Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

maagdenvlieshersteloperatie

 Post Reply Post Reply Pagina  <12
Schrijver
Imaan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 05 oktober 2003
Online status: Offline
Berichten: 959
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Imaan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: maagdenvlieshersteloperatie
    Geplaatst op: 02 februari 2004 om 17:07

Assalaam alaykoum wa Rahmatullah wa Barakatuuh, ya oegti,

Lieve oegti, we hebben het er een keer over gehad en inshaAllah zul je na deze vele reacties een besluit hebben genomen. Lieverd, vertrouw op Allah swt dat Hij jou heeft vergeven nadat je de Sahadah hebt gedaan. Is het niet voldoende om Hem te vertrouwen.

In de tijd van de Profeet vzmh deed niemand zo�n hersteloperatie, dat is niet nodig, ook niet in deze tijd. Het is een Westerse uitvinding, die vrouwen wil laten verleiden om toch sex te hebben, zodat ze altijd, nog kunnen vallen op zo�n operatie.

Ieder moet voor zijn eigen daden verantwoording afleggen en zo�n operatie is alleen maar voor meisjes die niet op Allah swt vertrouwen. Want vertrouw je Allah, dan zul je niets en niemand nodig hebben om verder te kunnen. Jouw man, als hij een echte praktiserende Moslim is, zal hij jouw respecteren en accepteren, hoe je bent.

Je hebt er spijt van en dat is genoeg om je inshaAllah te laten inzien dat zo�n operatie niet kan. Ga eens na, of zo�n operatie noodzakelijk is, ik kan niet zeggen of het Haram of Halal is, maar bij zo�n operatie zijn ook mannen betrokken.

Terwijl je door tauwbah Allah swt om vergeving kan vragen, bega je weer zondes, omdat het niet noodzakelijk is om die operatie uit te laten voeren en mannen zien je intiemste gedeelte. Houd je intiemste gedeelte bedekt, zoals je je mooiste parel wil bedekken. Laat niet nog eens mannen je intiemste gedeelte zien, dan je man.

Nood breekt wet en jij hebt niet je leven te vrezen. Je bent inshaAllah vergeven, leg je daarbij neer. Ook dat is een vorm van Imaan, want als je niet gelooft in vergeving van Allah swt, waar sta je dan?

Allah is Barmhartig en Vergeeft meer dan de mens kan vergeven.

Vertrouw op Allah swt, mijn lieve oegti.

Moge Allah swt je belonen met al het goede zowel in deze Dunya als in het Aghiera.

Je zuster die van je houdt.

Wees eerlijk en rechtvaardig!
Terug naar boven
marhaba Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 22 december 2003
Locatie: Belgium
Online status: Offline
Berichten: 634
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote marhaba Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 02 februari 2004 om 17:11

salaam

that s it!!

wa llahou ghafouroun rahim.

en de link van abu henk is best wel interessant om te lezen hoor!!

beslama

allahou akbar, thabitna ya rabi fi hada dien, wa rfa3na yarabbi fi 3illiyin, wa h 'shourna ya rabbi fi lkawmi nadjiin, ya allah, ya mawlana!soubhaanak .
bezoek ook: www.moslim.net
Terug naar boven
jean Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 21 november 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 44
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote jean Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 02 februari 2004 om 19:34
Walgelijk als iemand dat doet. Ik vind het gewoon laag!!!!!
moslima
Terug naar boven
layla-amin Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 06 januari 2004
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 37
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote layla-amin Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 07 februari 2004 om 19:46

Salamalikoem,

Waarom zou je weer maagd willen worden? Om te kunnen trouwen? Denk je dat een Moslim alleen met een maagd mag trouwen? Nee hoor. Kijk maar naar profeet Mohammed (vrede zij met hem). Die trouwde ook met een weduwe en volgens mij gescheiden vrouwen. Dit laatste weet ik niet zeker. Als jou man echt van je houd hoort hij je te accepteren zoals je bent. Anders moet hij echt iemand anders zoeken. Je zal al vanaf het begin af aan met een leugen leven. Zoals meerdere broeders en zusters al aangaven. Voor verkrachte vrouwen vindt ik het wat anders. Zij zijn doelbewust geru�neerd in uw eer.

