Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

ISLAM QUIZ

 Post Reply Post Reply Pagina  123 4>
Schrijver
bintoe_lislam Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 22 juni 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 232
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote bintoe_lislam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: ISLAM QUIZ
    Geplaatst op: 12 september 2006 om 09:07

In eerste instantie geplaatst door taqwaa

nee hij is niet van de vier kalifas

....

oke zuster geef het antwoord incha'llah

en de beurt is weer aan jou. hoop dat je dit keer geen vraag stelt over sahaba.

Ibn Mas'ood radiallahu 'anhu said " The Jamaa'ah is what conforms to the truth, even if you are alone"
Terug naar boven
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote taqwaa Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 september 2006 om 10:06
nee hij is niet van de vier kalifas
�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������
Terug naar boven
bintoe_lislam Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 22 juni 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 232
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote bintoe_lislam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 11 september 2006 om 07:37
In eerste instantie geplaatst door taqwaa

asalaamo3alaikom wa rahmatollah wa barakatoh

welke sahabi werd een dag na  aboe baker asadiq moslim?

'Oetmaan ibn 'Affaan (radiya Allahu 'anh)?

Ibn Mas'ood radiallahu 'anhu said " The Jamaa'ah is what conforms to the truth, even if you are alone"
Terug naar boven
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote taqwaa Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 september 2006 om 04:26

asalaamo3alaikom wa rahmatollah wa barakatoh

welke sahabi werd een dag na  aboe baker asadiq moslim?

�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������
Terug naar boven
bintoe_lislam Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 22 juni 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 232
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote bintoe_lislam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 08 september 2006 om 14:40

waalykom assalaam wara7matu ALLAH

met mij gaat goed alhamduli'llah en met jou oeghti?

barakallahu fikie voor het antwoord.

fi Amani ALLAH

stel de volgende vraag zuster

Ibn Mas'ood radiallahu 'anhu said " The Jamaa'ah is what conforms to the truth, even if you are alone"
Terug naar boven
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote taqwaa Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 08 september 2006 om 13:58

assalaamo3alaikom   oghti  binto_lislam als  goed

het antwoord is  Aboe dar al-3ifarie radyallaho3anoe

�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������
Terug naar boven
bintoe_lislam Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 22 juni 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 232
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote bintoe_lislam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 08 september 2006 om 12:29
zuster @taqwaa geef het antwoord ben namelijk benieuwd.
Ibn Mas'ood radiallahu 'anhu said " The Jamaa'ah is what conforms to the truth, even if you are alone"
Terug naar boven
bintoe_lislam Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 22 juni 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 232
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote bintoe_lislam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 25 augustus 2006 om 12:32

In eerste instantie geplaatst door taqwaa

niemand ? zal ik antwoord geven ?

geef ons nog een kans...

geef ook wat tips ...en jazakie Allahie gayran

 

Ibn Mas'ood radiallahu 'anhu said " The Jamaa'ah is what conforms to the truth, even if you are alone"
Terug naar boven
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote taqwaa Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 23 augustus 2006 om 03:42
niemand ? zal ik antwoord geven ?
�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������
Terug naar boven
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote taqwaa Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 21 augustus 2006 om 15:27
assalaamo3alaikom  okhgti nee  is abi baker niet  het zijn niet de vier galiefas.
�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������
Terug naar boven
bintoe_lislam Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 22 juni 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 232
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote bintoe_lislam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 21 augustus 2006 om 15:25

ik heb geen iedee ..maar ik doe een gok..

Abu Bakr Assiddieq (Moge Allah tevreden met hem zijn)?

Ibn Mas'ood radiallahu 'anhu said " The Jamaa'ah is what conforms to the truth, even if you are alone"
Terug naar boven
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote taqwaa Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 20 augustus 2006 om 13:28

  assalaamo3alaikom wa rahmatollah wa barkatoh broeders en zusters oke ik heb een vraag .

welke sahabi  heeft  als eerst  de profeet vrede zij met hem met de islaam groet

(assalaamo3alaikom wa rahmatollahi wa barakatoh)  gegroet

�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������
Terug naar boven
naika Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 07 januari 2006
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 179
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote naika Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 19 augustus 2006 om 23:44
In eerste instantie geplaatst door bintoe_lislam

In eerste instantie geplaatst door taqwaa

doen jullie nog mee????

bgin maar jij zuster met een vraag inchaALLAh

InchaALLAH,zuster taqwaa het is aan jou.

