Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Onderwerp geslotenEl Zarqawi gedood !

 Post Reply Post Reply Pagina  <12
Schrijver
jiyuu Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2357
Directe link naar dit bericht Onderwerp: El Zarqawi gedood !
    Geplaatst op: 10 juni 2006 om 10:51
NIET CNN, NIET het pentagon's propagandamachine, ook niet de NOS en ook NIET peitjepuk zijn het die voor Allah zullen getuigen tegen Abu Musab al-Zarqawi, maar Abu Musab zijn eigen nafs zal getuigen en daar weten jij en ik niks van. Laat deze strijder rusten en ik hoop dat het beheer deze inmiddels tot LASTER uitgegroeide topic snel zal sluiten.

Inna lillahi wa inna ilaihi radji3oen
www.hhugs.org.uk/
Terug naar boven
Peter Pan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 oktober 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2010
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 10 juni 2006 om 11:53

Ik zie geen enkele reden aan te nemen dat jij de waarheid spreekt. Je preekt enkel en alleen voor eigen parochie. (excusez le mot)

Waarop baseer je dat er sprake is van laster?

 

PARIJS (ANP) - De van oorsprong Jordaanse extremist Abu Musab Al Zarqawi heeft op het internet de Iraakse soennieten opgeroepen hun sji�tische landgenoten met alle middelen te bestrijden. Zarqawi wordt in Irak verantwoordelijk gehouden voor talrijke bloedige aanslagen en moordpartijen.

Hij noemde de Iraakse sji�tische geestelijke ayatollah Ali Sistani ,,een leermeester van de ketterij wiens religieuze aanbevelingen (fatwa's) de soennieten schade berokkenen en de bezetters van Irak dienen''.
,,Ontwaakt soennieten van Irak, bestrijdt de afvalligen (sjiieten) en negeer de slogans over nationale eenheid!'', luidde de oproep verder.
Zarqawi deed ook een verbale aanval op de beweging Hezbollah in Libanon die uit Libanese sjiieten bestaat. Hij beschuldigde Hezbollah ervan te fungeren als een schild dat Isra�l beschermt tegen aanvallen van moedjahedienstrijders. ,,Hezbollah is een onafhankelijke staat binnen Libanon. Het verkondigt slogans over de bevrijding van Palestina, maar in feite dienen ze als een veiligheidsmuur (van Isra�l) om te voorkomen dat soennieten de grens overgaan''.
De Amerikaanse verovering van Irak in 2003 maakte een einde aan het regime van president Saddam Hussein die het land in zijn greep hield samen met een seculaire soennitische elite. De sji�tische meerderheid werd wreed onderdrukt. De val van Saddam Hussein heeft die meerderheid de kans geboden de macht in Irak te over te nemen.
Veel soennieten beschouwen de sjiieten als een soort sekte met verkeerde denkbeelden over de islam. De sjiieten vormen circa 10 procent van alle islamieten. De meesten wonen in Iran. De scheuring tussen de stromingen dateert al van de zevende eeuw.

Niets is lager dan te censureren wat men niet begrijpt. (Erasmus)
Terug naar boven
jiyuu Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2357
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 10 juni 2006 om 12:13
Inderdaad praat ik met mijn eigen broeders en zusters,

ik heb jou of je vrienden verder niks te vertellen. Ik ben geen prater. Het is zo gemakkelijk om iets van het internet te plukken en het hier te plakken.
Hier een stukje over jou dat ik ergens op het internet vond. Het bericht heeft even veel waarde voor mij als al die berichten die jij constant hier post:

Tel Aviv (ANP) - De van oorsprong Hebreeuwse extremist Pietjepuk heeft op het internet de Nederlandse joden opgeroepen hun moslim landgenoten met alle middelen te bestrijden. Pietjepuk wordt in Nederland verantwoordelijk gehouden voor talrijke scheldpartijen, bloedige aanslagen op moskee�n en lafhartige moordpartijen.

Hij noemde de Nederlandse moslim geestelijke Abu Said ,,een leermeester van de ketterij wiens religieuze aanbevelingen (fatwa's) de joden schade berokkenen en de bezetters van Nederland dienen''.
,,Ontwaakt joden van Nederland, bestrijdt de ongelovigen (moslims) en negeer de slogans over nationale eenheid!'', luidde de oproep verder.

