Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

broeders uit Tilburg gezocht!

 Post Reply Post Reply
Schrijver
~Zahra~ Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 26 november 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 713
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote ~Zahra~ Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: broeders uit Tilburg gezocht!
    Geplaatst op: 15 februari 2008 om 23:09
Asallam aleikum,
Ik lees net op een ander forum,een pas bekeerde broeder die graag voor t eerst naar de moskee wil gaan..maar niet alleen.Hij woont in Tilburg......Wie kan met hem meegaan(een broeder dus!)
 schrijft zelf dat ie het hard nodig heeft om te gaan..
Insjallah komt hetb goed
wa sallam,
Zahra

Men sluit de ogen van de doden behoedzaam; niet minder behoedzaam moet men de ogen van levenden openen.
Terug naar boven
oegt_najiha Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 05 februari 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 905
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote oegt_najiha Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 18 februari 2008 om 22:09

In eerste instantie geplaatst door ~Zahra~

Asallam aleikum,
Ik lees net op een ander forum,een pas bekeerde broeder die graag voor t eerst naar de moskee wil gaan..maar niet alleen.Hij woont in Tilburg......Wie kan met hem meegaan(een broeder dus!)
 schrijft zelf dat ie het hard nodig heeft om te gaan..
Insjallah komt hetb goed
wa sallam,
Zahra

hahah mashallaah, dat probleem heb ik met een zuster uit breda. zij gaat altijd naar tilburg, omdat ze daar wel zusters kent! mashallah

ik zal deze zuster ff vragen of daar een broeder is, die misschien wil helpen :)

"En wie spreekt beter woord dan hij die mensen tot Allah uitnodigt en goede werken verricht en zegt: 'Waarlijk, ik behoor tot de Moslims'."

(Suraat el-fussielet 33)
Terug naar boven
oegt_najiha Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 05 februari 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 905
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote oegt_najiha Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 18 februari 2008 om 22:23

Salaamoe Alaikum

ik heb net die zuster gesproken

ze kent wel wat 'moslims' maar die zijn niet praktiserend.

daarnaast, wil ze hem wel samen met een andere zuster de weg leiden tot de mannen ingang :hahaha:

gair inshallaah, ik hoor het wel.

"En wie spreekt beter woord dan hij die mensen tot Allah uitnodigt en goede werken verricht en zegt: 'Waarlijk, ik behoor tot de Moslims'."

(Suraat el-fussielet 33)
Terug naar boven
Marocaantje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 juli 2003
Locatie: Saudi Arabia
Online status: Offline
Berichten: 1819
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Marocaantje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 18 februari 2008 om 23:29

Asalaam 3alaikom Warahmatoellahi ta3ala Wabarakatoehoe oegt_najiha,

Waarom gaat die zuster naar de moskee helemaal in Tilburg? Kent ze niemand verder van Masjid Ar-Rahmaan in Breda? Woont ze in Breda?

Gayr InchaAllaah.

Jullie Zuster Fi Dien!!

"Wees oprecht tegenover elke Moslim en keer je af van de ongelovigen".
"Jihaad will continue & the resistance will continue until we have victory, or we will be martyrs"Sheikh Yassin
Terug naar boven
oegt_najiha Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 05 februari 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 905
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote oegt_najiha Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 19 februari 2008 om 08:21
In eerste instantie geplaatst door Marocaantje

Asalaam 3alaikom Warahmatoellahi ta3ala Wabarakatoehoe oegt_najiha,

Waarom gaat die zuster naar de moskee helemaal in Tilburg? Kent ze niemand verder van Masjid Ar-Rahmaan in Breda? Woont ze in Breda?

Gayr InchaAllaah.

Jullie Zuster Fi Dien!!

