Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Onderwerp geslotenSharon is DOOD!!!

 Post Reply Post Reply Pagina  <12345>
Schrijver
Murat Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 12 maart 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 755
Directe link naar dit bericht Onderwerp: Sharon is DOOD!!!
    Geplaatst op: 06 januari 2006 om 07:11
In eerste instantie geplaatst door Pfarrer

In eerste instantie geplaatst door Murat

In eerste instantie geplaatst door Pfarrer

Murat, die tekst ken ik al.

Overigens! Een boeiende aanvulling: wisten jullie dat onder de Palestijnen ook veel christenen zitten die, ja ja ja ja, ook veel te lijden hebben gehad onder de Isra�lieten. Dus wat betreft de vriendschap tussen joden en christenen zit de koran er toch echt naast. Zoals op wel meer punten (Ik word cynisch, maar dat word je vanzelf bij dit topic. Vrede in het midden-oosten, nee, op deze manier nooit).

aa schij toch uit man 1 procent mischien laat me niet lachen



Even gezocht: Anne van de Bijl, de oprichter van Open Doors, reisde door Israel. Een ontmoeting met een Palestijnse vrouw zette hem op het spoor van de Palestijnse christenen. Het is dan eind jaren zeventig. �Hier is ook een lijdende kerk. Ik ben Palestijnse, ik houd van de Here Jezus Christus en ik ben niet de enige. Er zijn duizenden christenen onder de Palestijnen en we worstelen om te kunnen overleven. In 1948 was 15% van de Palestijnen christen, nu nog maar 3%.�

Ik weet niet hoeveel het er nu zijn. 't Zijn er nog duizenden, dat wel. Ze hebben het niet gemakkelijk temidden van de ...... moslims..... want die zijn tolerant LOLdie paelstijn was gewoon ziek en zocht naar geld !
Terug naar boven
Pfarrer Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 07 juli 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 316
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 januari 2006 om 07:13
In eerste instantie geplaatst door Murat

jullie europeanen hebben het gewoon verpest, geef het gewoon toe, jullie hebben de osmaanse rijk ten onder gebracht en het zaakje in het midden-oosten niet goed geregeld



Nou, hebben we toch nog iets goeds gedaan: het osmaanse rijk vernietigd.... WE????

Ik heb helemaal niks gedaan. Ik heb geen turk bij Wenen verslagen, geen arabier in Bethlehem vermoord, geen jood in Auschwitz gestopt. Ik schaam me er wel voor dta dat in ontwikkeld (nou ja) europa kon gebeuren. Net zo als ik wel eens uit de monden van moslims zou willen horen dat ze zich schamen voor aanslagen die in naam van de islaam waar dan ook ter wereld gebeuren.

Goed, ik kap er mee. Ik ben een weekend off line. �zr�nu besj�m jhwh os� sjamajim wa-aarets.
Terug naar boven
Pfarrer Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 07 juli 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 316
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 januari 2006 om 07:14
Murat, je bent echt een goede en serieuze discussiepartner, gezien je reactie op mijn post over Anne van der Bijl. Siert je. Is dat netjes volgens de Islam, om zo een palestijnse vrouw - die je nooit hebt gezien of gekend - te beoordelen? Tsk tsk...Aan het einde gekomen van je argumten roep je maar wat. Helaas, je hebt gefaald.
Terug naar boven
Murat Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 12 maart 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 755
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 januari 2006 om 07:18

van moslims zou willen horen dat ze zich schamen voor aanslagen die in naam van de islaam waar dan ook ter wereld gebeuren.

waarom zou ik ? christenen zijn  niet verkracht,zijn niet vermoord, in bosnie in afghanistan in iraq en noem die landen maar op, ga iets nuttigs doen maar kom niet praten over dingen waar je geen verstand van heb, omdat je alleen maar dingen in de krant leest LOLjij bent gewoon om uitgelachen te worden

Terug naar boven
Peter Pan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 oktober 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2010
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 januari 2006 om 07:20

Wat moest die Turk trouwens in Oostenrijk?

Ik denk trouwens dat Sharon naast Arafat wakker wordt.

