Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Forumterroristen

 Post Reply Post Reply
Schrijver
jiyuu Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2357
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote jiyuu Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: Forumterroristen
    Geplaatst op: 05 augustus 2005 om 15:11

Wat is het beleid van het beheer voor forumleden die denken alles te mogen zeggen wat maar schadelijk kan zijn voor moslims en de Islam?

 

Terroristen als pietjepuk schieten hun shotgun op iedere topic leeg in de hoop dat een stukje lood wel iemand ergens zal raken. Kunnen deze forumterroristen niet gewoon geweigerd worden?

www.hhugs.org.uk/
Terug naar boven
AmmatoelAziz Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 27 september 2004
Online status: Offline
Berichten: 1676
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote AmmatoelAziz Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 augustus 2005 om 15:19

In de Naam van Allah de Barmhartige de Genadevolle

Assalamoe3leikoem wa ra7matu Allah wa Barakatuh Beste Broeder,

Wat het beleid van dit forum betreft Allahoe A3lem. Misschien dat je ze een mailtje kunt sturen?

Ik denk dat het wederom gewoon het beste is om die negatieve reacties te negeren alhoewel dat ook niet altijd even makkelijk is, maar wat schiet je ermee op. Zie het als een beproeving waarin we onze best zullen doen om op de juiste manier te reageren.

Moge Allah onze imaan versterken en ons vergeven voor onze fouten en tekortkomingen Allahoema Ameen

FiAmanillah,

Wasalamoe3leikoem wa ra7matu Allah wa Barakatuh

O Allaah, sier ons met de schoonheid van Imaan, Leid ons en laat ons een middel van leiding voor anderen zijn, Ameen
Alle lof is voor Allaah Uit Wiens Bevel alle goede daden worden voltooid.
Terug naar boven
jiyuu Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2357
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote jiyuu Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 augustus 2005 om 15:50

Wa alaykum salaam ukht,

 

Of een mailtje naar het beheer zal helpen, weet ik niet. Daarom doe ik het openlijk. Misschien dat ik het helemaal mis heb en dat anderen mij kunnen corrigeren.

Zowel in het dagelijkse leven als op het internet heb ik zo vaak geprobeerd dit soort (christelijke) forumterroristen te negeren, maar het begint dan op een gegeven moment te botsen met mijn geweten. Want zegt Allah ons niet in de Quran?:

 

En Hij heeft u reeds in het Boek ( Koran) geopenbaard, dat wanneer gij hoort dat Allah's tekenen worden verloochend en bespot, gij niet (eerder) met hen samen zult zijn, dan dat zij zich met een ander onderwerp bezig houden, anders zoudt gij hun gelijk zijn. Voorzeker, Allah zal de huichelaars en de ongelovigen allen tezamen in de hel bijeenbrengen. (4:140)

 

In de Islam krijgt iedereen (moslim en niet-moslim) de garantie voor een persoonlijke vrijheid om te doen en laten wat hij wil, zolang die persoonlijke vrijheid geen schending wordt op een ander zijn/haar vrijheid (hier te zijn). Wanneer ik de aanvallen van deze lieden negeer, dan heb ik er diep binnenin meestal geen vrede mee.

www.hhugs.org.uk/
Terug naar boven
aboe bakr Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 16 maart 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 452
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote aboe bakr Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 augustus 2005 om 15:59
Bismillah Irahman Irahiem broeder Jiyuu heeft groot gelijk sommige vooral die Pietjepuk komen gewoon om ons te verstoren met zijn zielige kinderachtige praatjes  wij moslims willen hier graag met elkaar chatten om zo kennis te verkrijgen en zo elkaar leren kennen en te steunen toch?? als een Kafer met ons wilt disscusieren op een fatsoenlijke manier no problem maar gair inshallah zoals altijd de overwinning aan de Moejahedeen asalama alykoum wahrahmatoe allahie wabrakatoe
Terug naar boven
AmmatoelAziz Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 27 september 2004
Online status: Offline
Berichten: 1676
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote AmmatoelAziz Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 augustus 2005 om 16:17
In eerste instantie geplaatst door jiyuu

Wa alaykum salaam ukht,

 

Of een mailtje naar het beheer zal helpen, weet ik niet. Daarom doe ik het openlijk. Misschien dat ik het helemaal mis heb en dat anderen mij kunnen corrigeren.

