Islaam.nl Forum
is het HARAM? |
Post Reply ![]() |
Pagina <12 |
Schrijver | |
dawoed ![]() Newbie ![]() ![]() Lid geworden: 24 maart 2015 Locatie: Nederland Online status: Offline Berichten: 19 |
![]() ![]() ![]() ![]() Geplaatst op: 24 maart 2015 om 21:04 |
of is het afgeraden?/afkeuringswaardig (dus als je het niet doet wordt je beloond, doe je het wel dan niets.
![]() |
|
![]() |
|
taqwaa ![]() Gebruikers Profiel
Verzend prive bericht
Zoek berichten van leden
Bezoek de website van deze gebruiker
Toevoegen aan adresboek
Senior Member ![]() Lid geworden: 04 februari 2005 Locatie: Nederland Online status: Offline Berichten: 2036 |
![]() ![]() ![]() ![]() |
Salaamo 3alaikom,
Wat bedoel je? |
|
�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������
|
|
![]() |
|
dawoed ![]() Newbie ![]() ![]() Lid geworden: 24 maart 2015 Locatie: Nederland Online status: Offline Berichten: 19 |
Beste taqwaa,
ik bedoel is het voor mannen haram om bijv. hun buik te scheren, of is dit afkeuringswaardig. is het zo duidelijk? Salaam ![]() Aangepast door dawoed - 26 maart 2015 om 19:16 |
|
![]() |
|
Dus zeg maar dat ik er niet gestraft voor wordt, maar als ik me ervan weerhoud juist beloond word.
|
|
![]() |
|
|
|
![]() |
|
Wil je me antwoord geven?
Aangepast door dawoed - 31 maart 2015 om 14:39 |
|
Vrees Allah, en treed Jannah binnen.
|
|
![]() |
|
Marocaantje ![]() Gebruikers Profiel
Verzend prive bericht
Zoek berichten van leden
Bezoek de website van deze gebruiker
Toevoegen aan adresboek
Senior Member ![]() ![]() Lid geworden: 04 juli 2003 Locatie: Saudi Arabia Online status: Offline Berichten: 1819 |
Salaam alaikoum dawoed,
The ruling on shaving a man’s chest http://islamqa.info/en/45557 What is the hair that it is permissible to remove and the hair that it is not permissible to remove? |
|
"Wees oprecht tegenover elke Moslim en keer je af van de ongelovigen".
"Jihaad will continue & the resistance will continue until we have victory, or we will be martyrs"Sheikh Yassin |
|
![]() |
|
Dankjewel,
Ik begrijp het nu helemaal Salaam |
|
Vrees Allah, en treed Jannah binnen.
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Pagina <12 |
Spring naar forum | Forum rechten ![]() Je kunt geen nieuwe onderwerpen plaatsen Je kunt geen antwoorden plaatsen Je kunt geen berichten verwijderen Je kunt geen berichten bewerken Je kunt geen enquêtes creëren Je kunt geen stemmen in enquêtes |
Deze pagina is gemaakt in 0.078 seconden.
Beledigende, grove of discriminerende teksten worden zonder opgaaf van reden verwijderd.
Islaam.nl is niet verantwoordelijk voor de inhoud van de forums.