Terug naar boven
Murat Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 12 maart 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 755
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 januari 2006 om 07:23
pfabber ik ken christelijke spelletjes al net als die in palestina, zogenaamd waren daar veel christenen, ja hoor dat is hetzelfde in turkije het geval mensen zaten in nood je weet wel de aarbeving in 1999 en wat zien we daar haast in elke stad christelijke pausen die moslims proberen te bekeren door middel van in een bijbel 50 lira te stoppen en zo zijn er stuk of 100 mensen al in 1 kleine stad bekeerd
Terug naar boven
Murat Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 12 maart 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 755
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 januari 2006 om 07:26

In eerste instantie geplaatst door Pfarrer

Murat, je bent echt een goede en serieuze discussiepartner, gezien je reactie op mijn post over Anne van der Bijl. Siert je. Is dat netjes volgens de Islam, om zo een palestijnse vrouw - die je nooit hebt gezien of gekend - te beoordelen? Tsk tsk...Aan het einde gekomen van je argumten roep je maar wat. Helaas, je hebt gefaald.

 wie is er gefaald ? ik denk jij eerder

Terug naar boven
Umm Umarah Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 oktober 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 704
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 januari 2006 om 07:28

In eerste instantie geplaatst door Murat

pfabber ik ken christelijke spelletjes al net als die in palestina, zogenaamd waren daar veel christenen, ja hoor dat is hetzelfde in turkije het geval mensen zaten in nood je weet wel de aarbeving in 1999 en wat zien we daar haast in elke stad christelijke pausen die moslims proberen te bekeren door middel van in een bijbel 50 lira te stoppen en zo zijn er stuk of 100 mensen al in 1 kleine stad bekeerd

Ja smerige streken zijn dat. Zo zie je maar tot wat zij in staat zijn. Schandalig!

Beschrijving van het paradijs! http://www.freewebs.com/islamiway/beschrijving.htm
Terug naar boven
Amier Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 31 juli 2003
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1902
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 januari 2006 om 07:35
Lectrr: Hersenbloeding Sharon
� Waarlijk, in het gedenken van God vinden de harten rust. � (Koran 13:28)
Terug naar boven
Malcolm X Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 november 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 992
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 januari 2006 om 07:41
In eerste instantie geplaatst door Umm Umarah

Je zit dus al het onrecht goed te praten. Hitler maakte ze blijkbaar niet zomaar af, blijkbaar zijn jullie een slechte volk. Jammer dat hij jullie niet allemaal heeft opgeruimd, nu blijkt waarom hij jullie wilde opruimen. Slechte volk en slechte mensen.


Ps ik weet zeker dat ik mijn broeders en zusters over mij heen krijg en dat ik hele erge dingen zeg, en dat ik dat niet behoor te zeggen. Maar ik wordt woest als ik zulke stomme reacties lees van die zionist pfrarrer.



Salaam Aleikum,

Sorry hoor, maar wat jij hier zegt is onacceptabel beste zuster.
Een emotionele reactie die je beter niet had kunnen plaatsen. Je reageert op een zionist zoals een zionist zou willen dat je reageert. Hoe kun je uberhaupt stellen dat het goed was dat zoveel vrouwen en kinderen van nature slecht waren. Zoals ik al eerder zei niet elke jood is een zionist. Dus je generalisering en dan vooral op dit punt is ver overtrokken en niet goed te praten.
Slechte mensen maken een volk nog niet slecht. Alhoewel de kolonisten die Israel hebben gesticht daar niet met de goede bedoelingen waren...
Ik bedoel alleen maar te zeggen dat als Hitler er niet was geweest, er waarschijnlijk ook geen Israel zou zijn. Dus ik weet niet of we hem wel zo dankbaar moeten zijn aangezien hij nog steeds door zionisten als excuus wordt gebruikt om misdaden te plegen.

Hitler was 1 van de oorzaken, de slechtheid van de zionisten was 1 van de andere oorzaken.

Maar ik vind dat je dit soort dingen als moslima niet behoort te te zeggen. En dat je eigenlijk de woorden gewoon moet terugnemen uit de bovenstaande tekst.