 


www.hhugs.org.uk/
Terug naar boven
Ruud Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 januari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2716
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 10 juni 2006 om 12:16
Had ik het toch goed gezien,dat Jihuu precies weet wat propaganda inhoudt.
Terug naar boven
Peter Pan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 oktober 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2010
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 10 juni 2006 om 13:58

Hij heeft in ieder geval veel humor.

Maar wie is Pietje Puk?

 

Niets is lager dan te censureren wat men niet begrijpt. (Erasmus)
Terug naar boven
Muslima66 Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 26 februari 2006
Online status: Offline
Berichten: 308
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 10 juni 2006 om 14:25
Sjonge jonge zeg, sommige mensen hebben ook niks te doen (Ruud & Peter). Hoezo nutteloos gepraat.
Terug naar boven
Ruud Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 januari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2716
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 10 juni 2006 om 14:41
Pietje Puk is de postbode van Keteldorp...
Terug naar boven
AmmatoelAziz Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 27 september 2004
Online status: Offline
Berichten: 1676
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 10 juni 2006 om 15:20
In eerste instantie geplaatst door jiyuu

Inderdaad praat ik met mijn eigen broeders en zusters,

ik heb jou of je vrienden verder niks te vertellen. Ik ben geen prater. Het is zo gemakkelijk om iets van het internet te plukken en het hier te plakken.
Hier een stukje over jou dat ik ergens op het internet vond. Het bericht heeft even veel waarde voor mij als al die berichten die jij constant hier post:

Tel Aviv (ANP) - De van oorsprong Hebreeuwse extremist Pietjepuk heeft op het internet de Nederlandse joden opgeroepen hun moslim landgenoten met alle middelen te bestrijden. Pietjepuk wordt in Nederland verantwoordelijk gehouden voor talrijke scheldpartijen, bloedige aanslagen op moskee�n en lafhartige moordpartijen.

Hij noemde de Nederlandse moslim geestelijke Abu Said ,,een leermeester van de ketterij wiens religieuze aanbevelingen (fatwa's) de joden schade berokkenen en de bezetters van Nederland dienen''.
,,Ontwaakt joden van Nederland, bestrijdt de ongelovigen (moslims) en negeer de slogans over nationale eenheid!'', luidde de oproep verder.

<!--[endif]-->


Hahaha aghie je hebt zeker gevoel voor humor. Voor degenen onder ons die niet weten wie Pietje Puk is, dat was de oude nickname van 3 keer raden jawel Mister Peter Pannetje : )

O Allaah, sier ons met de schoonheid van Imaan, Leid ons en laat ons een middel van leiding voor anderen zijn, Ameen
Alle lof is voor Allaah Uit Wiens Bevel alle goede daden worden voltooid.
Terug naar boven
Ruud Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 januari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2716
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 10 juni 2006 om 15:55

Zarqawi verhief het zwaard en met het zwaard is hij gegaan,nou ja een F16 dan.

Terug naar boven
Peter Pan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 oktober 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2010
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 10 juni 2006 om 16:06

In eerste instantie geplaatst door Muslima66

Sjonge jonge zeg, sommige mensen hebben ook niks te doen (Ruud & Peter). Hoezo nutteloos gepraat.

En nu ben jij dus deelgenoot van het nutteloos gepraat. WELKOM!

Niets is lager dan te censureren wat men niet begrijpt. (Erasmus)
Terug naar boven
Peter Pan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 oktober 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2010
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 10 juni 2006 om 16:07

En PP is de postbode van Keteldorp. Ruud, jij begrijpt me.

Niets is lager dan te censureren wat men niet begrijpt. (Erasmus)
Terug naar boven
postpentacost Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2164
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 10 juni 2006 om 18:47
In eerste instantie geplaatst door jiyuu

Bekijk je eigen leven eens goed, kijk wat vaker in de
spiegel voordat
je over iemand anders begint te oordelen die je zelf nooit een keer
hebt ontmoet maar slechts van de tv reclames kent.



