Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Hezbollah �klaar voor oorlog met Isra�l�

 Post Reply Post Reply Pagina  <1234>
Schrijver
Broeder_Somal Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 07 maart 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 49
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Broeder_Somal Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Hezbollah �klaar voor oorlog met Isra�l�
    Geplaatst op: 16 juli 2006 om 12:16
Have a nice trip dan Thorax................. veel plezier
Terug naar boven
Rahil Amin Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 september 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1624
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Rahil Amin Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 juli 2006 om 12:17
In eerste instantie geplaatst door Trappistje

Ze zullen God bestreden hebben zoals ze ook zijn profeten bestreden hebben.....velen zijn er gezonden....velen zijn er verworpen.....velen zijn er gedood.

Mensne zullen uitroepen ''in uw naam God heb ik duivels uitgeworpen'', maar God zal zeggen 'wie bent u'....'ik ken u niet'....'ga van mij weg (religieuze) werker der ongerechtigheid'

En door wie zijn die profeten gedood en verworpen? Juist ja, door voornamelijk de joden. En ook wel grappig dat je dat zegt want jij ontkent de laatste profeet die God heeft gestuurd. Zijn naam is Mohamed (vrede zij met hem). Moslims houden van alle profeten (Adam,Abraham,Mozes,Jezus,Mohamed en vele anderen) die God heeft gestuurd.
Het paradijs is omgeven door moeilijkheden waar de �nafs� (het ego) niet van houdt, de hel is omgeven door de lusten die het ego strelen.
Overgeleverd door: Moslim
Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 juli 2006 om 14:09
In eerste instantie geplaatst door Rahil Amin

In eerste instantie geplaatst door Trappistje


Ze zullen God bestreden hebben zoals ze ook zijn profeten bestreden hebben.....velen zijn er gezonden....velen zijn er verworpen.....velen zijn er gedood.


Mensne zullen uitroepen ''in uw naam God heb ik duivels uitgeworpen'', maar God zal zeggen 'wie bent u'....'ik ken u niet'....'ga van mij weg (religieuze) werker der ongerechtigheid'

En door wie zijn die profeten gedood en verworpen? Juist ja, door voornamelijk de joden. En ook wel grappig dat je dat zegt want jij ontkent de laatste profeet die God heeft gestuurd. Zijn naam is Mohamed (vrede zij met hem). Moslims houden van alle profeten (Adam,Abraham,Mozes,Jezus,Mohamed en vele anderen) die God heeft gestuurd.


Een van de grootste gehaktmolens waar Jezus' woord wordt vermalen staat in de regio waarover deze topic gaat. Joden, Christenen en Moslims draaien gezamelijk aan de zwengel onder het slaken van vrome teksten, elkander vervloekend tot in de diepste hel. En daarmee zichzelf
Terug naar boven
Stampertje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 03 juli 2006
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 503
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Stampertje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 juli 2006 om 14:59

ff reminder .. allah en god zijn dat niet dezelfde ?

en heeft god niet alle mensen geschapen .. dus zelfs twijfelaars zoals ik ?

en zelfs ongelovigen ..

zei Jezus niet .. oordeel niet opdat gij niet geoordeeld zal worden ..

allah knows best heb ik hier ook al vaak horen vallen ..

zouden we het oordelen en vooral het elkaar veroordelen niet aan God of Allah over laten ?

Zaai niet ook hier haat in kinderen hun hart! Wat israell nu doet door onschuldigen aan te vallen is FOUT wat hesbolla doet door ontvoeringen en bussen opblazen ed is ook fout ... gaan we nu �cht discusieren wie het meeste fouten gemaakt heeft ?? wie er begonnen is ??? zitten we op kleuterschool of zo ?

Ik hoop en bid dat het vlug voorbij zal zijn .. en dat er zo weinig mogelijk mensen beschadigd gewond of gedood worden ..

waar daar gaat het om MENSEN ! (langs beide kanten) .. de vijand ontmenselijke is de eerste tactiek van oorlogsvoering .. trap niet in die val.

xxx,

stampertje

In naam van God .. In naam van Allah ..

volgens mij huilt hij bittere tranen als hij ziet wat er in zijn naam gebeurt.

