Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

ik begrijp het gewoon niet

 Post Reply Post Reply Pagina  <123>
Schrijver
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: ik begrijp het gewoon niet
    Geplaatst op: 04 december 2009 om 19:15
Dag Marocaantje,

Weet je dat wel zeker dat wij, in tegenstelling tot dieren, ons verstand gebruiken? Dieren maken geen enkel probleem van homoseksualiteit. Ja, en in die opvatting schaar ik mezelf dan graag bij de dieren.

Groet, Alzukar

Kleine wondjes, jeukbultjes en dergelijke kun je maar beter ongemoeid laten. Alzukar
Terug naar boven
Marocaantje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 juli 2003
Locatie: Saudi Arabia
Online status: Offline
Berichten: 1819
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Marocaantje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 04 december 2009 om 20:17
In eerste instantie geplaatst door Abu Afak

Beste Marocaantje,

Geen dwang? Mag een homofiel zijn gevoelens seksueel uiten? Nee! Onder dwang (op straffe van doodsstraf) dient hij zijn gevoelens te onderdrukken.

Verklaar je nader.

Groet,

Beste abu afak,

Lees beter wat ik heb geschreven. Ik zei er is geen dwang in het geloof.

Groeten,
Marocaantje

"Wees oprecht tegenover elke Moslim en keer je af van de ongelovigen".
"Jihaad will continue & the resistance will continue until we have victory, or we will be martyrs"Sheikh Yassin
Terug naar boven
Abu Afak Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 28 november 2009
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 439
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abu Afak Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 04 december 2009 om 20:23

Beste Marocaantje.

Ik heb nogmaals je antwoord gelezen. Zou je nu mijn vraag willen beantwoorden?

Geen dwang? Mag een homofiel zijn gevoelens seksueel uiten? Nee! Onder dwang (op straffe van doodsstraf) dient hij zijn gevoelens te onderdrukken.

groet,

 

Terug naar boven
Marocaantje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 juli 2003
Locatie: Saudi Arabia
Online status: Offline
Berichten: 1819
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Marocaantje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 04 december 2009 om 20:25

Dag abu afak,

Voor zover ik weet berust er in Nederland geen doodstraf voor mensen die homoseksuele daden verricht. Dus ik moet je teleurstellen.

Groeten,
Marocaantje

"Wees oprecht tegenover elke Moslim en keer je af van de ongelovigen".
"Jihaad will continue & the resistance will continue until we have victory, or we will be martyrs"Sheikh Yassin
Terug naar boven
Abu Afak Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 28 november 2009
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 439
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abu Afak Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 04 december 2009 om 20:33

Beste Marocaantje,

Juist! Heeft met beschaving te maken. Geef individuen het recht zichzelf te vinden.

Terugkomend op mijn vraag; Je stelt dat binnen de islam homo's gedood moeten worden.

Hoezo geen dwang?

groet,

 

 

Terug naar boven
Marocaantje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 juli 2003
Locatie: Saudi Arabia
Online status: Offline
Berichten: 1819
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Marocaantje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 04 december 2009 om 20:37
In eerste instantie geplaatst door Abu Afak

Beste Marocaantje,

Juist! Heeft met beschaving te maken. Geef individuen het recht zichzelf te vinden.

Terugkomend op mijn vraag; Je stelt dat binnen de islam homo's gedood moeten worden.

Hoezo geen dwang?

groet,

Dag abu afak,

Ik vind niet dat het te maken heeft met dwang. Homoseksueel zijn op zich is niet het probleem. Dat mensen homoseksuele daden begaan is het probleem. Dit heeft niet met beschaving te maken of iemand dit wel of niet goedkeurt.

Wanneer er een misdaad wordt begaan dan zijn daar consequenties aan verbonden. Ik vind dat eerlijk gezegd niet meer dan logisch.

Groeten,
Marocaantje

"Wees oprecht tegenover elke Moslim en keer je af van de ongelovigen".
"Jihaad will continue & the resistance will continue until we have victory, or we will be martyrs"Sheikh Yassin
Terug naar boven
Abu Afak Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 28 november 2009
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 439
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abu Afak Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 04 december 2009 om 20:44

Beste Marocaantje,

Hoe is het voor jou om gediscrimineerd te worden? Hoe vind jij het dat je op grond van je geloof, je afkomst of je cultuur gediscrmineerd te worden?

