Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

het laatste sterretje

 Post Reply Post Reply
Schrijver
nak4life Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 22 april 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 974
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote nak4life Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: het laatste sterretje
    Geplaatst op: 31 augustus 2005 om 15:52
Assalaamoe alaikoem wa rahmatoellahie wa barakatoehoe

Beste broeders en zusters

En gegroet aan de niet-Moslims


Nou, volgens mij ben ik een van de oudste nog actieve(weer actief) forumlid van islaammail.

: ( Ik wil het laatste sterretje ook vol hebben :'(

Dus een uitzondering voor nakkie..pleasssssssssseeeeee

hahah ; )
Terug naar boven
islam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 09 oktober 2003
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2554
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote islam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 31 augustus 2005 om 15:53
Ik wil ook
Maar goed, jij bent idd "ouder" dan ikke
Met of zonder godsdienst zouden er goede mensen zijn die goede dingen doen en slechte mensen die slechte dingen doen. Maar om goede mensen slechte dingen te laten doen, heb je godsdienst nodig.
Terug naar boven
islam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 09 oktober 2003
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2554
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote islam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 31 augustus 2005 om 16:10
Wat wordt onze nieuwe titel dan?
Met of zonder godsdienst zouden er goede mensen zijn die goede dingen doen en slechte mensen die slechte dingen doen. Maar om goede mensen slechte dingen te laten doen, heb je godsdienst nodig.
Terug naar boven
nak4life Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 22 april 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 974
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote nak4life Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 31 augustus 2005 om 16:25
nee ik was langer. Gaat niet om aantal posts...

Jullie krijgen als titel KaFiR...
Terug naar boven
Abou Jabir Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 maart 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1813
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Abou Jabir Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 31 augustus 2005 om 16:34
haha, nou hierbij vraag ik de beheerders om nak4life een vijfde sterretje te gunnen.
Bezoek dit: http://aboujabir.web-log.nl/
"Wie in Allah en de Laatste Dag gelooft, moet het goede zeggen of zwijgen." {Boekharie & Moeslim}
Terug naar boven
islam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 09 oktober 2003
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2554
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote islam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 31 augustus 2005 om 16:47

In eerste instantie geplaatst door nak4life

nee ik was langer. Gaat niet om aantal posts...

Jullie krijgen als titel KaFiR...

Je blijft ook dezelfde happy shiny Nak he

Met of zonder godsdienst zouden er goede mensen zijn die goede dingen doen en slechte mensen die slechte dingen doen. Maar om goede mensen slechte dingen te laten doen, heb je godsdienst nodig.
Terug naar boven
nak4life Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 22 april 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 974
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote nak4life Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 31 augustus 2005 om 17:03
In eerste instantie geplaatst door Kimmie

In eerste instantie geplaatst door nak4life

nee ik was langer. Gaat niet om aantal posts... Jullie krijgen als titel KaFiR...


Je blijft ook dezelfde happy shiny Nak he



ja toch...

Vond het eerlijk gezegd best grappig dat jullie zoveel tijd hier doorbrengen. Jammer dat jullie die negatieve bril op blijven zetten.
Terug naar boven
islam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 09 oktober 2003
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2554
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote islam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 31 augustus 2005 om 17:19

Hoor wie het zegt... 

Nak, ik begrijp dat je dingen hebt meegemaakt die je het perspectief op niet-moslims hebben doen verliezen.  Maar als je dit topic terugleest, kan je merken dat zowel Remco als ik er een leuk topic van willen maken.  Echter, het beste wat jij kan verzinnen, is dat ze ons maar de titel 'kafir' moeten geven.

Ik heb geen negatieve bril op moslims in het algemeen, ik denk echter niet dat ik hetzelfde over jou kan zeggen wat niet-moslims betreft.  Je lijkt me ronduit verbitterd.

Met of zonder godsdienst zouden er goede mensen zijn die goede dingen doen en slechte mensen die slechte dingen doen. Maar om goede mensen slechte dingen te laten doen, heb je godsdienst nodig.
Terug naar boven
malikah Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 23 oktober 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 659
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote malikah Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 31 augustus 2005 om 17:23

Jullie krijgen als titel KaFiR...

hahaha a ja wat maakt het uit, k4 k3 verzin het maar..

en ik dan???? ik wil ook me laatste sterretje vol...

maar helaas ik ben 4 maanden na hem gekomen... en heb de helft van zijn berichten

Terug naar boven
islam Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 09 oktober 2003
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2554
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote islam Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 31 augustus 2005 om 17:51

Ik zie beter dan jij, -3,25 en -2,75

Maar wat behulp van wat laserchirurgie hoop ik dat ergens de volgende jaren in orde te brengen

Met of zonder godsdienst zouden er goede mensen zijn die goede dingen doen en slechte mensen die slechte dingen doen. Maar om goede mensen slechte dingen te laten doen, heb je godsdienst nodig.
Terug naar boven
Amier Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 31 juli 2003
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1902
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Amier Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 01 september 2005 om 05:31
In eerste instantie geplaatst door Kimmie

Maar wat behulp van wat laserchirurgie hoop ik dat ergens de volgende jaren in orde te brengen

niet doen; daar komt niets dan ellende van.

� Waarlijk, in het gedenken van God vinden de harten rust. � (Koran 13:28)
Terug naar boven
nak4life Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 22 april 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 974
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote nak4life Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 01 september 2005 om 07:05
waar blijft nakkie sterretje nou
Terug naar boven
oegt_najiha Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 05 februari 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 905
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote oegt_najiha Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 17 september 2005 om 12:20

In eerste instantie geplaatst door nak4life

waar blijft nakkie sterretje nou

 

ik heb er nog 3 te gaan! maar ja ben nu vaker op www.al-thabaat.com dan op www.islaam.nl gair inshalalh

owh miskien wat zielig,,, willen ze je dt 5e sterretje maar niet geven aghie  

 

nej is niet om te lachen, inshallah krijg je jou 5e sterretje..

JE HEBT HET VERDIEND!

"En wie spreekt beter woord dan hij die mensen tot Allah uitnodigt en goede werken verricht en zegt: 'Waarlijk, ik behoor tot de Moslims'."

(Suraat el-fussielet 33)
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.078 seconden.