 

Terug naar boven
Peter Pan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 oktober 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2010
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Peter Pan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 juli 2006 om 15:55

Israel was allang van de aardbodem verdwenen als dit land niet de militaire en mentale kracht had haar vijanden te weerstaan.

Iran en Saoedi Arabie hebben heel veel baat bij de nu gaande oorlog. De olieprijs stijgt naar astonomisch hoge prijzen en juist deze landen varen wel bij het Palestijnse conflict.

Meer veschten, meer lijken, meer oorlog.

Omhoog die prijs.

Niets is lager dan te censureren wat men niet begrijpt. (Erasmus)
Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 juli 2006 om 15:57
In eerste instantie geplaatst door Stampertje

ff reminder .. allah en god zijn dat niet dezelfde ?


en heeft god niet alle mensen geschapen .. dus zelfs twijfelaars zoals ik ?


en zelfs ongelovigen ..


zei Jezus niet .. oordeel niet opdat gij niet geoordeeld zal worden ..


allah knows best heb ik hier ook al vaak horen vallen ..


zouden we het oordelen en vooral het elkaar veroordelen niet aan God of Allah over laten ?


Zaai niet ook hier haat in kinderen hun hart! Wat israell nu doet door onschuldigen aan te vallen is FOUT wat hesbolla doet door ontvoeringen en bussen opblazen ed is ook fout ... gaan we nu �cht discusieren wie het meeste fouten gemaakt heeft ?? wie er begonnen is ??? zitten we op kleuterschool of zo ?


Ik hoop en bid dat het vlug voorbij zal zijn .. en dat er zo weinig mogelijk mensen beschadigd gewond of gedood worden ..


waar daar gaat het om MENSEN ! (langs beide kanten) .. de vijand ontmenselijke is de eerste tactiek van oorlogsvoering .. trap niet in die val.


xxx,


stampertje


In naam van God .. In naam van Allah ..


volgens mij huilt hij bittere tranen als hij ziet wat er in zijn naam gebeurt.




Ik denk, Stampertje, dat de Schepper van een dimensie is welke de god van de Christenen, de Moslims en de Joden verre overstijgt. Een goede benaming voor de Schepper vind ik bij Plato: de "Onbewogen Beweger". Ik denk niet dat die huilt. Mensen huilen. Omgrijpen straatkeien en brokstukken van kapotgeschoten gebouwen en gillen om hun moeder, om Jezus, Maria, God, Allah, Jaweh.
Om hun moeder vind ik dan nog wel het beste.

Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 juli 2006 om 16:35
In eerste instantie geplaatst door Peter Pan

Israel was allang van de aardbodem verdwenen als dit land niet de militaire en mentale kracht had haar vijanden te weerstaan.


Iran en Saoedi Arabie hebben heel veel baat bij de nu gaande oorlog. De olieprijs stijgt naar astonomisch hoge prijzen en juist deze landen varen wel bij het Palestijnse conflict.


Meer veschten, meer lijken, meer oorlog.


Omhoog die prijs.



Heel goed. Om dergelijke vuile smeerlapperij gaat het en nergens anders om. De touwtrekkers varen ergens op hun enorm jacht op de Middellandse Zee, wie weet hier gebouwd in Nederland, en wie weet wie eraan verdienden, daar zou je nog verbaasd van kunnen staan. We moet tenslotte toch allemaal leven nietwaar?

Nu ik toch op toer ben, het volgend kranteknipsel over een vrome Katholiek, destijds nog gezegend voor de "redding van zijn land" door bisschoppen en kardinalen. Waar het om ging was o.a. koper.

'MILJOENEN VAN PINOCHET AFKOMSTIG UIT DE DRUGSHANDEL'
-----------------------------------------------------
De miljoenen die de Chileense ex-dictator Augusto Pinochet op zijn bankrekening in de verenigde Staten heeft staan zijn afkomstig uit de drugshandel. Dit beweert de Chileense generaal Manuel Contreras in de Argentijnse krant La Nacion. Contreras was tijdens de dictatuur (1973-1990) lange tijd chef van de gevreesde geheime politie en trouw aan Pinochet. Volgens Contreras werd de coca�ne gefabriceerd in een legerlaboratorium in Talagante - 40 km ten zuidwesten van Santiago - door chemicus Eugenio Berrios, die ook tot de DINA behoorde. Berrios werd begin jaren negentig in Uruguay vermoord. De moord is nog steeds niet opgelost (homo misschien, dus vand��r?). Contreras, die vastzit wegens politieke moorden, stelt dat de zoon van Pinochet, Marco Antonio, aandeel had in de coca�neproductie. De distributie in de VS stond onder leiding van de Syrische wapenhandelaar Al Kassar (de vrome moslim in dit spel?). Hij stortte de verdiensten op de geheime bankrekening van Pinochet in de VS.


