Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

een teken van allah

 Post Reply Post Reply
Schrijver
al-mujahida Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 05 februari 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 15
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote al-mujahida Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: een teken van allah
    Geplaatst op: 05 februari 2006 om 14:21
Terug naar boven
Engeltje Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 06 september 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 348
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Engeltje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 februari 2006 om 15:51


Eh... mooie vis. :)
Een oog om een oog maakt de hele wereld blind.
- Ghandi
Terug naar boven
al-mujahida Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 05 februari 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 15
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote al-mujahida Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 februari 2006 om 17:37

erstaat allah mohammed  op lailahilalaah

Terug naar boven
Engeltje Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 06 september 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 348
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Engeltje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 februari 2006 om 17:44
Echt waar? De vis heeft ongeveer de zelfde tekening als mijn kat...
Een oog om een oog maakt de hele wereld blind.
- Ghandi
Terug naar boven
postpentacost Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2164
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote postpentacost Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 februari 2006 om 18:30
het heeft toch meer van een huidziekte.
16 Want God had de wereld zo lief dat hij zijn enige Zoon heeft gegeven, opdat iedereen die in hem gelooft niet verloren gaat, maar eeuwig leven heeft.(Johannes 3,16)
Terug naar boven
al-mujahida Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 05 februari 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 15
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote al-mujahida Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 februari 2006 om 07:30

 ja echt

Terug naar boven
al-mujahida Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 05 februari 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 15
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote al-mujahida Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 februari 2006 om 07:56
Terug naar boven
*Manon* Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 06 februari 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote *Manon* Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 februari 2006 om 16:07
Ik heb zelf zoiets meegemaakt...een paar weken geleden. Ik ben geen Moslima, maar sta op het punt mij te bekeren, maar toen ik dit meemaakte..wist ik het gelijk...De Islam is h�t geloof. Ik sneed een stuk van mijn appel...maar zag dat hij bruin was van binnen...mijn moeder zei; snij nog een stuk, misschien is binnen in beter...en ik deed dat, en tot mijn verbazing zag ik iets wat ik nooit had verwacht...Er stond in het Arabisch : Allah...!! Ik liet het aan mijn beste vriendin en haar moeder zien, en zij zeiden allebei dat dit een teken was. Ik heb de foto hier op mijn pc staan, maar weer niet hoe ik hem bij dit bericht moet zetten...Wie het wilt zien, pm me maar.

Wa Salam..        
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.078 seconden.