Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Sjiieten bespotten Saddam bij executie

 Post Reply Post Reply Pagina  12>
Schrijver
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote taqwaa Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Sjiieten bespotten Saddam bij executie
    Geplaatst op: 31 december 2006 om 05:37

Sjiieten bespotten Saddam bij executie

De executie van oud-dictator Saddam Hoessein is toch niet zo respectvol verlopen als de Iraakse regering wil doen geloven.


Hel
Dat blijkt uit een illegaal opgenomen video. Op de video, die is uitgezonden via Arabische nieuwszenders, is te horen hoe sjiitische getuigen van de executie de soenniet Saddam de hel toewensen. Ook scanderen zij de naam van Muqtada al-Sadr.



Hangend
Al-Sadr is een van de belangrijkste sjiitische leiders. Op de video, opgenomen met een gsm, is Saddam hangend aan de galg te zien. De offici�le beelden lieten dit niet zien.

�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������
Terug naar boven
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote taqwaa Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 31 december 2006 om 05:39
ps bron rtl4
�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������
Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 31 december 2006 om 05:50
O�k al weer beestachtig. Ze hadden daar, afgezien van een arts, niemand direct bij moeten laten zijn.
Terug naar boven
Abdul-Khaliq Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 786
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abdul-Khaliq Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 31 december 2006 om 05:54
In eerste instantie geplaatst door alzukar

O�k al weer beestachtig. Ze hadden daar, afgezien van een arts, niemand direct bij moeten laten zijn.


Helemaal mee eens.
Mooie woorden maken nog geen goede daden!
Terug naar boven
moslimboy212 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 23 maart 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 736
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote moslimboy212 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 31 december 2006 om 08:21
ze hadden Bush en Olmert ernaast moeten hangen, ook zij zijn schuldig aan massamoorden.
laa ilaha illalah
Terug naar boven
postpentacost Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2164
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote postpentacost Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 31 december 2006 om 08:41
Zo, gaan we nu opnoemen wie er allemaal naast haddeen moeten
hangen?
Dan kunnen we wel even vooruit...

De hele kwestie laat goed zien, hoe betrekkelijk het allemaal is. De een
wenst hem op z'n laatste moment op aarde nog even de hel toe en de
ander is zeer verontwaardigd en haalt er maar weer even het zionistisch
wereldcomplot bij. Het is maar net aan welke kant je staat... Of je een
soenniet bent of een sjiiet bvb. Ieder benadert de kwerstie vanuit een
belangenafweging en natuurlijk vaniut zijn eigen gelijk.

Duidelijk is in ieder geval, dat alleen verliezers veroordeeld worden.
Winnaars hooguit bij verstek.
16 Want God had de wereld zo lief dat hij zijn enige Zoon heeft gegeven, opdat iedereen die in hem gelooft niet verloren gaat, maar eeuwig leven heeft.(Johannes 3,16)
Terug naar boven
afghanmoslim Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 03 maart 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 192
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote afghanmoslim Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 31 december 2006 om 11:30
Er waren ook Sji'ieten die het betreurden, de media geeft een onjuiste beeld van de situatie. Het is nu alsof het Soennieten VS Sji'ieten is, terwijl het heel verdeeld is.
Terug naar boven
moslimboy212 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 23 maart 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 736
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote moslimboy212 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 31 december 2006 om 13:13
het laatste woord van Saddam was: Mohammed.

hij heeft zijn shahada niet volledig kunnen afwerken   (Allah A3lem)
laa ilaha illalah
Terug naar boven
Abdul-Khaliq Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 786
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abdul-Khaliq Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 31 december 2006 om 13:23
In eerste instantie geplaatst door moslimboy212

het laatste woord van Saddam was: Mohammed.

hij heeft zijn shahada niet volledig kunnen afwerken   (Allah A3lem)


Asalaam Alaikum,

God was erbij en Hij heeft kennis van alle dingen.

Salaam
Mooie woorden maken nog geen goede daden!
Terug naar boven
moslimboy212 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 23 maart 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 736
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote moslimboy212 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 31 december 2006 om 13:26
inderdaad, daarom dat ik mijn zin afmaak met Allah a3lem
laa ilaha illalah
Terug naar boven
Abdul-Khaliq Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 786
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abdul-Khaliq Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 31 december 2006 om 13:28
In eerste instantie geplaatst door moslimboy212

inderdaad, daarom dat ik mijn zin afmaak met Allah a3lem


Mijn excuses, ik ben niet zo bekend met Arabische woorden.
Mooie woorden maken nog geen goede daden!
Terug naar boven
Khabir Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 19 maart 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 447
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Khabir Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 31 december 2006 om 14:19

assalamoaleikom.

