Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

lailahilalaah

 Post Reply Post Reply
Schrijver
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote taqwaa Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: lailahilalaah
    Geplaatst op: 24 oktober 2005 om 07:44

Afghanen verbranden
Amerikaanse voedselpaketten

AMSTERDAM - Afghaanse burgers in de provincies Vardak en Ghazni, vlakbij de hoofdstad, hebben voedselpaketten die de Amerikanen boven het land hebben gedropt in brand gestoken. Dit hebben zegslieden in Peshawar, in het westen van Pakistan, vernomen van ooggetuigen.

Enkele honderden mensen in beide provincies verzamelden de paketten rijst en fruit in stapels en staken die in brand. ,,Wij hebben geen medelijden nodig'', zongen ze, aldus het persbureau Kyodo. ,,We zullen Amerika tot het einde toe bevechten.'' Niet duidelijk is of er bij de verbrandingen Talibanstrijders aanwezig waren.

Het is niet bekend of dergelijke voedselverbrandingen zich ook elders in het land hebben voorgedaan. Dinsdag veroordeelde de Afghaanse Taliban-ambassadeur in Pakistan de Amerikaanse voedseldroppingen. Hij sprak van ,,een belediging voor het Afghaanse volk''.
�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������
Terug naar boven
DruideHerne Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 24 juni 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 834
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote DruideHerne Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 oktober 2005 om 09:49
Blijkbaar hebben afghanen dus geen voedsel hulp meer nodig.
Met de termbelediging voor het afgaanse Volk kan ik eigenlijk niks. Teminste inverband met voedsel dropping.
en hadden ze die pakketten dan niet naar Pakistan kunnen sturen?
Of is hulp aan Pakistan nu ook voortaan een belediging?
Dat zou best goed zijn om vooraf te weten want in Mexico zitten ze nu ook te springen om hulp en natuurlijk Afrika helaas zoals altijd.
Voedsel verbranden vind ik persoonlijk een misdaad.
En daarreken ik ook het doordraaien van voedel op de westerse  afslagen  onder.
 
Terug naar boven
Martinuzz Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 06 oktober 2004
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 833
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Martinuzz Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 24 oktober 2005 om 09:56
Of naar de W�hk�n, ook in getroffen gebied en in Afghanistan zelf. Dat zal evenwel vast niet in de hoofden van die mensen zijn opgekomen, want daar wonen immers ketters (volgens sommigen in vooral Zuid- Zuidoost Afghanistan); Ik denk dat het een actie van enkelingen was.
"J'ai regard� mon ennemi et je m'y suis vu" (Tiscali)
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.078 seconden.