Ik wil er vergif op innemen dat gore verhalen als bovenstaand ook in het Midden-Oosten letterlijk voor het oprapen liggen. Wanneer de lieve broeders en zusters menen dat het daarbij geen moslims betreft, nou, dan mogen zij dat van mij geloven als dat hen rust geeft. Slaap rustig verder zou ik dan zeggen.
Terug naar boven
PeaceBird Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 17 juli 2006
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 3
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote PeaceBird Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 17 juli 2006 om 00:51
In eerste instantie geplaatst door Trappistje

Ik lees dus dat het shijnt dat Hezbolla 10.000 raketten te heeeft, en bovendien opnelijk heeft verklaard dat het bereid is tot oorlog, en is begonnen met afschieten.

 

Geen wonder dat Israel dat niet op zich laat zitten. Geen wonder dat UN het niet veroordeelt dat Israel tegenoffensief toont. Ook hoeft Israel het niet te pikken dat hun mensen van hun eigen land afgevord (ontvoerd) worden.

 

Verder lees ik hier Het Syrische volk is bereid volledige steun te geven aan het Libanese volk

 

Wat deze suggestieve shrijver even vergeet te vermelden is dat Libanon die Syriers helemaal gehad heeft, en dat ze een aantal maanden geleden veel van die geweldplegers terug naar huis heeft gejaagd. Libanon zal weldra tot de conclusie komen dat ze beter die schoonmaakaktie wat hardhandiger en vollediger hadden kunnen uitvoeren.

 

Dan lees ik nog dat ene al-mouthanna schreef:

vrede tussen moslims en joden is onmogelijk en uitroeing van de joden is onvermijdelijk

 

Deze man kent de profeten niet, die al vele eeuwen verkondigen dat in het einde der tijde ongeveer de hele wereld zich tegen israel zal keren maar dat God in het dal van armageddon zal ingrijpen.

 

Ik zal dus nog maar eens de profetie herhalen zodat je op de laatste dag niet kunt zeggen ��ich hab es nicht gewust�� al-mouthanna!!!!

 

Hij die Israel vervloekt wordt vervloekt, en wie Israel zegent wordt gezegend

 

Dit zijn Gods Woorden / Profetien, het nieuws zal de twijfelaar nog eens laten zien dat Gods Woord Waaarheid is.....Jammer Syrie, jammer Iran, jammer palestijnen, jullie graven je eigen graf, want je gevecht is niet een gevecht van mens tot mens, maar tegen Geest, tegen Gods Geest, en in God zul je je meerdere moeten erkennen.....het verlies is nabij....de laatste dag is nabij

 

Satan gaat rond als een biesende leeuw, wetende dat hij winig tijd heeft. Hij kronkelt wild,  maar dat komt gewoon omdat zijn kop al verpletterd is door het zaad van Adam....door Jezus de Messiah.... Verlosser... en Jood....en ��Steen des aanstoots��

Terug naar boven
PeaceBird Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 17 juli 2006
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 3
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote PeaceBird Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 17 juli 2006 om 00:52
In eerste instantie geplaatst door Trappistje

Ik lees dus dat het shijnt dat Hezbolla 10.000 raketten te heeeft, en bovendien opnelijk heeft verklaard dat het bereid is tot oorlog, en is begonnen met afschieten.

 

Geen wonder dat Israel dat niet op zich laat zitten. Geen wonder dat UN het niet veroordeelt dat Israel tegenoffensief toont. Ook hoeft Israel het niet te pikken dat hun mensen van hun eigen land afgevord (ontvoerd) worden.