Zowel in het dagelijkse leven als op het internet heb ik zo vaak geprobeerd dit soort (christelijke) forumterroristen te negeren, maar het begint dan op een gegeven moment te botsen met mijn geweten. Want zegt Allah ons niet in de Quran?:

 

En Hij heeft u reeds in het Boek ( Koran) geopenbaard, dat wanneer gij hoort dat Allah's tekenen worden verloochend en bespot, gij niet (eerder) met hen samen zult zijn, dan dat zij zich met een ander onderwerp bezig houden, anders zoudt gij hun gelijk zijn. Voorzeker, Allah zal de huichelaars en de ongelovigen allen tezamen in de hel bijeenbrengen. (4:140)

 

In de Islam krijgt iedereen (moslim en niet-moslim) de garantie voor een persoonlijke vrijheid om te doen en laten wat hij wil, zolang die persoonlijke vrijheid geen schending wordt op een ander zijn/haar vrijheid (hier te zijn). Wanneer ik de aanvallen van deze lieden negeer, dan heb ik er diep binnenin meestal geen vrede mee.

Ik begrijp wel wat je bedoeld we kunnen reageren met kennis en wijsheid inschallah Voorzover Allah ons daartoe in staat stelt.

Ik weet bijv van mezelf dat ik soms best fel kan reageren vandaar dat ik sommige dingen negeer. Als de Islaam in een verkeerd daglicht wordt gesteld dan is het je plicht om dit  recht te zetten maar soms heb je van die reacties die daadwerkelijk onzin bevatten waarin ik het niet eens de moeite waard vind om op te reageren.

InschAllah zal je mailtje helpen zo niet heb jij in ieder geval je best gedaan en Moge Allah je daar rijkelijk voor belonen Ameen. Gayr InschAllah

FiAmanillah,

wasalamoe3leikoem wara7matu Allah wa Barakatuh

O Allaah, sier ons met de schoonheid van Imaan, Leid ons en laat ons een middel van leiding voor anderen zijn, Ameen
Alle lof is voor Allaah Uit Wiens Bevel alle goede daden worden voltooid.
Terug naar boven
jiyuu Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2357
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote jiyuu Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 augustus 2005 om 16:42

Wa alaykum salaam

 

Het is inderdaad zoals broeder aboe bakr zegt, komen deze lieden voor kennis, elkaar of ons te leren kennen of steun, dan is iedereen van harte welkom zolang het fatsoenlijk gaat. Maar dit soort terreur van woorden maakt iets in mij los wat jullie niet willen weten. In ieder geval weet ik nu ook dat ik niet de enige ben die last heeft van dit forumterreur.

 

De Islam is de meest tolerante religie ter wereld. Dat zal het ook altijd blijven.

Nemen jullie het mij niet kwalijk wanneer ik misschien toch een keer uit mijn slof zal schieten. Ik doe mij best dit te voorkomen.

www.hhugs.org.uk/
Terug naar boven
Django Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 01 augustus 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 329
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Django Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 augustus 2005 om 16:51

Selam Alleykum broeders,

Ik ken dit forum net, maar ik snap wel dat je  'uit je sloft schiet' broeder jiyuu, bepaalde opmerkingen storen een discussie en leiden van het onderwerp af. En, die opmerkingen zijn heel duidelijk maar met 1 doel,provoceren.

En zo gaat een goeie discussie verloren, ik lees zo eens wat topics na, en het is wel opvallend.En het roept irritatie en nog wel meer op...,zeker,maar laat je niet gek maken.

Wa'Selam

 

Bishmillah Rahman Rahiem....
It is in chancing, we find our purpose....
Terug naar boven
jiyuu Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2357
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote jiyuu Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 05 augustus 2005 om 17:41

Wa alaykum salaam,

 

Bedankt voor je bezorgdheid, gek laat ik me niet maken, maar het komt er dicht bij.

