Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Europese Al Qaida leider

 Post Reply Post Reply
Schrijver
Rahil Amin Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 september 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1624
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Rahil Amin Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Europese Al Qaida leider
    Geplaatst op: 20 november 2006 om 14:00

Asalaam Aleikum,

Weer een gevalletje van massahysterie in nederland. Is het geen hysterische conductrice die een vuilniszak voor een bom aanziet dan is het waarschijnlijk wel een illegaal die een hekel aan iemand anders heeft. Deze jongen die gearresteerd was is de neef van mijn collega.

http://www.eenvandaag.nl/index.php?module=PX_Story&func= view&cid=2&sid=31352

Salaam.

Het paradijs is omgeven door moeilijkheden waar de �nafs� (het ego) niet van houdt, de hel is omgeven door de lusten die het ego strelen.
Overgeleverd door: Moslim
Terug naar boven
Abdul-Khaliq Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 786
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abdul-Khaliq Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 20 november 2006 om 14:49
Ik vind het beschamend en schandalig

Dat dit gebeurd op basis van een anonieme brief 

Geen enkele excuus is hiervoor gerechtvaardigd.

Mooie woorden maken nog geen goede daden!
Terug naar boven
Amier Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 31 juli 2003
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1902
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Amier Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 20 november 2006 om 17:35
En die arme jongen is hindoe !
� Waarlijk, in het gedenken van God vinden de harten rust. � (Koran 13:28)
Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 21 november 2006 om 05:15
In eerste instantie geplaatst door Abdul-Khaliq

<span style="font-weight: bold;">Ik vind het beschamend en schandalig </span><br style="font-weight: bold;"><br style="font-weight: bold;"><span style="font-weight: bold;">Dat dit gebeurd op basis van een anonieme brief�</span><br style="font-weight: bold;"><span style="font-weight: bold;">Geen enkele excuus is hiervoor gerechtvaardigd.</span><br style="font-weight: bold;">
   

Wie kan bewijzen dat er, naast die brief, geen overige redenen waren om tot actie over te gaan? Bij en in de persoon in kwestie is niets substantieels aangetroffen. Maar wellicht staat w�l e.e.a. "genoteerd" over mensen uit zijn relatiesfeer z�nder dat persoon in kwestie daar enige weet van heeft (laat staan zal krijgen). Verder ging het bij een aantal verleden terreurplegers ��k om "keurige jongens" van wie zelfs de, dagelijks met hen verkerende, familie niet wist wat zij aan het uitbroeden waren. Wat niet wegneemt dat, in onderhavig geval, duidelijk grenzen van fatsoen en proportie zijn overschreden.

Terug naar boven
Abdul-Khaliq Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 786
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abdul-Khaliq Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 21 november 2006 om 05:52
 
Mooie woorden maken nog geen goede daden!
Terug naar boven
Rahil Amin Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 september 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1624
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Rahil Amin Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 21 november 2006 om 16:12
In eerste instantie geplaatst door alzukar

In eerste instantie geplaatst door Abdul-Khaliq

<span style="font-weight: bold;">Ik vind het beschamend en schandalig </span><br style="font-weight: bold;"><br style="font-weight: bold;"><span style="font-weight: bold;">Dat dit gebeurd op basis van een anonieme brief </span><br style="font-weight: bold;"><span style="font-weight: bold;">Geen enkele excuus is hiervoor gerechtvaardigd.</span><br style="font-weight: bold;">
   

Wie kan bewijzen dat er, naast die brief, geen overige redenen waren om tot actie over te gaan? Bij en in de persoon in kwestie is niets substantieels aangetroffen. Maar wellicht staat w�l e.e.a. "genoteerd" over mensen uit zijn relatiesfeer z�nder dat persoon in kwestie daar enige weet van heeft (laat staan zal krijgen). Verder ging het bij een aantal verleden terreurplegers ��k om "keurige jongens" van wie zelfs de, dagelijks met hen verkerende, familie niet wist wat zij aan het uitbroeden waren. Wat niet wegneemt dat, in onderhavig geval, duidelijk grenzen van fatsoen en proportie zijn overschreden.

