Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Muslima Soccer Competition 2005

 Post Reply Post Reply
Schrijver
Oum Abderrahman Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 17 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 6
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Oum Abderrahman Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Muslima Soccer Competition 2005
    Geplaatst op: 17 januari 2005 om 04:52



MSC 2005
Muslima Soccer Competition 2005!!

As-Salaamu 'Alaykoum Wa Rahmatullahi Wa Barakkatuh,

Beste Zusters,
Insha ALLAH zal er dit jaar weer een voetbal toernooi voor zusters plaatsvinden..
Vorig jaar was een groot succes en Insha ALLAH zal dit jaar een groter succes worden..

Het liefst maak je zelf een team en meld je je aan, maar als je geen team heb, meld je dan ook aan, want er zijn veel zusters die zich alleen of met z�n tweetjes hebben aangemeld, er worden op de dag zelf ook teams gevormd..

Insha ALLAH zal het in de meivakantie plaatsvinden, Insha ALLAH dan hoeft niemand naar school.. Voor de zusters met een baan, zullen we Insha ALLAH heel gauw een exacte datum regelen zodat men vrij kan nemen. Het is uiteraard ook weer broedervrij!
De lokatie is wederom utrecht, omdat deze stad heel centraal ligt.

Jullie kunnen je aanmelden op volgend emailadres:

[email protected]

Jullie zullen nog op de hoogte gehouden worden voor de exacte datum en en plaats, Insha ALLAH

Wassalaamu 'Alaykoum
De Organisatie

ledere vrouw, die sterft, terwijl haar man niet misnoegd is over haar, komt in het paradijs.

Overgeleverd door: At-Tirmidhi, Ibn Majah
Terug naar boven
tarah Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 16 oktober 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 419
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote tarah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 17 januari 2005 om 06:39

Hihi kei leuk joh, masha'Allah! Maar ik doe toch maar niet mee

Terug naar boven
moahmed Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 20 januari 2005
Online status: Offline
Berichten: 1
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote moahmed Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 20 januari 2005 om 12:37

mag ik komen kijken zuster?

 

Terug naar boven
Imaan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 05 oktober 2003
Online status: Offline
Berichten: 959
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Imaan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 20 januari 2005 om 16:17

Alaykoum wa Salaam,

InshaAllah komen we met een team en zullen we een leuke, strijd aan gaan met de andere zusters. Waar centraal het bevorderen van de zusterschapsbanden staat. Ik kijk er erg naar uit. Djazak Allah Ghairan voor deze bijdrage die jullie leveren.

Je zuster

P.S 1 vraagje: Ik neem aan dat het Islamtisch wordt gehouden, ook wat betreft het niet draaien van muziek?

Wees eerlijk en rechtvaardig!
Terug naar boven
Herne Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 13 mei 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 370
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Herne Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 20 januari 2005 om 16:32
Ik wil geen spelbreker zijn hoor want ik vind het leuk dat er zoiets is.
Maar spelen de kledings voorschriften met voetbal geen rol meer?
Is voetbal niet moeilijk met rokken tot de enkels en een sluier voor de ogen?
Niet  boos worden aub, ik maak maar een grapjeSmile
Ik vond het wel leuk Imaan dat je je zorgen maakte over de muziek.

Terug naar boven
Abou Jabir Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 maart 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1813
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abou Jabir Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 20 januari 2005 om 16:46

Herne,

dat zijn zaken tussen de vrouwen onderling , er zullen ook geen mannen bij zijn, en hopelijk weten zij wel de kedingsvoorschriften die tussen de vrouwen onderling gelden.

en Imaan, inshAllah wint je team ook..

Bezoek dit: http://aboujabir.web-log.nl/
"Wie in Allah en de Laatste Dag gelooft, moet het goede zeggen of zwijgen." {Boekharie & Moeslim}
Terug naar boven
Oum Abderrahman Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 17 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 6
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Oum Abderrahman Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 21 januari 2005 om 05:56
In eerste instantie geplaatst door Imaan

Alaykoum wa Salaam,

InshaAllah komen we met een team en zullen we een leuke, strijd aan gaan met de andere zusters. Waar centraal het bevorderen van de zusterschapsbanden staat. Ik kijk er erg naar uit. Djazak Allah Ghairan voor deze bijdrage die jullie leveren.