Salaamoe alaikum,

Ja ze woont en studeerd in breda, en om het weekend is ze hier waar ik woon. omdat haar ouders  hier ook wonen.

deze zuster, kent geen zusters in breda, en is bang om alleen naar de moskee te gaan. vandaar dat ze naar tilburg gaat. daar kent ze wel zusters. ze is pas een half jaar bekeerd alhamdoulillah. dus ze kent daar nog helemaal geen zusters.

gair inshallah, hoezo kan je haar helpen? ze wil best naar die moskee namelijk, ze wou mij ook al meehebben. maar voor mij is het 3 uur reistijd dus, dat ging ff niet door.

wa alaikum salaam warhamtoe Allaah wa barakatuhoe

"En wie spreekt beter woord dan hij die mensen tot Allah uitnodigt en goede werken verricht en zegt: 'Waarlijk, ik behoor tot de Moslims'."

(Suraat el-fussielet 33)
Terug naar boven
Marocaantje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 juli 2003
Locatie: Saudi Arabia
Online status: Offline
Berichten: 1819
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Marocaantje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 19 februari 2008 om 09:20

Wa3alaikom Asalaam Warahmatoellahi ta3ala Wabarakatoehoe,

Aah wel jammer voor dat meisje. Had het dan eerder gezegd. Wel mooi om te horen dat ze bekeerd is! Elhamdoulilah. Drie uur reistijd voor jou is wel veel om naar Breda toe te komen. Waar kom je vandaan als ik vragen mag?

Misschien dat we een keer in het weekend samen kunnen gaan InchaAllaah.

Gayr InchaAllaah.

Jullie Zuster Fi Dien!!

"Wees oprecht tegenover elke Moslim en keer je af van de ongelovigen".
"Jihaad will continue & the resistance will continue until we have victory, or we will be martyrs"Sheikh Yassin
Terug naar boven
oegt_najiha Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 05 februari 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 905
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote oegt_najiha Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 19 februari 2008 om 17:13
In eerste instantie geplaatst door Marocaantje

Wa3alaikom Asalaam Warahmatoellahi ta3ala Wabarakatoehoe,

Aah wel jammer voor dat meisje. Had het dan eerder gezegd. Wel mooi om te horen dat ze bekeerd is! Elhamdoulilah. Drie uur reistijd voor jou is wel veel om naar Breda toe te komen. Waar kom je vandaan als ik vragen mag?

Misschien dat we een keer in het weekend samen kunnen gaan InchaAllaah.

Gayr InchaAllaah.

Jullie Zuster Fi Dien!!

Asalaamoe alaikum warhamteo Allaah

ik kom uit zwolle omgeving oegti, en jij?

wist je dat ik jou niet eens op msn had. pm me even je msn inshallah, dan voeg ik je toe.

jaa, ik ga inshallah een keertje met me vriendin mee als ik in den haag verblijf, ik ben daar regelmatig een halve week ofzo, soms wel een week, en dan ga ik gewoon ff bij haar op bezoek. is maar half uurtje dan. en inshallah gaan we dan samen die moskee opzoeken.

ik ken wel een zuster uit breda, en heb een nicht in oosterhout,maaar ze zegt. ze zijn vreemd voor m ij. ik ken ze niet. ik wil liever die moskee in met een bekende. dus vandaar, moes ze maar ff wachten tot ik mee kan!

gair inshallaah

(K)

"En wie spreekt beter woord dan hij die mensen tot Allah uitnodigt en goede werken verricht en zegt: 'Waarlijk, ik behoor tot de Moslims'."

(Suraat el-fussielet 33)
Terug naar boven
Marocaantje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 juli 2003
Locatie: Saudi Arabia
Online status: Offline
Berichten: 1819
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Marocaantje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 20 februari 2008 om 09:32

Wa3alaikom Asalaam Warahmatoellahi ta3ala Wabarakatoehoe,

Ik kom uit Breda. Dus ben redelijk bekend met alles (omgeving, moskee etc.)

Vanuit Den Haag naar Breda is het trouwens geen half uur. Het duurt een uur met de trein. (Tenzij je met de auto gaat, dan ben je er misschien sneller wanneer er geen sprake is van file). Daar zou ik maar niet op rekenen, want tegenwoordig heb je overal file. Ook al ga je op een zondag.

