Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Onderwerp geslotenGoed bedoeld advies!

 Post Reply Post Reply
Schrijver
Abdul-Khaliq Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 786
Directe link naar dit bericht Onderwerp: Goed bedoeld advies!
    Geplaatst op: 05 februari 2007 om 07:13

Asalaam Alaikum,

 

Op een forum discussieer je. Dat doe je bij voorkeur met gelijkgestemden of met mensen die op zijn minst interesse en/of respect tonen over het forumonderwerp (in dit geval de Islam).

 

Als forum (beheer) heb je de verantwoordelijkheid om ervoor te zorgen dat �jouw� leden in een prettige en ongestoorde omgeving zich kunnen begeven. Als je het dan laat lopen op beheergebied kom je als lid, al snel in een slangenkuil terecht alwaar de vroomste verdrinken in ergernis en boosheid. Dat is niet zo verwonderlijk. Wat is nu de realiteit op dit forum. Er zijn leden die hier niet zijn gekomen om te leren of om interesse te tonen in de schoonheid van de Islam. Enkel vanuit oneliners of slappe hap opmerkingen is men bezig de sfeer te verzieken en dit forum te devalueren (we hoeven ze niet eens bij naam te noemen).

 

Nu kun je twee dingen doen:

 

Of je blijft achter de feiten aanlopen en grijp je pas in na afloop van een hoop ergernis en irritatie!

 

OF

 

Je neemt je forum serieus en zet er twee/drie moderators op die de posts regelmatig volgen en waarnodig sturen en ingrijpen.

 

Wa Salaam Alaikum

 

 

(hopelijk valt dit niet onder censuur, want dat is de laatste tijd ook selectief) 

Mooie woorden maken nog geen goede daden!
Terug naar boven
moslima 82 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 27 juli 2006
Online status: Offline
Berichten: 919
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 februari 2007 om 10:01

Salaam Aleykoum,

Bedankt voor je steun hopen dat ze dit topic niet direkt op slot doen

Zoals de andere topic grote schoonmaak,

dan kunnen we het nog uppen keer op keer.

En klopt meer beheerders is misschien noodzaak om de boel goed in de gaten te houden inshaAllah,

Ik ben voor meer beheer die de islamregels goed handhaven en iedereen erop aan durft te spreken op zijn of haar gedrag als ze te ver gaan.

wa aleykoum salaam

Hulp bij huiselijk geweld voor moslimas!
Terug naar boven
3abd Arra7maan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 16 maart 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1017
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 februari 2007 om 11:18
Salaam aleikoum.

Waar is het topic gebleven van de bewijzen tegen de kruisiging? Ik wilde me nog verdiepen in de bijbelteksten. Ik kan me niet herinneren dat er iets fouts in stond, de eeuwenoude discussie met christenen, maar meer niet.

15:49- Bericht Mijn dienaren (O Moehammad:) "Voorwaar, Ik ben de Vergevensgsgezinde, de meest Barmhartige. 15:50- En dat Mijn bestraffing een pijnlijke bestraffing is."
Terug naar boven
ICN Bekijk dropdown
Admin Group
Admin Group
Avatar
ICN

Lid geworden: 25 januari 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 1819
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 februari 2007 om 12:10

Geachte leden,

Bedankt voor het goed bedoelde advies. Het Beheer zal dit in acht nemen. Voor eventuele vragen en/of suggesties kan er natuurlijk altijd een PM gestuurd worden naar ICN of Islaam.

Mvg,

Het Islaam.nl ForumBeheer

Stichting Islaam & Cultuur Nederland
Islaam.nl Beheer
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.109 seconden.