Je zuster

P.S 1 vraagje: Ik neem aan dat het Islamtisch wordt gehouden, ook wat betreft het niet draaien van muziek?


As-Salaamu 'Alaykoum Wa Rahmatullahi Wa Barakkatuh,

Masha Allah, erg leuk dat je al een team hebt, 1 tip is meld je snel aan, want zodra we genoeg mensen hebben, sluiten we de inschrijving, en vorig jaar waren we binnen 10 dagen al vol, we hadden zelfs teveel zusters toegelaten, maar ja hoe meer zielen hoe meer vreugd. Wat betreft muziek, muziek is haraam dus dat zul je op het toernooi niet horen. We nemen vaak zelfs anasheed bandjes mee, en zoals vorig jaar hadden een paar zuster de daff meegenomen en gingen tijdens de wedstrijden op de daff slaan, wat erg leuk was, want hoe sneller zij gingen slaan hoe sneller de spelers gingen voetballen, het was erg leuk..

Zoals elk jaar beginnen we die dag eerst met een aantal Quraanrecitaties van verschillende zusters, en dat sluiten we vervolgens af met een prachtige mooie du'a... Dan gaan we de teams samenstellen en het programma invullen en dan wordt het voetballen geblazen.. Na het eerste gedeelte komt vevrolgens de pauze, eten en drinken wordt door ons verzorgt, en dan een drietal lezingen gegeven, en daarna gaan we verder met het 2e deel van het voetbal gebeuren.. Dus het is gelukkig niet alleen voetbal, door middel van voetbal versterken we de zusterbanden, maar doen ondertussen ook 'ilm op..

Wassalaamu 'Alaykoum,
Oem Abderrahman

ledere vrouw, die sterft, terwijl haar man niet misnoegd is over haar, komt in het paradijs.

Overgeleverd door: At-Tirmidhi, Ibn Majah
Terug naar boven
Imaan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 05 oktober 2003
Online status: Offline
Berichten: 959
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Imaan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 21 januari 2005 om 16:38

Alaykoum wa Salaam zuster oum Abderrahman, broeder Abou Jabir en Hoi Herne

Oum Abderrahman: Djazak Allah ghairan, ya oegti. Ik heb er erg zin in.

Abou Jabir: Djazak Allah Ghairan

Voor Herne: wat betreft de kledingvoorschriften...dat is iets dat tussen de zusters is. Ga er maar vanuit dat we goed kunnen voetballen.

 

Wees eerlijk en rechtvaardig!
Terug naar boven
Herne Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 13 mei 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 370
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Herne Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 21 januari 2005 om 17:38
Nou Imaan in ieder geval wens ik je veel plezier :-)

Terug naar boven
Imaan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 05 oktober 2003
Online status: Offline
Berichten: 959
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Imaan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 januari 2005 om 04:08
Dank je.
Wees eerlijk en rechtvaardig!
Terug naar boven
Umm Umarah Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 oktober 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 704
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Umm Umarah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 januari 2005 om 05:13

 

asalaam alaikoum zusters,

uhh dit is het eerste keer dat ik dit lees, het lijkt me leuk om aan te melden. maar omdat er geen preciese datum is kan ik niet aanmelden i.v.m mijn stage

er staat ook niet precies waar het gehouden wordt

inshaAllah kan ik hier wat meer info over krijgen..

wa salaam alaikoum...

Beschrijving van het paradijs! http://www.freewebs.com/islamiway/beschrijving.htm
Terug naar boven
A_en_S Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 31 augustus 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 233
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote A_en_S Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 januari 2005 om 07:32

Salaam alaikoem wa rahmatullahie wa barakatoehoe,

wat ontzettend leuk! MachaALLAH!!!!!! Werd zo vrolijk toen ik dit las! Moge ALLAH swt jullie belonen inchaALLAH..