Is je afkomst, je cultuur, je geloof een misdaad?

groet,

 

Terug naar boven
Marocaantje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 juli 2003
Locatie: Saudi Arabia
Online status: Offline
Berichten: 1819
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Marocaantje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 04 december 2009 om 20:48
In eerste instantie geplaatst door Abu Afak

Beste Marocaantje,

Hoe is het voor jou om gediscrimineerd te worden? Hoe vind jij het dat je op grond van je geloof, je afkomst of je cultuur gediscrmineerd te worden?

Is je afkomst, je cultuur, je geloof een misdaad?

groet,

Dag abu afak,

Niemand zou het leuk vinden om gediscrimineerd te worden maar homoseksuele daden verrichten heeft niets te maken met geloof, cultuur, afkomst, ras etc. Ik vind ook niet dat �ze� worden gediscrimineerd.

Worden dieven gediscrimineerd omdat zij achter tralies moeten en mensen die niet stelen niet? Nee.

Groeten,
Marocaantje

"Wees oprecht tegenover elke Moslim en keer je af van de ongelovigen".
"Jihaad will continue & the resistance will continue until we have victory, or we will be martyrs"Sheikh Yassin
Terug naar boven
Abu Afak Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 28 november 2009
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 439
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abu Afak Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 04 december 2009 om 21:00

Beste Moracaantje,

Je stelt dat homoseksualiteit moet leiden tot de doodstraf.

Citaat van jou:

Het Islamitische rechtssysteem eist de doodstraf tegen mensen die een homoseksuele daad begaan. De vraag is alleen echter op welke manier deze gedood moeten worden. Er zijn 4 verschillende meningen hoe je zo'n persoon zou moeten doden. 

Nu stel je:

homoseksuele daden verrichten heeft niets te maken met geloof.

Ik begrijp je even niet.

 

groet,

 

Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 december 2009 om 18:36
Beste Moslimvrienden,

Intussen heb ik maar even gewroet in mijn Koran (vertaling van Prof.J.H.Kramers) en vond daar Sura 6,38. Daar staat volgens mij dat Allah alle dieren weer tot zich zal vergaderen. Er staat niet bij dat homoseksueel praktiserende dieren (waarvan er duizenden soorten zijn)daarvan uitgezonderd zullen worden. Graag commentaar hierop van een Koran-exegeet.

Groet, Alzukar

Aangepast door alzukar
Kleine wondjes, jeukbultjes en dergelijke kun je maar beter ongemoeid laten. Alzukar
Terug naar boven
Abu Afak Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 28 november 2009
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 439
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abu Afak Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 december 2009 om 00:01

Naast de vraag van Alzukar, blijft ook mijn vraag nog open.

Beste Moracaantje,

Je stelt dat homoseksualiteit moet leiden tot de doodstraf.

Citaat van jou:

Het Islamitische rechtssysteem eist de doodstraf tegen mensen die een homoseksuele daad begaan. De vraag is alleen echter op welke manier deze gedood moeten worden. Er zijn 4 verschillende meningen hoe je zo'n persoon zou moeten doden. 

Nu stel je:

homoseksuele daden verrichten heeft niets te maken met geloof.

Ik begrijp je even niet. eg svp uit.

groet,

 

 

Terug naar boven
Marocaantje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 juli 2003
Locatie: Saudi Arabia
Online status: Offline
Berichten: 1819
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Marocaantje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 december 2009 om 02:12

In eerste instantie geplaatst door alzukar

Beste Moslimvrienden,

Intussen heb ik maar even gewroet in mijn Koran (vertaling van Prof.J.H.Kramers) en vond daar Sura 6,38. Daar staat volgens mij dat Allah alle dieren weer tot zich zal vergaderen. Er staat niet bij dat homoseksueel praktiserende dieren (waarvan er duizenden soorten zijn)daarvan uitgezonderd zullen worden. Graag commentaar hierop van een Koran-exegeet.

Groet, Alzukar

Dag alzukar,

Hiervoor zou je toch een Koran geleerde moeten gaan zoeken.

Groeten,
Marocaantje
"Wees oprecht tegenover elke Moslim en keer je af van de ongelovigen".
"Jihaad will continue & the resistance will continue until we have victory, or we will be martyrs"Sheikh Yassin
Terug naar boven
Marocaantje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 juli 2003
Locatie: Saudi Arabia
Online status: Offline
Berichten: 1819
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Marocaantje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 december 2009 om 02:14

In eerste instantie geplaatst door Abu Afak

Naast de vraag van Alzukar, blijft ook mijn vraag nog open

Rustig. Ik heb je vraag gezien.