 

Ik ben van mening (maar okay, wie ben ik) dat iedere schrijver van post die sarcastisch of beledigend is naar de Islam toe, dat die schrijver gestopt moet worden zodat hij (of zij, want die zijn er ook) zijn visie op dit forum niet meer kan uiten.

 

Als je deze forumterroristen hun gang laat gaan, worden ze alleen maar erger en beledigender. Wij kunnen deze lieden de sfeer op het forum niet laten verpesten.

 

Inderdaad zie je dat ze van het ene in het andere duiken om maar snel weer eens iets negatiefs boven te halen. Dit werkt gewoon niet in een intellectuele discussie. Een argument vasthouden tot het einde lukt bij hen niet.

 

Dit is toch een forum om de waarheid te vinden, dan lijkt het mij dat het minste wat het beheer kan doen: deze lieden die geen verstand van de Quran hebben gewoon te bannen.

www.hhugs.org.uk/
Terug naar boven
Pfarrer Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 07 juli 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 316
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Pfarrer Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 augustus 2005 om 04:06
Beste mensen,

Ik hoop niet dat ik een forumterrorist ben. Ik probeer wel op een redelijke en zuivere manier in discussie te gaan met moslimmedelanders. Ik probeer jullie denken en gevoelens te peilen over wat in de wereld aan de hand is, jullie geloven te doorgronden en te leren kennen maar ook - inderdaad vanuit een christelijke achtergrond - daar op te reageren. Ook kritisch. Ik probeer daarin niet kwetsend te zijn, al is het altijd pijnlijk en moeilijk - zo ervaar ik dat ook in mijn eigen geloofsovertuiging - als er anderen een kritische vinger leggen bij je geloof.

Als dit forum daar niet voor bedoeld is dan trek ik me terug. Dat zou kunnen namelijk, dat jullie gewoon liever op dit forum met elkaar in gesprek zijn in plaats van ook in gesprek met andersdenkenden te zijn. Nogmaals, ik wil niet kwetsend, maar wel open in gesprek.

hart. groet,

vrede,

Pfarrer
Terug naar boven
broeder01 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 245
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote broeder01 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 augustus 2005 om 04:19

salam,

zoals je ook op bij de forumregels kunt lezen, moeten de mensen hier goed met elkaar omgaan, er mogen geen beledigende berichten worden geplaatst..

Daarom vraag ik me af waarom de forumbeheerders hier niks aan doen??

Kortom: broeder jiyuu, ik sta helemaal achter jouw!!

Inschallah zullen we slagen!!

salam

Terug naar boven
islam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 09 oktober 2003
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2554
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote islam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 augustus 2005 om 08:10

Jiyuu,

er is geen speciale behandeling voor moslims wat betreft wat gezegd mag worden en hoever het mag gaan.  Als je zo graag dit soort statements weg wil hebben, zou ik ook moslims aanspreken op bepaalde statements die veel verder gaan.  Dan komt je verzoek misschien oprechter over.

Met of zonder godsdienst zouden er goede mensen zijn die goede dingen doen en slechte mensen die slechte dingen doen. Maar om goede mensen slechte dingen te laten doen, heb je godsdienst nodig.
Terug naar boven
het licht Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 870
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote het licht Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 augustus 2005 om 08:56

salaam aleikum ik ben het ook met jullie eens dat we normaal met elkaar om dienen te gaan en  dat het zeker niet toegestaan is om de islam belachelijk te maken en ik vind het ook erg dat dit gebeurd het kan zelfs zover komen dat wij moslims dan maar een eigen site moeten beginnen als de beheerders er toch niets aan doen omdat er een hadith is die zegt duidelijk als je iets verkeerd ziet verander je het met je hand (leden verwijderen na een duidelijke waarschuwing te hebben gegeven)als dat niet lukt dan verander je het met je mond en als dat niet lukt verander je het met je hart en dat is de ZWAKSTE vorm van geloof ik wil niet oordelen over de beheerders hier maar als jullie imaan wat hoger was geweest hadden julie ze zeker wel verwijderd!!Ghair inshaAllah mag Allah ons leiden naar Zijn licht en nogmaals ik heb niets tegen degenen die gewoon normaal hier komen discusseren