 

Verder lees ik hier Het Syrische volk is bereid volledige steun te geven aan het Libanese volk

 

Wat deze suggestieve shrijver even vergeet te vermelden is dat Libanon die Syriers helemaal gehad heeft, en dat ze een aantal maanden geleden veel van die geweldplegers terug naar huis heeft gejaagd. Libanon zal weldra tot de conclusie komen dat ze beter die schoonmaakaktie wat hardhandiger en vollediger hadden kunnen uitvoeren.

 

Dan lees ik nog dat ene al-mouthanna schreef:

vrede tussen moslims en joden is onmogelijk en uitroeing van de joden is onvermijdelijk

 

Deze man kent de profeten niet, die al vele eeuwen verkondigen dat in het einde der tijde ongeveer de hele wereld zich tegen israel zal keren maar dat God in het dal van armageddon zal ingrijpen.

 

Ik zal dus nog maar eens de profetie herhalen zodat je op de laatste dag niet kunt zeggen ��ich hab es nicht gewust�� al-mouthanna!!!!

 

Hij die Israel vervloekt wordt vervloekt, en wie Israel zegent wordt gezegend

 

Dit zijn Gods Woorden / Profetien, het nieuws zal de twijfelaar nog eens laten zien dat Gods Woord Waaarheid is.....Jammer Syrie, jammer Iran, jammer palestijnen, jullie graven je eigen graf, want je gevecht is niet een gevecht van mens tot mens, maar tegen Geest, tegen Gods Geest, en in God zul je je meerdere moeten erkennen.....het verlies is nabij....de laatste dag is nabij

 

Satan gaat rond als een biesende leeuw, wetende dat hij winig tijd heeft. Hij kronkelt wild,  maar dat komt gewoon omdat zijn kop al verpletterd is door het zaad van Adam....door Jezus de Messiah.... Verlosser... en Jood....en ��Steen des aanstoots��

l

Terug naar boven
PeaceBird Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 17 juli 2006
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 3
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote PeaceBird Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 17 juli 2006 om 01:12
In eerste instantie geplaatst door PeaceBird

[QUOTE=Trappistje]

Ik lees dus dat het shijnt dat Hezbolla 10.000 raketten te heeeft, en bovendien opnelijk heeft verklaard dat het bereid is tot oorlog, en is begonnen met afschieten.

 

Geen wonder dat Israel dat niet op zich laat zitten. Geen wonder dat UN het niet veroordeelt dat Israel tegenoffensief toont. Ook hoeft Israel het niet te pikken dat hun mensen van hun eigen land afgevord (ontvoerd) worden.

 

Verder lees ik hier Het Syrische volk is bereid volledige steun te geven aan het Libanese volk

 

Wat deze suggestieve shrijver even vergeet te vermelden is dat Libanon die Syriers helemaal gehad heeft, en dat ze een aantal maanden geleden veel van die geweldplegers terug naar huis heeft gejaagd. Libanon zal weldra tot de conclusie komen dat ze beter die schoonmaakaktie wat hardhandiger en vollediger hadden kunnen uitvoeren.

 

Dan lees ik nog dat ene al-mouthanna schreef:

vrede tussen moslims en joden is onmogelijk en uitroeing van de joden is onvermijdelijk

 

Deze man kent de profeten niet, die al vele eeuwen verkondigen dat in het einde der tijde ongeveer de hele wereld zich tegen israel zal keren maar dat God in het dal van armageddon zal ingrijpen.

 

Ik zal dus nog maar eens de profetie herhalen zodat je op de laatste dag niet kunt zeggen ��ich hab es nicht gewust�� al-mouthanna!!!!

 

Hij die Israel vervloekt wordt vervloekt, en wie Israel zegent wordt gezegend

 

Dit zijn Gods Woorden / Profetien, het nieuws zal de twijfelaar nog eens laten zien dat Gods Woord Waaarheid is.....Jammer Syrie, jammer Iran, jammer palestijnen, jullie graven je eigen graf, want je gevecht is niet een gevecht van mens tot mens, maar tegen Geest, tegen Gods Geest, en in God zul je je meerdere moeten erkennen.....het verlies is nabij....de laatste dag is nabij

 

Satan gaat rond als een biesende leeuw, wetende dat hij winig tijd heeft. Hij kronkelt wild,  maar dat komt gewoon omdat zijn kop al verpletterd is door het zaad van Adam....door Jezus de Messiah.... Verlosser... en Jood....en ��Steen des aanstoots��

oeps ik heb bij de vorige posts iets verkeerds gedaan!

ok terzake nu,Trappistje of hoe je ook noemt,je bent een duidelijke jodenliefhebber in hart en nieren ten koste van alles,zelfs al begaan de joden moorden,gruwelijkheden,folteringen,het doden van burgers,kinderen ,vrouwen,bejaarden,....je zult altijd achter de joden staan en dat is duidelijk.Maar in mijn ogen heb je geen principes of gevoelens die een mens waardig zijn.

