Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

athan van islamicfinder

 Post Reply Post Reply
Schrijver
~Zahra~ Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 26 november 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 713
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote ~Zahra~ Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: athan van islamicfinder
    Geplaatst op: 24 oktober 2004 om 14:03

asallam aleikum wa rahmatoelahie wa barakatoehoe,

Ik krijg dat ding niet juist ingesteld..ook al geef ik de juiste lokatie op,de gebedstijden voor Amsterdam (centraal),kloppen gewoon niet.ook al probeer ik te rommelen met de metingen van de''juiste'' positie van Amsterdam,de bedestijden kloppen niet.

weet iemand hoe je dit kan oplossen?

Ik vind het juist zo mooi,dat je de athan op deze manier in huis kan halen...

wa aleikum sallam wa rahmatoelahie wa barakatoehoe

 

Men sluit de ogen van de doden behoedzaam; niet minder behoedzaam moet men de ogen van levenden openen.
Terug naar boven
Yassira Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 21 augustus 2004
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 662
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Yassira Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 oktober 2004 om 16:48

Salaam Oe Ehleykoom Oegtie,

http://www.islamicfinder.org/athanDownload.php?lang=english

Hier hebje een link waar je al-adhaan kunt downloaden, gelijk welke stad, is heel makkie En prachtig, Probeer is via die site en alst je niet lutk Pm me en dan zal ik je wel assisteren want kheb 'm zelf ook ge�nstaleerd bij mij ,Dus inch'Allah lukt het jou ook...

Salaam Oe Ehleykoom Oegt y. Fi dien ..

*Moslima_Y*
*"Inna Llahou ma3a sabirien"*
Terug naar boven
Yassira Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 21 augustus 2004
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 662
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Yassira Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 oktober 2004 om 16:49
In eerste instantie geplaatst door Yassira

Salaam Oe Ehleykoom Oegtie,

http://www.islamicfinder.org/athanDownload.php?lang=english

Hier hebje een link waar je al-adhaan kunt downloaden, gelijk welke stad, is heel makkie En prachtig, Probeer is via die site en alst je niet lutk Pm me en dan zal ik je wel assisteren want kheb 'm zelf ook ge�nstaleerd bij mij ,Dus inch'Allah lukt het jou ook...

Salaam Oe Ehleykoom Oegt y. Fi dien ..

 

Gelijk welke stad maar ook Welk land ,

assalaam oe ehleykoom Oegt y.

*Moslima_Y*
*"Inna Llahou ma3a sabirien"*
Terug naar boven
ouarda Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 10 februari 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 205
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote ouarda Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 oktober 2004 om 17:23

masha Allah, ik heb hem ge�nstalleerd....ik heb het een tijdje geleden geprobeerd, maar toen lukte het niet zo goed. Djazaak allahoe gheran zuster Yassira.

wa salaam

 

Wie de wijsheid zoekt is wijs, wie zich verbeeld de wijsheid gevonden te hebben is een dwaas
Terug naar boven
rafiaa Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 12 juni 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 132
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote rafiaa Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 25 oktober 2004 om 01:26

assalamoe laeikum,

Voor de plaats waar ik woon, kloppen de tijden ook niet helemaal, maar je kunt wel alvast woedoe nemen en dan de tijden van de lijst die je thuis gebruikt aanhouden.
Als je het programma download en je het daarna wilt installeren, krijg je een mailtje this dat het bij windows XP weleens niet wil lukken. Dit is bij mij dus ook het geval ik krijg het niet geinstalleerd.

 

salaam rafiaa

"Wie vergeeft en zich verzoenend opstelt, Allah zal hem weten te belonen".
(soera Es-Sjoera)
Terug naar boven
~Zahra~ Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 26 november 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 713
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote ~Zahra~ Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 25 oktober 2004 om 06:53
In eerste instantie geplaatst door Yassira

Salaam Oe Ehleykoom Oegtie,

http://www.islamicfinder.org/athanDownload.php?lang=english

Hier hebje een link waar je al-adhaan kunt downloaden, gelijk welke stad, is heel makkie En prachtig, Probeer is via die site en alst je niet lutk Pm me en dan zal ik je wel assisteren want kheb 'm zelf ook ge�nstaleerd bij mij ,Dus inch'Allah lukt het jou ook...

Salaam Oe Ehleykoom Oegt y. Fi dien ..

djazakullah ghair ogty...

het installeren lukt wel,alleen van sommige gebeden klopt de tijd niet helemaal,scheelt en paar minuten..zoals oghty Rafiaa ook al aangeeft..

Ik hoopte dat iemand daar een oplossing voor zou hebben

toch bedankt!

wa sallam

Men sluit de ogen van de doden behoedzaam; niet minder behoedzaam moet men de ogen van levenden openen.
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.078 seconden.