Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Wie ben ik?

 Post Reply Post Reply
Schrijver
salafus-salahin Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 20 juli 2005
Online status: Offline
Berichten: 24
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote salafus-salahin Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Wie ben ik?
    Geplaatst op: 21 juli 2005 om 04:20

*Wegens de angst voor opsluiting met terugwerkende kracht, is dit bericht verwijderd.

Met de nieuwe aankomende wet van minister Donner: �De-wet-niemand-is-terrorist-behalve-als-wij-dat-vinden�, kan je een jaar opsluiting krijgen met als bijkomende straf ontslag.

 

 

Terug naar boven
Abd al Wadud Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 17 juli 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 484
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abd al Wadud Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 21 juli 2005 om 04:26
Hahahahaha,
Nou, wat een beloning.
Hoe moeten mensen het raden? Na 2 berichtjes.

Begint het met een R?
Of met een S?
Nou laat ons niet in deze spanning zitten.. Ik houd het niet meer uit
Terug naar boven
Abd al Wadud Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 17 juli 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 484
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abd al Wadud Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 21 juli 2005 om 07:42
Yes!!!
Terug naar boven
salafus-salahin Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 20 juli 2005
Online status: Offline
Berichten: 24
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote salafus-salahin Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 21 juli 2005 om 07:43
No!!!
Terug naar boven
het licht Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 870
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote het licht Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 21 juli 2005 om 07:53

zo ken ik er ook nog wel eentje ja nein oder jein dat is ja en nee in het duits en jein zit er tussenin een geintje moet kunnen he

wa aleikum salaam

Wat Allah(swt) wil geschied er is geen kracht of macht buiten Hem!
Terug naar boven
tarah Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 16 oktober 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 419
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote tarah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 21 juli 2005 om 08:43

wa alaikum salaam wa rahmatullahi wa barakatuh,

Ahahhaa sorry hoor, maareh, willen wij jou foto wel zien? Wil iemand hier zijn foto zien? Ik denk het niet hoor. Je zult inderdaad met iets beters moeten komen, wil je dat ik op speurtocht ga. ;)

Ma'salama

Ik geloof in Allah Subhana wa Ta'ala zoals een blinde in de zon gelooft. Niet omdat hij hem ziet, maar omdat hij hem voelt..
Terug naar boven
salafus-salahin Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 20 juli 2005
Online status: Offline
Berichten: 24
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote salafus-salahin Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 21 juli 2005 om 12:12

*Wegens de angst voor opsluiting met terugwerkende kracht, is dit bericht verwijderd.

Met de nieuwe aankomende wet van minister Donner: �De-wet-niemand-is-terrorist-behalve-als-wij-dat-vinden�, kan je een jaar opsluiting krijgen met als bijkomende straf ontslag.

 

 

Terug naar boven
Abd al Wadud Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 17 juli 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 484
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abd al Wadud Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 21 juli 2005 om 13:21
Ja jiyuu toch ? 
Terug naar boven
jiyuu Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2357
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote jiyuu Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 21 juli 2005 om 14:12
Gemeen gemeen gemeen! Jij was op dat moment zeker online? Dan heb je ook mijn foto al gezien. Vertel de rest maar hoe knap ik eruit zie.
www.hhugs.org.uk/
Terug naar boven
Abd al Wadud Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 17 juli 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 484
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abd al Wadud Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 21 juli 2005 om 14:14
Hij is SUPER knap, zusters  pak je kans
Terug naar boven
jiyuu Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2357
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote jiyuu Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 21 juli 2005 om 14:23
Dankjewel !!! Het is nogal arrogant dat van jezelf te zeggen... maar ik hoor het graag van een ander...
www.hhugs.org.uk/
Terug naar boven
Nazow Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 24 juni 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 119
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Nazow Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 21 juli 2005 om 14:31

hehehe

die is goed :

Terug naar boven
islam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 09 oktober 2003
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2554
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote islam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 21 juli 2005 om 16:02
Wat betekent je nieuwe nickname?  Klinkt wel goed trouwens
Met of zonder godsdienst zouden er goede mensen zijn die goede dingen doen en slechte mensen die slechte dingen doen. Maar om goede mensen slechte dingen te laten doen, heb je godsdienst nodig.
Terug naar boven
Abou Jabir Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 maart 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1813
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abou Jabir Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 21 juli 2005 om 16:23
haha is de tijd achteruit gegaan ofso, stelletje pubers  en Jiyuu ben je nog in Egypte wella?
Bezoek dit: http://aboujabir.web-log.nl/
"Wie in Allah en de Laatste Dag gelooft, moet het goede zeggen of zwijgen." {Boekharie & Moeslim}
Terug naar boven
jiyuu Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2357
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote jiyuu Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 21 juli 2005 om 16:35
nee, ik ben al weer in MIJN Nederland... de marechaussee bleef wel lang op zijn pc-schermpje kijken toen ik mijn paspoort gaf, ...ghair inshallah...

mijn naam, kimmie, betekent iets als 'vrome voorgangers'
www.hhugs.org.uk/
Terug naar boven
het licht Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 870
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote het licht Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 juli 2005 om 03:39

knap? het gaat niet om het uiterlijk hoor je kan een man of een zuster trouwen om uiterlijk maar dat is zeker niet goed trouw omwille met iemand omdat hij goed geloofd enz en een hoog imaan heeft,en tuurlijk je moet wel wat voor elkaar voelen.

wa aleikum salaam

Wat Allah(swt) wil geschied er is geen kracht of macht buiten Hem!
Terug naar boven
het licht Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 870
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote het licht Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 juli 2005 om 03:40
zijn jullie allemaal zo jong dan?omdat abou jabir het over pubers heeft hahahha ben blij dat ik die tijd al gehad heb
Wat Allah(swt) wil geschied er is geen kracht of macht buiten Hem!
Terug naar boven
Abd al Wadud Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 17 juli 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 484
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abd al Wadud Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 juli 2005 om 03:42
Ja sorry dat ik zo jong ben, hahaha 
En p.s. ik maakte een grapje
Terug naar boven
tarah Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 16 oktober 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 419
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote tarah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 22 juli 2005 om 10:13

volgens mij is het licht een beetje te serieus ingesteld, you have to lighten up a little bit..

Ma'salama

Ik geloof in Allah Subhana wa Ta'ala zoals een blinde in de zon gelooft. Niet omdat hij hem ziet, maar omdat hij hem voelt..
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.109 seconden.