Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Hizbollah betaald cash

 Post Reply Post Reply Pagina  <12
Schrijver
jiyuu Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2357
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote jiyuu Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Hizbollah betaald cash
    Geplaatst op: 23 augustus 2006 om 05:56
In eerste instantie geplaatst door Marocaantje

Asalaam 3alaikom Warahmatoellahi ta3ala Wabarakatoehoe,

Er is nog een principe dat over het hoofd wordt gezien: Als je iemand moslim noemt die geen moslim is, ben je zelf ook een kafir.

Bedankt voor je aanvulling.

En aan welke situaties zou ik dan moetend denken als iemand een ander moslim noemt die geen moslim is...? (Bedoel jij het in de zin van de daden van de desbetreffende persoon...?)




Jullie Zuster Fi Dien!!



As-salamu alaikum,
bijvoorbeeld weten dat iemand een afgedwaalde aqeedah volgt, wetende dat die persoon een grote kufr begaat, en toch die persoon molim noemen.
www.hhugs.org.uk/
Terug naar boven
Marocaantje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 juli 2003
Locatie: Saudi Arabia
Online status: Offline
Berichten: 1819
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Marocaantje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 23 augustus 2006 om 11:47

 

As-salamu alaikum,
bijvoorbeeld weten dat iemand een afgedwaalde aqeedah volgt, wetende dat die persoon een grote kufr begaat, en toch die persoon molim noemen.

Wa3alaikom Asalaam Warahmatoelahi Wabarakatoehoe,

Bedankt voor je antwoord!


assalamo aleikoom,

volgens mij is dat een tijd gebonden en onder bepaalde voorwaarde te sluiten huwelijk, welk verricht mag worden om allenstaande vrouwen en vooral weeduwen te kunne ondersteunen. welk uitteraad zoals vele regels in verschillende stromingen misbruikt kunnen worden tbv de vleeselijke lusten.


Ik heb het volgende hierover gevonden:

 

Is Zawaj al mut'a toegestaan in de islam?

Vraag: Is Zawaj al mut'a toegestaan in de islam?

Antwoord: Zawaj al moet3a betekent letterlijk genotshuwelijk (Moet3a afkomstig van het werkwoord tamatta3a "genieten")

Deze manier van huwelijk wordt ook tijdelijke huwelijk genoemd, of de te eindigen huwelijk. Zawaj al moet3a is een huwelijk waarbij de man een huwelijksacte tussen hem en een vrouw legt tijdens een periode van een dag, week of een maand lang.

Deze soort huwelijk heeft de naam Moet3a gekregen, omdat de man geniet tot een bepaalde tijdperk die hij vaststeld met zijn "vrouw" . Geleerden en de vier islamscholen zijn over het verbieden van deze soort huwelijk mee eens. Ze hebben het volgende gezegd: 'wanneer zulke acten voorkomen, die ongeoorloofd zijn binnen de islam (Sommige geleerden zien in het vasleggen van deze huwelijk binnen een bepaalde periode dat de acte toegepast kan worden, maar de bepaling in tijd niet acceptabel is. Dit is wanneer de acte is uitgesproken als Huwelijksacte maar wanneer deze met een andere uitspraak gedaan is "moet3a huwelijk" dit dan een onacceptabele acte is.)

Hun uitspraak is gebaseerd op de volgende:

1. De regels die in de Qor-aan voorkomen betreft het huwelijk, scheiding ieddah (3ieddah, afskomstig van 3addada oftewel tellen, betekent het tellen van de vrouw aan dagen en maanden. 3ieddah is de naam van de tijdperk waarop de vrouw wacht en afstand doet op het trouwen na het overlijden van haar man, of scheiding.), erving gelden niet voor deze soort huwelijken (moet3a huwelijken). Hierdoor wordt de moet3a huwelijk onacceptabel verklaard zoals andere onacceptabele huwelijken.