Jiyuu, waren dat reclamefilmpjes van die onthoofdingen? Zeker weer door
het Zionistisch complot listig in elkaar geflanst?

Maar je hebt gelijk, we moeten niet oordelen over degenen die we niet
persoonlijk kennen (en over degenen die we wel kennen trouwens ook
niet). Ik zou zeggen; geef eens het goede voorbeeld; joden, bush,
verdonk, aya, wilders...
16 Want God had de wereld zo lief dat hij zijn enige Zoon heeft gegeven, opdat iedereen die in hem gelooft niet verloren gaat, maar eeuwig leven heeft.(Johannes 3,16)
Terug naar boven
Ruud Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 januari 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2716
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 juni 2006 om 02:35
In eerste instantie geplaatst door postpentacost

In eerste instantie geplaatst door jiyuu

Bekijk je eigen leven eens goed, kijk wat vaker in de
spiegel voordat
je over iemand anders begint te oordelen die je zelf nooit een keer
hebt ontmoet maar slechts van de tv reclames kent.



Jiyuu, waren dat reclamefilmpjes van die onthoofdingen? Zeker weer door
het Zionistisch complot listig in elkaar geflanst?

Maar je hebt gelijk, we moeten niet oordelen over degenen die we niet
persoonlijk kennen (en over degenen die we wel kennen trouwens ook
niet). Ik zou zeggen; geef eens het goede voorbeeld; joden, bush,
verdonk, aya, wilders...
Ja,maar dat mag weer allemaal wel,want dat zijn immers allemaal kufaars.
Terug naar boven
Rahil Amin Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 september 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1624
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 juni 2006 om 03:24
In eerste instantie geplaatst door Ruud

In eerste instantie geplaatst door postpentacost

In eerste instantie geplaatst door jiyuu

Bekijk je eigen leven eens goed, kijk wat vaker in de
spiegel voordat
je over iemand anders begint te oordelen die je zelf nooit een keer
hebt ontmoet maar slechts van de tv reclames kent.



Jiyuu, waren dat reclamefilmpjes van die onthoofdingen? Zeker weer door
het Zionistisch complot listig in elkaar geflanst?

Maar je hebt gelijk, we moeten niet oordelen over degenen die we niet
persoonlijk kennen (en over degenen die we wel kennen trouwens ook
niet). Ik zou zeggen; geef eens het goede voorbeeld; joden, bush,
verdonk, aya, wilders...
Ja,maar dat mag weer allemaal wel,want dat zijn immers allemaal kufaars.
Het welbekende pot verwijt de ketel verhaal...Moslims zijn vogelvrij verklaard.
Het paradijs is omgeven door moeilijkheden waar de �nafs� (het ego) niet van houdt, de hel is omgeven door de lusten die het ego strelen.
Overgeleverd door: Moslim
Terug naar boven
Muslima66 Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 26 februari 2006
Online status: Offline
Berichten: 308
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 juni 2006 om 04:13
In eerste instantie geplaatst door Peter Pan

En nu ben jij dus deelgenoot van het nutteloos gepraat. WELKOM!

Ojah....? Sinds wanneer....? Ik kan me niet herinneren dat ik me gemengd heb in deze nutteloos gepraat van jullie. Het enige wat ik heb gedaan is jullie attenderen op het feit dat wat jullie zeggen jullie niet van nut is. Of wel....?

Maarjah...iedereen mag zelf weten hoe hij zijn tijd indeeld, zoals ik al zei: Sommige mensen hebben niks te doen.

Adios.

 

Terug naar boven
Peter Pan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 oktober 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2010
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 juni 2006 om 02:56

Mensen, waaronder jij?

 

Niets is lager dan te censureren wat men niet begrijpt. (Erasmus)
Terug naar boven
Aboe-iraqi Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 18 juni 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 18 juni 2006 om 00:28

 

Besmillahiw rahmanoe rahiem

Het doet mij pijn om te zien dat zoveel mensen op deze site voor Zarqawi zijn. DIt terwijl zijn organisatie dagelijks aanslagen pleegde in irak.


EEN AANTAL PLAATSEN WAAR HIJ AANSLAGEN HEEFT GEPLEEGD EN OPGEEIST:

- Moskees (mensen treden moskees binnen zonder schoenen, zijn aanhangers treden dezelfde moskees binnen met bomvesten).