Salaam Aleikum,

Malcolm X
"Science without religion is lame, religion without science is blind." Albert Einstein
Terug naar boven
Pfarrer Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 07 juli 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 316
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 januari 2006 om 08:04
Dank je Malcolm X. Ik ben geen zionist, maar je legt wel de zwakke plek bloot van je zuster. En het maakt weer duidelijk dat Sharon in zijn recht stond. En dat die muur er niet voor niks staat. Helaas, maar de noodzaak is weer eens duidelijk aangetoond dat sommige moslims in staat zijn tot de holocaust en vriendjes zijn van Hitler. Afschuwelijk, maar waar. Deze werkelijkheid vraagt erom dat Isra�l zich met hand en tand tegen militante palestijnen blijft verzetten en het geweld in de kiem smoort. 
Terug naar boven
Pfarrer Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 07 juli 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 316
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 januari 2006 om 08:06
De vredesonderhandelingen tussen Arafat en Sharon:





Toen Arafat stierf gebeurde het volgendde met ;) @ Amier:


Terug naar boven
Malcolm X Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 november 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 992
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 januari 2006 om 08:13
In eerste instantie geplaatst door Pfarrer

Dank je Malcolm X. Ik ben geen zionist, maar je legt wel de zwakke plek bloot van je zuster. En het maakt weer duidelijk dat Sharon in zijn recht stond. En dat die muur er niet voor niks staat. Helaas, maar de noodzaak is weer eens duidelijk aangetoond dat sommige moslims in staat zijn tot de holocaust en vriendjes zijn van Hitler. Afschuwelijk, maar waar. Deze werkelijkheid vraagt erom dat Isra�l zich met hand en tand tegen militante palestijnen blijft verzetten en het geweld in de kiem smoort.�


Je dwingt me hier te reageren, terwijl ik er eigenlijk geen tijd voor heb... Waarom omdat je mijn woorden gebruikt op een manier dat je ze verdraaid.
Sharon is een slechterik, een nog ergere persoon dan Bush kun je nagaan...., daarom heb ik medelijden met hem aangezien hij nu straks door Allah swt zal worden ondervraagd over zijn daden en hij er niet onderuit zal kunnen.
Iemand doden uit haat kun je geen recht noemen, en dat is wat Sharon bij verschillende aangelegenheden heeft gedaan.
Hij zit op hetzelfde niveau als Saddam. De holocaust wordt misbruikt door de zionisten om hun huidige misdaden goed te keuren en om internationaal recht en vele VN resoluties te schenden...
Ik reageerde op mijn zuster alleen maar om haar duidelijk te maken dat het niet goed is om zo te denken, oa omdat er mensen zoals jij pfarrer er aan de haal mee zullen gaan en omdat het gewoon niet normaal is om te denken..

Dus voor je Sharon de hemel in prijst realisseer je dat je op ons net zo overkomt als serviers die Karadzic en Mladic goed praten. En elke misdaad ontkennen.

Salaam Aleikum.
"Science without religion is lame, religion without science is blind." Albert Einstein
Terug naar boven
Pfarrer Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 07 juli 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 316
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 januari 2006 om 08:20
Goed, ik respecteer je reactie en ik snap je ook Malcolm X, al ben ik het niet met je eens, maar goed, dat laat ik nu maar voor wat het is.
Het enige wat ik probeerde op dit forum was 'begrip' te tonen (niet te kweken, dat zou te veel gevraagd zijn) voor Sharon en zijn volk die in een uiterste bedreigende situatie gewoon zichzelf hebben verdedigd. Die situatie was toen vele Arabische leiders Isra�l wilden uitmoorden en uitroeien, vergelijkbaar met wat de huidige president van Iran roept. En dat Isra�l daar tegen in het geweer kwam en komt vind ik alleen maar begrijpelijk.

mvg

Pfarrer
Terug naar boven
Islam01 Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 22 juli 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 304
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 januari 2006 om 08:57

In eerste instantie geplaatst door katim110

salaam ahlkom

waarom haat?

profeet's buurman was toch jood? de profeet bracht hem zelfs een bezoekje toen de jood ziek was.

is de haat echt nodig? ik bedoel  wat bereik je ermee?

laten we het oordelen maar aan de alle machtige over (swt)

wa salaam

 

Je kan sharon niet vergelijken met de joodse buurman van de Profeet mohammed.