Hamas is door het volk van de palestijnen verkozen en dat is hun recht ,als jij vindt dat ze barbaren zijn heb je groot gelijk,maar ik vind israeliers landpikkers(bezette gebieden ;zo wordt het ook officieel genoemd in de wereld),ze ondergaan de van ene misdrijf naar de andere(de illegale beruchte Muur die vaak de toegang ontzegd tot vele palestijnse boeren omdat dit dwars door hun landbouwgronden loopt),de illegale executies(helikopteraanvallen ) ,het "perongeluk"schieten van burgers,scholen,ambulanciers enzovoort.Ik vind het echt schandalig van jullie omdat jullie er nooit iets van schrijven ,het zijn altijd de arme palestijnen die het dupe van worden .palestijnen willen wel vrede maar eisen terugtrekking van de bezette gebieden ,ik keur hun zelfmoordacties zeker niet goed want het treft (vaak) onschuldige burgers.iedereen moet water bij de wijn doen en zo wordt dit een faire onderwerp,beide partijen handelen in slechte manier,als ze beiden geen toegevingen doen zal er nooit vrede komen ,Hamas is even erg als de likoedpartij.Ik die zelf Christen ben wil even graag een buur hebben als Jood en moslim.Het term barbaren heeft nu veel betekenissen gekregen,want wat is nu een barbaar eigenlijk?

Net zoals jij en andere kopieen en Israel mogen geen bestaansrecht hebben omdat ze het gewoonweg ni verdienen,het zijn de �chte terroristen,het originele merk. nu ga ik iets publiceren die ik op het internet heb gevonden en het komt ni van de arabieren of moslims maar van een vredesorganistie.

lees het maar heel goed.

http://www.vrede.be/jongeren_view.php?id=644

Terug naar boven
Peter Pan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 oktober 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2010
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Peter Pan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 17 juli 2006 om 03:11

Reden te meer om de muur nog 3 meter te verhogen?

 

Niets is lager dan te censureren wat men niet begrijpt. (Erasmus)
Terug naar boven
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote taqwaa Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 17 juli 2006 om 07:11

en nog steeds doet het me  niets wat je zegt.

en het is geen wedstrijd .

waarom ga je niet naar jave?

�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������
Terug naar boven
Peter Pan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 oktober 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2010
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Peter Pan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 18 juli 2006 om 11:48

En binnen Libanon heerst nog een andere staat. De staat van hezbollah. Zij hebben hun eigen agenda en hun eigen militaire apparaat.

Libanon zou er goed aan doen de hezbollah te ontwapenen. Dan zou duurzame vrede mogelijk kunnen zijn. De hezbollah, met aan hun hand de de geesteszieke ayatollah's, hebben slechts 1 doel. Dit geven ze ook ruiterlijk toe: Israel vernietigen.

Dan kan israel maar 1 ding doen. De partij van god (alleen de absurditeit van de naam al) trachten te vernietigen.

Israel is niet uit op de vernietiging van de Palestijnen(die dankbaar misbruikt worden door vele landen in het Midden Oosten. Een vijand hebben is altijd prettig om de aandacht van binnenlandse problemen af te wenden) en ook niet op de vernietiging van Libanon. Als dit wel het geval was, was dat een klein militair probleem dat snel opgelost kon en kan worden.

Maar helaas zijn er groepen en landen die geen baat hebben bij vrede.

 

 

 

Niets is lager dan te censureren wat men niet begrijpt. (Erasmus)
Terug naar boven
moslimboy212 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 23 maart 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 736
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote moslimboy212 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 18 juli 2006 om 13:28

en dit heeft hezbollah ook zeker gedaan?