2. De Ahadith (oveleveringen van de profeet SAW) hierover spreken duidelijkheid uit over het verbieden van deze huwelijken. Soeboerah al djahmie heeft overgeleverd dat hij in een gevecht (ghazwa) met de profeet Allahs vrede en genade zij met hem was om Mekka te openen, de profeet Allahs vrede en genade zij met hem had de metgezellen Allahs welbehagen met hen, toegestaan om te genieten (moet3a) van de vrouwen. Toen zei hij (Soeboerah al jahami), voor dat het gevecht beindigde sprak de profeet Allahs vrede en genade zij met hem het verbod op al moet3a uit. In een andere versie van deze hadith, heeft Ibn madjah overgeleverd: dat de profeet Allahs vrede en genade zij met hem de moet3a had verboden. De profeet Allahs vrede en genade zij met hem heeft toen gezegd: " O mensen ik had jullie toegestaan om te genieten (istiemta3), en Allah heeft nu een verbod daarop gelegd tot de dag des Oordeels." Ali Allahs welbehagen met hem heeft gezegd dat de profeet Allahs vrede en genade zij met hem een verbod legde op het genieten van vrouwen en wel tijdens de dag van de opening van Khaybar, en hij verbied het eten van de vlees van ezels"

3. Omar Allahs welbehagen met hem heeft ook een verbod op al mot3a uitgesproken op een dag toen hij een preek op de Minbar (de zetels waarop de imam de vrijdagspreek geeft) verzorgde tijdens zijn khilafa periode. De metgezellen stemden toen mee met zijn verbod. En als hij verkeerd was hadden de metgezellen niet daarop gestemd.

4. Elkhatabi heeft gezegd: moet3a is verboden behalve bij een paar groepen Shi'ieten. Wat betreft hun bewijzen die gebaseerd op de woorden van Ali Allahs welbehagen met hem. Ali Allahs welbehagen met hem heeft gezegd dat het afgeschaft is. Er is overgeleverd door Al bayhaqi door Dja3far ibn Mohammad dat hij gevraagd werd over Al mot3a. Toen antwoordde hij: moet3a is hetzelfde als ZINA (Overspel).

5. het doel van zulke acten, is het bevredigen van de seksuele lusten, en niet het voortzetten van het geslacht en zorg voor de kinderen, de laatste twee zijn de uiteindelijke fundamentele doelen van het huwelijk. Mot3a is hierbij te vergelijken met zina (overspel) omdat het alleen om het bevredigen van de seksuelen lusten doelt, en de andere doeleinden verwaarloost. Tevens heeft al mot3a een schadelijk werking op de positie van de vrouw, die hierdoor in een voorwerp verplaats wordt van hand tot een andere, hetzelfde geldt voor de kinderen die niet van een vaste woonplaats noch opvoeding kunnen genieten Een paar metgezellen Allahs welbehagen met hen en tabie'ien (mensen die de metgezellen hebben gezien en als moslim overleden zijn tevens is een metgezel iemand die de profeet SAW gezien heeft en als moslim overleden is) vinden dat al mot3a toegestaan is, Ibn Abbas Allahs welbehagen met hem was ��n van de metgezellen die het toestond.

In Tahdieb Assoennan: Ibn Abbas stond al mot3a toe als er niet door het verrichten van al mot3a een zwaardere resultaat die fataal zal zijn. hij stond het niet helemaal toe, toen hij zag dat mensen veel van mot3a gebruik maakten keerde hij terug van zijn uitspraak. Hij verbied het ook voor degenen die het niet nodig hadden.

Elkhattabie heeft gezegd: dat Said ibn djabier heeft gezegd: ik heb tegen Ibn Abbas gezegd, weet je wat je gedaan hebt? en wat je toegestaan hebt? mensen volgen nu jou uitspraak, en de dichters zeggen op jou uitspraak de volgende: Hij zei (ibn Abbas): wat hebben ze gezegd? ik zei (Said ibn Djabier): ze zeiden

Je zei tegen de man toen hij lang zijn lusten onderukte..... Wakker worden, kies je voor de uitspraak van ibn abbas? Kies je voor de mogelijkheid om een vrouw die je metgezelt Zal je lusten bevredigen tot de terugkeer van de mensen.