Sharon was een beest,hij was een vervloekte persoon.

Weetje hoeveel mensen sharon vermoord heeft?

De vloek van Allah,engelen,de profeten en elke moslim rust op hem en zijn soortgenoten.

Inshallah was dit mijn laaste reactie gericht op die varken.

 

 

 

 

Terug naar boven
Peter Pan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 oktober 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2010
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 januari 2006 om 09:35

Tuurlijk zal ieder weldenkend mens de israelische onderdrukking van de Palestijnen veroordelen.

Maar helaas, er zijn miljoenen en miljoenen moslims die Israel van de aardbodem willen laten verdwijnen, met de joden erbij. Het joodse volk is, mede dankzij het Westen, een getraumatiseerd volk geworden, met als gevolg dat ze van slachtoffer dader zijn geworden.

Toch is het onjuist en ongepast de situatie van de Palestijnen te vergelijken met de situatie van de joden tijdens de jaren 1933-1945.

Als mensen hier al nauwelijks hun emoties de baas zijn, hoe moet dan de situatie zijn voor de Israeliers en Palestijnen? Is het niet veel verstandiger om met een zekere nuance en voorzichtigheid deze problematiek te benaderen? Er is immers haat genoeg en eens zullen Palestijnen nen Joden gezamelijk in vrede naast elkaar moeten wonen, hoe moeilijk ook.

 

Terug naar boven
Prayer Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 14 december 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 250
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 januari 2006 om 10:56

beste broeders en zusters.. het heeft geen enkel zin om met deze zionististe uitschot te discusseren.  het is constant dat wij arabieren een haat hebben jegens de tiranen die de palestijnen al 60 jaar onderdrukken en afslachten.

deze hypocriete undermensch kunnen maar niet begrijpen dat die haat is gezaaid en geoogst n.a.v. de wrede manier van het tot in stand komen van de illegale staat israel.  dat ze daarbij miljoennen hebben geexporteerd als slaven... en al hun wo2 stress hebben geuit op een bevolking die daar niet schuldig aan is.

tenslotte raad ik mn broeders en zusters aan om deze (pfaffer en soort genoten.) walad il kird wal ganazier te negeren.   ze zijn ons alleen maar aan het treiteren en uitlokken waardoor je begrijpelijk reacties als die van umm umarah krijgt

Negeren dat vinden ze al erg genoeg. MAar als je steeds op in gaat wat ,waar zei willen waar wij in moeten gaan dan winnen zij.Want de zwakte punt is bij ons wanneer iemand de ISlam bespot en beledigt en dat weten zij!!!\

wa salaam alaikom broeders en zuster...

en voor pfaffer en co... waarom ga je niet lekker op wilders.nl daar ben je van hartewelkom

Terug naar boven
Prayer Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 14 december 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 250
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 januari 2006 om 12:44

ooh triplex, ben je uitgekeken bij funx.. of kom je daar niet meer in na al je racistische post.

ik hoop dat je bij deze wordt geblokeerd. en ik hab absoluut geen moeite om met je te discusseren over de islam. maar dan wel in het openbaar.

 

Terug naar boven
Rahil Amin Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 september 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1624
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 januari 2006 om 12:59
In eerste instantie geplaatst door Pfarrer

Dit is dus de haat van moslims die ik zo afschuwelijk vind. Sharon was de laatste tijd iemand waar de Palestijnen nog wat van konden leren. De ontruiming van de gazastrook was mede op zijn initiatief. Er was weer perspectief met Sharon.

Als ik jullie reacties nu lees hoop ik bijna dat er weer een stevige hardliner komt. Netanyahu of zo. Bah, vies van jullie.