21 doden bij nieuwe Isra�lische luchtaanvallen in Libanon
(Belga)

Volgens de Libanese politie zijn tijdens nieuwe aanvallen van de Isra�lische luchtmacht op de Libanese steden Tripoli en Baalbeck vijftien doden en 41 gewonden gevallen. Bij de dodelijke slachtoffers zijn zeven militairen. Er werden ook zes doden en 27 gewonden geteld na een aanval op de luchthaven van Beiroet, op bruggen en wegen en op burgerdoelwitten in de Libanese hoofdstad.(TVJ)
laa ilaha illalah
Terug naar boven
Peter Pan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 oktober 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2010
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Peter Pan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 18 juli 2006 om 15:28

Nee, deze mensen zijn gedood door Israelische bombardementen.

Jammer dat jij de zoveelste in de rij bent die een discussie op deze manier probeert om te buigen.

Ligt in de koran vast dat je altijd de schuld buiten jezelf en je geloofslotgenoten moet zoeken?

 

Niets is lager dan te censureren wat men niet begrijpt. (Erasmus)
Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 18 juli 2006 om 17:48
In eerste instantie geplaatst door Peter Pan

Nee, deze mensen zijn gedood door Israelische bombardementen.


Jammer dat jij de zoveelste in de rij bent die een�discussie op deze manier probeert om te buigen.


Ligt in de koran vast dat je altijd de schuld buiten jezelf en je geloofslotgenoten moet zoeken?





De idee van "wij versus de rest van de wereld" is inherent aan religie. Religies en -ismen maken waarnemings-blind (georganiseerd zelfbedrog). Extreem voorbeeld, ter illustratie van wat ik hier wil zeggen:
Religie I zet haar aanhangers een Infrarood-bril op.
Religie U zet haar aanhangers een Ultraviolet-bril op.
Hierdoor ervaren de aanhangers van beide religies de werkelijkheid als twee totaal van elkaar verschillende werelden. Omdat het bij de aanhangers van beide religies om wezens van dezelfde soort gaat, met exact dezelfde behoeften, is harde confrontatie onvermijdelijk. Dan gebeurt datgene waar de uitspraak uit de Koran "Heer vergeef het hun, want zij weten niet wat zij doen" op doelt.
Terug naar boven
Peter Pan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 oktober 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2010
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Peter Pan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 18 juli 2006 om 23:48

Lijkt me meer een uitspraak van Jezus aan het kruis.

Maar helaas heb je gelijk. Religie kan de mens zo blind maken.

En na jaren van wederzijdse vernietiging weer de uitspraak: "Ich hab es nicht gewusst".

 

Niets is lager dan te censureren wat men niet begrijpt. (Erasmus)
Terug naar boven
Stampertje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 03 juli 2006
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 503
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Stampertje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 19 juli 2006 om 00:32

"Ich hab es nicht gewusst

dat is dan vaak nadeel van propaganda .. ze weten het vaak �cht niet ..

omdat verslaggeving in oorlogsgebieden heel erg gekleurd is ..

maar dat geld voor onze verslaggeving ook !!

(maar moslims van hier hebben eigenlijk geen excuus om propaganda van daar voor waarheid te verkopen .; ze kunnen immers allebei de partijen horen ... en kunnen dus ergens middenin waarheid vinden .. )

de wereld is nu niet eenmaal zwart wit .. maar grijs ..

Bush en co zijn echt niet de brave onschuldige redders van de wereld ... net als de arabieren niet de schurken van de wereld zijn ...

en andersom  voor moslims .. ;)

maken ze niet allebei fouten ???

tuurlijk wel ..

wat bush betreft . hij is zeker niet verstandigste van de hoop .. maar hij laat zich door aantal verstandige (ok extremistische maar wel verstandige) mensen omringen .. die w�l weten wat ze doen .. en dat zijn effectief moeilijke politieke spelletjes

xxx,

stampertje

Terug naar boven
Peter Pan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 oktober 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2010
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Peter Pan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 19 juli 2006 om 03:32
In eerste instantie geplaatst door Stampertje

"Ich hab es nicht gewusst

dat is dan vaak nadeel van propaganda .. ze weten het vaak �cht niet ..Ze willen het vaak ook niet weten. Herken je op deze site niet de totale ontkenning van misdaden door moslims? Herken je niet het goedpraten van misdaden door moslims?

omdat verslaggeving in oorlogsgebieden heel erg gekleurd is ..

maar dat geld voor onze verslaggeving ook !! En daarom is persvrijheid en vrijheid van meningsuiting zo belangrijk. Dat we alle kanten van een probleem belicht krijgen. En Nederland slaagt daar redelijk goed in. Vergelijk het eens met islamitische landen.

