Islaam.nl

Islaam.nl Forum

  FAQ FAQ  Doorzoek dit Forum   Kalender   Registreren Registreren  Inloggen Inloggen

WIE HEEFT VANDAAG GEVAST??

 Post Reply Post Reply
Enquête vraag: ja alhamdoelilaah
Enquête keuze Stemmen Enquête statistieken
1 [14.29%]
5 [71.43%]
1 [14.29%]
U kunt niet stemmen in deze enquête

Schrijver
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote taqwaa Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Onderwerp: WIE HEEFT VANDAAG GEVAST??
    Geplaatst op: 09 januari 2006 om 08:57
asalaamo3alaikom wr br
�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������
Terug naar boven
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote taqwaa Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 januari 2006 om 08:58
o jeje ben ja vergeten hhhhhh
�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������
Terug naar boven
aboe bakr Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 16 maart 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 452
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote aboe bakr Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 januari 2006 om 09:02

Alykoum sallam warahmatoe allahie wabarakatoe

Ik oegtie en ik ga nu eten kopen voor een paar broeders inshallah we gaan het vasten in de moskee verbreken

moge allah onze vasten accepteren en onze fouten vergeven en onze imaan sterker maken

Amien

Wa gair inshallah

 

Terug naar boven
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote taqwaa Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 januari 2006 om 09:35

amin yarab  amin

moge allah jullie en mij  belonnen met het paradijs

�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������
Terug naar boven
dawood102 Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 03 januari 2006
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 116
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote dawood102 Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 januari 2006 om 09:56

halooo geef ons een kans om je te zegge dan!!!!!!!!!!!!!!!

Terug naar boven
taqwaa Bekijk dropdown
Senior Member
Senior Member
Avatar

Lid geworden: 04 februari 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 2036
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote taqwaa Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 januari 2006 om 11:24
hhhh het lukt mij niet ja teplaatsen sorry
�� ��� �� ������ .. ���� ��� ������ .. ����� ������� ������ .. ���� ����� ����� ������
Terug naar boven
Noureddine Bekijk dropdown
Newbie
Newbie


Lid geworden: 01 december 2005
Locatie: Nederland
Online status: Offline
Berichten: 52
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Noureddine Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 januari 2006 om 14:02

Salam alaikum

Ik heb vandaag gevast

Ik hoop dat allah onze zonden vergeeft

Ameen

Onze Heer, Uw Barmhartigheid en Kennis omvatten alle zaken, vergeef daarom degenen die berouw tonen en die uw Weg volgen en bescherm hen tegen de bestraffing van de Hel (Surah 40 : Ayah 7)
Terug naar boven
Moslima_Y Bekijk dropdown
Groupie
Groupie


Lid geworden: 28 januari 2005
Online status: Offline
Berichten: 203
Plaatsingsopties Plaatsingsopties   Quote Moslima_Y Quote  Post ReplyReageer Directe link naar dit bericht Geplaatst op: 09 januari 2006 om 15:13

Assalaamoe ehleykoom warahmatoelah wabarakatoehoe,

Men raad aan om de extra vastendagen die je vast beter niet gaat rondvertellen want je begint met 10000 hasanaats en je eindigt met 0... en dit geld ook voor de zakaat ...

Zoiets moet tussen jou en ALLAH blijven , zolang Allah SWT maar weet dat je gevast hebt ...

(maar al-hamdu lilah heb ik gevast) en moge allah mijn vasten en dat van mijn broeders en zusters fi dien geaccepteerd hebben

Met vriendelijke groeten Oegt Y. fi dien

{Hou je vast aan eerlijkheid, want eerlijkheid leidt naar goedheid, en goedheid leidt naar het Paradijs}

Neem een kijkeje op = > http://groups.msn.com/moeltazima
Terug naar boven
 Post Reply Post Reply

Spring naar forum Forum rechten Bekijk dropdown



Deze pagina is gemaakt in 0.109 seconden.