 

Ik als shjiet wens hem ook de hel en all zijn aanhang incl. degenen die de moskees opblazen.

moge allah mij vergeven

5. Hij zei: "O, mijn zoon, verhaal uw broeders uw droom niet, anders zullen zij plannen tegen u smeden, want Satan is een openlijke vijand der mensen."
Terug naar boven
Marocaantje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 juli 2003
Locatie: Saudi Arabia
Online status: Offline
Berichten: 1819
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Marocaantje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 31 december 2006 om 14:23

Wa3alaika,

En daar ga je weer. Denk je dat het een spelletje is ofzo? Eerst je hart 'luchten' en dan maar gelijk zeggen..

moge allah mij vergeven

La 7awla Wa La Qoewatta Illa Billah.

Jullie Zuster Fi Dien!!

"Wees oprecht tegenover elke Moslim en keer je af van de ongelovigen".
"Jihaad will continue & the resistance will continue until we have victory, or we will be martyrs"Sheikh Yassin
Terug naar boven
moslima 82 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 27 juli 2006
Online status: Offline
Berichten: 919
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote moslima 82 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 31 december 2006 om 14:29

In eerste instantie geplaatst door moslimboy212

het laatste woord van Saddam was: Mohammed.

hij heeft zijn shahada niet volledig kunnen afwerken   (Allah A3lem)

Salaam Aleykoum,

Hij heeft wel 2 keer de shahadah gezegd 1 de laatste keer had hij het niet af kunnen maken,

Ik heb de volledige ophanging niet gezien alleen wat al-jazeera uitzond gisterenmiddag maar mijn man heeft het wel gehoord en hij(saddam) zei 2 keer de shahadah,

Het is niet goed om over doden te oordelen zijn daden toen hij regeerde waren zo te horen verschrikkelijk en zijn er veel koerden moslims vermoord waaronder zijn 2 schoonzonen,dus laat het laatste oordeel maar aan Allah over inshaAllah,het kan zijn dat hij oprechte taubah(berouw voor al die zonden toen hij regeerde) heeft gedaan en dat het hem allemaal vergeven word inshaAllah,

Allahoe Ahlem(Allah weet het beste)

Wa Aleykoum Salaam

 

 

 

Hulp bij huiselijk geweld voor moslimas!
Terug naar boven
Khabir Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 19 maart 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 447
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Khabir Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 31 december 2006 om 14:35
In eerste instantie geplaatst door Marocaantje

Wa3alaika,

En daar ga je weer. Denk je dat het een spelletje is ofzo? Eerst je hart 'luchten' en dan maar gelijk zeggen..

moge allah mij vergeven

La 7awla Wa La Qoewatta Illa Billah.

Jullie Zuster Fi Dien!!

ik wens hem de hel omdat ik op aarde geen verglijkbare straf kan bedenken om alle leed van de moeders die hun zonen en kinderen in een onnodige oorlog verloren hebben kan rechtvaardigen.

en ik vraag allah altijd om vergeving als ik iets zeg waaraan ik twijvel of het helemaal goed is.

ik weet dat allah het ook kon tegen houden. maar waarschijnlijk heeft allah een plan wat voor mij niet helemaal zichtbaar is. wat ik weet is dat een eervolle moslim altijd op een eervolle manier sterft. denk aan Khomeni.

asslaam.

5. Hij zei: "O, mijn zoon, verhaal uw broeders uw droom niet, anders zullen zij plannen tegen u smeden, want Satan is een openlijke vijand der mensen."
Terug naar boven
Marocaantje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 juli 2003
Locatie: Saudi Arabia
Online status: Offline
Berichten: 1819
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Marocaantje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 31 december 2006 om 14:44

Asalaam 3alaikom Warahmatoellahi ta3ala Wabarakatoehoe,

ik weet dat allah het ook kon tegen houden.

Waar bedoel je precies? Dat Allaah -soebhana wa ta3ala- heeft kunnen tegen houden wat jij steeds zegt of dat Saddam Hoessein is gedood?

Jullie Zuster Fi Dien!!