(maar moslims van hier hebben eigenlijk geen excuus om propaganda van daar voor waarheid te verkopen .; ze kunnen immers allebei de partijen horen ... en kunnen dus ergens middenin waarheid vinden .. )Daartoe zijn ze niet in staat. Liever verkondigen ze leugens dan kritisch te zijn t.o.v. andere moslims.

Stel jezelf eens de vraag hoe het komt dat de islam en democratie van nature NIET samen kan! Een heel interessante vraag trouwens.

de wereld is nu niet eenmaal zwart wit .. maar grijs ..

Bush en co zijn echt niet de brave onschuldige redders van de wereld ... net als de arabieren niet de schurken van de wereld zijn ...

en andersom  voor moslims .. ;)

maken ze niet allebei fouten ???

tuurlijk wel ..

wat bush betreft . hij is zeker niet verstandigste van de hoop .. maar hij laat zich door aantal verstandige (ok extremistische maar wel verstandige) mensen omringen .. die w�l weten wat ze doen .. en dat zijn effectief moeilijke politieke spelletjes Bush is niet de helderste van de klas. Mee eens. Maar hij gaat een keer weg. De regimes in het Midden Oosten, ligt anders.

xxx,

stampertje

Niets is lager dan te censureren wat men niet begrijpt. (Erasmus)
Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 19 juli 2006 om 03:54
Zelfbedrog als overlevingsstrategie. Niet alleen bij religies en -ismen maar overduidelijk ook binnen de huidige materialistische feestcultuur. Die drijft op zelfbedrog. En dan, als het uit de klauw is gelopen, zeggen: "Ich habe es nicht gewusst".
Terug naar boven
Marocaantje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 juli 2003
Locatie: Saudi Arabia
Online status: Offline
Berichten: 1819
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Marocaantje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 19 juli 2006 om 04:16

Ze willen het vaak ook niet weten. Herken je op deze site niet de totale ontkenning van misdaden door moslims? Herken je niet het goedpraten van misdaden door moslims?

 

Dan heb je blijkbaar nog niet alles doorgenomen. Is natuurlijk ook niet echt haalbaar om alles te gaan lezen maar dan moet je ook niet met zo�n conclusie te komen zonder dat je alles leest. Tenzij je natuurlijk alleen maar hetgeen lees twat jij wilt zien dat er wordt gezegd. Dan wordt ere en heel ander verhaal.

 

Daartoe zijn ze niet in staat. Liever verkondigen ze leugens dan kritisch te zijn t.o.v. andere moslims.

 

Ik ben maar al te vaak kritisch tegenover anderen (en velen anderen met mij.) �Indien nodig natuurlijk- Ik vraag me eerlijk gezegd af of jij wel eens kritisch tegenover jezelf bent�..

 

De regimes in het Midden Oosten, ligt anders.

 

Je hebt me nooit verteld dat je helderziend bent Peter Pan.

 

Groetjes,


Marocaantje
 

"Wees oprecht tegenover elke Moslim en keer je af van de ongelovigen".
"Jihaad will continue & the resistance will continue until we have victory, or we will be martyrs"Sheikh Yassin
Terug naar boven
moslimboy212 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 23 maart 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 736
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote moslimboy212 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 19 juli 2006 om 07:49
In eerste instantie geplaatst door Peter Pan

Nee, deze mensen zijn gedood door Israelische bombardementen.

Jammer dat jij de zoveelste in de rij bent die een discussie op deze manier probeert om te buigen.