Minachting voor anderen is voedsel voor eigenwaan.
Terug naar boven
naika Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 07 januari 2006
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 179
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote naika Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 19 augustus 2006 om 23:42

In eerste instantie geplaatst door moslimatje


salam alikoem wrhmatoe allhi wbrakteoh;
Insja-Allah verkeert ieder van jullie in goede staat, innerlijke geloof en gezondheid.

sorry dat ik niet aan de regels van de quizz houdt..
maar Ik zit allang met deze vraag en nu ga ik ze eindelijk stellen insja-Allah. kennen jullie de naam van de metgezel (radya Allahu 'anhu) die in de moskee gestorven was tijdens het gebed.

Ik had gehoord in een lezing; dat hij reeds oud was en de Athan hoorde. Hij was zo zwak dat zijn zonen hem naar de moskee moesten dragen. En daar stierf hij in sujud, masja-Allah. Een metgezel van deze man vertelde dat hij hem altijd de smeekbede hoorde verrichten om een waardige dood. En deze heeft hij ook gekregen. Al-hamdu lillahi Rabbil 'aalamin.

Ik ben erg benieuwd naar de naam en eventueel een overleveringsbron insja-Allah. Moge Allah (Subhana wa Ta'ala)jouzegenen.

Salam oe 'alaykum wa Rahmatullah wa Barakatu,
Moge Allah (Subhana wa Ta'ala) je belonen met janna al-Firdaus,
Fi Aamanilah,

Wa3alaikoem assalaam,en moge ook u in goede omstandigheden verkeren,inchaALLAH.

Ik heb dit verhaal ook al eens in een lezing gehoord maar kan me de naam ook niet meer herinneren,Ik zal zien of ik die toch niet kan achterhalen.Misschien dat ��n van mijn zusters of broeders het weet hier op het forum?

Assalaamoe3alaikoem,

Minachting voor anderen is voedsel voor eigenwaan.
Terug naar boven
naika Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 07 januari 2006
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 179
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote naika Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 19 augustus 2006 om 23:32
In eerste instantie geplaatst door bintoe_lislam

Assalaam alykom warahmatu ALLAH

het is 2 dagen geleden en Al-moutanna er geen vraag heeft gesteld.

zuster @naika jij mag de volgende vraag stellen inchaALLAh...

Fi Amani ALLAh

Assalaamoe3alaikoem,

Ik heb dit gelezen nadat zuster moslimatje haar vraag had gesteld,en aangezien ik niet wilde voordringen...

Minachting voor anderen is voedsel voor eigenwaan.
Terug naar boven
naika Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 07 januari 2006
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 179
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote naika Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 19 augustus 2006 om 23:27
In eerste instantie geplaatst door naika

In eerste instantie geplaatst door al-mouthanna

assalaamu aliakoum de meeste waren goed oegti aleen         & amp; amp; amp; nbsp;         & amp; amp; amp; nbsp;         & amp; amp; amp; nbsp;        3)Hij zal de siraat oversteken met de snelheid van het licht) en         & ; ; ;nbs p;         & ; ; ;nbs p;         & ; ; ;nbs p;       7)zijn ziel zal in de lichamen van groene vogels worden gehouden die rondvliegen in het paradijs) horen niet bij het rijtje het zou moeten zijn :Hij zal zijn plek in het paradijs te zien krijgen voordat z'n ziel z'n lichaam verlaat en Hij zal bescherming krijgen op de dag des oordeels

 

Wa3alaikoem assalaam,

JazakALLAHoegayran agie,moge ALLAH mij vergeven voor de fouten die ik gemaakt heb,maar ik meen me wel te herineren dat ik de 7 gunsten die ik geschreven heb ooit gelezen heb in een islamietisch artikel in het engels, ik zal zien of ik het terug kan vinden,en zal het dan plaatsen inschaALLAH.

Stel jij maar de volgende vraag aangezien ik het niet (helemaal) juist had.

Assalaamoe3alaikoem,

Assalaamoe3alaikoem,

Ik kan het artikel helaas niet meer terugvinden.

Minachting voor anderen is voedsel voor eigenwaan.
Terug naar boven
bintoe_lislam Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 22 juni 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 232
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote bintoe_lislam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 19 augustus 2006 om 17:42

In eerste instantie geplaatst door taqwaa

doen jullie nog mee????

bgin maar jij zuster met een vraag inchaALLAh

Ibn Mas'ood radiallahu 'anhu said " The Jamaa'ah is what conforms to the truth, even if you are alone"
Terug naar boven
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote taqwaa Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 19 augustus 2006 om 17:21
doen jullie nog mee????
�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������
Terug naar boven
moslimatje Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 25 december 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 21
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote moslimatje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 14 augustus 2006 om 07:08

salam alikoem wrhmatoe allhi wbrakteoh;
Insja-Allah verkeert ieder van jullie in goede staat, innerlijke geloof en gezondheid.

sorry dat ik niet aan de regels van de quizz houdt..
maar Ik zit allang met deze vraag en nu ga ik ze eindelijk stellen insja-Allah. kennen jullie de naam van de metgezel (radya Allahu 'anhu) die in de moskee gestorven was tijdens het gebed.