"Wees oprecht tegenover elke Moslim en keer je af van de ongelovigen".
"Jihaad will continue & the resistance will continue until we have victory, or we will be martyrs"Sheikh Yassin
Terug naar boven
Khabir Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 19 maart 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 447
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Khabir Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 31 december 2006 om 14:47

In eerste instantie geplaatst door Abdul-Khaliq

In eerste instantie geplaatst door moslimboy212

het laatste woord van Saddam was: Mohammed.

hij heeft zijn shahada niet volledig kunnen afwerken   (Allah A3lem)


Asalaam Alaikum,

God was erbij en Hij heeft kennis van alle dingen.

Salaam

mohammad was de naam van de vader van saddam wie hij geexecuteerd had in zijn vroegere periode. mischien wilde hij daar voor vergeving vragen.

 

5. Hij zei: "O, mijn zoon, verhaal uw broeders uw droom niet, anders zullen zij plannen tegen u smeden, want Satan is een openlijke vijand der mensen."
Terug naar boven
Khabir Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 19 maart 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 447
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Khabir Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 31 december 2006 om 14:50
In eerste instantie geplaatst door Marocaantje

Asalaam 3alaikom Warahmatoellahi ta3ala Wabarakatoehoe,

ik weet dat allah het ook kon tegen houden.

Waar bedoel je precies? Dat Allaah -soebhana wa ta3ala- heeft kunnen tegen houden wat jij steeds zegt of dat Saddam Hoessein is gedood?

Jullie Zuster Fi Dien!!

toen saddam samen met amerikanen en aantal sunnitische landen Iran aan viel en zoveel onschuldige mensen met gemische bommen oa uit nederland doodde of verminkte.
5. Hij zei: "O, mijn zoon, verhaal uw broeders uw droom niet, anders zullen zij plannen tegen u smeden, want Satan is een openlijke vijand der mensen."
Terug naar boven
Marocaantje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 juli 2003
Locatie: Saudi Arabia
Online status: Offline
Berichten: 1819
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Marocaantje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 31 december 2006 om 15:01

Asalaam 3alaikom Warahmatoellahi ta3ala Wabarakatoehoe,

mohammad was de naam van de vader van saddam wie hij geexecuteerd had in zijn vroegere periode. mischien wilde hij daar voor vergeving vragen.

Hij was bezig met de shahada Khabir, ik neem aan dat hij dan niet midden in zijn shahada gaat beginnen over wat anders. Gelijk nadat hij 'Mohammed' heeft gezegd wordt hij vermoord... Misschien hadden de sji'eten wel gewild dat hij zou getuigen met Ali i.p.v met Mohammed. Gayr InchaAllaah.

toen saddam samen met amerikanen en aantal sunnitische landen Iran aan viel en zoveel onschuldige mensen met gemische bommen oa uit nederland doodde of verminkte.

Bedankt voor je uitleg. Ik had je eventjes verkeerd begrepen.


Jullie Zuster Fi Dien!!

"Wees oprecht tegenover elke Moslim en keer je af van de ongelovigen".
"Jihaad will continue & the resistance will continue until we have victory, or we will be martyrs"Sheikh Yassin
Terug naar boven
Khabir Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 19 maart 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 447
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Khabir Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 31 december 2006 om 15:52
In eerste instantie geplaatst door Marocaantje

Asalaam 3alaikom Warahmatoellahi ta3ala Wabarakatoehoe,

mohammad was de naam van de vader van saddam wie hij geexecuteerd had in zijn vroegere periode. mischien wilde hij daar voor vergeving vragen.

Hij was bezig met de shahada Khabir, ik neem aan dat hij dan niet midden in zijn shahada gaat beginnen over wat anders. Gelijk nadat hij 'Mohammed' heeft gezegd wordt hij vermoord... Misschien hadden de sji'eten wel gewild dat hij zou getuigen met Ali i.p.v met Mohammed. Gayr InchaAllaah.

toen saddam samen met amerikanen en aantal sunnitische landen Iran aan viel en zoveel onschuldige mensen met gemische bommen oa uit nederland doodde of verminkte.

Bedankt voor je uitleg. Ik had je eventjes verkeerd begrepen.


Jullie Zuster Fi Dien!!

wat je nu zegt  sji'eten wel gewild dat hij zou getuigen met Ali i.p.v met is een leugen dat door wahabbisten en salafies over de shjiaas verspreid wordt.

wij vereenzilvigen Ali(as) niet met Muhammed(sws)..

