Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Nieuwe categorie bij de kennisbank?

 Post Reply Post Reply
Schrijver
Malcolm X Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 november 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 992
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Malcolm X Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Nieuwe categorie bij de kennisbank?
    Geplaatst op: 04 april 2005 om 08:32
Salaam aleikum,

Aangezien ik geen topic kon openen bij suggesties en opmerkingen doe ik het hier.

Ik had misschien een idee voor de beheerders. Ik heb met veel plezier de verkorte levensverhalen over de metgezellen (ra) gelezen en nu vroeg ik me af of er misschien ook niet zoiets over de profeten gedaan kan worden.

Dus zoals al bij de profeten Yunus (as) en Lut (as) is gedaan.

Inshallah zal iemand met kennis het initiatief nemen om over de profeten een bijdrage te leveren op dit forum, en dat de beheerders misschien dan een aparte categorie bij de kennisbank maken.

En trouwens ik vind dat jullie het goed doen beheerders, inshallah zal Allah (swt) jullie belonen voor het opzetten van deze kennisforum.

Salaam Aleikum,

Malcolm X
Terug naar boven
het licht Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 870
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote het licht Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 april 2005 om 07:39

salaam aleikum is het misschien ook handig om een onderwerp te openen over hadiths? zodat we daar de hadiths kunnen posten djazak Allah ghairan voor deze site trouwends het is wel mashaAllah druk hier

wa aleikum salaam

Wat Allah(swt) wil geschied er is geen kracht of macht buiten Hem!
Terug naar boven
Malcolm X Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 november 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 992
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Malcolm X Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 08 april 2005 om 03:47
Salaam Aleikum,

Volgens mij is er al zoiets van de hadiths, maar is dit voornamelijk sticky�s van topics die hierover gaan. Volgens mij niet echt gestructureerd.

Inshallah zal bij beide onze verzoeken ernaar gekeken worden door de beheerders.

Salaam aleikum,

Malcolm X
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.047 seconden.