en die (planeet). En iedereen die zegt: �Wij worden beheerst door de gunsten van Allah, gelooft in Mij en gelooft niet in de planeten.� (Boechari en Muslim)

De Profeet zei:
�Wie naar een toekomstvoorspeller gaat en hem naar iets vraagt en gelooft wat de toekomstvoorspeller zegt, diens gebeden zullen gedurende 40 dagen niet (door Allah) geaccepteerd worden.� (Muslim)


Wa Sallamoe Allaikoem Warhmatoellah Wabarkatoehoe, namens jullie zuster

Jihad_El_Akbar

Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.078 seconden.