Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

straf van het graf

 Post Reply Post Reply Pagina  <12
Schrijver
Rahil Amin Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 september 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1624
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Rahil Amin Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: straf van het graf
    Geplaatst op: 08 januari 2006 om 12:07
In eerste instantie geplaatst door moslimboy212

salaam aleykum.

die site rotten heb ik ook al van gehoord,en als het werkelijk van die site komt dan is de foto niet te betrouwen.

allahoe a3lem

waarom moet er voor alles tastbaar bewijs zijn? er zijn dingen die we niet kunnen waarnemen met onze zintuigen zoals bv: Allah,hel,engelen,.... maar er wordt duidelijk toch in de koran gezegd dat al deze zaken bestaan, en het is onmogelijk dat er in de koran leugens staan,ja je hebt me goed gehoord onmogelijk.

Asalaam Aleikum beste broeder,

De foto komt inderdaad van die site vandaan...heb em daar al 2 jaar geleden ongeveer gezien. En inderdaad hebben we zo een foto niet nodig als bewijs. Als Moslims geloven we alles wat ALLAH ons heeft verteld in de Koran.

Salaam.

Het paradijs is omgeven door moeilijkheden waar de �nafs� (het ego) niet van houdt, de hel is omgeven door de lusten die het ego strelen.
Overgeleverd door: Moslim
Terug naar boven
Islamiya Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 07 december 2004
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 83
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Islamiya Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 08 januari 2006 om 13:33

De dood is er en de straf ook; BEGRIJP DAT!!

Met bewijs van een foto met onzin erbij of zonder bewijs!
We weten dat mensen zullen sterven---> IEDEREEN; zelfs de aarde zal vergaan
ALLES

Waarom nog zeggen ja maar die foto komt van daar; of dit of dat...
Zoek toch geen uitvlucht mensen want die bestaat niet... Niemand kan ontsnappen van de dood.

Laats heb ik gehoord: een dakwerker viel tijdens zijn werk uit een gebouw wel 8meter hoog, hij is terecht gekomen in een wagen vol zand, hij was ongedeerd.
Maar kort daarna, ging hij de straat oversteken en werd overreden door een vrachtwagen--> ter plaatse dood.

Onzin?? Waarheid?? Ik weet het niet; maar 1ding is zeker vast te stellen uit dit verhaal--> Iedereen loopt rond met een klokje; die man zijn klokje stopte niet toen hij van het gebouw viel (hij had nog tijd om te leven), maar die tijd verstreek pas nadat hij overreden werd.

Dus mensen; we weten allen dat wij nooit weten wanneer  de dood voor onze deur staat. Het zal altijd onverwacht zijn dus ... plz THINK BEFORE YOU ACT! SORRY COMES ALWAYS TO LATE!

Alleen zijn is niet goed, dan sta je niet sterk, SAMEN in Islam, dat is ons werk!
Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 08 januari 2006 om 15:50
In eerste instantie geplaatst door Islamiya

De dood is er en de straf ook; BEGRIJP DAT!!


Met bewijs van een foto met onzin erbij of zonder bewijs!We weten dat mensen zullen sterven---> IEDEREEN; zelfs de aarde zal vergaanALLES


Waarom nog zeggen ja maar die foto komt van daar; of dit of dat...Zoek toch geen uitvlucht mensen want die bestaat niet... Niemand kan ontsnappen van de dood.


Laats heb ik gehoord: een dakwerker viel tijdens zijn werk uit een gebouw wel 8meter hoog, hij is terecht gekomen in een wagen vol zand, hij was ongedeerd.Maar kort daarna, ging hij de straat oversteken en werd overreden door een vrachtwagen--> ter plaatse dood.


Onzin?? Waarheid?? Ik weet het niet; maar 1ding is zeker vast te stellen uit dit verhaal--> Iedereen loopt rond met een klokje; die man zijn klokje stopte niet toen hij van het gebouw viel (hij had nog tijd om te leven), maar die tijd verstreek pas nadat hij overreden werd.


Dus mensen; we weten allen dat wij nooit weten wanneer� de dood voor onze deur staat. Het zal altijd onverwacht zijn dus ... plz THINK BEFORE YOU ACT! SORRY COMES ALWAYS TO LATE!



Een verhaal dat opgaat voor alle leven tot in zijn meest primitieve vormen, en wat weinig toevoegt aan de mens als "bijzonder wezen" in de schepping.
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply Pagina  <12

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.078 seconden.