Toen Arafat dood ging, heb ik hier toen juichende berichten geplaatst? Bah. Bah. Bah.
Misschien heb jij hier geen juichende berichten geplaatst maar evenmin zullen mijn broeders en zusters op een zionistische site hun blijdschap verkondigen over de dood van sharon. Ik wil je erop wijzen dat de televisiebeelden van feestvierende joden meniggeen nog op het netvlies staan toen Arafat overleed, maar toen hoorde ik jou niet.
Het paradijs is omgeven door moeilijkheden waar de �nafs� (het ego) niet van houdt, de hel is omgeven door de lusten die het ego strelen.
Overgeleverd door: Moslim
Terug naar boven
dnijholt Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 01 oktober 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 71
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 januari 2006 om 13:45
In eerste instantie geplaatst door Umm Umarah

In eerste instantie geplaatst door Murat

pfabber ik ken christelijke spelletjes al net als die in palestina, zogenaamd waren daar veel christenen, ja hoor dat is hetzelfde in turkije het geval mensen zaten in nood je weet wel de aarbeving in 1999 en wat zien we daar haast in elke stad christelijke pausen die moslims proberen te bekeren door middel van in een bijbel 50 lira te stoppen en zo zijn er stuk of 100 mensen al in 1 kleine stad bekeerd

Ja smerige streken zijn dat. Zo zie je maar tot wat zij in staat zijn. Schandalig!

als dat zo makkelijk gaat wat houd moslim zijn dan in ? het verschil van 50 lira ? Dit is toch de zwakte van die mensen zelf. En zo zie je maar weer de meeste waaien met de wind mee en van wie ze het brood en de spelen krijgen !. trouwens iedere geloof probeerd op smerige manieren zieltjes te winnen.

Terug naar boven
dnijholt Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 01 oktober 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 71
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 januari 2006 om 13:47
In eerste instantie geplaatst door Pfarrer

In eerste instantie geplaatst door Murat

jullie europeanen hebben het gewoon verpest, geef het gewoon toe, jullie hebben de osmaanse rijk ten onder gebracht en het zaakje in het midden-oosten niet goed geregeld



Nou, hebben we toch nog iets goeds gedaan: het osmaanse rijk vernietigd.... WE????

Ik heb helemaal niks gedaan. Ik heb geen turk bij Wenen verslagen, geen arabier in Bethlehem vermoord, geen jood in Auschwitz gestopt. Ik schaam me er wel voor dta dat in ontwikkeld (nou ja) europa kon gebeuren. Net zo als ik wel eens uit de monden van moslims zou willen horen dat ze zich schamen voor aanslagen die in naam van de islaam waar dan ook ter wereld gebeuren.

Goed, ik kap er mee. Ik ben een weekend off line. �zr�nu besj�m jhwh os� sjamajim wa-aarets.

Gelukkig hebben we dat gedaan dat was een imperialistisch /kolonistisch rijk. en inderdaad wat deed die turk bij wenen? niet om paleizen te bekijken en te skieen

Terug naar boven
dnijholt Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 01 oktober 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 71
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 januari 2006 om 13:50
In eerste instantie geplaatst door Murat

van moslims zou willen horen dat ze zich schamen voor aanslagen die in naam van de islaam waar dan ook ter wereld gebeuren.

waarom zou ik ? christenen zijn  niet verkracht,zijn niet vermoord, in bosnie in afghanistan in iraq en noem die landen maar op, ga iets nuttigs doen maar kom niet praten over dingen waar je geen verstand van heb, omdat je alleen maar dingen in de krant leest LOLjij bent gewoon om uitgelachen te worden

je leest ook niet genoeg hoor ik wel de moslims kunnen er ook wat van in indonesi� en India. Dus mogen die mensen ook aanslagen plegen in Mekka ? is toch ook hun recht in jou ogen.

Terug naar boven
dnijholt Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 01 oktober 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 71
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 januari 2006 om 13:56
En over Bosni� heb je al helemaal geen verstand van, broekje. Dus ik zou je eigen advies maar eens opvolgen en lullen overdingen waarje verstand van hebt. 1 van de grootste verkachter en moordenaars bende in Bosni� begin jaren negentig was een moslimbende. en het waren nog niet eens Bosni�rs maar Arabieren die daar niet thuis horen. Daarmee wil ik niet zeggen dat de Serviers en Kroaten zuiver zijn. Maar die hielden zich wel aan de afspraken ! En dat heb ik aan de lijve ondervonden.  
Terug naar boven
Prayer Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 14 december 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 250
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 januari 2006 om 13:58

Maar die hielden zich wel aan de afspraken ! En dat heb ik aan de lijve ondervonden

ben je ook verkracht?

