Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Onderwerp geslotenDomme uitspraak

 Post Reply Post Reply
Schrijver
Anoniem Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 30 mei 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 8
Directe link naar dit bericht Onderwerp: Domme uitspraak
    Geplaatst op: 30 mei 2004 om 09:06

Salaam,

Ik heb net iets heel fouts gezegd over een profeet, in een telefoongesprek. Eerst had ik het niet door, ook omdat ik niet wist hoe belangrijk die profeet was en dat het �berhaupt een profeet was. Toen mij dit door degene met wie ik aan de telefoon zat was uitgelegd, schaamde ik me diep en had ik er spijt van. Wat ik heb gezegd en over welke profeet, doet er niet toe. Ik ben bezig de islam te leren kennen en moslima te worden. Ik bid dus nog niet. Hoe kan ik om vergiffenis van mijn domme uitspraak vragen als ik nog niet kan bidden?? Nogmaals, het was serieus dom en impulsief van me, om zo'n uitspraak te doen en wie zich beledigd voelt, krijgt mijn oprechte excuses!

Terug naar boven
salahdin Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 15 december 2003
Locatie: Belgium
Online status: Offline
Berichten: 421
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 30 mei 2004 om 09:45

Salaam,

 

Allah (swt) vergeeft de zonden, vraag Hem vergeving.

Alhamdoelil'Allah
Terug naar boven
basmallah Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 26 mei 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 14
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 30 mei 2004 om 10:25
lieve zuster

iedereen zegt weleens iets verkeerds maar het belangerijkste is dat je er later spijt van krijgt
en als ik jou was zou k opschieten met moslim worden en snel leren bidden want geloof me lieve zuster de islam is een mooi geloff en allah vergeeft heel snel en als er iets is of je vragen os steun nodig hebt kan je me altijd emailen
k vind het trouwens heel goed dat je moslim wil worden masha2 allah
Terug naar boven
Anoniem Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 30 mei 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 8
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 30 mei 2004 om 11:53

Salaam,

Ik wil hier even mijn dank uitspreken naar een vriend van mij, met wie ik net dat telefoongesprek had. Hij was erg beledigd en gekwetst toen ik n.a.v. een verhaal dat hij me vertelde, die beledigende opmerking maakte. Gelukkig heeft hij me vergeven en gezegd dat hij me zal helpen de Islam te leren kennen, d.m.v. geduldig te zijn. Ook dank aan basmallah, het is erg fijn te weten dat ik word toegejuichd me op onbekend terrein te begeven. Dan weet ik dat het niets anders dan mooi kan zijn.

Terug naar boven
mouni Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 26 januari 2004
Online status: Offline
Berichten: 132
Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 30 mei 2004 om 14:12

Salaam aleikom waraamthu zuster

inchaAllah wordt je vergeven door Allah swt. en ik hoop dat je inchaAllah goeie moslima zal worden. ten eerste wil ik zeggen, je kan altijd met Allah swt praten enzo. en vergeving vragen. en dankbaar zijn voor hem. ik stuur je wel een pm. ik kan je misschien helpen. ik heb thuis veel informatie over de islam, en inchaAllah kan ik je wel helpen als je dat wilt tenminste. allereerste moet je met je hele hart in geloven in de islam. voor je intentie wordt je beoordeelt. over alle punten. ik denk dat je heel goed moet over na denken, want de islam precies in houdt. en niet snel bekeren en dan zeggen ow had ik maar zo en zo gedaan. je kunt het beste doen, om eerst de islam te kennen de basiskennis. en dingen moet opgeven. bijv. uitgaan enzo. inchaAllah.

salaam aleikom: mouni

als je hulp nodig hebt. kun je mij een pm sturen. je kan mij ook mailen naar mijn ouwe mail: [email protected].

 

Ja Rabie Lakal Hamdoe Kama Janbagie Lizalalie Wadzhika Walihadimie Sultanieka
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.094 seconden.