Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

espaniol??

 Post Reply Post Reply
Schrijver
Prayer Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 14 december 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 250
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Prayer Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: espaniol??
    Geplaatst op: 29 maart 2006 om 09:40
salaam alaikom,

wie ken er hier redelijk spaans, ik ben namelijk voor mn studie daar mee bezig, alleen lukt het me niet echt..
Terug naar boven
Moslima_Y Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 28 januari 2005
Online status: Offline
Berichten: 203
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Moslima_Y Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 29 maart 2006 om 13:39
Assalaamoe ehleykoom warahmatoelah wabarkatoehoe.

Ik kan geen spaans maar mss kan je wat aanvangen met deze vertaal site :

www.vertalen.nu/

Moge allah je nog verder helpen met je studies inch'allah..

Met vriendelijke groeten Oegt Y. fi dien
{Hou je vast aan eerlijkheid, want eerlijkheid leidt naar goedheid, en goedheid leidt naar het Paradijs}

Neem een kijkeje op = > http://groups.msn.com/moeltazima
Terug naar boven
Prayer Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 14 december 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 250
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Prayer Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 29 maart 2006 om 13:41

In eerste instantie geplaatst door Moslima_Y

Assalaamoe ehleykoom warahmatoelah wabarkatoehoe.

Ik kan geen spaans maar mss kan je wat aanvangen met deze vertaal site :

www.vertalen.nu/

Moge allah je bij je studie helpen inch'allah

Met vriendelijke groeten Oegt Y. fi dien

 

dankje wel zuster,

ik volg al 3 jaar spaans. maar waar ik het over heb heeft betrekking op gramatica etc. dus kan het niet via internet vinden, moet echt een spanjaard zijn of iemand die bekend er mee is.

Terug naar boven
Moslima_Y Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 28 januari 2005
Online status: Offline
Berichten: 203
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Moslima_Y Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 29 maart 2006 om 13:45
Wa ehleykoomoe salaam warahmatoelah wabarkatoehoe.

Wa ijaaka,

Ow gair ik kan je daar niet bij helpen.

En inch'allah zal je de nodige hulp vinden.

Met vriendelijke groeten Oegt Y. fi dien
{Hou je vast aan eerlijkheid, want eerlijkheid leidt naar goedheid, en goedheid leidt naar het Paradijs}

Neem een kijkeje op = > http://groups.msn.com/moeltazima
Terug naar boven
Martinuzz Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 06 oktober 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 833
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Martinuzz Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 01 april 2006 om 19:03
Stel je vraag maar hier, zou ik zeggen. Misschien kan ik helpen of iemand anders - maar dat kan ik lastig beoordelen zonder het probleem te kennen ;)
"J'ai regard� mon ennemi et je m'y suis vu" (Tiscali)
Terug naar boven
Prayer Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 14 december 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 250
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Prayer Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 02 april 2006 om 14:57
het gaat om een hbo opdracht spaans. de opdracht is een samenvatting maken in het spaans...   van een bepaalde onderwerp.. 
De rechtschapen salaf waren volangst dat hungoede daden verspilling waren,of niet zouden worden geaccepteerd. Wat dehuidige generatie betreft:die iser zeker vandat hun verwaarlozing vergeven zalworden
Terug naar boven
Martinuzz Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 06 oktober 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 833
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Martinuzz Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 02 april 2006 om 17:30

In eerste instantie geplaatst door Prayer

het gaat om een hbo opdracht spaans. de opdracht is een samenvatting maken in het spaans...   van een bepaalde onderwerp.. 

Mhhm, dat zou ik ook moeilijk vinden. Wat grammatica betreft denk ik echter de meeste vragen wel te kunnen beantwoorden. Als er zich niemand bij je meldt, zet dan maar af en toe vragen hier, dan zal ik proberen je ermee te helpen.

"J'ai regard� mon ennemi et je m'y suis vu" (Tiscali)
Terug naar boven
Martinuzz Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 06 oktober 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 833
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Martinuzz Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 07 april 2006 om 12:37
In eerste instantie geplaatst door *Kimmie*

Non habla espagnol.

(Behalve die ene zin dus;-)

Wel in ieder woord een fout, Kimmie!

"J'ai regard� mon ennemi et je m'y suis vu" (Tiscali)
Terug naar boven
Prayer Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 14 december 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 250
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Prayer Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 07 april 2006 om 12:54

hartelijk dank voor de geboden hulp, heb het gelukkig vandaag compleet ingeleverd.

wasalaam alaikom

De rechtschapen salaf waren volangst dat hungoede daden verspilling waren,of niet zouden worden geaccepteerd. Wat dehuidige generatie betreft:die iser zeker vandat hun verwaarlozing vergeven zalworden
Terug naar boven
Martinuzz Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 06 oktober 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 833
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Martinuzz Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 07 april 2006 om 12:56
Fijn dat te horen! Gefeliciteerd! Ik hoop dat je een goed cijfer zal hebben! 
"J'ai regard� mon ennemi et je m'y suis vu" (Tiscali)
Terug naar boven
Prayer Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 14 december 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 250
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Prayer Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 07 april 2006 om 12:58

In eerste instantie geplaatst door Martinuzz

Fijn dat te horen! Gefeliciteerd! Ik hoop dat je een goed cijfer zal hebben! 

 

dank je wel Martinuzz, zal wel goed komen..

De rechtschapen salaf waren volangst dat hungoede daden verspilling waren,of niet zouden worden geaccepteerd. Wat dehuidige generatie betreft:die iser zeker vandat hun verwaarlozing vergeven zalworden
Terug naar boven
moslimboy212 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 23 maart 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 736
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote moslimboy212 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 07 april 2006 om 13:29
hahaha viel me net op dat "Spaans" in het spaans verkeer is geschreven in je onderwerp,hopelijk heb je het zo niet geschreven
laa ilaha illalah
Terug naar boven
Prayer Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 14 december 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 250
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Prayer Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 07 april 2006 om 14:02
ja klopt, heb het vandaag espanol ingeleverd vond het al vreemd.. maar blijkbaar heb ik het dus al 3 jaar verkeerd geschreven
De rechtschapen salaf waren volangst dat hungoede daden verspilling waren,of niet zouden worden geaccepteerd. Wat dehuidige generatie betreft:die iser zeker vandat hun verwaarlozing vergeven zalworden
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.094 seconden.