In eerste instantie geplaatst door Abu Afak

Nu stel je:

homoseksuele daden verrichten heeft niets te maken met geloof.

Ik begrijp je even niet. eg svp uit.

groet,

Homoseksuele daden verrichten hebben inderdaad niets te maken met geloof. Dit doen ze namelijk niet uit naam van een bepaald geloof.

Dat homoseksuele daden in bepaalde religies niet worden toegestaan vind ik niets te maken hebben met enig dwang in het geloof.

Als je (homoseksuele daden) niet begaat, dan doe je dat gewoon uit pure overtuiging.

Groeten,
Marocaantje

"Wees oprecht tegenover elke Moslim en keer je af van de ongelovigen".
"Jihaad will continue & the resistance will continue until we have victory, or we will be martyrs"Sheikh Yassin
Terug naar boven
Abu Afak Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 28 november 2009
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 439
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abu Afak Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 december 2009 om 10:11

Beste Marocaantje,

Dank voor je reactie.

Als je homoseksuele daden begaat, doe je dat OOK uit pure overtuiging. Waarom heeft de geloofsovertuiging meer rechten dan de homoseksuele overtuiging?

Rest me te stellen dat onderdrukking van homo's wel degelijk met dwang te maken heeft.

groetjes,

 

Terug naar boven
Marocaantje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 juli 2003
Locatie: Saudi Arabia
Online status: Offline
Berichten: 1819
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Marocaantje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 december 2009 om 14:48

In eerste instantie geplaatst door Abu Afak

Beste Marocaantje,

Dag Abu Afak,

In eerste instantie geplaatst door Abu Afak

Dank voor je reactie.

Graag gedaan.

In eerste instantie geplaatst door Abu Afak

Waarom heeft de geloofsovertuiging meer rechten dan de homoseksuele overtuiging?

Het ligt aan je prioriteiten. Wat is belangrijker voor je, geloof of het begaan van homoseksuele dagen. Die keuze lijkt me gemakkelijk gemaakt indien je gelovig bent, al valt het vies tegen.

Bij mensen die niet geloven kan ik nog enigszins begrijpen dat ze niet door hebben dat ze fout bezig zijn. Al vind ik ook dat soms moeilijk te begrijpen. De vrouw is nu eenmaal geboren voor de man en andersom. Het is niet voor niets dat een man m�t vrouw zich �natuurlijk� kunnen voortplanten. Dat is nu gewoon eenmaal de natuur. Hoe hard het ook kan zijn of hoe simpel het kan zijn, dat zijn de feiten.

Groeten,
Marocaantje

"Wees oprecht tegenover elke Moslim en keer je af van de ongelovigen".
"Jihaad will continue & the resistance will continue until we have victory, or we will be martyrs"Sheikh Yassin
Terug naar boven
Abu Afak Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 28 november 2009
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 439
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abu Afak Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 december 2009 om 20:43

Beste Marocaantje,

De natuur biedt ook homoseksualiteit aan.(lees eens iets over homofilie binnen de dierenwereld) Essentieel is echter dat mensen het fundamentele recht hebben zijn eigen seksualiteit te beleven.(mits men anderen niet schaadt)

En mijn gevoel van rechtvaardigheid zegt dat de islam homo's een universeel mensenrecht ontzegt.

Fijne avond!!

 

Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 december 2009 om 22:46
Mijn verstand zegt dat zowel de Islam als het Christendom hier een -niet in hun politieke kraam te pas komend- deel van schepping afwijzen. En daarmee de Schepper van al-wat-is.    

Aangepast door alzukar
Kleine wondjes, jeukbultjes en dergelijke kun je maar beter ongemoeid laten. Alzukar
Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 07 december 2009 om 00:02
Verder wil ik hier nog kwijt dat zich, zowel in mijn familie- alsook in mijn naaste vriendenkring diverse praktiserende homo's bevinden die ik, als mens, zeer liefheb, en zal verdedigen tegen elke vorm van reli-smeerkezerij hetzij van islam-zijde, hetzij van christelijke zijde.