toen zei Ibn abbas: "ienna lillahie wa ienna ielayhie raaadjie3oen" (Voorwaar aan Allah behoren Wij, en voorwaar, tot Hem zullen Wij terugkeren) 1:165 Wallahie (ik zweer het bij Allah) dat ik nooit dit bedoelde met mijn uitspraak, en dit doelde ik niet, en heb het alleen toegestaan zoals Allah SWT het eten van varkensvlees, bloed en dode dieren toestond. (die niet volgens de sharia zijn afgeslacht). deze worden niet zomaar toegestaan pas na gebrek aan het halal. En met mijn uitspraak sta ik al mot3a toe als het tot zover komt als het toestaan van varkensvlees...

Moge Allah mij vergeven voor de slechte vertaling. Islam is het licht die de wereld en de zielen verlicht en de mensen inlicht over hoe een ware dienaar van Allah hoort te leven.



Bron: (FIQH ASSOENNAH VAN SAYIED SABIQ RAHIMAHOE ALLAH BOEK 2 "Gezinsregeling, Straffen en Wetten" BLZ 35, onder de kop Zawaj al moet3a de vierde druk 1403h - 1983) En Allah weet het het beste
.
(Al-Islaam.com)

 

Jullie Zuster Fi Dien!!

"Wees oprecht tegenover elke Moslim en keer je af van de ongelovigen".
"Jihaad will continue & the resistance will continue until we have victory, or we will be martyrs"Sheikh Yassin
Terug naar boven
moslima 82 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 27 juli 2006
Online status: Offline
Berichten: 919
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote moslima 82 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 23 augustus 2006 om 11:55

Salaam Aleykoum,

Die had ik ook al gepost beste zuster,maar nog geen reacties gehadmisschien dat ze het van jou wel lezen

http://www.islaammail.com/iforum/forum_posts.asp?TID=7189

Hulp bij huiselijk geweld voor moslimas!
Terug naar boven
Marocaantje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 juli 2003
Locatie: Saudi Arabia
Online status: Offline
Berichten: 1819
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Marocaantje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 23 augustus 2006 om 11:58

Salaam Aleykoum,

Die had ik ook al gepost beste zuster,maar nog geen reacties gehad misschien dat ze het van jou wel lezen

http://www.islaammail.com/iforum/forum_posts.asp?TID=7189

 


Wa3alaikom Asalaam Warahmatoellahi Wabarakatoehoe,

Haha, sorry, heb er denk ik dan overheen gelezen...

Gayr InchaAllaah.



Jullie Zuster Fi Dien!!

"Wees oprecht tegenover elke Moslim en keer je af van de ongelovigen".
"Jihaad will continue & the resistance will continue until we have victory, or we will be martyrs"Sheikh Yassin
Terug naar boven
aadtos Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 15 april 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 256
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote aadtos Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 23 augustus 2006 om 14:03
hizbollah, hezbollah. een clubje schurken met geld die andere mensen vermoorden. ze hebben als doel om de staat Israel te vernietigen. Ik vertrouw deze kerels voor geen ene cent. Bovendien hebben ze ook geen goed doel voor ogen. Ze hebben slechts een eigen doel voor ogen waar zoveel mogelijk mensen voor kunnen sterven als dat nodig is. Of zit ik helemaal verkeerd?
Terug naar boven
Assur Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 04 augustus 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 745
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Assur Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 23 augustus 2006 om 14:09
Volgens mij hebben we deze discussie al vaker gevoerd. De schurk voor de een is de verzetstrijder voor de ander. 
soera 16: 125 : �Roep tot de weg van uw Heer met wijsheid en goede raad en redetwist met hen op een gepaste wijze.�
Terug naar boven
Marocaantje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 juli 2003
Locatie: Saudi Arabia
Online status: Offline
Berichten: 1819
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Marocaantje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 23 augustus 2006 om 14:13

Hoi Aadtos,

hizbollah, hezbollah. een clubje schurken met geld die andere mensen vermoorden. ze hebben als doel om de staat Israel te vernietigen. Ik vertrouw deze kerels voor geen ene cent. Bovendien hebben ze ook geen goed doel voor ogen. Ze hebben slechts een eigen doel voor ogen waar zoveel mogelijk mensen voor kunnen sterven als dat nodig is. Of zit ik helemaal verkeerd?