Ali (as) was voor ons de oprechte opvolger. niets meer dan dat.

5. Hij zei: "O, mijn zoon, verhaal uw broeders uw droom niet, anders zullen zij plannen tegen u smeden, want Satan is een openlijke vijand der mensen."
Terug naar boven
Marocaantje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 juli 2003
Locatie: Saudi Arabia
Online status: Offline
Berichten: 1819
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Marocaantje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 31 december 2006 om 15:56

Asalaam 3alaikom Warahmatoellahi ta3ala Wabarakatoehoe,

Ja, zal wel... De wahabbisten en de salafies hebben het volgens jullie (sji'a) altijd gedaan.

Gayr InchaAllaah.

Jullie Zuster Fi Dien!!

"Wees oprecht tegenover elke Moslim en keer je af van de ongelovigen".
"Jihaad will continue & the resistance will continue until we have victory, or we will be martyrs"Sheikh Yassin
Terug naar boven
Khabir Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 19 maart 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 447
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Khabir Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 31 december 2006 om 16:03

Nee, degenen hebben het gedaan die Omawija als khalief kozen boven Ali(as).

wetend dat de vrouw van deze tiran de hart van Hamza(moge allah tevreden met hem zijn) uit zijn lijf rukte.

en dat hij het was die met zijn leger optrok om Ali(as) te verslaan en verloor, waar Ali(as) hem genade schonk als een ware moslim.

assalamo aleikom

 

 

5. Hij zei: "O, mijn zoon, verhaal uw broeders uw droom niet, anders zullen zij plannen tegen u smeden, want Satan is een openlijke vijand der mensen."
Terug naar boven
Rahil Amin Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 september 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1624
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Rahil Amin Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 31 december 2006 om 16:05
In eerste instantie geplaatst door Khabir

assalamoaleikom.

 

Ik als shjiet wens hem ook de hel en all zijn aanhang incl. degenen die de moskees opblazen.

moge allah mij vergeven

Asalaam Aleikum,

Jij zegt toch dat Soennieten en Sji�ten allebei Moslims zijn? Waarom wens je dan voor de Soennieten die de daden van Saddam Afkeuren maar hem toch als Moslim zien de hel? Als je dat voor hen wenst dan wens je dat ook voor jezelf. Schaam je diep broeder!!!

Volgens Aboe Hamza Anas ibn Malik(Allahs welbehagen zij met hem) de dienaar  van de boodschapper van Allah (Allahs zegen en vrede zij met hem) heeft de profeet (Allahs zegen en vrede zij met hem) gezegd:

�Niemand van jullie gelooft(werkelijk) totdat hij voor zijn broeder wenst wat hij voor zichzelf wenst�.

Overgeleverd door Bochari en Moslim.

Het paradijs is omgeven door moeilijkheden waar de �nafs� (het ego) niet van houdt, de hel is omgeven door de lusten die het ego strelen.
Overgeleverd door: Moslim
Terug naar boven
Khabir Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 19 maart 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 447
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Khabir Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 31 december 2006 om 16:13
In eerste instantie geplaatst door Rahil Amin

In eerste instantie geplaatst door Khabir

assalamoaleikom.

 

Ik als shjiet wens hem ook de hel en all zijn aanhang incl. degenen die de moskees opblazen.

moge allah mij vergeven

Asalaam Aleikum,

Jij zegt toch dat Soennieten en Sji�ten allebei Moslims zijn? Waarom wens je dan voor de Soennieten die de daden van Saddam Afkeuren maar hem toch als Moslim zien de hel? Als je dat voor hen wenst dan wens je dat ook voor jezelf. Schaam je diep broeder!!!

Volgens Aboe Hamza Anas ibn Malik(Allahs welbehagen zij met hem) de dienaar  van de boodschapper van Allah (Allahs zegen en vrede zij met hem) heeft de profeet (Allahs zegen en vrede zij met hem) gezegd:

�Niemand van jullie gelooft(werkelijk) totdat hij voor zijn broeder wenst wat hij voor zichzelf wenst�.

