Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

zuster en broeder gesloten ruimte

 Post Reply Post Reply
Schrijver
mert Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 13 december 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 1
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote mert Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: zuster en broeder gesloten ruimte
    Geplaatst op: 13 december 2005 om 16:57

Selam aleykum,

Zoals jullie weten mag een zuster en broeder die volgens de islam met elkaar kunnen en mogen trouwen (dus geen familielid) niet in 1 gesloten ruimte samen zijn. Ik heb hier naar bronnen gezocht maar heb het nergens kunnen vinden.

Hebben jullie sites of bronnen waar het bevestigd is dat een jongen en meisje dus met z'n 2 en niet in een gesloten ruimte mogen zijn.

mvg,

mert

 

Terug naar boven
batle_For_peace Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 02 maart 2004
Online status: Offline
Berichten: 860
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote batle_For_peace Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 13 december 2005 om 17:06
Walaikom Salaam,

http://63.175.194.25/index.php?ln=eng&ds=qa&lv=brows e&CR=402&dgn=4

Vergeef me dat ik steeds met die website kom, maar dat is wel een website waar wordt gesproken in het licht van de Qur'an, de Sunnah en de meningen van grote geleerden. Er zijn veel fatwa's hierover daar, als je geen engels kan, kan ik of iemand anders op dit forum, voor je vertalen Insha'Allah.
Terug naar boven
Peter Pan Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member


Lid geworden: 28 oktober 2005
Locatie: Belgie
Online status: Offline
Berichten: 2010
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Peter Pan Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 14 december 2005 om 05:06

In een 'dark room' kan ik me er iets bij voorstellen.

Voor de rest moeten we vooral niet verkrampen.

Sterkte. PPPP

Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.063 seconden.