Ik denk dat het beter is al je alles in zijn context bekijkt. Het is nogal kort door de bocht om te stellen dat ze zoveel mogelijk doden willen hebben. Hier zit een heel verhaal achter. Vergeet dat er altijd 2 (of meer) partijen nodig zijn om een oorlog te hebben... Hizbollah zou dus nooit alleen de schuldige (mocht het 1 v/d schuldige zijn) kunnen zijn.

Volgens mij hebben we deze discussie al vaker gevoerd. De schurk voor de een is de verzetstrijder voor de ander. 

Hier sluit ik me bij aan!

 

Groeten,

Marocaantje

"Wees oprecht tegenover elke Moslim en keer je af van de ongelovigen".
"Jihaad will continue & the resistance will continue until we have victory, or we will be martyrs"Sheikh Yassin
Terug naar boven
nefertiti Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 augustus 2006
Online status: Offline
Berichten: 663
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote nefertiti Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 23 augustus 2006 om 16:02
In eerste instantie geplaatst door jiyuu

Profeet van Allah sallalaho alaihi wasallam waarschuwde ons: �PAS OP! voor alle nieuw verzonnen zaken (in de religie)�, �het leidt naar de hel�. Dit is dan ook de reden dat er zoveel meningsverschillen zijn. Omdat er steeds weer iemand met zijn/haar stomme kop zonodig iets nieuws wil verzinnen wat niet (meer) in de Islam thuishoort. Het duidelijke advies van RasoolAllah was: �Ga terug naar de Soennah�. Bij ieder meningsverschil moeten we terug naar de Koran en de Soennah van RasoolAllah.

Ja, probleem is echter dat je wel moet weten wie dan volgens jou de schuldigen zijn van die zogenaamde "verzonnen zaken". Dat kunnen ook de sjieks van de verschillende stromingen zijn die jouw met hun indoctrinerende teksten tot schaap willen houden. Iemand van zijn geloof afhouden kan een islamoloog vast niet, dus daar steeds de schuld bij weg te leggen is niet reeel, maar een moslimgeleerde kan wel weer makkelijk zijn geliefde takfier-ideologie verspreiden.

Nu, om de religie van RasoolAllah sallalaho alaihi wasallam te kennen, kijken we niet naar hoe Khabir de Shia is opgevoed of naar nefertiti de Egyptenaar.  Ook niet naar een paar hitsige Egyptenaren. Wat we wel moeten doen is terug naar Allah en Zijn Boodschapper, want wie iets doet wat niet bij de Soennah hoort of iets dat verboden is, hoort niet bij de Oemmah en wat hij/zij doet wordt niet geaccepteerd. (Hadith)

Die hitsige egyptenaren zijn jouw broeders en zusters. maakt mij niet uit hoor maar jouw tekst is weer doordrongen met akeligheden.

Volgens de Islam zijn alle mensen (Moslims en niet-Moslims) afstammelingen van ��n man en ��n vrouw. We hebben uiteindelijk allemaal dezelfde voorouders en we zijn dus allemaal gelijk. God heeft gezorgd voor verschillende groepen van mensen, niet om elkaar te bevechten, maar om elkaar te leren kennen. Volgend vers legt de basis voor een universele broederschap van de gehele mensheid:

"O mensen, Wij hebben jullie uit een man en een vrouw geschapen en Wij hebben jullie tot volkeren en stammen gemaakt opdat jullie elkaar zouden kennen. De voortreffelijkste van jullie bij God is de vroomste. Waarlijk, God is Al-Wetend en welingelicht." (Koran, 49:13)

Profeet Mohammed zei:

"O mensen! Waarlijk jullie Heer is E�n en jullie vader (Adam) is ��n. Een arabier is niet beter dan een niet-arabier, en een niet-arabier niet beter dan een arabier; een blanke is niet beter dan een zwarte en een zwarte is niet beter dan een blanke - behalve in termen van vroomheid en goede daden".(gemeld door Imaam Ahmad, 22391, al-Silsilat al-Saheeh 2700)

De Profeet beklemtoonde dit punt herhaaldelijk, zo ook tijdens zijn laatste preek, die hij een 80-tal dagen voor zijn dood hield en die kan aanzien worden als zijn spiritueel testament:

"Niemand is superieur ten aanzien van iemand anders tenzij in vroomheid en goede daden"(laatste preek van Muhammad)

Implicatie van het bovenstaande is dat in Islam racisme een concept is dat onvoorstelbaar en ondenkbaar is.

Voor mij nog steeds de basis van het geloof. Jammer he, dat het vandaag de dag zo niet meer gezien wordt?!  Vrouwenhaat, verdeeldheid onder elkaar, door te zeggen..ik geloof beter, de verheerlijking van de takfier-ideologie, haat en nog eens haat.

Salaam Nefertiti


 

Terug naar boven
Stampertje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 03 juli 2006
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 503
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Stampertje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 augustus 2006 om 00:49

is je superieur willen voelen niet menselijk? .. en van alle tijden .. I wonder ..

xxx,

stampertje

Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 augustus 2006 om 04:46
Met je geboorte wordt je in de onbeheersbare chaos geworpen en begint het "to be or not to be", het pogen daarmee om te gaan. De daarbij te maken keuzes zijn velerlei, en vele ervan komen neer op het "zich afzetten tegen". Uiteindelijk blijken het steeds weer schijnoplossingen te zijn geweest waarvoor we de rekening moesten betalen
Terug naar boven
jiyuu Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2357
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote jiyuu Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 augustus 2006 om 10:27

jiyuu schreef:

 

Profeet van Allah sallalaho alaihi wasallam waarschuwde ons: �PAS OP! voor alle nieuw verzonnen zaken (in de religie)�, �het leidt naar de hel�. Dit is dan ook de reden dat er zoveel meningsverschillen zijn. Omdat er steeds weer iemand met zijn/haar stomme kop zonodig iets nieuws wil verzinnen wat niet (meer) in de Islam thuishoort. Het duidelijke advies van RasoolAllah was: �Ga terug naar de Soennah�. Bij ieder meningsverschil moeten we terug naar de Koran en de Soennah van RasoolAllah.

 

Nefertiti schreef:

 

Ja, probleem is echter dat je wel moet weten wie dan volgens jou de schuldigen zijn van die zogenaamde "verzonnen zaken". Dat kunnen ook de sjieks van de verschillende stromingen zijn die jouw met hun indoctrinerende teksten tot schaap willen houden. Iemand van zijn geloof afhouden kan een islamoloog vast niet, dus daar steeds de schuld bij weg te leggen is niet reeel, maar een moslimgeleerde kan wel weer makkelijk zijn geliefde takfier-ideologie verspreiden.

 

 

jiyuuschreef:

 

Nu, om de religie van RasoolAllah sallalaho alaihi wasallam te kennen, kijken we niet naar hoe Khabir de Shia is opgevoed of naar nefertiti de Egyptenaar.  Ook niet naar een paar hitsige Egyptenaren. Wat we wel moeten doen is terug naar Allah en Zijn Boodschapper, want wie iets doet wat niet bij de Soennah hoort of iets dat verboden is, hoort niet bij de Oemmah en wat hij/zij doet wordt niet geaccepteerd. (Hadith)

 

Nefertiti schreef:

 

Die hitsige egyptenaren zijn jouw broeders en zusters. maakt mij niet uit hoor maar jouw tekst is weer doordrongen met akeligheden.

 

 

nefertiti schreef:

 

Implicatie van het bovenstaande is dat in Islam racisme een concept is dat onvoorstelbaar en ondenkbaar is.