- Een regeringsgebouw waar Al-ied werd gevierd door moslims werd opgeblazen

- De zogenaamde JIHAD die door deze mensen wordt gevoerd is vooral tegen de Irakezen zelf gericht. De soenitische-opstandelingen in irak hebben vaker Zarqawi neergehaald doordat hij iraaks bloed als water ziet. De soenitische-opstandelingen in irak hebben zich gekeerd van Zarqawi omdat Zarqawi op burgeroorlog uit is en niet op het verdrijven van Amerikanen.

- De meeste terroristen die worden opgepakt komen van buitenaf. Vaak zeggen ze dat ze voor de jihad kwamen maar uiteindelijk in een bende belandde die vaker autos steelden en irakezen ontvoerde dan daadwerkelijk aanvallen op amerikanen uitvoerde.

- De mensen die zich opblazen veroorzaken vaak tientallen irakezen doden en bij deze actie vernielen ze een band van een humvee. Dus is 1 band het leven waard van tientallen irakezen?

- De meeste aanslagen zijn gepleegd op openbare gebieden, markt,moskees, scholen etc.

DIt is nog maar het begin van de acties waar Zarqawi voor verantwoordelijk is. Alhamdoelila wa SHoekr zijn we van hem verlost en zal de volgende opvolger met harde vuist verslagen worden. De sisserende tongen van de terroristen zullen worden afgesneden door het Glorieuze Iraakse volk inshallah.

Voor de iraakse nationale garde en de politie die hun levens dagelijks op het spel zetten om orde te hanhaven en criminelen, verkrachters en dieven op te pakken zeg ik, ga ow zoons van babylon, buitenlanders die Irak komen vernietigen zullen niet slagen, wij zijn allemaal moslim, ik zelf beschouw mij als eerst moslim en dan soeniet. Wij Soenieten en Sjiieten zijn 1 en zullen pas op de dag des oordeels beoordeeld worden en dit door Allah alleen en niet door jordaniers die heel hun leven in de gevangenis hebbe gezeten voor criminele activiteieten.

Beroh ba dam nefdiek ya iraq en moge de zwaarden des oordeels neer strijken op de zarqawis en zijn aanhangers.

Terug naar boven
jiyuu Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2357
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 18 juni 2006 om 03:47

postpentacost,


ik hou me normaal niet bezig met nuttloze zaken, maar speciaal voor jou hier een klein deel van een onderzoek:

www.aztlan.net/berg_abu_ghraib_video.htm

www.rense.com/Datapages/bergdat.htm

www.unobserver.com/index.php?pagina=layout4.php&id=1663& amp;blz=1


www.hhugs.org.uk/
Terug naar boven
Khabir Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 19 maart 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 447
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 18 juni 2006 om 04:53
Mensen in de moskee opblazen die de naam van allah aanroepen, blijft voor mij een grote zonde. allah heeft de mensen die chaos creeren in een land niet lief. In Irak hebben de Zarqawi's en de amerikanen allebei voor chaos gezorgd. hierbij zijn duizende onschuldige moslims gestorven.

Daarom is zarqawi voor mij geen held, maar een brute moordenaar die voor zijn daden door allah berecht zal worden.

Koran: hfstk 2-Baqarah

204. En onder de mensen is iemand, wiens spreken over dit leven u zou behagen en hij stelt Allah tot getuige voor wat in zijn hart is en toch is hij de meest twistzieke.

205. Wanneer hij gezag heeft, gaat hij in het land rond, om er wanorde te stichten en de oogst en het nageslacht (van de mens) te vernietigen, maar Allah houdt niet van wanorde.

206. En wanneer er tegen hem wordt gezegd: "Vrees Allah ", dan spoort de trots hem aan tot verdere zonde. Daarom is de hel goed genoeg voor hem en voorzeker, deze is een kwade rustplaats.

sadaghallaholaliolatheem

5. Hij zei: "O, mijn zoon, verhaal uw broeders uw droom niet, anders zullen zij plannen tegen u smeden, want Satan is een openlijke vijand der mensen."
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply Pagina  <12

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.078 seconden.