wa aleikum salaam

Wat Allah(swt) wil geschied er is geen kracht of macht buiten Hem!
Terug naar boven
Omar al Faroek Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 05 augustus 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 20
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Omar al Faroek Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 augustus 2005 om 13:21
Asalama Alaykoum wahrahmatoe allahie wabrakatoe, al houmdillah gaat het goed met jullie broeders en zusters mashallah jullie zijn de volgelingen van de profeet Mohammed salla lah oh3alai wasalam probeer elkaar te steunen en kijk uit dat je niet de kafer boven je broeder of je zuster plaats maar gair inshallah wat oegtie Het licht zegt klopt maak een eigen site voor jullie eigen waar geen koefars komen die jullie lastigvallen want anders zullen velle bekende broeders en zusters het forum verlaten en zullen meer van die niksnuttige forumterroristen komen, niet moslims die van onze geloof willen leren en als fatsoenlijke mensen willen praten zijn uiteraard welkom fie amaniellah
Terug naar boven
moslimboy212 Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 23 maart 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 736
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote moslimboy212 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 augustus 2005 om 13:42

salaam aleykum.

waar zijn jullie toch mee bezig? waarom scheren jullie elke kafir over dezelfde kam? er zijn er inderdaad een aantal die serieus op mijn/onze zenuwen werken,er zijn er die de islam proberen belachelijk te maken,maar we moeten nog altijd respect tonen tegen iedereen! de profeet mohammed(s.a.w.) had respect voor ELK volk en hij zei dat zijn volgelingen ook respect moesten hebben voor iedereen,want de islam betekent namelijk VREDE.persoonlijk vind ik het "spannender" als er niet-moslims actief zijn op een forum,dan heb je tenminste een discussie! degene die lid zijn van moslim.net zullen het diep vanbinnen ook wel hetzelfde voelen.moslim.net is wel een zeer mooie site en echt leerrijk,maar er is geen sfeer,geen spanning,bijna geen discussies.en dat is het enige kleine minpunt van die site.

maar de discussies moeten wel binnen de normen blijven,men moet strikt de forumregels volgen,zodra er iets racistisch word gezegd of als er een vorm discriminatie heerst door bepaalde personen dan moeten de forumbeheerders ze direct verwijderen zonder enige waarschuwing.

waleykum salaam

laa ilaha illalah
Terug naar boven
islam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 09 oktober 2003
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2554
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote islam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 augustus 2005 om 14:44

Go moslimboy212!

ps: Je hebt daar trouwens een sterk punt dat tegenstellingen nodig zijn voor een goeie discussie.

Met of zonder godsdienst zouden er goede mensen zijn die goede dingen doen en slechte mensen die slechte dingen doen. Maar om goede mensen slechte dingen te laten doen, heb je godsdienst nodig.
Terug naar boven
jiyuu Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 30 januari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2357
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote jiyuu Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 06 augustus 2005 om 16:18

In eerste instantie geplaatst door moslimboy212

waarom scheren jullie elke kafir over dezelfde kam? er zijn er inderdaad een aantal die serieus op mijn/onze zenuwen werken,er zijn er die de islam proberen belachelijk te maken,maar we moeten nog altijd respect tonen tegen iedereen!

 

Het gaat niet om alle bezoekers van het forum! Er zitten er een paar tussen, dat hier komt om zo veel mogelijk vragen op ons af te vuren. Zij willen alleen maar verwarring brengen bij de zoekenden en de gelovigen. Over hen zegt Allah in de vertaling van de Quran:

Zij willen het Licht van Allah doven met hun monden, maar Allah wil slechts Zijn Licht volledig laten schijnen, ook al haten de ongelovigen het. ( Soerah Taubah 32)

Ik ben zelf nog niet zo lang lid, maar ik vraag mij af of dit al jaren zo is door gegaan.

www.hhugs.org.uk/
Terug naar boven
Amier Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 31 juli 2003
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1902
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Amier Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 07 augustus 2005 om 06:00
In eerste instantie geplaatst door jiyuu

Ik ben zelf nog niet zo lang lid, maar ik vraag mij af of dit al jaren zo is door gegaan.