 

Voor mij nog steeds de basis van het geloof. Jammer he, dat het vandaag de dag zo niet meer gezien wordt?!  Vrouwenhaat, verdeeldheid onder elkaar, door te zeggen..ik geloof beter, de verheerlijking van de takfier-ideologie, haat en nog eens haat.

 

Ik ben hier niet als vijand van een van jullie. Ik zeg gewoon steeds hetzelfde: wanneer iemand een Soennah verwerpt, hij zich niet onderwerpt aan de wil van GOD. De Koran zelf getuigt dat RasoolAllah (sallalaho alaihi wasallam) het beste voorbeeld is. En de Koran herhaalt nog eens duidelijk en op meerdere plekken dat we Allah en Zijn boodschapper moeten gehoorzamen.

 

De Koran zegt ons �En houdt jullie stevig vast aan het touw van Allah (dwz de Qur'an) en weest niet onderling verdeeld�.

 

Allah subhanah wata�ala noemt ons in Soerah al-Hajj vers 78: �moslims�. En iedereen noemt zich nu moslim. In de tijd van RasoolAllah sallalaho alaihi wasallam had je nog geen groepen moslims. De moslims* kenden toen nog geen splitsingen, sektes en dwalende groeperingen. Maar nu heb je die wel en ik wil mij graag van mensen zoals Shia, Ahmadiyya, extreme soefie�s enzo onderscheiden.

 

In ahadith vinden we terug hoe we moeten reageren op verschillende situaties. Onze profeet zei dat wie in de latere tijd nog zal leven en de vele meningsverschillen in de oemmah zal zien, die moet terug naar de Koran en de Soennah voor de oplossing. *De Salafus-saliheen hadden hun manier om meningsverschillen op te lossen. En naar die soennah moeten wij terug. Als dat betekent dat er soms harde woorden moeten vallen, so be it.

 

Het is gewoon echt heel erg fout om de Soennah te negeren. Nergens staat dat we fouten van anderen maar moeten negeren. Als een hadith authentiek is, wie zijn wij om de woorden van RasoolAllah sallalaho alaihi wasallam in twijfel te trekken?

 

De Islam is geen bord eten dat je kunt uitkiezen wat je wel wil eten en wat niet. Sommigen onder ons hebben de Islam tot een soort ideologie gemaakt en niet een manier van leven (Deen). Dit doen ze om hun vernieuwingen en wereldse idee�n te rechtvaardigen. Of je accepteert de Islam helemaal, of je verwerpt het helemaal. Niemand kan zijn eigen aqeedah gaan maken en allerlei rare idee�n erin verwerken en zichzelf moslim noemen.

 

Toch zeg ik: lakum deenakum waliya deen. Voor jou jouw godsdienst/manier/principes en voor mij die van mij. En we kunnen nog steeds een grote �happy family� zijn, toch?

 

Ik vraag Allah Ta�ala ons naar de waarheid te leiden, vastberaden te maken, en om onze tekortkomingen te vergeven.



* Het woord Islam heb ik vervangen door moslims, want de Islam kent natuurlijk geen sekten, de moslims wel.

www.hhugs.org.uk/
Terug naar boven
Rahil Amin Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 september 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1624
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Rahil Amin Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 augustus 2006 om 18:18

MashaALLAH broeder Jiyuu, echt een heel sterk stuk. Zo is het en niet anders. Moge ALLAH Subhana Wa Ta'ala je belonen.

Salaam.

Het paradijs is omgeven door moeilijkheden waar de �nafs� (het ego) niet van houdt, de hel is omgeven door de lusten die het ego strelen.
Overgeleverd door: Moslim
Terug naar boven
Stampertje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 03 juli 2006
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 503
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Stampertje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 25 augustus 2006 om 00:06

Toch zeg ik: lakum deenakum waliya deen. Voor jou jouw godsdienst/manier/principes en voor mij die van mij. En we kunnen nog steeds een grote �happy family� zijn, toch?

 

Wat mij betreft heel graag!

xxx,

stampertje

Terug naar boven
 Post Reply Post Reply Pagina  <12

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.094 seconden.