Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Militanten doden Afghaans gezin

 Post Reply Post Reply Pagina  <1 234
Schrijver
Abdul-Khaliq Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 786
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abdul-Khaliq Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Militanten doden Afghaans gezin
    Geplaatst op: 09 december 2006 om 15:32
Asalaam Alaikum,

Je hebt helemaal gelijk, gelukkig stel ik ook niet dat Mullah Omar of wie dan ook de dadjaal zou zijn. Ik plaatste de link alleen om te informeren, niet om te koppelen.

Wa Salaam Alaikum
Mooie woorden maken nog geen goede daden!
Terug naar boven
moslimboy212 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 23 maart 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 736
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote moslimboy212 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 december 2006 om 15:16

salaam aleykum

het is nogal riskant om uit te roepen dat een bepaalde persoon de dadjaal is. alleen Allah weet wanneer hij gaat komen en we zullen het gegarandeerd weten wanneer hij er is.

waleykum salaam

laa ilaha illalah
Terug naar boven
Abdul-Khaliq Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 786
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abdul-Khaliq Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 december 2006 om 13:47
Asalaam Alaikum,

In dat licht had ik het nog niet bekeken. Hier staat meer gedettailleerde informatie over de dadjaal.

http://islaammail.com/iforum/forum_posts.asp?TID=3358&PN =1&get=last

Wa Alaikum Salaam

 
Mooie woorden maken nog geen goede daden!
Terug naar boven
moslimboy212 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 23 maart 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 736
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote moslimboy212 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 december 2006 om 13:08

ik heb dit over Mullah Omar gevonden, en naar mijn mening is hij ziek:

Biografie Mullah Mohammed Omar
Mullah Omar was de belangrijkste leider van de Taliban-beweging in Afghanistan.
Zijn machtsbasis lag in Kandahar, de geboortestad van de mullah. Onder zijn leiding veroverde de Taliban-regering in 1996 het overgrote deel van Afghanistan. Daarmee kwam een eind aan de burgeroorlog die woedde tussen de verschillende Mujahaden facties.
De Taliban voerde strenge Islamitische wetten door. Omar werd berucht om de vernietiging van de beroemde Buddah beelden in Bamiyan. In Kandahar roofde hij de mantel van Mohammed (een heilige relikwie), sloeg hem om zijn schouders en kroonde zichzelf tot 'Amirul Muminin' ('leider der gelovigen'). De mullah zou nauwe banden onderhouden met Osama Bin Laden en zelfs getrouwd zijn met ��n van diens dochters. Na de aanslag op 11 september 2001 hield Bin Laden zich schuil in Afghanistan.
Na de val van de Taliban eind 2001 verdween elk spoor van mullah Omar. Geruchten gaan dat hij in juni 2003 een raad oprichtte om Jihad-acties te co�rdineren. Hij zou ook banden hebben met de Pakistaanse geheime dienst.

laa ilaha illalah
Terug naar boven
Khabir Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 19 maart 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 447
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Khabir Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 december 2006 om 13:01

Ik vraag me af wat de Amerikan in Afganistan doen, mensen beschermen of de pijpleiding/route beschermen die vanuit carspische zee via afganistan naar golf van Oman moet lopen.

Mullah Omar zou wellis de Dadjaal kunnen zijn.??

 

5. Hij zei: "O, mijn zoon, verhaal uw broeders uw droom niet, anders zullen zij plannen tegen u smeden, want Satan is een openlijke vijand der mensen."
Terug naar boven
Thorax Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 01 februari 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 265
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Thorax Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 december 2006 om 06:14
Waanzin!!!
שמע ישראל יהוה אלהינו יהוה אחד
Terug naar boven
Abdul-Khaliq Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 786
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abdul-Khaliq Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 december 2006 om 06:01

Leden van de Taliban hebben in het oosten van Afghanistan vijf leden van een familie gedood, onder wie twee leraressen, een moeder en een kind. Twee andere gezinsleden raakten gewond tijdens de moordpartij, die vrijdagavond plaatsvond in de gewelddadige provincie Kunar.

De rebellen hadden de familie geregeld gewaarschuwd dat ze hun werk moesten stoppen, maakte de politie zaterdag bekend. De extreemconservatieve Taliban, verdreven in het najaar van 2001, maakten het tijdens hun vijfjarige regime vrouwen onmogelijk om te werken.

Moslimmilitanten voeren de afgelopen jaren in delen van Afghanistan een bloedige opstand. Daarbij moeten vrouwen die werken voor de regering of hulporganisaties het geregeld ontgelden.


bron:nieuwnieuws.nl
Mooie woorden maken nog geen goede daden!
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply Pagina  <1 234

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.094 seconden.