Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Vraag

 Post Reply Post Reply
Schrijver
Fi-Sabilillah Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 01 december 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 379
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Fi-Sabilillah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Vraag
    Geplaatst op: 12 december 2004 om 05:37

Salamoe Alaikoem wa Rahmatoelahie wa Barakatoe

Ik heb paar vraagjes als het kan, aub:

1- Als je bid, dan zeg je 1 keer, a'oedoe billahie minash.....radjiem

dan zeg je Bismillahie.........Rahiem, moet je dan bij elke sura die je leest dat zeggen(dus Bismililahie ....)??? of gewoon 1 x bij het begin, want dat is wat ik merk in de moskee en bij de meeste.

2- Als het niet veel gevraagd is kan iemand dat voor mij vertalen naar het Arabish, want het is een heel mooie dua:

smeekbeden, het aanroepen van Allah, is een van de meest effici�nte middelen die de gelovige moet gebruiken, zoals de profeet heeft gezegd: "Geloof in het hart van ieder van jullie verslijt zoals jullie kleding verslijt, dus vraag Allah om het geloof in jullie harten te vernieuwen."

O Allah, we vragen U in naam van Uw Schone Namen en Verheven Eigenschappen om het geloof in onze harten te vernieuwen.

O Allah, maak ons geloof mooi voor ons en sier onze harten ermee en maak ongeloof, zonde en ongehoorzaamheid afschuwelijk voor ons.

O Allah, laat ons behoren tot de rechtgeleiden.

Verheven is Allah boven wat zij aan Hem toeschrijven, alle Lof en Glorie behoort aan Hem en vrede en zegeningen zij met de profeet en met zijn metgezellen en familie.

 

Djazaak Allahoe Gairan!

wa Salamoe Alaikoem wa Rahmatoelahie wa Barakatoe

 



Allahoe, Allahoe Rabbi la oeshrika bihi shay-an!!!

Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.078 seconden.