Salaam alaikoem,

Soumaya..

Moge Allah soebhana wa ta'ala ons vergeven voor onze zonden.. Amien!
Terug naar boven
Y4smin Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 20 februari 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 64
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Y4smin Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 januari 2005 om 13:43

Asalamoe aleikoum,

Wat leuk!! Ik zou ook graag mee willen doen insha allah  Lijkt me egt grappig hihihi... Insha allah zal ik me wel aanmelden, als het dan niet op een gepaste datum is kan ik het dan nog wel afzeggen?

Yasmin

* You Think You Know... But You Have No Idea *
Terug naar boven
Oum Abderrahman Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 17 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 6
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Oum Abderrahman Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 23 januari 2005 om 05:07
In eerste instantie geplaatst door Umm Umarah

 

asalaam alaikoum zusters,

uhh dit is het eerste keer dat ik dit lees, het lijkt me leuk om aan te melden. maar omdat er geen preciese datum is kan ik niet aanmelden i.v.m mijn stage

er staat ook niet precies waar het gehouden wordt

inshaAllah kan ik hier wat meer info over krijgen..

wa salaam alaikoum...



Wa aalaykoum salaam,

We weten zelf de definitieve datum nog niet, maar wel dat het tussen 1 mei en 5 mei is.. De lokatie is in Utrecht; Sporthal Welgelegen, zodra we meer weten zullen we het meteem doorgeven..

Zuster als je verder vragen hebt kun je ons mailen naar [email protected]..

Fee Amanillah,
Oum Abderrahman
ledere vrouw, die sterft, terwijl haar man niet misnoegd is over haar, komt in het paradijs.

Overgeleverd door: At-Tirmidhi, Ibn Majah
Terug naar boven
Oum Abderrahman Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 17 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 6
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Oum Abderrahman Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 23 januari 2005 om 05:09
In eerste instantie geplaatst door A_en_S

Salaam alaikoem wa rahmatullahie wa barakatoehoe,

wat ontzettend leuk! MachaALLAH!!!!!! Werd zo vrolijk toen ik dit las! Moge ALLAH swt jullie belonen inchaALLAH..

Salaam alaikoem,

Soumaya..


Wa 'Alaykoum salaam,

Allahoema ameen.. Wa Ijaaki..
Insha Allah tot op het toernooi lieve zuster..
BaraakAllahu feek..

Wassalaamu 'Alaykoum,
Oem Abderrahman
ledere vrouw, die sterft, terwijl haar man niet misnoegd is over haar, komt in het paradijs.

Overgeleverd door: At-Tirmidhi, Ibn Majah
Terug naar boven
Oum Abderrahman Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 17 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 6
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Oum Abderrahman Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 23 januari 2005 om 05:13
In eerste instantie geplaatst door Y4smin

Asalamoe aleikoum,

Wat leuk!! Ik zou ook graag mee willen doen insha allah  Lijkt me egt grappig hihihi... Insha allah zal ik me wel aanmelden, als het dan niet op een gepaste datum is kan ik het dan nog wel afzeggen?

Yasmin



Wa 'Alaykoum Salaam,

Ja Natuurlijk zuster, het kan altijd gebeuren dat er wat tussen komt, dan is het ook mogelijk om gewoon af te zeggen..
Nou Insha Allah zie ik je op het toernooi..

Wassalaam,

Oem Abderrahman

 

ledere vrouw, die sterft, terwijl haar man niet misnoegd is over haar, komt in het paradijs.

Overgeleverd door: At-Tirmidhi, Ibn Majah
Terug naar boven
Y4smin Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 20 februari 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 64
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Y4smin Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 04 februari 2005 om 11:08

Salamoe 'aleikoum!

Insha allah tot op het toernooi zuster

Ben bezig met een groepje te vormen, tot nu toe zijn we met z'n 3-en maar er komen er vast en zeker nog wel een paar bij insha'allah!

x Yasmin

* You Think You Know... But You Have No Idea *
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.094 seconden.