Terug naar boven
Murat Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 12 maart 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 755
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 januari 2006 om 14:03

In eerste instantie geplaatst door dnijholt

En over Bosni� heb je al helemaal geen verstand van, broekje. Dus ik zou je eigen advies maar eens opvolgen en lullen overdingen waarje verstand van hebt. 1 van de grootste verkachter en moordenaars bende in Bosni� begin jaren negentig was een moslimbende. en het waren nog niet eens Bosni�rs maar Arabieren die daar niet thuis horen. Daarmee wil ik niet zeggen dat de Serviers en Kroaten zuiver zijn. Maar die hielden zich wel aan de afspraken ! En dat heb ik aan de lijve ondervonden.  

welke bende en graag wat meer info erover ?

Terug naar boven
Murat Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 12 maart 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 755
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 januari 2006 om 14:07
In eerste instantie geplaatst door dnijholt

In eerste instantie geplaatst door Umm Umarah

In eerste instantie geplaatst door Murat

pfabber ik ken christelijke spelletjes al net als die in palestina, zogenaamd waren daar veel christenen, ja hoor dat is hetzelfde in turkije het geval mensen zaten in nood je weet wel de aarbeving in 1999 en wat zien we daar haast in elke stad christelijke pausen die moslims proberen te bekeren door middel van in een bijbel 50 lira te stoppen en zo zijn er stuk of 100 mensen al in 1 kleine stad bekeerd

Ja smerige streken zijn dat. Zo zie je maar tot wat zij in staat zijn. Schandalig!

als dat zo makkelijk gaat wat houd moslim zijn dan in ? het verschil van 50 lira ? Dit is toch de zwakte van die mensen zelf. En zo zie je maar weer de meeste waaien met de wind mee en van wie ze het brood en de spelen krijgen !. trouwens iedere geloof probeerd op smerige manieren zieltjes te winnen.

als je in een nood toestand ben doe je dingen die je liever niet zou willen doen en probeer de zielige acties van je geloof niet goed te praten
Terug naar boven
Murat Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 12 maart 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 755
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 januari 2006 om 14:08
In eerste instantie geplaatst door dnijholt

In eerste instantie geplaatst door Pfarrer

In eerste instantie geplaatst door Murat

jullie europeanen hebben het gewoon verpest, geef het gewoon toe, jullie hebben de osmaanse rijk ten onder gebracht en het zaakje in het midden-oosten niet goed geregeld



Nou, hebben we toch nog iets goeds gedaan: het osmaanse rijk vernietigd.... WE????

Ik heb helemaal niks gedaan. Ik heb geen turk bij Wenen verslagen, geen arabier in Bethlehem vermoord, geen jood in Auschwitz gestopt. Ik schaam me er wel voor dta dat in ontwikkeld (nou ja) europa kon gebeuren. Net zo als ik wel eens uit de monden van moslims zou willen horen dat ze zich schamen voor aanslagen die in naam van de islaam waar dan ook ter wereld gebeuren.

Goed, ik kap er mee. Ik ben een weekend off line. �zr�nu besj�m jhwh os� sjamajim wa-aarets.

Gelukkig hebben we dat gedaan dat was een imperialistisch /kolonistisch rijk. en inderdaad wat deed die turk bij wenen? niet om paleizen te bekijken en te skieen

wat denk je knikkeren, veroveren natuurlijk, omdat als de turken het niet zou veroveren europa het osmaanse rijk zouden aanvallen
Terug naar boven
Rahil Amin Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 september 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1624
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 januari 2006 om 14:23
In eerste instantie geplaatst door dnijholt

En over Bosni� heb je al helemaal geen verstand van, broekje. Dus ik zou je eigen advies maar eens opvolgen en lullen overdingen waarje verstand van hebt. 1 van de grootste verkachter en moordenaars bende in Bosni� begin jaren negentig was een moslimbende. en het waren nog niet eens Bosni�rs maar Arabieren die daar niet thuis horen. Daarmee wil ik niet zeggen dat de Serviers en Kroaten zuiver zijn. Maar die hielden zich wel aan de afspraken ! En dat heb ik aan de lijve ondervonden.  
Jij behoorde vast tot die vakantievierende en bierdrinkende dutchbatters die het uiteindelijk in hun broek deden van angst voor de servi�rs? Komop zeg....die serviers namen Nederlandse negentienjarige militairen in korte broeken niet serieus hoor.
Het paradijs is omgeven door moeilijkheden waar de �nafs� (het ego) niet van houdt, de hel is omgeven door de lusten die het ego strelen.
Overgeleverd door: Moslim
Terug naar boven
Rahil Amin Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 september 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1624
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 januari 2006 om 14:24
In eerste instantie geplaatst door Murat