Ik had gehoord in een lezing; dat hij reeds oud was en de Athan hoorde. Hij was zo zwak dat zijn zonen hem naar de moskee moesten dragen. En daar stierf hij in sujud, masja-Allah. Een metgezel van deze man vertelde dat hij hem altijd de smeekbede hoorde verrichten om een waardige dood. En deze heeft hij ook gekregen. Al-hamdu lillahi Rabbil 'aalamin.

Ik ben erg benieuwd naar de naam en eventueel een overleveringsbron insja-Allah. Moge Allah (Subhana wa Ta'ala)jouzegenen.

Salam oe 'alaykum wa Rahmatullah wa Barakatu,
Moge Allah (Subhana wa Ta'ala) je belonen met janna al-Firdaus,
Fi Aamanilah,
Terug naar boven
bintoe_lislam Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 22 juni 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 232
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote bintoe_lislam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 12 augustus 2006 om 15:09

Assalaam alykom warahmatu ALLAH

het is 2 dagen geleden en Al-moutanna er geen vraag heeft gesteld.

zuster @naika jij mag de volgende vraag stellen inchaALLAh...

Fi Amani ALLAh

Ibn Mas'ood radiallahu 'anhu said " The Jamaa'ah is what conforms to the truth, even if you are alone"
Terug naar boven
naika Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 07 januari 2006
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 179
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote naika Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 augustus 2006 om 14:10
In eerste instantie geplaatst door al-mouthanna

assalaamu aliakoum de meeste waren goed oegti aleen         & amp; amp; nbsp;         & amp; amp; nbsp;         & amp; amp; nbsp;        3)Hij zal de siraat oversteken met de snelheid van het licht) en         & ; ;nbs p;         & ; ;nbs p;         & ; ;nbs p;       7)zijn ziel zal in de lichamen van groene vogels worden gehouden die rondvliegen in het paradijs) horen niet bij het rijtje het zou moeten zijn :Hij zal zijn plek in het paradijs te zien krijgen voordat z'n ziel z'n lichaam verlaat en Hij zal bescherming krijgen op de dag des oordeels

 

Wa3alaikoem assalaam,

JazakALLAHoegayran agie,moge ALLAH mij vergeven voor de fouten die ik gemaakt heb,maar ik meen me wel te herineren dat ik de 7 gunsten die ik geschreven heb ooit gelezen heb in een islamietisch artikel in het engels, ik zal zien of ik het terug kan vinden,en zal het dan plaatsen inschaALLAH.

Stel jij maar de volgende vraag aangezien ik het niet (helemaal) juist had.

Assalaamoe3alaikoem,

Minachting voor anderen is voedsel voor eigenwaan.
Terug naar boven
al-mouthanna Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 15 mei 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 21
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote al-mouthanna Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 augustus 2006 om 11:39

assalaamu aliakoum de meeste waren goed oegti aleen         & nbsp;         & nbsp;         & nbsp;        3)Hij zal de siraat oversteken met de snelheid van het licht) en         &nbs p;         &nbs p;         &nbs p;       7)zijn ziel zal in de lichamen van groene vogels worden gehouden die rondvliegen in het paradijs) horen niet bij het rijtje het zou moeten zijn :Hij zal zijn plek in het paradijs te zien krijgen voordat z'n ziel z'n lichaam verlaat en Hij zal bescherming krijgen op de dag des oordeels

 

Terug naar boven
naika Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 07 januari 2006
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 179
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote naika Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 augustus 2006 om 10:38
In eerste instantie geplaatst door al-mouthanna

ASSALAAMU ALAIKOUM

vraag :    wat zijn de 7 gunsten die Allah heeft voorbereid aan de moujahid die gedood wordt op de weg van Allah

Assalaamoe3alaikoem,

1)Al zijn zondes worden bij de eerste druppel van zijn bloed die word vergoten,vergeven.

2)Hij is gered van de straf van het graf(3adab al qaber).

3)Hij zal de siraat oversteken met de snelheid van het licht.

4)hij zal 72 vrouwen ontvangen in het paradijs.

5)Hij zal in het paradijs een speciale kroon en speciale kleding krijgen ,zodat iedereen hem als een martelaar zal herkennen.

6)Hij zal de eer krijgen om voorspraak te doen voor 70 familieleden.

