Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

relatie met familie leden

 Post Reply Post Reply
Schrijver
oegt_najiha Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 05 februari 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 905
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote oegt_najiha Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: relatie met familie leden
    Geplaatst op: 23 april 2005 om 07:59

asalaamoe alaikum war'hamtoellah,

 

 

In een overlevering van Anas, moge Allah met hem tevreden zijn,zegt hij: "De Profeet, Allah's zegen en vrede zij met hem, heeft gezegd: "Wie graag in zijn levensbehoeften voorzien wenst te worden en lang wenst te leven, moet een goede band houden met zijn bloedverwanten'." [overgeleverd door Boekhaarie en Moesliem

 

Terug naar boven
Simsalabim Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 19 augustus 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 62
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Simsalabim Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 19 augustus 2005 om 10:46

Hallo, ik ben nieuw hier, en ik zou graag een en ander te weten komen.

Relatie met familieleden, hoe zit dat nou eigenlijk. Ik kan er op dit forum en andere fora niks over vinden.

Wat hier boven geschreven staat, goede relatie met bloedverwanten, wil dat dan zeggen zo'n goede relatie dat je maar met je familie naar bed gaat?

Kortom hoe zit het met trouwen met neef of nicht of wat dan ook in de familie, is het wel of niet geaccepteerd, en waarom. Waar komt het vandaan dat dit vrij regelmatig gebeurd trouwen binnen de familie.

Wie kan me hier eens wat over vertellen?

Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.078 seconden.