Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

StagfirAllaah

 Post Reply Post Reply
Schrijver
YoUNaS Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 29 juli 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 78
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote YoUNaS Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: StagfirAllaah
    Geplaatst op: 02 oktober 2004 om 17:07

Wfor0185.doc / 040220 / Rechtszaak: KORAN verbieden / 245W

Onderwerp: Rechtszaak om Koran te verbieden

Delft, 20 februari 2004

Mijne dames/ heren,

De Koran is het zogenaamde heilige geschrift van de moslims. Helaas hebben de gewelddadige teksten uit dit geschrift ervoor gezorgd dat er al minstens 500 miljoen doden zijn gevallen in naam van Allah en de Islam. Ruim 50 maal meer dan die van de Hitler doctrine. Hiertegen moeten wij iets doen, want zo kan het niet verder. Als wij niets doen dan zullen latere generaties hieronder lijden en ons vervloeken, wegens onze lafheid. Onderneem dus nu actie.

Het is de bedoeling dat wij een rechtszaak beginnen tegen de Nederlandse staat om de Koran te verbieden, ongeacht artikel 1 van de grondwet, waarin elk religieus geschrift toegestaan is, zelfs als de teksten in dit geschrift de gelovigen aanzetten tot haat, moord, verkrachting en terrorisme. In principe kan de Koran beschouwd worden als een terroristisch geschrift, van hetzelfde kaliber als Mein Kampf, welke grondwettelijk verboden is verklaard, na de excessen van de Tweede Wereldoorlog.

U kunt ons steunen om de Koran te verbieden. Wij moeten een speciale nationale organisatie oprichten hiervoor en ons krachtig organiseren om de rechtszaak op te starten. Iedereen die mee wil doen, mag ons mailen. De hele organisatie moet nog opgezet worden, dus denk er ook zelf over na en doe wat voorstellen. Elke organisatie mag ons steunen hierbij, ongeacht de gezindheid.

Steun deze aktie en bescherm uw eigen nakomelingen.

Dewanand
[email protected]




Het grondgebied der nederlanden is heilig voor elke oernederlander.

Hoeveel recht heb ik dan als (Hindoe)schrijver om dit grondgebied te ontheiligen?

Kritisch Podium Dewanand
http://www.dewanand.nl

BRON: http://www.pim-fortuyn.nl/pfforum/topic.asp?TOPIC_ID=24554

Is dit waar we in nederland naartoe gaan ???zo veel leugens in 1 stukje text!!!

zogenaamd vrij land

Assalaamo alaikoem wa Rahmatulah wa Barrakatuh>>>YoUNaS

Terug naar boven
Imaan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 05 oktober 2003
Online status: Offline
Berichten: 959
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Imaan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 02 oktober 2004 om 17:14

Salaam alaykoum broeder Younes,

Maak je niet druk...de Koran zit in de harten van de mens. Ze kunnen de Koran (Het boek)) verbieden, maar ze kunnen de Koran niet uit de harten van de mensen halen. De verzen zijn goed opgeslagen alhamdoelilah in de harten van de moe'mins.

Niets zal ons kunnen schaden, als Allah swt het niet wil, vertrouw op Allah swt.

Je zuster

 

Wees eerlijk en rechtvaardig!
Terug naar boven
Noor al-Islaam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 14 juli 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 955
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Noor al-Islaam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 03 oktober 2004 om 06:07

Salam,

Allah zal dit zeker niet toelaten!!!!

Hoe kan de ware dien, verloren gaan dankzij een stelletje ongelovige honden!

Islam zal voor altijd blijven bestaan, en zal sterker en sterker worden, en steeds groter en groter!!! incha'allah

 

Terug naar boven
Abou Jabir Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 maart 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1813
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abou Jabir Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 03 oktober 2004 om 08:00

Assalamoe alykoem,

 hoe moeten ze doen met degene die Koran in zijn hoofd heeft? de stukken uit de koran die ik in mijn hoofd heb en die ik in praktijk brengt, hoe moeten ze daar aankomen? tenzij ze de 1 miljard moslims zullen vermoorden, en dat is iets onmogelijks, weten ze niet dat deze woorden van hun schepper zijn?, een schepsel die uit een zaadcel is geschapen en verheft zijn nek tegenover de woorden van Allah uit hoogmoedigheid, moge Allah deze een vernederende verlies laten lijden....amien  MAAR ALLAH BESCHERMT ZIJN WOORDEN, OOK AL WILLEN DE ONGELOVIGEN DAT NIET,