Assalamu alaikum,

welnee, leden gaan en leden komen. De hardste schreeuwers gaan meestal als eerste weg, omdat iedereen gek van ze wordt en dat ook zegt. Op een gegeven ogenblik hebben ze niets meer te schreeuwen en gaan ze weg.

We hebben hier ongelovigen gehad die moslims uitscholden, we hebben hier moslims gehad die ongelovigen uitscholden, en mensen (moslims en niet-moslims) die iedereen uitscholden. Uiteindelijk blijft de middenmoot over, zo is het bijna altijd gegaan tenminste hier.

Helaas schrikken de "forumterorristen" soms de goede discussiepartners af. Werd er drie 2 jaar geleden nog vaak over echte theologische onderwerpen gediscusieerd, zonder bij ieder argument fatwa's te knippen en te plakken van Islam Q&A, nu is dat steeds zeldzamer geworden. Dat vind ik wel jammer.

Wassalam,

Amier.

� Waarlijk, in het gedenken van God vinden de harten rust. � (Koran 13:28)
Terug naar boven
islam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 09 oktober 2003
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2554
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote islam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 07 augustus 2005 om 08:31
Je bedoelt dat het toen meer was van echt inhoudelijk discussieren en niet wie het beste kan opzoeken?  Ik herinner me het niet meer zo goed, is al even geleden allemaal, maar ik vond vooral de sfeer algemeen beter toen (hoewel er toen ook schreeuwers kwamen en gingen).
Met of zonder godsdienst zouden er goede mensen zijn die goede dingen doen en slechte mensen die slechte dingen doen. Maar om goede mensen slechte dingen te laten doen, heb je godsdienst nodig.
Terug naar boven
Rhido Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 06 februari 2004
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 66
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Rhido Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 07 augustus 2005 om 09:48

As salaam aleykum,

 

Ja die Pietje puk is vervelend. Ik wist wel dat hij de islam niet serieus aanpakt.

Hij is volgens mij een ongelovige die een stoere taal naar ons toe brengt.

ik zou niet meer op ingaan (dat deed ik wel in begin omdat hij schreef dat iedereen dood moest.Terwijl de normale moslims tegen geweld zijn)  

Maar sinds de aanslagen in Londen staat de wereld weer op z'n kop. Dus het gevloek en gescheld en andere stoere taal tegen moslims kan dat allemaal mogelijk zijn. Ik adviseer alle moslims dit soort berichten zoals dat van Pietje puk gewoon te negeren en niet op in te gaan. Dus REAGEER NIET! Wordt zelf niet boos want ik denk dat je jezelf mee hebt. Ga ajb zeker niet op in van dat soort gasten. Je hebt helaas prutsers. En dat kan is JUIST de risico op Internet. Wij leven in het Islamitische wereldje. En hij kenbaar niet!

Salaam,

 

Rhido

 

Terug naar boven
Rhido Bekijk dropdown
Newbie
Newbie
Avatar

Lid geworden: 06 februari 2004
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 66
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Rhido Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 14 augustus 2005 om 10:06

 

Terug naar boven
pietjepuk Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 08 juli 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 642
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote pietjepuk Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 14 augustus 2005 om 16:14

Het vreemde is dat de hier aanwezige moslims met name democratische ruimte voor zichzelf opvragen. Als andersdenkenden dit doen volgt er altijd een colectieve tirade.

Wederom de schijnheiligheid die ik hier aanklaag.

Vrees echter niet beste moslims, deze schijnheiligheid en hypocrisie zie ik ook bij westerse regeringen. Daar heb ik zelfs een compliment over gekregen.

De kunst is hypocrisie naar alle richtingen te beoordelen.

Terug naar boven
Martinuzz Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 06 oktober 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 833
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Martinuzz Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 14 augustus 2005 om 16:47
In eerste instantie geplaatst door pietjepuk

(...) 

De kunst is hypocrisie naar alle richtingen te beoordelen.

 

Daar ben ik het helemaal mee eens!

Daar blijken mensen nogal eens moeite mee te hebben (en dan niet specifiek hier).

 

 

Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.094 seconden.