Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Allochtone jongeren gezocht

 Post Reply Post Reply
Schrijver
culticlub Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 15 januari 2007
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote culticlub Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Allochtone jongeren gezocht
    Geplaatst op: 15 januari 2007 om 13:41

< http-equiv="Content-" content="text/; charset=unicode"> < name="Generator" content="Microsoft Safe">

Wij zijn zes studenten aan Saxion Hogeschool in Enschede. We doen de opleiding Sociaal Pedagogische Hulpverlening. Voor een nieuw project zijn wij op zoek naar allochtone jongeren die problemen ondervinden met hun ouders, betreft cultuurverschillen. Het zou bijvoorbeeld kunnen zijn dat je van je ouders geen autochtone vriend/vriendin mag hebben. Ook kunnen de meningen over bepaalde zaken verschillen met die van je ouders.


We zijn nu op zoek naar ervaringen met deze problemen van allochtonen.Dit zou ons erg helpen bij ons project! Dit kan over allerlei onderwerpen gaan, alles is welkom!!! Je kunt je verhaal mailen naar:

 

culticlub@live.nl

 

Alvast bedankt!

 

De Culti-Club

Terug naar boven
3abd Arra7maan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 16 maart 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1017
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote 3abd Arra7maan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 januari 2007 om 14:14
Astaghfiru Allah

15:49- Bericht Mijn dienaren (O Moehammad:) "Voorwaar, Ik ben de Vergevensgsgezinde, de meest Barmhartige. 15:50- En dat Mijn bestraffing een pijnlijke bestraffing is."
Terug naar boven
nefertiti Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 augustus 2006
Online status: Offline
Berichten: 663
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote nefertiti Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 januari 2007 om 15:02

Deze studenten menen het waarschijnlijk toch goed. Daar ga ik altijd maar vanuit.

I love pompoen

Nefertiti

Terug naar boven
Abdul-Khaliq Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 786
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abdul-Khaliq Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 15 januari 2007 om 15:07

Mohammed, vrede zij met hem. Volg zijn goede werken en de Moslim zal altijd zegevieren.

Salaam




Mooie woorden maken nog geen goede daden!
Terug naar boven
Rasoul Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 30 oktober 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 55
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Rasoul Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 januari 2007 om 06:46

Salaam alaykum,

Ik merk dat moslims alleen gewild zijn als studie object of als gesprekstopic. Waar om niet de keer een vraag:  wij zijn .... en we willen graag dit probleem samen met jullie aanpakken. Om maar even iets te noemen.

Zijn wij alleen voor zulke dingen te vinden of interessant om meet te praten?

voorstel voor project: 

een onderzoek naar autochtone jongeren en drugs/alcoholmisbruik verslaving, rechts extremisme en of ze van hun ouders met allochtonen mogen omgaan etc.

Succes

Vooroordelen zijn de schimmel van de geest. Men vindt ze alleen daar waar het licht niet komt.
Terug naar boven
moslima 82 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 27 juli 2006
Online status: Offline
Berichten: 919
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote moslima 82 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 16 januari 2007 om 13:05

 

hmm ik ben geen alochtoon dus kan hier niet op reageren anders zou ik zeker een normaal antwoord gegeven hebben,tis immers voor hun studie en Enschede is een leuke stadmaar rasoul heeft ook een goed punt:

voorstel voor project: 

een onderzoek naar autochtone jongeren en drugs/alcoholmisbruik verslaving, rechts extremisme en of ze van hun ouders met allochtonen mogen omgaan etc.

 

Hulp bij huiselijk geweld voor moslimas!
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.094 seconden.