WALLAHOE 7AFIDAN LIKALIMATIEHIE RAGHMA OENOEFIHIEM, 

wassalaam,

Bezoek dit: http://aboujabir.web-log.nl/
"Wie in Allah en de Laatste Dag gelooft, moet het goede zeggen of zwijgen." {Boekharie & Moeslim}
Terug naar boven
salahdin Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 15 december 2003
Locatie: Belgium
Online status: Offline
Berichten: 421
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote salahdin Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 03 oktober 2004 om 08:45

Salaam,

Deze listen van de vijanden van de Islam zullen onvermijdelijk mislukken. Zoals zuster Imaan al zij;maak je niet druk. De Islaam wordt aangevallen sinds het onstaan van de religie en dat zal zo wel blijven doorgaan. Er bestaan wel duizenden van zulke teksten maar hebben ze hun beoogde doel bereikt? Nee, want de Islaam is alhamdoelillah de snelst groeinde religie in de wereld.

Degenen die zulke teksten schrijven schaden enkel hunzelf.

Alhamdoelil'Allah
Terug naar boven
YoUNaS Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 29 juli 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 78
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote YoUNaS Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 03 oktober 2004 om 10:57

Asslaamo alaikoem wa Rahmatulah wa Barrakatuh

Check deze MashaAllah site ff>>>> http://www.doc.ic.ac.uk/~sm598/discovery/clips/everwonder.sw f

 

>>>YoUNaS

Terug naar boven
Imaan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 05 oktober 2003
Online status: Offline
Berichten: 959
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Imaan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 03 oktober 2004 om 11:55

Assalaam alaykoum/Hallo allemaal,

Verlaag jezelf niet, scheld hen niet uit, maar blijf kalm en rustig. Met je Sab en je Salaat zul je de eindstreep halen en niet met gevloek en getier.

Je zuster

P.S Vele zusters van mij en ik worden op straat vaak aangesproken voor non, in het begin van mijn groeiperiode, werd ik kwaad....boos etc...maar subhanAllah, er is 1 zin en als je die gebruikt, haken ze gelijk af en dat is: "Moge Allah je Leiden".

Deze zin doet de niet-moslim verstijven en ze lopen gelijk door.......Het is de kunst om relax te blijven en dat kan alleen maar wanneer je wijze woorden gebruikt.

Succes....

Wees eerlijk en rechtvaardig!
Terug naar boven
Amier Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 31 juli 2003
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1902
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Amier Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 04 oktober 2004 om 03:34

Salaam,

volgens mij is dat artikeltje al jaren oud. Ik kan me tenminste herinneren dat ik het al vaker gezien heb, lang geleden. Ik twijfel er sterk aan of het wel echt is en niet gewoon een provocatie waar (islamitische) jongeren nog steeds maar al te graag in happen.

Wassalam.

� Waarlijk, in het gedenken van God vinden de harten rust. � (Koran 13:28)
Terug naar boven
Imaan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 05 oktober 2003
Online status: Offline
Berichten: 959
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Imaan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 04 oktober 2004 om 17:27

Alaykoum wa Salaam, broeder Amier,

Het is een artikel van 20 feb.2004, stond gewoon erboven.

FiaminAllah Imaan

P.S. De Islam is te diep geworteld om het uit te roeien, daar kan geen enkele  bestrijdingsmiddel tegen op.

Wees eerlijk en rechtvaardig!
Terug naar boven
Amier Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 31 juli 2003
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1902
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Amier Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 oktober 2004 om 02:19

Assalamu alaikum,

ja, ik zag die datum ook nadat ik mijn reactie had gepost. Maar toch meen ik mij te herinneren dat ik hetzelfde artikel 1 of 2 jaar gelden ook al heb gezien, echt waar.

Wassalam.

� Waarlijk, in het gedenken van God vinden de harten rust. � (Koran 13:28)
Terug naar boven
islam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 09 oktober 2003
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2554
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote islam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 oktober 2004 om 04:46
Kan het dat het op islaammail al eens eerder gepost is, ik meen het mij nl ook te herinneren...
Met of zonder godsdienst zouden er goede mensen zijn die goede dingen doen en slechte mensen die slechte dingen doen. Maar om goede mensen slechte dingen te laten doen, heb je godsdienst nodig.
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.109 seconden.