Bewijzen? Tegenwoordig gaan al die angsthazen in nederland af op geruchten i.p.v harde bewijzen. Die jongen is HINDOE. Heeft niks maar dan ook niks met Moslims te maken. Het is een neefje van mn hindoe-collega. Laatst vertelde de Imam in Moskee Hidjra dat er een inval was in een huis van een trouwe moskeebezoeker van de desbetreffende moskee waarbij grof geweld niet werd geschuwd. Weet je wat de reden was? Iemand anders had bij de politie een verhaal opgehangen dat die man 50 kilogram explosieven in huis had. In plaats van eerst gedegen onderzoek te doen of het al dan niet waar was werd er direct met een heleboel zwaar bewapende mannen het huis binnengevallen en werden de man, zijn vrouw en zelfs zijn kleine kinderen overmeesterd/overvallen of hoe je het ook wilt noemen door mannen met getrokken pistolen en geweren van justitie. Uiteraard hebben ze niets kunnen vinden omdat de man onschuldig was. Ik heb een collega waar ik niet zo goed mee kan opschieten dus ik denk dat ik maar een broodje aap verhaal aan de politie verkoop.
Het paradijs is omgeven door moeilijkheden waar de �nafs� (het ego) niet van houdt, de hel is omgeven door de lusten die het ego strelen.
Overgeleverd door: Moslim
Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 november 2006 om 04:36
In eerste instantie geplaatst door Rahil Amin

In eerste instantie geplaatst door alzukar

In eerste instantie geplaatst door Abdul-Khaliq

<span style="font-weight: bold;">Ik vind het beschamend en schandalig </span>[IMG]style=" smiley7.gif smileys bold; font-weight:><br style="font-weight: bold;"><br style="font-weight: bold;"><span style="font-weight: bold;">Dat dit gebeurd op basis van een anonieme brief�</span>[IMG]style=" smileys bold; font-weight: smiley5.gif><br style="font-weight: bold;"><span style="font-weight: bold;">Geen enkele excuus is hiervoor gerechtvaardigd.</span><br style="font-weight: bold;">
    Wie kan bewijzen dat er, naast die brief, geen overige redenen waren om tot actie over te gaan? Bij en in de persoon in kwestie is niets substantieels aangetroffen. Maar wellicht staat w�l e.e.a. "genoteerd" over mensen uit zijn relatiesfeer z�nder dat persoon in kwestie daar enige weet van heeft (laat staan zal krijgen). Verder ging het bij een aantal verleden terreurplegers ��k om "keurige jongens" van wie zelfs de, dagelijks met hen verkerende, familie niet wist wat zij aan het uitbroeden waren. Wat niet wegneemt dat, in onderhavig geval, duidelijk grenzen van fatsoen en proportie zijn overschreden.
Bewijzen? Tegenwoordig gaan al die angsthazen in nederland af op geruchten i.p.v harde bewijzen.�Die jongen is HINDOE. Heeft niks maar dan ook niks met Moslims te maken. Het is een neefje van mn hindoe-collega. Laatst vertelde de Imam in Moskee Hidjra dat er een inval was in een huis van een trouwe moskeebezoeker van de desbetreffende moskee waarbij grof geweld niet werd geschuwd. Weet je wat de reden was? Iemand anders had bij de politie een verhaal opgehangen dat die man 50 kilogram explosieven in huis had. In plaats van eerst gedegen onderzoek te doen of het al dan niet waar was werd er direct met een heleboel zwaar bewapende mannen het huis binnengevallen en werden de man, zijn vrouw en zelfs zijn kleine kinderen overmeesterd/overvallen of hoe je het ook wilt noemen door mannen met getrokken pistolen en geweren van justitie. Uiteraard hebben ze niets kunnen vinden omdat de man onschuldig was. Ik heb een collega waar ik niet zo goed mee kan opschieten dus ik denk dat ik maar een broodje aap verhaal aan de politie verkoop.


Beste Rahil,
Ik vind dat ieder signaal dat wijst op mogelijk terorrisme onderzocht dient te worden. Over de manier waar�p (afgewogen) valt te discussie�ren. Ik kan je verzekeren dat degene(-en) die mij zo zouden behandelen als die man in kwestie ook met mij voorlopig niet "klaar" zouden zijn.
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.109 seconden.