Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

gezocht. zuster die mij kan helpen

 Post Reply Post Reply
Schrijver
sabbiej Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 14 september 2013
Online status: Offline
Berichten: 1
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote sabbiej Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: gezocht. zuster die mij kan helpen
    Geplaatst op: 14 september 2013 om 15:25
sselamoe aleikoem,

Ik ben bekeerd tot de islam nog niet zo lang geleden,
Via deze weg ben ik opzoek naar iemand die mij aan wat basis spulletjes kan en wil helpen.
Ik heb het financieel erg moeilijk waardoor het me niet lukt deze spullentjes op het moment te kopen.
Waar ik naar op zoek ben is ,

Boeken over de islam (Nederlands vertaald)
Koran , en een kleine koran
Jalabba's
Gebedskleed
Kompas
En wat hoofdoekken

Wie zou mij hieraan kunnen helpen op korte termijn?

Zal je echt heel erg dankbaar zijn. Liefs sabrina

Het zou ook leuk zijn als ik hier wat zusters leer kennen die mij kunnen helpen en steunen,ik heb verder niemand waar ik mee kan praten over de islam
Terug naar boven
Corien Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 08 oktober 2013
Online status: Offline
Berichten: 2
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Corien Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 08 oktober 2013 om 14:43
Hoi Sabrina!

Helaas kan ik je met jouw vraag niet helpen :(
Maar ik heb wel een vraag aan jou.
Ik doe op het moment een cursus journalistiek en een van de opdrachten is het doen van een portret-interview. Nu ben ik op zoek naar een bekeerde Moslima, die haar verhaal open wil delen. 
Ik zal mezelf eerste even kort voorstellen voordat ik verderga: Ik ben Corien Tiemersma, 22 jaar. Ik ben maatschappelijk werker en heb vorig jaar een jaar Arabisch en Islamkunde in België gestudeerd. Ik wil graag een bekeerde Moslima interviewen, omdat ik ten eerste erg geïnteresseerd ben in de Islam en hoe de mensen (Moslims en niet-Moslims) hier tegenaan kijken. Tijdens mijn jaar in België heb ik de kant van de bekeerde Moslim(a)'s gemist en wil hier graag meer over weten.

De vragen tijdens het interview zullen gericht zijn rondom jouw beweegredenen, reacties van vrienden, familie en onbekenden en hoe de Islam jouw leven heeft verrijkt. Het is een schriftelijk interview (d.w.z. tijdens het interview maak ik aantekeningen. Er komt geen camera o.i.d. bij kijken). Ook zal het interview niet gepubliceerd worden of wat dan ook.

Zou je mij hierbij willen helpen? Vind je het leuk om hieraan mee te werken of misschien ken je iemand anders die het misschien wel wil doen?! 
Voel je vooral niet verplicht naar mijn verhaal :) Maar het zou erg leuk zijn!
Je kan me bereiken via mijn mailadres: [email protected]. Als je nog meer vragen hebt of tips waar ik eventueel iemand anders voor het interview kan vinden, kan je uiteraard ook altijd mailen!

Groetjes,
Corien


Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.094 seconden.