In eerste instantie geplaatst door dnijholt

In eerste instantie geplaatst door Pfarrer

In eerste instantie geplaatst door Murat

jullie europeanen hebben het gewoon verpest, geef het gewoon toe, jullie hebben de osmaanse rijk ten onder gebracht en het zaakje in het midden-oosten niet goed geregeld



Nou, hebben we toch nog iets goeds gedaan: het osmaanse rijk vernietigd.... WE????

Ik heb helemaal niks gedaan. Ik heb geen turk bij Wenen verslagen, geen arabier in Bethlehem vermoord, geen jood in Auschwitz gestopt. Ik schaam me er wel voor dta dat in ontwikkeld (nou ja) europa kon gebeuren. Net zo als ik wel eens uit de monden van moslims zou willen horen dat ze zich schamen voor aanslagen die in naam van de islaam waar dan ook ter wereld gebeuren.

Goed, ik kap er mee. Ik ben een weekend off line. �zr�nu besj�m jhwh os� sjamajim wa-aarets.

Gelukkig hebben we dat gedaan dat was een imperialistisch /kolonistisch rijk. en inderdaad wat deed die turk bij wenen? niet om paleizen te bekijken en te skieen

wat denk je knikkeren, veroveren natuurlijk, omdat als de turken het niet zou veroveren europa het osmaanse rijk zouden aanvallen
Hahahaha....MashaALLAH broeder Murat
Het paradijs is omgeven door moeilijkheden waar de �nafs� (het ego) niet van houdt, de hel is omgeven door de lusten die het ego strelen.
Overgeleverd door: Moslim
Terug naar boven
Rahil Amin Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 september 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1624
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 januari 2006 om 14:31
In eerste instantie geplaatst door Pfarrer

Goed, dan nu mijn mening, en dan moet het maar ook volop klinken, omdat de gruwelijke haat hier nu hoogtij gaat vieren. En omdat het beeld, dat van Sharon wordt geschetst, incorrect en onduidelijk is.

Sharon heeft zijn land met alle recht volop verdedigd. Hij heeft militante en terroristische palestijnen goed aangepakt, omdat het nu eenmaal moest, ter verdediging van zijn land. Hij is een nationale held voor Israel, en alom gerespecteerd. Hij heeft het land Israel staande weten te houdne in tijden dat de hele arabische wereld zich tegen Israel had gekeerd. Hij is een groot strateeg, een geweldig militair leider, die zich tegen de afschuwelijke arabische, nationale terreur heeft gekeerd! Alle arabieren hadden het nakijken. Bovendien toonde hij de souplesse om in de laatste jaren de palestijnen ruimte te geven om toe te werken naar een palestijnse staat. Als ik de reactie van de moslims op dit forum zie denk ik: zo, dat is pas heldhaftig wat Sharon durfde, want met zoveel moslims in de buurt die zo hatelijk op hem reageren, weet ik niet of ik het gedurfd zou hebben.

En Sharon vergelijken met Hitler > ga nog maar weer naar de basisschool, dan leer je wie Hitler was. Nuf said.
Je blaast heel hoog van de toren door te roepen dat sharon zijn land met alle recht volop heeft verdedigd....maar als een Irakees zijn land verdedigt dan schreeuwen jullie dat hij een medogenloze nietsontziende terrorist is. sharon durfde zoveel omdat hij kernmachten als Engeland en ameriKKKa achter zich heeft staan. Voor mij zijn de echte helden de palestijnen die het met stenen tegen tanks durven op te nemen.
Het paradijs is omgeven door moeilijkheden waar de �nafs� (het ego) niet van houdt, de hel is omgeven door de lusten die het ego strelen.
Overgeleverd door: Moslim
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply Pagina  <12345>

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.125 seconden.