Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

NEDERLANDSE BROEDER GEZOCHT//

 Post Reply Post Reply
Schrijver
malikah Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 23 oktober 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 659
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote malikah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: NEDERLANDSE BROEDER GEZOCHT//
    Geplaatst op: 23 april 2006 om 15:39

ASSALEMALEYKOEM!

ik ben op zoek naar nederlandse tot de islaam bekeerde broeders van de leeftijd 20-30 voor een nieuwe broeder.

zijn zus, ook een bekeerde nedelandse vertelde me 2 maanden geleden dat haar broer alhamdolillah ook bekeerd is. maar het punt is hij heeft nog helemaaal geen broeders nog moslims om hem heen, en heeft dus ook nog niet het broederschap in de islaam gevoeld, dit is zeker belangrijk dat dit znel gebeurd voor het vedere praktiseren van de broeder. hij is een beetje verlegen dus vandaar dat ik een beroep doe op een van de nederlandse broeders hier die hem door de eerste periode heen kunnen slepen en hem helpen met o.a de salaah enzv.

DJAZAKOEM WA GAIR!

BEN JIJ EEN NEDERLANDSE BROEDER? EN WIL JE WAT HASANAT INSHAALLAH?

PM MIJ JE EMAIL DAN GEEF IK HET VIA ZIJN ZUS AAN HEM INSHAALLAH.

 

Terug naar boven
malikah Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 23 oktober 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 659
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote malikah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 april 2006 om 10:45
niemand??
Terug naar boven
Rahil Amin Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 september 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1624
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Rahil Amin Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 april 2006 om 12:57

Asalaam Aleikum zuster,

Ik ben wel van origine wel geen Nederlander maar ik wil me toch aanbieden. Ik stuur je straks een PM met mijn emailadres. Oohh ja...woont die broeder in de buurt van Rotterdam? Zou leuk zijn want dan zouden we samen naar de moskee kunnen.

Salaam.

Het paradijs is omgeven door moeilijkheden waar de �nafs� (het ego) niet van houdt, de hel is omgeven door de lusten die het ego strelen.
Overgeleverd door: Moslim
Terug naar boven
Peter Pan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 oktober 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2010
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Peter Pan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 april 2006 om 13:09

Ik ben van origine geen moslim, maar WEL nederlander.

Kan ik helpen?

Niets is lager dan te censureren wat men niet begrijpt. (Erasmus)
Terug naar boven
moslimboy212 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 23 maart 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 736
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote moslimboy212 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 april 2006 om 13:33
hahaha jij geeft het echt niet op eh
laa ilaha illalah
Terug naar boven
abou_khattab Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 12 december 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 38
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote abou_khattab Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 april 2006 om 16:59

Assalaamoe Alaikoem Wa Rahmatoellahie Wa Barakatoehoe

 

Ik ben een half Nederlandse broeder maar wil graag helpen inshAllah...ben niet een bekeerde

ben weer doorgegaan onder NAK4LIFe
Terug naar boven
Peter Pan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 oktober 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2010
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Peter Pan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 25 april 2006 om 02:56

In eerste instantie geplaatst door moslimboy212

hahaha jij geeft het echt niet op eh

Beste Moslimboy, jij ziet in ieder geval nog humor. Houden zo.

Niets is lager dan te censureren wat men niet begrijpt. (Erasmus)
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.125 seconden.