Overgeleverd door Bochari en Moslim.

waarom leg je woorden in mijn mond? Ik ken genoeg Broeders die sunnies zijn en tien keer beter zijn naar mijninziens dan velen die beweren dat ze shiieten zijn. Ik kan saddam niet als mijn broeder zien en degene di hem als broeder beschouwen zijn mijn broeders niet.
5. Hij zei: "O, mijn zoon, verhaal uw broeders uw droom niet, anders zullen zij plannen tegen u smeden, want Satan is een openlijke vijand der mensen."
Terug naar boven
Khabir Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 19 maart 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 447
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Khabir Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 31 december 2006 om 16:21
Als saddam nu tijdens zijn rechtzaak had gezegd dat allah de ware rechter is en ik vraag bij hem om vergeving voor alle leed dat ik veroorzaakt heb. dan zou ik wensen dat allah(swt) hem zou vergeven. en hem belonen voor zijn oprechtheid en brouw. maar helaas is dat niet gebeurt.
5. Hij zei: "O, mijn zoon, verhaal uw broeders uw droom niet, anders zullen zij plannen tegen u smeden, want Satan is een openlijke vijand der mensen."
Terug naar boven
layla-amin Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 06 januari 2004
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 37
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote layla-amin Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 31 december 2006 om 16:32

Asalama Aleikoem,

Sorry dat ik het zeg, maar zien jullie nu zelf niet waar je mee bezig bent.....

Ja met ruzie uitlokken. Hou alstublieft hier mee op. Sadam is dood en hoe je er ook over denkt terug komen doet ie toch niet meer.

Je mag best discussieren maar het wordt steeds groffer naar elkaar....

Hier gebeurt nu in het klein van in de wereld groots wordt uitgebeeld. Genaamd OORLOG.

salaam Layla-Amin

Terug naar boven
Khabir Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 19 maart 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 447
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Khabir Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 31 december 2006 om 22:54

Ik heb eindelijk de volledige film van de ophanging van saddam gezien. en ik heb gezien dat hij wel 2 keer de shahada opzegde.

dit laat zien hoe bamhartig en vergevend geziend allah(swt) is . dat hij toelaat dat deze tiran het uit kan spreken voor zijn dood. mischien wordt hij wel vergeven.

nogmaals. moge allah mij vergeven.

5. Hij zei: "O, mijn zoon, verhaal uw broeders uw droom niet, anders zullen zij plannen tegen u smeden, want Satan is een openlijke vijand der mensen."
Terug naar boven
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote taqwaa Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 01 januari 2007 om 02:39

In eerste instantie geplaatst door moslimboy212

inderdaad, daarom dat ik mijn zin afmaak met Allah a3lem
  nee hoor broeder hij heeft het afgemaakt   de tweede niet  maar

hamdoelilaah hijheeft het gezegd voor zijn dood  allah irhamo

�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������
Terug naar boven
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote taqwaa Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 01 januari 2007 om 02:39
In eerste instantie geplaatst door Khabir

assalamoaleikom.

 

Ik als shjiet wens hem ook de hel en all zijn aanhang incl. degenen die de moskees opblazen.

moge allah mij vergeven

ya monafiq moge allah jou leiden

�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������
Terug naar boven
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote taqwaa Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 01 januari 2007 om 02:42
In eerste instantie geplaatst door Khabir

In eerste instantie geplaatst door Marocaantje

Asalaam 3alaikom Warahmatoellahi ta3ala Wabarakatoehoe,

mohammad was de naam van de vader van saddam wie hij geexecuteerd had in zijn vroegere periode. mischien wilde hij daar voor vergeving vragen.

Hij was bezig met de shahada Khabir, ik neem aan dat hij dan niet midden in zijn shahada gaat beginnen over wat anders. Gelijk nadat hij 'Mohammed' heeft gezegd wordt hij vermoord... Misschien hadden de sji'eten wel gewild dat hij zou getuigen met Ali i.p.v met Mohammed. Gayr InchaAllaah.

toen saddam samen met amerikanen en aantal sunnitische landen Iran aan viel en zoveel onschuldige mensen met gemische bommen oa uit nederland doodde of verminkte.

Bedankt voor je uitleg. Ik had je eventjes verkeerd begrepen.


Jullie Zuster Fi Dien!!

wat je nu zegt  sji'eten wel gewild dat hij zou getuigen met Ali i.p.v met is een leugen dat door wahabbisten en salafies over de shjiaas verspreid wordt.

wij vereenzilvigen Ali(as) niet met Muhammed(sws)..

Ali (as) was voor ons de oprechte opvolger. niets meer dan dat.

si3a houma aqba7 basar  ya moenafiq
�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply Pagina  12>

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.125 seconden.