7)zijn ziel zal in de lichamen van groene vogels worden gehouden die rondvliegen in het paradijs.

En ALLAH(swt) weet het best,

Assalaamoe3alaikoem.

Minachting voor anderen is voedsel voor eigenwaan.
Terug naar boven
bintoe_lislam Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 22 juni 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 232
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote bintoe_lislam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 08 augustus 2006 om 12:26
In eerste instantie geplaatst door al-mouthanna

ASSALAAMU ALAIKOUM

vraag :    wat zijn de 7 gunsten die Allah heeft voorbereid aan de moujahid die gedood wordt op de weg van Allah

Assalaam alykom warahmatu ALLAH

heb het antwoord in een (sahih Hadith) kunnen vinden. maar helaas in het arabisch en durf het niet te vertalen.

Fi Amani ALLAH

Ibn Mas'ood radiallahu 'anhu said " The Jamaa'ah is what conforms to the truth, even if you are alone"
Terug naar boven
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote taqwaa Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 07 augustus 2006 om 05:26

assalaamo3alaikom broeders en zusters   sorry dat ik niet kon antwoorden

was paar dagen  bij famillie .

 

het antwoord klopt  Bilal ibn rabbaah .

 

en de vraag over de de sahabi die eerst tegen moslims vocht  en smidags samen met de moslims   ik heb die boek niet  maar mijn   broeder  die is op dit moment  op sirat rahim  inschallah  .ik zal het  jullie later inschallah  zegen in welke boek jullie het kunnen vinden .

�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������
Terug naar boven
al-mouthanna Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 15 mei 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 21
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote al-mouthanna Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 augustus 2006 om 09:40

ASSALAAMU ALAIKOUM

vraag :    wat zijn de 7 gunsten die Allah heeft voorbereid aan de moujahid die gedood wordt op de weg van Allah

Terug naar boven
bintoe_lislam Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 22 juni 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 232
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote bintoe_lislam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 augustus 2006 om 11:31
In eerste instantie geplaatst door naika

Wa3alaikoem asalaam warahmatoelahi wabarakatoehoe,

Ik weet wel niet of mijn antwoord juist was,maar in afwachting op zuster taqwaa,

Assalaamoe3alaikoem,

Assalaam alykom warahmatu ALLAh

ik denk dat je antwoord goed was zuster, zijn  naam is inderdaad Bilal ibn Rabaa7....of hij een bijnaam heeft Allahoe a3lam. maar we wachten tot zuster Taqwaa reageert inchaALLAh

extra info: de profeet (salla alloe alyhi wasallam) had 4 mo�ddinien (mannen die oproep tot het gebed deden)

In elmedina waren Bilal ibn rabbaah hij was de eerste mo�ddin in de islam en de tweede moáddin was Amro ibn um maktuem.

in moskee Qubba was sa3d alqirth mawla 3ammar ibn yasir.

in mekka was Abu Ma7doera.

wallahoe a3lam

Fi Amani ALLAH

Ibn Mas'ood radiallahu 'anhu said " The Jamaa'ah is what conforms to the truth, even if you are alone"
Terug naar boven
bintoe_lislam Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 22 juni 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 232
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote bintoe_lislam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 augustus 2006 om 11:16
In eerste instantie geplaatst door Wadee

In eerste instantie geplaatst door naika

Wa3alaikoem asalaam warahmatoelahi wabarakatoehoe,


Ik weet wel niet of mijn antwoord juist was,maar in afwachting op zuster taqwaa,hier mijn vraag ;


Het paradijs bestaat uit 8 verschillende etages,hoe noemen deze?



Assalaamoe3alaikoem,



bedoel je de poorten/lagen van het paradijs?
zoja dit waren toch 7 poorten/lagen

Assalaam alykom warahmatu ALLAH

@Wadee Annar (hel ) die 7 darakaat (lagen) heeft.

Fi Amani ALLAH

Ibn Mas'ood radiallahu 'anhu said " The Jamaa'ah is what conforms to the truth, even if you are alone"
Terug naar boven
naika Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 07 januari 2006
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 179
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote naika Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 augustus 2006 om 11:12

Wa3alaikoem assalaam,

MachaALLAH broeder,het is weer aan jou.

Assalaamoe3alaikoem,

Minachting voor anderen is voedsel voor eigenwaan.
Terug naar boven
al-mouthanna Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 15 mei 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 21
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote al-mouthanna Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 augustus 2006 om 11:00

ASSALAAMU ALAIKOUM

 antwoord        Firdaws,Adn, Ma�aw ,Na�iem,Goeld,Karar,Darus Salaam,Darul Moekama

Terug naar boven
 Post Reply Post Reply Pagina  123 4>

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.141 seconden.