Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Als je man niet intiem met je is

 Post Reply Post Reply Pagina  <12
Schrijver
al nisa Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 08 januari 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 12
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote al nisa Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Als je man niet intiem met je is
    Geplaatst op: 22 januari 2006 om 14:24

assalaam,

Best vreemd dat je man  3 jaar lang niets meer wilt,

Ik denk dat de enige beste oplossing is er gewoon met hem over te praten, vraag hem even tijd voor je te nemen en leg hem alles uit leg hem uit wat je dwarszit en waarom en als die boos is vraag hem waarom hij boos is en zo reageert en vraag hem wat de reden is dat hij opeens is veranderd, stel hem gerust vraag hem het je te vertellen als iets hem dwars zit, en waarom het de laatste jaren zo is veranderd, en of jij wat verkeerds doet of gedaan hebt.  Doe meer dingen met hem als dat niet het geval is, vraag hem bv. een wandeling met je te maken of wat anders samen, vraag hem hoe zijn toekomst met jou eruit ziet daarmee bedoel ik onder andere of hij wel kinderen wilt? misschien is dat het wel, Zeg hem vaak genoeg dat die over alles met je kan praten.

Als die goed voor je zorgt , zal die ook naar je luisteren en je tevreden stellen.

Ik hoop voor je dat het Inscha'Allah goed zal komen,

assalaam,

 

''Wees de stof onder je moeders voeten, want daar is waar het paradijs ligt''.
Terug naar boven
Radeloosje Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 22 januari 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Radeloosje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 januari 2006 om 10:11

Hoi allemaal,

Ik ben een jonge vrouw van 24 met een groot geheim dat me sloopt ik kan er met niemand over praten, ik ben nu al een paar jaar getrouwd nu is het geval dat mijn man mij al 3 jaar niet heeft aangeraakt. Hij is heel goed voor me!! en zorgt goed voor me!! ik heb niets te klagen alleen heeft hij (in tegenstelling met het begin van ons huwelijk) er geen behoefte aan hij denk er niet eens aan. Ik geloof hem ook en ik verdenk hem absoluut nergens van. We leven echt als broer en zus. Ik heb ook nog geen kinderen en op deze manier zal dat ook niet gebeuren. Ik had gehoopt dat het bij zou draaien en heb geduldigd gewacht. Nou merk ik dat ik steeds zieker wordt  en depressief niet dat ik zo�n  behoefte aan de daad heb maar voel me afgewezen en ben bang voor de toekomst dat ik straks alleen ben geen kinderen en wie weet dat hij er achter komt dat hij zich wil aangetrokken voelt tot een ander. Als ik met hem er over wil praten wordt hij boos. Ik heb zelf al van alles geprobeert maar hij blijft mij afwijzen ik heb me altijd goed verzorgt dus dat is het ook niet. Mijn vragen mag ik mezelf dit aandoen? is dit iets wat bekend is (hij heeft geen lichamelijk probleem maar puur geen behoefte) hebben mannen/vrouwen hier ervaring mee? ik weet niet wat ik moet doen stoppen of blijven

Terug naar boven
 Post Reply Post Reply Pagina  <12

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.064 seconden.