Gegroet, Alzukar
Kleine wondjes, jeukbultjes en dergelijke kun je maar beter ongemoeid laten. Alzukar
Terug naar boven
aswan Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 15 december 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 164
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote aswan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 07 december 2009 om 12:45
Als die vieze homo's hun mensonterende praktijken strikt prive hielden dan zouden ze daar de maatschappij ook niet mee verzieken. Maar dat doen ze niet, ze zijn erg vocaal over hun perversiteit en dan moet zo'n crimineel zwaar gestraft worden. Dat jij die goorlappen lief hebt dat verbaasd me niets, des te meer reden om dit crimineel gedrag zwaar aan te pakken. Hoge straffen voor homo's en degene die hun steunen in hun criminaliteit.

Aangepast door aswan
Terug naar boven
Abu Afak Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 28 november 2009
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 439
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abu Afak Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 07 december 2009 om 13:09

Beste Aswan,

Je bent het ultieme voorbeeld voor mij waarom de islam ten diepste gewantrouwd moet worden.

Ik dank je voor het bevestigen van mijn beeld.

groetjes,

 

Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 07 december 2009 om 13:21
Dag Aswan,

Ik dacht niet dat ik hierboven heb gesteld dat ik enigerlei vorm van perverse seksualiteit voorsta. Integendeel. Ik bestrijd deze, niet als crimineel gedrag, maar als iets dat beter had gekund via opvoeding en begeleiding met respect voor iemands eigenheid. Dan komt 't meestal wel goed.

Groet, Alzukar


Kleine wondjes, jeukbultjes en dergelijke kun je maar beter ongemoeid laten. Alzukar
Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 07 december 2009 om 13:33
In zijn reactie hierboven lijkt Aswan heel erg op een aantal "Katholieken" die ik ken. Misschien dat hij het met hen op een akkoordje kan gooien om samen op te trekken in deze nobele zaak. Ofschoon, diezelfde "Katholieken" gaan ook weer als een razende tekeer als het om Moslims gaat. Het is me allemaal wat.......

Kleine wondjes, jeukbultjes en dergelijke kun je maar beter ongemoeid laten. Alzukar
Terug naar boven
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote taqwaa Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 08 december 2009 om 23:24
In eerste instantie geplaatst door Abu Afak

Beste moslima's en moslims,

Ik begrijp iets niet.

Hoe kan Allah, moslims meer gelijk geven dan niet gelovigen? Waarom verwerpt God homo's, christenen, joden, vrouwen en alle andere gelovigen?

Allah, de alwetende, die onderscheid maakt? Waarom? Omdat je een soort geloofsbelijdenis aflegt?

Ik begrijp het gewoonweg niet. Help me de juiste weg te vinden.

 

bedankt.

 

 20:13 Wanneer ook een man bij een manspersoon zal gelegen hebben, met vrouwelijke bijligging, zij hebben beiden een gruwel gedaan; zij zullen zekerlijk gedood worden; hun bloed is op hen!

 

�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������
Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 december 2009 om 00:18
Dag Taqwaa,

Wil je er zo ook nog een paar uit de Bijbel? Zulke mannen zullen jou -als vrouw- heus niet vragen om "erbij te komen liggen". Integendeel zelfs! Dus: wat heb jij daar dan voor last van? Ofwel: doe gewoon wat in jouw aard ligt en laat een ander, die jou met zijn/haar andere geaardheid niet tot last is, met rust. Of twijfel je misschien over jez�lf?

Groet, Alzukar

Aangepast door alzukar
Kleine wondjes, jeukbultjes en dergelijke kun je maar beter ongemoeid laten. Alzukar
Terug naar boven
Marocaantje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 juli 2003
Locatie: Saudi Arabia
Online status: Offline
Berichten: 1819
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Marocaantje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 december 2009 om 03:57

In eerste instantie geplaatst door Abu Afak

Beste Marocaantje,

De natuur biedt ook homoseksualiteit aan.(lees eens iets over homofilie binnen de dierenwereld) Essentieel is echter dat mensen het fundamentele recht hebben zijn eigen seksualiteit te beleven.(mits men anderen niet schaadt)

Abu Afak,

Ik vind het eerlijk gezegd niet van belang wat dieren wel en wat ze niet doen. Wij zijn mensen en we zouden onze gezonde verstand moeten gebruiken. Die hebben we niet voor niets gekregen. Toch jammer dat bepaalde mensen daar heel erg anders over nadenken.

En mijn gevoel van rechtvaardigheid zegt dat de islam homo's een universeel mensenrecht ontzegt.

Ik heb in de 30 basis-mensenrechten niets kunnen vinden waar wordt gepraat over homoseksualiteit.