Liefs Layla-amin

Terug naar boven
ines Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 15 februari 2004
Locatie: Belgium
Online status: Offline
Berichten: 6
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote ines Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 23 februari 2004 om 13:17

Assalaam oe haleikoem warahmatoelah wabarakatoe a souhab

Imaan zei:

In de tijd van de Profeet vzmh deed niemand zo�n hersteloperatie, dat is niet nodig, ook niet in deze tijd. Het is een Westerse uitvinding, die vrouwen wil laten verleiden om toch sex te hebben, zodat ze altijd, nog kunnen vallen op zo�n operatie.

Onthoud dit zeker! Maar in jou geval is dit niet nodig oughti Esther. Eens je je bekeert hebt dan worden jou vorige zonden vergeven. Je begint als het ware met een schone lei!

Mijn persoonlijk mening is dan ook (klinkt mss radicaal) dat zulke operaties moeten verboden worden! Het heeft geen enkel nut! Als de meisjes dan toch zo'n grote schrik hebben voor hun familie of hun eigen eer: dan zouden ze zulke zonden niet begaan. Maar ze hebben er toch geen schrik, dus kruipen ze er gewoon in! Wel eens ze erin gekropen zijn, dan moeten ze de gevolgen er dan maar ook van dragen! Ik begrijp zulke daden niet!!!!!!!! Het is niet aan mij om te oordelen maar dat is de taak van Allah swt, maar dit moest ik toch wel even kwijt!

Meisjes, bezin voor je begint!!!!!! En jongens, gebruik je hersens, je hebt ze niet voor niets gekregen!

Ma'asalama fie amanilah oegtkoem fie dien

Terug naar boven
Esther Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 23 december 2003
Online status: Offline
Berichten: 65
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Esther Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 februari 2004 om 02:58

Assalaam aleikoem

Ik wil even vertellen dat ik er echt heel goed heb over nagedacht en dat ik heb besloten om het niet te doen. Zo'n operatie is inderdaad niet toegestaan. Mijn imaan is gegroeid en ik besef nu dat ik zo'n operatie helemaal niet nodig heb. Maar volgens mij hebben veel "geboren" moslims (iedereen is als moslim geboren!!!) niet in de gaten hoe het voor een bekeerde is. Natuurlijk kan en mag ik niet voor anderen denken. Ik denk nog steeds dat de meeste mannen een "echte" maagd willen trouwen. Islamitisch gezien ben ik een maagd maar ik denk dat de meeste mannen mij anders zien. Maar mijn besluit staat vast: geen gedoe aan mijn lijf!

Wa aleikoem salaam

 

Terug naar boven
dienares Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 18 augustus 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 327
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote dienares Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 februari 2004 om 09:55

Juist mijn oeghtie!! Das de juiste keuze inshAllah!! Heb vertrouwen op Allah swt en alles komt goed inshAllah Ya rab... Gair...

Wa salamoe 3alaikoem.

Islam Is A ReliGiOn Of PeAcE.....
Terug naar boven
nouret_bo Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 03 augustus 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 78
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote nouret_bo Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 18 augustus 2004 om 17:00

asalam

Het idee al walgelijk, dat sommige meisjes dat laten doen er was laatst een programma op t.v toen spraken ze een arts uit het ziekenhuis, en vroegen hem waarom hij deze meisjes behandelde, toen zei de arts wat zou jij doen als jij weekelijks meer dan 20 wanhopige meiden bij jouw over de vloer kreeg die zeggen vermoord te worden door hun ouders of broer als het neit gebeurd, ik vond het zeer voor schut en het aller ergste is dat 15% is etiopisch 25%turks  en 10%onbekend en 50% marokaans van de meisjes ik snap niet dat al deze meisjes met deze zo�n grote zonde kunnen leven ze houden zichzelf en hun aanstaande en Allah voor de gek.

En ik vind dat als je verkracht bent is het zeker niet leuk en ik hoop dat God deze meisjes sabar geeft, en wat ik hoop dat sommige meisjes doen is om hun echt genoot de waarheid te vertellen en niet er omheen draaien jij kan er toch ook niks aan doen.

wa salam

Terug naar boven
 Post Reply Post Reply Pagina  <12

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.094 seconden.