Ligt in de koran vast dat je altijd de schuld buiten jezelf en je geloofslotgenoten moet zoeken? nee ik heb het in de bijbel gevonden ergens in hoofdstuk 6 juist onder de passage waar Marcel de 6de en zijn kinderen een stukje over de Heilige Geest hebben geschreven en de spelling wat hebben aangepast ;)

laa ilaha illalah
Terug naar boven
Peter Pan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 oktober 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2010
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Peter Pan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 19 juli 2006 om 08:03

Dan houden jullie je vast aan het verkeerde boek.

 

Niets is lager dan te censureren wat men niet begrijpt. (Erasmus)
Terug naar boven
Broeder_Somal Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 07 maart 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 49
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Broeder_Somal Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 19 juli 2006 om 11:46
In eerste instantie geplaatst door Peter Pan

Dan houden jullie je vast aan het verkeerde boek.

 



Rot toch eens eind op met je Anti-Islam houding...... kalab
Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 19 juli 2006 om 12:21
Taqwaa,
Ben je in de fruithandel gegaan?
Terug naar boven
Peter Pan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 oktober 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2010
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Peter Pan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 19 juli 2006 om 12:35
In eerste instantie geplaatst door Broeder_Somal

In eerste instantie geplaatst door Peter Pan

Dan houden jullie je vast aan het verkeerde boek.

 



Rot toch eens eind op met je Anti-Islam houding...... kalab

Beste Broeder, ik ben niet tegen de islam. Ik ben tegen fanatische uitwassen daarvan. En helaas, daar zijn er velen van.

 

Niets is lager dan te censureren wat men niet begrijpt. (Erasmus)
Terug naar boven
femenino Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 18 juli 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 222
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote femenino Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 21 juli 2006 om 11:49
In eerste instantie geplaatst door Peter Pan

In eerste instantie geplaatst door Broeder_Somal

In eerste instantie geplaatst door Peter Pan

Dan houden jullie je vast aan het verkeerde boek.

 



Rot toch eens eind op met je Anti-Islam houding...... kalab

Beste Broeder, ik ben niet tegen de islam. Ik ben tegen fanatische uitwassen daarvan. En helaas, daar zijn er velen van.

 

 

Waarom hoor ik je dan altijd zeggen de islam dit de islam dat..Inplaats van de UITWASSEN daarvan, Want dat is heeeeeelll wat anders dan de WARE islam die IK, En mijn Broeders en zusters kennen

Terug naar boven
Peter Pan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 oktober 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2010
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Peter Pan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 21 juli 2006 om 13:50

Ik ben het volledig eens met je uitspraak dat een relatief klein deel van de moslims verantwoordelijk is voor de uitwassen. Ik ben er ook van overtuigd dat het overgrote deel van de moslims vrede  en een harmonieus leven wil.

Maar tegelijkertijd kan ik niet anders stellen dat een kleine groep fanatici uit is op de vernietiging van de Westerse samenleving.

En deze kleine groep heeft de grote groep in gijzeling. De grote zwijgende meerderheid weet dat. Maar zolang zij niet aangeven dat genoeg genoeg is zal de intolerante, agressieve, dictatoriale islam voortwoekeren.

En kan ik mijn toetsenbord niet stil houden.

 

Niets is lager dan te censureren wat men niet begrijpt. (Erasmus)
Terug naar boven
femenino Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 18 juli 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 222
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote femenino Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 21 juli 2006 om 13:59

waarom Zou ik Me Verantwoordelijk Moeten voelen Voor de daden van een ander..??

Terug naar boven
Peter Pan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 oktober 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2010
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Peter Pan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 juli 2006 om 02:23

Je bent ook niet verantwoordelijk voor de daden van een ander. Dennoch kun je je broeders en zusters aanspreken op hun misdaden. Je zou duidelijk stelling kunnen nemen. Je zou de islam en haar praktische uitwerking ter discussie kunnen stellen. (Op een zelfde wijze zoals hier de democratie ter discussie mag en moet staan)

Dat is nemen van een verantwoordelijkheid die ik moslims hier niet of nauwelijks zie nemen.

Dat is ook niet onlogisch. Kritiek op de islam wordt door moslims als godslastering gezien en daarmee ondergraven ze hun rechten op het paradijs. Moslims nemen zichzelf daarbij in een houdgreep, waar ze niet meer uitkomen.

 

 

Niets is lager dan te censureren wat men niet begrijpt. (Erasmus)
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply Pagina  <1234>

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.110 seconden.