Ik hoor nog van je en zal je InchaAllaah mijn msn doorgeven via PM.

Jullie Zuster Fi Dien!!
"Wees oprecht tegenover elke Moslim en keer je af van de ongelovigen".
"Jihaad will continue & the resistance will continue until we have victory, or we will be martyrs"Sheikh Yassin
Terug naar boven
oegt_najiha Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 05 februari 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 905
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote oegt_najiha Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 21 februari 2008 om 08:40

salaamoe alaikum

owh jaa inderdaadmet de auto is het een half uurtje, met de trein wallahoe 3alem. ach ja gair inshallah. we zien wel! en als het niet door gaat, klaar toch :)

i'm still waiting :haha:

gair inshallaah sis (K)

"En wie spreekt beter woord dan hij die mensen tot Allah uitnodigt en goede werken verricht en zegt: 'Waarlijk, ik behoor tot de Moslims'."

(Suraat el-fussielet 33)
Terug naar boven
Marocaantje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 juli 2003
Locatie: Saudi Arabia
Online status: Offline
Berichten: 1819
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Marocaantje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 21 februari 2008 om 10:58

Asalaam 3alaikom Warahmatoellahi ta3ala Wabarakatoehoe,

 

i'm still waiting :haha:

 

Ik heb je geprobeerd een PM te sturen maar dat wil niet echt lukken. Dat moet nog eventjes gefixt worden. Dus zodra het kan, stuur ik je mijn msn adres.

 

Jullie Zuster Fi Dien!!

"Wees oprecht tegenover elke Moslim en keer je af van de ongelovigen".
"Jihaad will continue & the resistance will continue until we have victory, or we will be martyrs"Sheikh Yassin
Terug naar boven
oegt_najiha Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 05 februari 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 905
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote oegt_najiha Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 21 februari 2008 om 15:19
In eerste instantie geplaatst door Marocaantje

Asalaam 3alaikom Warahmatoellahi ta3ala Wabarakatoehoe,

 

i'm still waiting :haha:

 

Ik heb je geprobeerd een PM te sturen maar dat wil niet echt lukken. Dat moet nog eventjes gefixt worden. Dus zodra het kan, stuur ik je mijn msn adres.

 

Jullie Zuster Fi Dien!!

 

hihi gair inshallah, ik pm m anders wel (K)

"En wie spreekt beter woord dan hij die mensen tot Allah uitnodigt en goede werken verricht en zegt: 'Waarlijk, ik behoor tot de Moslims'."

(Suraat el-fussielet 33)
Terug naar boven
Marocaantje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 juli 2003
Locatie: Saudi Arabia
Online status: Offline
Berichten: 1819
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Marocaantje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 februari 2008 om 21:39

Asalaam 3alaikom Warahmatoellahi ta3ala Wabarakatoehoe,

Er is trouwens 15 maart een conferentie in Breda. Misschien leuk voor je vriendin (die in Breda woont) om er naartoe te gaan.

Het begint om 13:00 uur tot 21:00 uur.

(Moskee in Antiloopstraat)

De sprekes zijn o.a.:

  • Remy Soekirman
  • Abou Ayman
  • Fouad Ben Allal

Jullie Zuster Fi Dien!!

"Wees oprecht tegenover elke Moslim en keer je af van de ongelovigen".
"Jihaad will continue & the resistance will continue until we have victory, or we will be martyrs"Sheikh Yassin
Terug naar boven
oegt_najiha Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 05 februari 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 905
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote oegt_najiha Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 februari 2008 om 22:16

oke djzakallahoe gairen ik zal het doorgeveninshallaah

 

(K)

"En wie spreekt beter woord dan hij die mensen tot Allah uitnodigt en goede werken verricht en zegt: 'Waarlijk, ik behoor tot de Moslims'."

(Suraat el-fussielet 33)
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.094 seconden.