Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Arafat ligt op sterven

 Post Reply Post Reply
Schrijver
Yarem Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 01 mei 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 91
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Yarem Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Arafat ligt op sterven
    Geplaatst op: 04 november 2004 om 13:16
Arafat ligt op sterven wie zou hem kunnen opvolgen?
Adonai li, lo ira. Mah ya'aseh li adam? (Psalm 118:6)
Terug naar boven
Amier Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 31 juli 2003
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1902
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Amier Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 04 november 2004 om 14:04
De palestijnse authoriteit wordt geregeld op een democratische manier. Als Arafat komt te overlijden of niet in staat meer is zijn taken uit te voeren, dan neemt de premier dit over. Na zestig dagen moeten dan verkiezingen uit worden geschreven waarna er een nieuwe leider gekozen wordt. Als israel of een of andere terreurgroep de boel niet (letterlijk) torpedeerd.
� Waarlijk, in het gedenken van God vinden de harten rust. � (Koran 13:28)
Terug naar boven
IHAEM Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 26 mei 2004
Online status: Offline
Berichten: 397
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote IHAEM Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 04 november 2004 om 14:25
Ik heb geen idee wie hem zou kunnen opvolgen. Ik hoop dat het een man is die de Hamas afzweert en daarop het loodje moet leggen. De wereld kan zich dan eindelijk tegen Hamas keren. Hamas, ��n van de risico-factoren.
Terug naar boven
salahdin Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 15 december 2003
Locatie: Belgium
Online status: Offline
Berichten: 421
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote salahdin Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 04 november 2004 om 15:23

salaam,

Ik heb berichten gelezen dat hij vergiftigd is, Israel die al lang dreigt met het vermoorden van Arafat is de hoofdverdachte, maar zeker zijn ze nog niet.

http://www.islamonline.net/English/News/2004-11/04/article07 .shtml

 

Alhamdoelil'Allah
Terug naar boven
islam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 09 oktober 2003
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2554
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote islam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 04 november 2004 om 15:30
Best lachen, ik zei daarstraks nog tegen masterB dat ik verwachtte binnen de 24 uur hier zoiets te lezen  Maw ik geloof er geen bal van...
Met of zonder godsdienst zouden er goede mensen zijn die goede dingen doen en slechte mensen die slechte dingen doen. Maar om goede mensen slechte dingen te laten doen, heb je godsdienst nodig.
Terug naar boven
Amirra Bekijk dropdown
Groupie
Groupie
Avatar

Lid geworden: 05 juni 2003
Locatie: Qatar
Online status: Offline
Berichten: 114
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Amirra Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 04 november 2004 om 15:31

 

Hee mensen,

Arafat is al 3 keer door de Israelische media dood verklaard. Niet een beetje TE veel van het goede ??

Ze kunnen blijkbaar niet wachten totdat hij echt dood is. Ik vind dit belachelijk. En de premier van Luxemburg die even verteld dat Arafat dood is. En vervolgens Bush die, tijdens een speech, zijn medeleven betuigt zonder eerst te controleren of Arafat wel echt dood is. Niet zo slim...........mister Bush.

Amirra

De beste gelovigen in geloofszaken zijn degenen met het beste gedrag,
en het beste van hen zijn degenen die zich het beste gedragen tegenover hun vrouwen.
Terug naar boven
Abou Jabir Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 maart 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1813
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abou Jabir Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 04 november 2004 om 16:26

In eerste instantie geplaatst door IHAEM

Ik heb geen idee wie hem zou kunnen opvolgen. Ik hoop dat het een man is die de Hamas afzweert en daarop het loodje moet leggen. De wereld kan zich dan eindelijk tegen Hamas keren. Hamas, ��n van de risico-factoren.

hopelijk volgt iemand hem op die de zionisten uit de palestijnse grond weg zal jagen....Amien

Bezoek dit: http://aboujabir.web-log.nl/
"Wie in Allah en de Laatste Dag gelooft, moet het goede zeggen of zwijgen." {Boekharie & Moeslim}
Terug naar boven
islam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 09 oktober 2003
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2554
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote islam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 04 november 2004 om 17:57
In eerste instantie geplaatst door Amirra

Niet zo slim...........mister Bush.

De beste constatering tot nu toe hier

Met of zonder godsdienst zouden er goede mensen zijn die goede dingen doen en slechte mensen die slechte dingen doen. Maar om goede mensen slechte dingen te laten doen, heb je godsdienst nodig.
Terug naar boven
Yarem Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 01 mei 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 91
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Yarem Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 november 2004 om 08:11

@Salahdin: hmm right Israel heeft Arafat vergiftigd....daar geloof ik dus niks van. De beste man is oud en afgetakeld, aan ieder leven komt een einde, ook aan dat van Arafat.

@Abou Jabir: wat versta je onder palestijns grondgebied?

 

Adonai li, lo ira. Mah ya'aseh li adam? (Psalm 118:6)
Terug naar boven
Noor al-Islaam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 14 juli 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 955
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Noor al-Islaam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 november 2004 om 08:14

Salam Aleikum,

Ik geloof er nog nix van, gisteren loopt iedereen te roepen dat ie dood is, ik schrok wel ff, maar dan weer niet, en dan weer wel, is dit een soort van spel ofzo, want leuk is ie cker niet!!!

Moge Allah hem bijstaan.

Terug naar boven
Yarem Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 01 mei 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 91
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Yarem Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 november 2004 om 08:32
hoop dat Arafat nog even blijft leven.
Adonai li, lo ira. Mah ya'aseh li adam? (Psalm 118:6)
Terug naar boven
Noor al-Islaam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 14 juli 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 955
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Noor al-Islaam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 november 2004 om 08:49
Allah weet het beste...
Terug naar boven
islam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 09 oktober 2003
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2554
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote islam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 november 2004 om 11:03
Er is over enkele minuten een persconferentie aan het ziekenhuis in Parijs.  Er wordt een beetje algemeen verwacht dat ze nu gaan zeggen dat ie dood is.
Met of zonder godsdienst zouden er goede mensen zijn die goede dingen doen en slechte mensen die slechte dingen doen. Maar om goede mensen slechte dingen te laten doen, heb je godsdienst nodig.
Terug naar boven
salahdin Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 15 december 2003
Locatie: Belgium
Online status: Offline
Berichten: 421
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote salahdin Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 november 2004 om 11:44
In eerste instantie geplaatst door Yarem

@Salahdin: hmm right Israel heeft Arafat vergiftigd....daar geloof ik dus niks van. De beste man is oud en afgetakeld, aan ieder leven komt een einde, ook aan dat van Arafat.

@Abou Jabir: wat versta je onder palestijns grondgebied?

 

Salaam,

Het kan ook goed zijn dat de oude man door de barbaarse belegering van de zionisten in ramallah te zwaar is toegetakeld. Wat de vergiftiging betreft; de media weten niet echt wat er aan de hand is met hem en het kan dus ook niet waar zijn.

Alhamdoelil'Allah
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.078 seconden.