Fijne avond!!

Jij een fijne dag toegewenst!

Groeten,
Marocaantje

 

 

"Wees oprecht tegenover elke Moslim en keer je af van de ongelovigen".
"Jihaad will continue & the resistance will continue until we have victory, or we will be martyrs"Sheikh Yassin
Terug naar boven
Marocaantje Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 juli 2003
Locatie: Saudi Arabia
Online status: Offline
Berichten: 1819
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Marocaantje Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 december 2009 om 03:58
In eerste instantie geplaatst door Abu Afak

Beste Aswan,

Je bent het ultieme voorbeeld voor mij waarom de islam ten diepste gewantrouwd moet worden.

Ik dank je voor het bevestigen van mijn beeld.

groetjes,

Dag Abu Afak,

Dat vind ik heel erg kortzichtig van je. Jammer!

Groeten,
Marocaantje

"Wees oprecht tegenover elke Moslim en keer je af van de ongelovigen".
"Jihaad will continue & the resistance will continue until we have victory, or we will be martyrs"Sheikh Yassin
Terug naar boven
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote taqwaa Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 december 2009 om 19:43

In eerste instantie geplaatst door alzukar

Dag Taqwaa,

Wil je er zo ook nog een paar uit de Bijbel? Zulke mannen zullen jou -als vrouw- heus niet vragen om "erbij te komen liggen". Integendeel zelfs! Dus: wat heb jij daar dan voor last van? Ofwel: doe gewoon wat in jouw aard ligt en laat een ander, die jou met zijn/haar andere geaardheid niet tot last is, met rust. Of twijfel je misschien over jez�lf?

Groet, Alzukar

Ik zie dat je het niet snapt  .

het komt uit de bijbel  dat stuk    er staat dat homos  doodstraf verdienen

maar hier opent  geen een een onderwerp over  .

�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������
Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 december 2009 om 21:43
Dag Taqwaa,

Ik had niet zo snel door dat het hier een bijbels citaat betrof (wat mij overigens weer niets verbaast). Het spijt me als ik je daardoor ten onrechte bepaalde zaken heb toegedicht, of als je jezelf daardoor door mij rottig hebt aangesproken gevoeld.

Wat betreft het openen van een topic over (weerzinwekkende) bijbelse citaten denk ik z�lf dat dat weinig positieve opbrengst zal hebben. De meeste mensen uit het christelijk cultuurgebied zullen zich hierdoor niet aangesproken voelen, hebben afstand daarvan genomen.    

Groet, Alzukar




    
Kleine wondjes, jeukbultjes en dergelijke kun je maar beter ongemoeid laten. Alzukar
Terug naar boven
Abu Afak Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 28 november 2009
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 439
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abu Afak Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 10 december 2009 om 22:13

Beste Alzukar,

Ik wil je wijzen op 1 wezenlijk verschil tussen christendom en de islam; n.l. de sharia.

Het christelijke geloof kent geen wetgeving! Moslims zullen, op grond van hun geloof, dus OOK hun islamitische wetgeving gestalte MOETEN geven.

We hebben in het Westen het christendom terug kunnen wijzen naar de plek waar die hoort; het privedomein. En dat is ten principale onmogelijk bij de islam.

Arme, arme homo's, arme, arme democraten, arme, arme andersgelovigen, arme, arme andersdenkenden, arme, arme atheisten,; allen dienen onder de knoet.

groet,

 

Terug naar boven
alzukar Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 07 november 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2589
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote alzukar Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 10 december 2009 om 23:20
Beste Abu Afak,

Wellicht is het eerder zo dat er in het Westen een langzaam proces gaande is waarbij de oud-testamentische elementen uit de Bijbel naar de "archieven" worden overgebracht. Een vorm van opschoning, waarbij ��k bepaalde passages uit het Nieuwe Testament, met name uit de Evangelie�n van Matthe�s en Johannes, betrokken worden, wegens rechtvaardigingsgronden daarin voor fascismen en nazismen. Dit proces is niet te stoppen. Ook de Islam zal hieraan, wat later dan misschien, aan moeten geloven. De eindoverwinning zal zijn aan Jezus' Woord en daarmee aan de Rede.

Groet, Alzukar



Aangepast door alzukar
Kleine wondjes, jeukbultjes en dergelijke kun je maar beter ongemoeid laten. Alzukar
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply Pagina  <123>

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.078 seconden.