Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

Onderwerp geslotenEen zelfbewuste vrouw met een missie.

 Post Reply Post Reply
Schrijver
Islaam_Parel Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 02 juni 2003
Locatie: Netherlands
Online status: Offline
Berichten: 44
Directe link naar dit bericht Onderwerp: Een zelfbewuste vrouw met een missie.
    Geplaatst op: 12 november 2003 om 00:10

Wa salaam aleikoem,

Ik ben een zelfstandige werkende vrouw en moeder. Ik ben trots op alle vrouwen die net als ik een missie hebben en die met volle krachten nastreven.

Mijn missie is onder andere dat vrouwen zelfbewust worden, wat betreft eigen krachten en kunnen. Met kunnen bedoel ik dat er onder ons vrouwen, hele zelfbewuste vrouwen die jammer genoeg niet hun stem kunnen laten horen door omstandigheden die niet door hun gekozen zijn.daarbij wil ik ook nog toevoegen dat ik heel veel respect heb voor mannen die hier begrip voor tonen en hun vrouwen de kans geven zichzelf te ontwikkelen en hun plekje te werven binnen de Nederlandse maatschappij en hoogst belangrijk in hun gezin.

Wat me vooral aan het borst stuit is dat zelfbewuste islamitische vrouwen een stempel krijgen opgedrukt van de media, wat betreft onderdrukking van hun echtgenoten.

Het wordt tijd dat de zelfbewuste islamitische vrouw haar stem laat horen om zo haar verdiende respect terug te eisen van zowel de Nederlandse maatschappij als van de media.

Ik wil van dat imago af!

Ik draag net als de meeste onder ons ook een steentje bij om deze maatschappij succesvol te maken voor ons allen.

Ik laat me niet onderdrukken door de media die geen enkel idee heeft hoe het is om gescheiden te zijn, die niet weet hoe het is om een moeder te zijn en al zeker niet weet hoe het is een  islamitisch vrouw te zijn.